دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

یک خبر برای ادامه تحصیل در سوئد

امسال آخرین سال تحصیلات رایگان چه در مقطع لیسانس و چه مقطع فوق لیسانس در سوئد است و خوب به عبارتی ما ایرانی‌ هم از هیچ چیز مجانی‌ بدمون نمیاد. البته هیچ کجایی دنیا کسی‌ بدش نمیاد!!! ثبت نام ترم پاییز تموم شد و ۲ هفتهٔ پیش نتایجش اعلام شد و خوب خیلیها قبول شدن یا رد شدن و یا رزرو اعلام شدن. ولی‌ هنوز فرصت هست و برای ترم بهار می‌شه ثبت نام کرد. خیلیها که قصد ادامهٔ تحصیل دارن بهتره که از این فرصت استفاده کنن و برای این کار اقدام کنن و بهتره که این فرصت رو از دست ندن. میزان شهریه در سال آینده حدود ۷۰،۰۰۰ تا ۸۰،۰۰۰ کرون سوئد اعلام شده. ولی‌ در نهایت توسط دانشگاه نهایی میشود. در زیر می‌تونین زمان های مهم رو ببینین. در پست های بعدی اطلاعات کاملتری میزارم. از لینک های سمت راست صفحه می تونید وارد سایت تحصیلات تکمیلی سوئد بشید.

 

Spring semester 2011

  • Online service opens: 1 June
  • Admission application deadline: 16 August
  • Deadline for submitting supporting documents: 1 September
  • Notification of selection results: Beginning of November
نظرات 2 + ارسال نظر
آغاز 1389/03/03 ساعت 01:04 http://kanada88.persianblog.ir

سلام بر شما با افتخار لینکتون کردم

سلام. ممنون. من هم همینطور. موفق باشین.

محمد امین چوبینه 1391/08/21 ساعت 12:03

با سلام من مدرک کارشناسی علوم تغذیه دارم دارای سوابق کاری درمانی (بیمارستان و درمانگاه و مطب شخصی ) و مدیریت خدمات غذایی در شرکت های پیمانکاری غذای وابسته به شرکت نفت و پتروشیمی و همچنین سابقه تدریس در دوره های ایمنی مواد غذایی و اصول تشریفات و پذیرایی برای مراکز مختلف می باشم دارای بیش از 30 مقاله علمی پذیرفته شده در همایش ها ، کتگره ها و سمینار های داخلی و بین المللی می باشم و یک مقابه به صورت فول تکست که در مجله دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به چاپ رسیده همچنین 2 طرح مصوب پژوهشی به عنوان مجری طرح و یک طرح به عنوان همکار اصلی در دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و اهواز کار کردم و از اساتید مطرح داخلی می توانم توصیه نامه دریافت کنم علاقه مند به اخذ بورس تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه های کلاس 1 نیوزیلند هستم خواهشمندم راهنمایی فرمایید
چند تا سوال دیگه داشتم
یک: همسر بنده هم در همین رشته ( علوم تغذیه مقطع کارشناسی ) فارغ التحصیل شده اند 10 مقاله علمی پذیر فته شده در همایش ها کنگره ها و سمینار های داخلی و بین المللی دارند یک طرح پژوهشی مصوب به عنوان مجری طرح در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارند و در حال حاضر در یکی از بهترین بیمارستان های شیراز مشغول به کار هستند و در در مانگاه هم کار می کنند و از اساتیدشونم می تونند توصیه نامه دریافت کنند می خواستم بدونم آیا برای ایشون هم امکان اخذ بورسیه در مقظع کارشناسی ارشد از دانشگاه های نیوزلند هست ؟
چون یا باید هر دو بریم یا هیچ کدوم
دو: از چه دانشگاه هایی امکان اخذ بورسیه داریم؟ دانشگاه هایی مثل آکلند یا اوتاگو مد نظر ما هست از این دانشگاه ها میشه بورس گرفت؟
در صورت کمک شما هزینه پرداخت خواهد شد
با تشکر


با تشکر



آقای مهندس،
هم تخصصتون خوشمزه بود و هم نوشته‌تون؛ به خصوص جمله آخر!!!

اینطور که خودتون فرمودید، رزومه تحصیلی‌تون خوبه. می‌دونم که برای مقطع کارشناسی ارشد به سرعت برق میشه پذیرش گرفت، اما دریافت fund، نمی‌دونم در این مقطع تابع چه شرایطیه.
در مقطع دکترا این کار مشکله. در واقع چون دانشگاههای نیوزیلند در مقطع دکترا نسبت به دانشگاه‌های کشورهای انگلیسی زبان بسیار ارزون هستند، خیلی‌ها متقاضی پذیرش هستند و ایمیل‌های ارسالی به دپارتمانها و اساتید، به سختی بررسی میشه. و به همین دلیل هم اونها این موقعیت رو دارند که افراد واقعا تاپ رو دستچین کنند. اطلاعات من در همین حده.
برای اطلاع از سیاستها و برنامه هر دانشگاه باید به سایت هر کدوم جداگانه سر بزنید.

در صورت دریافت ویزای تحصیلی، همسرش هم می‌تونه ویزا بگیره.

دانشگاه‌های صنعتی اوکلند، مسی، لینکلن، کانتربری، اوتاگو و ولینگتون جزو دانشگاه‌هایی هستند که من اسمشون رو شنیده‌ام و نمی‌دونم که کدوم دارای رده بالاتری نسبت به بقیه هست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.