دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

محاسبه امتیازات برای مهاجرت به نیوزلند Point Indicator

سلام. یکی از دوستان سوال کرده بود که چه جوری امتیازات رو برای مهاجرت به نیوزلند حساب کنید و این هم جواب:  

اگر توی سایت ثبت نام کردید اول وارد بشید و بعد در گوشه سمت راست در قسمت Online Services روی Expression of Interest کلیک کنید. توی صفحه جدیدی که باز می شه یه لینک درست در متن صفحه هست به عنوان Point Indicator.  

 

فکر کنم لینک زیر هم مستقیما کار کنه :  

http://www.immigration.govt.nz/pointsindicator/ 

 

نوشته شده توسط Newwishes.persianblog.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
پروانه 1389/12/03 ساعت 07:23

سلام
لطفا در باره مصاحبه تلفنی کیس آُیسر توضیح بدید . ممنون

سلام
آفیسرها تا اونجایی که من دیدم همیشه سوالها و یا نقص مدارک رو با ایمیل ارسال می کنند در صورت نیاز مصاحبه حضوری انجام می دن. مصاحبه تلفنی قاعدتا مشکل قانونی داره، چون حتی در مصاحبه حضوری هم همه چی باید مکتوب و ضبط بشه. آفیسرهای نیوزیلند (بر عکس کانادا) اسم و رسمشون معلومه و شما می تونین باهاشون حتی تماس تلفنی داشته باشین و راجع به مدارکتون سوال بکنین. پس مصاحبه تلفنی نداریم.
اما یه نکته ای که هست اینه که اگر آفیسر به مدارک شما شک کنه می تونه از امکاناتی مثل تلفن، بازدید حضوری، فکس و ...استفاده کنه و مثلا با محل کار شما تماس بگیره. مهم اینه که شما مدارکتون رو درست و صحیح تهیه کنید که آفیسر شک نکنه.

اورایاد 1389/12/03 ساعت 08:32 http://orayad.blogfa.com

سلام آقا ناصر وبلاگ قصیده ایران فیلتر شده ها!!!!

ممنون آقا اوریاد. شنیدم همه وبلاگهای وردپرس فیلتر شدن.

رضا 1389/12/03 ساعت 11:51

سلام
در خصوص مهاجرت از طریق تحصیل در مقطع دکتری ظاهرا تسهیلاتی نیوزیلند در اختیار مهاجران می ذاره شما در این خصوص اطلاعاتی دارید.
من می خواستم در رشته DBA ادامه تحصیل بدم مدرک تحصیلی ام فوق لیسانس مهندسی مکانیک است ایا این امکانپذیر است و شرایط ان چیست.ممنون از راهنمائیتون

سلام. تا اونجایی که من اطلاع دارم، اگه بخواین با هزینه خودتون در مقطع دکترا ادامه تحصیل بدین، دانشگاههای نیوزیلند شهریه ای برابر یک مقیم نیوزیلند از شما می گیرند. مبلغش بسته به دانشگاه تفاوت می کنه و حدودا 4 میلیون تومان سالانه به پول ایران میشه. دانشگاههای معروف نیوزیلند در رشته های مهندسی، دانشگاه اوکلند www.auckland.ac.nz، دانشگاه تکنولوژی اوکلند www.aut.ac.nz و دانشگاه کرایسچرچ www.canterbury.ac.uk هستش. تو سایتشون نگاه کنید ببینید رشته مورد علاقتون هست یا نه؟ توی اپلای ابرود هم اگه بگردید اطلاعات خوبی راجع به تحصیل در مقطع دکترا در نیوزیلند می تونید پیدا کنید که به نظر من کامله.

اگه منظورتون تسهیلات به افراد مقیمه و اونایی که اونجا ویزای دائم گرفتن، لطفا بگین و سوالتون رو دوباره مطرح کنین. چون سپیده می تونه احتمالا به شما کمک کنه.

حسین 1389/12/03 ساعت 12:37

سلام
خسته نباشید
آقا یه کوچولو در مورد این قضیه کار در زمینه های در حال رشد میشه توضیح بدی یا لینک بدی ببینم کدوم رشته ها رو شامل میشه؟
من کارشناس گرافیکم.
راستی نمره Ielts من 6 آکادمیک شده.3 تا 6 یکی هم 6.5 و نمره نهایی 6. یعنی دوباره باز باید امتحان بدم و 6.5 بگیرم؟
مرسی

قاعدتا تو لینکهای زیر باید جوابتو پیدا کنی:

http://www.immigration.govt.nz/opsmanual/30551.htm
http://www.immigration.govt.nz/opsmanual/30576.htm

راجع به آیلتس هم اگه من آفیسر بودم مشکلی نبود! ولی چون آفیسر نیوزیلنده پس مجبوری که 6.5 بیاری و هیچ کدوم از نمره هاتم کمتر از 6 نباشن. موفق باشی.

اوستا 1389/12/03 ساعت 17:48

چرا من بدشانسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این موضوع را همینجوری مطرح کردم. فرض کنید درد و دل هست.
روی هر نقطه ای برای مهاجرت دست میگذارم اتفاق بدی آنجا می افتد.
1- ابتدا مونترال کانادا را انتخاب نمودم. پس از مدتی خبر زلزله خفیفی در مونترال را شندیم. و چند واقعه ناگوار دیگر.
2- ایالت آریزونا آمریکا را انتخاب کردم. کمتر از یک ماه پیش نماینده و تعدادی از مردم توسط فردی در حیابان مورد تیراندازی قرار گرفتن و مردن.
3- نیوزلند را انتخاب کردم چند ماه پیش خبر کشته شدن یک ایرانی در اکلند را شندیم. شهر کرایس چرچ را انتخاب کردم. امروز شنیدم زلزله 7/4 ریشتر دقیقا شهر کرایس چرچ را لرزاند و تلفات زیادی داد.
شاید فکر کنید افکار منفی دارم. اصلا اینطور نیست. قانون جذب را هم می دونم. اما مشکل اصلی را نمی دانم. اگه اینطور پیش بره در نهایت تو همین شهر خودم تا آخر عمر می مونم.

جالبه .. حتما ذهن خیلی قوی دارید .. شاید یه جور پیش بینی باشه .. من اصولا به این جور چیزها اعتقاد دارم .. اما ربطی به مهاجرت نداره .. راهی رو که قراره بری اگر تو سرنوشتت باشه می ری .. چه سیل بیاد و چه زلزله و چه هرچیز ه دیگه ... موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.