دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

تفکر مثبت

آخه میدونید آنهائی که مخالفه تفکر مثبت یا optimistic بودن هستند این قسمت برنامه و تلاش را فراموش میکنند و فکر میکنند وقتی گفته میشه تفکر مثبت منظور این است که رویا پردازی باید کرد. نه بابا, با رویا و توی خواب و خیال نمیشه به آرزوهامون توی جهان واقعی دست پیدا کنیم . رویا پردازی قدم اول است فقط برای این که به خودمون و دنیا نشون بدیم که به دنبال چی هستیم؟ بعد برای رسیدن به آنها باید برنامه داشته باشیم ، آخه مگه میشه بدونه نقشه گنج پیدا کرد؟ و در نهایت باید بیل و کلنگ رو بندازیم روی کول و برای رسیدن به گنجمون یا همون آرزوهامون که براشون رویاپردازی کردیم قدم به راه تلاش بزاریم . پس بیاید اول به آرزوهامون فکر کنیم و رویا پردازی کنیم اما هیچوقت توی رویا زندگی نکنیم.  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا 1389/04/22 ساعت 02:01

سلام،
کاملاً درست میگی. فقط نظرت رو به چند نظریه اثبات شده متافیزیکی میخوام منحرف !!! کنم:
1- هیچ شیئی محدوده کاملاً مشخصی ندارد و محدوده مکانی آن هم نامعین است!
2- جهان مادی وجود نخواهد داشت، مگر اینکه درباره آن تفکر کنیم!
3- هر چه درباره خود و دیگری می اندیشیم، تعیین کننده این است که برای دیگری و خودمان چگونه هستیم!
4- رویه شکل گیری، قبل از اینکه ماده شکل خارجی به خود بگیرد، شروع میشود! فیزیکدانان کوانتوم آنرا فاز "پیش-ماده" مینامند!
5- امکان دارد که تنها تفکر در مورد شیء بتواند آن شیء و خودتان را تغییر بدهد!
......
و تخیل گسترش می یابد.
..........
................
.........................
و همچنین به نظر میرسد که عقل بعضی دانشمندان پاره سنگ برمیدارد یا اینکه همه چیز را ما نمیدانیم یا اینکه .....

سلام رضا جان
والا جمله هایی که نوشتی خیلی قشنگن و من خودم بالشخصه نمی دونستم که این موضوعات ریشه های علمی هم داره. چیزی که ما همه جا دیدیم قسمت بالایی و نتیجه این قوانین رو نشون میده که البته بازار خیلیها رو هم داغ کرده و نون خیلی ها رو هم جور کرده! ولی چیزی که هست اینه که من یکی اگه زیاد راجع بهشون فکر کنم، مثل همون بعضی دانشمندا میشم که گفتی! / ناصر

[ بدون نام ] 1389/04/30 ساعت 07:45

گاهی وقتا مثل بقیه فکر نکردن کار دست آدم میده. مثل همین آدمایی که نشستن برای خودشون قصه درست کردن و اسمشو هم خیلی های کلاس انتخاب کردن. همه قوانین و منطق و علم این چند صد ساله بشر رو هم ریختن رو زمین، طوری که با هیچ جارویی نمیشه جمعش کرد.

ولی وقتی یه کم از نزدیکتذ بهشون نگاه کنی، مبینی که:
.
.
.
.
.
.
.
خودمونیم؛ خیلی هم بیراه نمیگن ها.

رضا 1389/04/30 ساعت 19:39

کاملاً درسته.
آدمها رو میشه بطور کلی، به دو دسته تقسیم کرد:

1- آدمهایی به تفکرات و نظرات همیشگی عادت کرده ان و اونا رو تغییر نمیدن و همیشه هم خوشبختن.

2- آدمهایی که همه چیز رو میخوان به هم بریزن و فکر میکنن که همه چیز رو باید عوض کنن و عادتهای قدیمی، همیشه هم درست نبوده اند.

دسته اول مشکلی ندارن و مشکل گشا هم هستن!

دسته دوم نه تنها مشکلی رو حل نمی کنن، که مشکل ساز هم هستن! دلیل اصلیش هم اینه که اونا مال این دور و زمونه نیستن.

این نظرات رو دانشمندای دسته دوم مطرح کرده اند.

ولی نگران نباش، با فکر کردن به این نظرات مشکلی برای کسی بوجود نیومده، مشکل موقعی بوجود میاد که از این نظرات بخوای توی دنیای نیوتونی استفاده کنی !!

فرحناز خسروی 1390/12/22 ساعت 21:02

باز هم سلام
من امروز یعنی ۲۲ اسفند ۹۰ این وبلاگ رو کشف کردم. خواستم بازهم از شما تشکر کنم. ضمنا می خواستم بدونم چطور می تونم من هم اطلاعات مربوط به روند مهاجرتم به نیوزیلند رو برای اطلاع بقیه دوستان به جدول شما اضافه کنم.
ضمنا باید اضافه کنم که با نگاهی گذرا به مطالب این وبسایت، به نظر می رسه که بین ایرانیهایی که نیوزیلند رو برای مهاجرت انتخاب کرده اند، ویژگیهای مشترکی وجود داره که منو در تصمیمم برای مهاجرت به این سرزمین مصمم تر می کنه. امیدوارم بتونیم در این کشور جدید فارغ از نعصبات ملی، قومی، جنسی و مذهبی و با محترم شمردن همه ملتها، اقوام و ادیان، در کنار بقیه مردم دنیا زندگی ٱرومی داشته باشیم.
برای همتون ٱرزوی موفقیت میکنم، به ویژه برای شما سپیده و ناصر مهربون

سلام . خوش اومدید .. شما اگر مشخصات رو بذارید من اضافه می کنم امتون به جدول .. امیدوارم اینجا ببینیمتون ..
سپیده

فرحناز خسروی 1390/12/23 ساعت 06:52

سلام و ممنون از پاسخ سریعتون

مشخصات درخواست ویزای ما:
۱. ما یه خانواده ۴ نفری هستیم با دو دختر ۹ و ۴ ساله
۲. درخواست ویزای ما برای اقامت دائم و در گروه SMC است
۳. تاریخ ارسال EOI ما ۲۱ ژانویه ۲۰۱۲ با ۱۵۵ امتیاز و بدون job offer بوده.
۴. انتخاب شدن در پول ۲۵ ژانویه ۲۰۱۲
۵. دریافت ITA ما ۲۷ ژانویه
در حال حاضر مشغول انجام معاینات و ٱزمایشات پزشکی هستیم و احتمالا تا بعد از تعطیلات عید مدارکو میفرستیم. ضمنا درخواست کننده اصلی من بوده ام. مدرکم کارشناسی ارشد زبانشناسی از دانشگاه تهران و شغلم مدرس دانشگاه است. سنم ۴۰ سال و حدود ۱۶ سال سابقه تدریس زبان های انگلیسی، فرانسه و زبان شناسی دارم.
باز هم ممنونم
فرحناز

ایشالا همه چیز سریع پیش بره و اینجا ببینیمتون :)
من شما رو به جدول اضافه کردم
مرسی . سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.