دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

ازدواج با افراد مقیم-دفتر سفارت در تهران

در مورد ازدواج با افراد مقیم نیوزلند:  

من موارد خیلی زیادی در این مورد دیدم و در همه موارد با ارائه و اثبات ازدواج به فرد تازه وارد ویزای کار می دن که تا اونجائی که می دونم این ویزا حدود ۲ سال معتبر هست و می دونم بعد از مدتی حدود ۱ سال (سعی می کنم دقیق اش رو پیدا کنم) زندگی مشترک در نیوزلند به فرد ویزای اقامت داده می شه.  

 

در مورد سفارت نیوزلند در ایران:  

سفارت در ایران هیچ کار مربوط به مهاجرت رو انجام نمی ده. ۲ تا از مواردی که خیلی کمک کننده بوده یکی برای افرادی هست که می خوان ویزای توریستی برای دیدن خانواده توی نیوزلند بگیرن. چون ویزا توریستی از طریق دفتر دبی انجام می شه می تونید درخواست کنید که بعد از آماده شدن ویزا اون رو براتون به دفتر ایران بفرستند و در دفتر ایران با ارائه پاسپورت براتون ویزا رو می چسبونن.  

یکی دیگر از موارد پرداخت برخی هزینه ها هست. خوب مشکل اساسی ایران نداشتن و یا دسترسی مشکل به کارت های اعتباری هست و در برخی موارد فقط bank draft مورد قبول هست و مسلما امکانش از ایران فراهم نیست. در این جور موارد می شه به دفتر سفارت توی تهران مراجعه کرد و با پرداخت پول ازشون رسید دریافت کنید و ضمیمه مدارک کنید. که اون هم گاهی بازی در میارن اما برای ما این کار رو انجام دادن.  

 

در مورد مهاجرت همزمان اطلاعی ندارم. .. سعی می کنم اطلاعاتی براتون پیدا کنم. 

 

نوشته شده توسط newwishes.persianblog.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
اوستا.م 1389/11/08 ساعت 00:44

یک دنیا ممنون. خیلی کمک کردید. در این بی منبعی در مورد نیوزیلند افرادی مثل شما مثل طلا بار ارزش هستند.

اگر امکان داره از تجربیاتتان کمی هم بگویید. البته وبلاگتان را دیدم اما زیاد توضیح ندادید.

اورایاد 1389/11/09 ساعت 06:37 http://orayad.blogfa.com

سلام قبل از هر چیز تشکر میکنم از وبلاگتون
من الان دارم خودم رو اماده میکنم واسه امتحان زبان و میخوام به نیوزلند مهاجرت کنم تقریبا از طریق سایت مهاجرت و وبلاگ شما و یکی ازدوستان نزدیکم اطلاعاتی در مورد مهاجرت دارم مشکل من اینه که ۵سال و چهار ماه سابقه دارم و 20 ماه هم سرباز معلم بودم که به عنوان معلم برق صنعتی تدریس میکردم فیش حقوقی و حکم کاگزینی هم واسه دورانه خدمتم دارم که تقریبا اون موقه ماهی ۵ هزار تومن هم بابته بازنشستگی از حقوقم کم میشد ولی تامین اجتماعی نبود.
1- من میتونم سابقه خدمتم رو اضافه کنم
2- اصولا نیوزلند کارت پایان خدمت میخوواد؟
3- واسه سابقه کار هم سخته که از بیمه گواهی بگیرم ولی خوب من هم قرارداد دارم هم فیش حقوقی و هم نامه سابقه کار هم دفترچه بیمه که توش شروع بیمه رو حدود ۷ سال پیش قید کرده اینها کافی هستند یا باید حتما از بیمه نامه اورد
در ضمن شما رو هم ادد کردم تو لیست پیوندهام
با تشکر
اورایاد

حتما در پست بعدی سوال ها رو جواب می دیم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.