دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مراحل اقدام برای مهاجرت نیوزلند تا اخذ ویزا

نوشته شده توسط Newwishes.persianblog.ir

نظرات 8 + ارسال نظر
مارال 1389/12/01 ساعت 18:39

سلام
من یه راهنمایی می خواستم.من و همسرم می خوایم برای نیوزلند اقدام کنیم.همسرم ۳۳ سالی هست مهندس عمران از دانشگاه علم و صنعت با ۲ سال سابقه کار مرتبط .آیا می تونیم اقدام کنیم و اینکه اگر نیاز به دعوتنامه کاری داشته باشیم از چه طریق؟چون اونجا آشنایی نداریم که کمکمون کنه.
با تشکر

به نظرم بهترین راه این هست که اول توی سایت ثبت نام کنید و امتیازات خودتون رو با توجه به شرایط همسر و یا خودتون ارزیابی کنید. اونجا می تونید ببینید با توجه به سابقه کار - شرایط سنی و مدرک و ... ایا امتیاز کافی رو میارید یا نه ... برخی از شرکت ها اجازه دارن دعوت نامه کاری مستقیم بفرستند و بر اساس اون به شما ویزا می دهند ... اما تعداد این شرکت ها خیلی کم هستش ..

مارال 1389/12/02 ساعت 12:14

مرسی از راهنماییتون.چطوری می تونیم به اون شرکتها دسترسی داشته باشیم آیا وکلایی هستند که این کار و انجام بدهند؟

یک راهش اینه که از طریق وکیل اقدام کنید. بعضی وکلا اینجا این کار رو انجام می دن اما من نمی دونم چطوری می شه بهشون دسترسی داشت .. (البته اینجا همونطور که می دونید بقالی ها هم وب سایت دارن .. شاید از کتاب زرد نیوزلند به صورت انلاین بشه .. نمی دونم) ولی در عین حال اگر خواستید می تونید توی سایت ها کاریابی هم بگردید .. برخی از شرکت ها پایین کارهایی که می ذارن می نویسن که از overseas هم نیرو می گیرن. ... راه دیگه اینه که با شرکتی توی ایران کار کرده باشید که اینجا شعبه داره و بعد شما رو انتقال بدن یا پارتی بازی و اینها دیگه ...

مارال 1389/12/02 ساعت 12:44

من توی سایت عضو شدم ولی نمیدونم در کدوم قسمت باید امتیازات را ارزیابی کنم .

سعی می کنم لینکش رو پیدا کنم و تو پست بعدی بذارم .
http://www.immigration.govt.nz/pointsindicator

مارال 1389/12/03 ساعت 16:49

مرسی از اینکه وقت گذاشتید وراهنمایی کردید .این طور که مشخصه کسی نیست که بتونه به ما کمک کنه منم هر چی سرچ کردم وکیلی در رابطه با نیوزلند نیافتم که بتونه دعوتنامه کاری جور کنه.

راستش من شاید بتونم بیشتر تحقیق کنم و کسی رو پیدا کنم اما کاملا به وقت احتیاج دارم ... سعی خودم رو می کنم اما یه کم وقت می بره .. اگر می شه دوباره بهم حدود دوهفته دیگه پیغام بدید که اگر چیزی پیدا کردم حتمامطلع اتون کنم ...

مارال 1389/12/04 ساعت 14:09

ممنون میشم اگر بتونید این کمک را انجام بدید. حتما پیغام میدم.

یکی دیگه از دوستان هم توی کامنت ها نوشته بود که موفق شده با وکیلی صحبت کنه و درخواست job offer و اینها رو وکیل براش درست کنه .. یادم نیست رو کدوم پست کامنت گذاشته .. شاید بتونی با اون هم تماس بگیری وکمک کنه ... (واسه همین از همه درخواست کرده بودم که کامنت ها رو روی پست اخر همیشه بذارن :(((( ) ..

مارال 1389/12/05 ساعت 12:21

آره حق با شماست من توجه نکرده بودم

مارال 1389/12/05 ساعت 12:26

من کامنت اون دوست رو دیدم http://2migrators.blogsky.com/Comments.bs?PostID=47 چطوری می تونم باهاش تماس داشته باشم؟

الان یه پست می ذارم و ازش خواهش می کنم یه اطلاعاتی بده ...

mehraveh danesh 1390/01/03 ساعت 06:11

--------------------------------------------------------------------------------

با سلام
می خواستم اگر امکان داره شرایط من رو برای مهاجرت به نیوزیلند ارزیابی کرده و من رو راهنمایی کنید:
1) سن 28
2) لیسانس ادبیات فرانسه از دانشگاه شهید چمران ( جندی شاپور سابق ) با توجه به فهرستی که در پستهاتون گذاشتید و اسامی چند دانشگاه رو به عنوان امتیاز بیشتر مطرح کردید.
3) دانشجوی سال اول MBA در هندوستان
4) آیلتس 5.5 ( البته , speaking, Listening من هر دو 6 هستند )
5) 3 سال سابقه کار بدون بیمه در آزانس مسافرتی بخش توریست و ticketing )

پیشاپیش از لطف شما برای پاسخگویی به سئوالم متشکرم.

سلام. ممنون از پیغامتون .. اما من اصلا در حدی نیستم که بخوام شرایط شما را بررسی کنم و نظری بدم ... اما بهترین راه برای شما این هستش که از برنامه محاسبه امتیاز سایت مهاجرت نیوزلند استفاده کنید. این لینکش هست .. خیلی راحت می تونید امتیازاتتون رو حساب کنید و مشخص می شه شرایط مهاجرت رو دارید ...
http://www.immigration.govt.nz/pointsindicator/

امیداوار کمک کرده باشم
به نظر همه ادم هایی که دلشون یه چیزی رو واقعا می خواهد و براش تلاش می کنن حتما شرایطش هم پیش میاد .. موفق باشید
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.