دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

Global Visa

چند وقتی بود وقتی سوار اتوبوس می شدم از کنار یه افیسی رد می شدم که بزرگ رو درش نوشته بود : "Global Visas" و تقریبا همیشه وقتی می رسیدم افیس دیگه یادم می رفت اصلا قضیه رو .. اما امروز خوب که دقت کردم موفق شدم ادرس وب سایت اشون رو پیدا کنم و اینجوری که از ظواهر امر پیداست همه کاری برای ویزای نیوزلند انجام می دند و همین طور مشاور مجانی هم دارند. هنوز اطلاعات دقیقی ازش ندارم .. اما این لینک وب سایتش هست فکر کنم ارزش داشته باشه یه نگاهی بندازید. در ضمن توش ذکر کردند که یه assesment براتون به صورت مجانی انجام می دهند که احتمالا به خیلی ها می تونه کمک کنه..  

حالا شما باهاش اگر خواستید تماس بگیرید و اگر سوالی بود حتما بگید. اگر وقت شه حتما یه سر می زنم و سر از کارشون در میارم.. 

موفق باشید 

سپیده 

 

لینک رو یادم رفت D:  

http://www.globalvisas.co.nz

نظرات 8 + ارسال نظر
اوستا 1390/01/12 ساعت 16:09

سلام
من حقیقتن موندم که چطور زحماتتان را جبران کنیم. مثل همیشه فقط میتونم بگم خیلی خیلی ممنون. موفق و سربلند باشید

سلام اوستا جان
شما خیلی لطف داری. امیدوارم که شما هم تو کارهات موفق باشی و سال خوبی پیش رو داشته باشی. / ناصر

‌هدیه 1390/01/12 ساعت 16:20


با عرض سلام،
در این چند روز که احتمالاً همه ی ما درگیر عید و خوشی و خوشگذرونی بودیم شما مطالب بسیار مفیدی گذاشتید و حداقل من به نوبه ی خودم ممنونم که واقعاً بعد از این یک هفته ای که دوباره به وبلاگتون سر زدم مطالب خوب و مهندسی شده ی شما رو دیدم.

سلام
ممنون از لطفتون. امیدوارم که نوروز بهتون خوش گذشته باشه. البته اون جور که معلومه این تعطیلی تو این هفته هم برای خیلی ها ادامه داره تو ایران ;). سال خوبی داشته باشید.../ ناصر

حامد 1390/01/13 ساعت 07:53

سلام
من برای ویزای توریستی اقدام کردم و هم نامه از اداره بردم که من ۷ سال دیگه با اداره قرارداد دارم و هم جواز مغازه و اعتبار جواز که ۸-۷ سال مونده بودو ترجمه کردم و سند ۲ تا ماشینم که به نام من بود ترجمشو فرستادم.باید برای سه ماه ویزا سه هزار دلار نشون میدادم که دارم من ۱۶ هزارتا درحسابم بود
ولی افیسر میل زد که شما جون و مجرد هستید حتما برای کار می خواید بیاید و در خواست من را رد کرد.
لطفا راهنمایی کنید که چی کار کنم؟

سلام .. والا چی بگم .. منم شاید اگر جای افیسر بودم ردتون می کردم ;) شوخی می کنم ولی .. یه سوال ولی پیش میاد اگر می خوای بری به عنوان توریست چرا نیوزلند ؟ و چه دلیلی داری که نمونی .. اینهایی که گفتی همه قابل فروش هستند با یک وکیل و بعد می تونند پولشو برات بفرستند .. برای ادم مجرد متاسفانه خیلی سخته که ثابت کنی که بر می گردی .. شاید اگر مسافرت های زیادی دور دنیا داشته باشید و بگید اصولا توریست هستید و فلان کشور ها رو رفتید و ... حالا می خواهید بیاید نیوزلند دلیل خوبیه و در ضمن مقداری اطلاعات از اینجا و جاهای دیدنی اش که مثلا کجا ها می خواهید برید و غیره .. شاید کمک کنه ...
به هر حال موفق باشید .. اگر مورد مشابه دیدم که موفق شده بود حتما بهتون می گم ..
سپیده

حامد 1390/01/13 ساعت 15:22

سلام سپیده خانم
والا من پاسپورت های گذشتمو براشون فرستادم (چند جا رفته بودم) و در یه نامه ای کا همراه مدارکم فرستاده بودم نوشته بودم که بخاطر طبیعت بکر و خیلی زیبای اونجا و آشنایی با فرهنگ مائوری ها و... دارم میام والی الحمدلله حالمو گرفتن
یک سئوال من در اونجا یه دوست قدیمی دارم آیا از اون دعوت نامه بگیرم موثره؟
این سایتی که معرفی کردین چقدر معتبره کلاه بردار نباشه؟
ممنون سپیده خانم از راهنماییاتون

راستش دیگه پس خدا باید یه کمی شانس بهتون بده برای ویزا .. جام جهانی راگبی هم اصولا این روزها بهانه خوبیه گه از حدودهای سپتامبر شروع می شه .. این سایت رو من چون اول دفترشون رو اینجا دیدم بعد رفتم و سایت اشون رو پیدا کردم یه کمی خیالم راحت هستش .. خیلی خودم هم دلم می خواد برم و یه بار باهاش صحبت کنم ببینم چه جوریه و چه کارهای می کنن .. به هر حال می تونین باهاشون برای ویزای توریستی و یا غیره مشورت کنید .. که فکر کنم هزینه ای نداشته باشه .. و احتمالا هم ضرری نداره ..
موفق باشید ..
سپیده

محمد 1390/01/15 ساعت 20:14

سلام
اولا از اینکه اطلاعاتی که در مورد نیوزلند دارید به اشتراک میذارین کمال تشکر رو دارم خیلیا به کمکه ارزشمندی که میتونید بکنید نیازمندن
من ۲۹ سالمه رشتم ساخت و تولیده. اسس شدم با لول ۶ و ۳۶۰ اسکور. فرم ای او آی رو ۲-۳ ماهیه فرستادم ولی مثل اینکه برای مهندسین مکانیک ایرانی باید حتما جاب آفر داشت تا از پووول دراومد
این شرکت میتونه جاب آفر پیدا کنه؟

راستش من نمی دونم این شرکت می تونه براتون اینجا پیشنهاد کار پیدا کنه یا نه و هنوزم موفق نشدم برم و اصلا ازشون بپرسم....
به خدا اگر وقت شه می رم :(( ((( نمی دونم چقدر شلوغ پلوغ زندگی ام فعلا
حالا شما یه ایمیل بهشون بزنید .. شاید زودتر از رفتن من جواب بگیرید ..
به ما بگید چی شد
مرسی
سپیده

افشین 1390/01/15 ساعت 21:29

سلام
راستش در مورد پست قبلی می خواستم بگم که در مورد من که در ردیف ۳ اون جدول قرار دارم احتمال زیر ۱۵ درصد دارم ولی خوب با ضریب تکرار بالا وقطعا شک نخواهم کرد.۵ مارچ اولین امتحان رو دادم اورال شدم ۶ با این قانون قریب الوقع در استرالیا با حداقل ۴ تا ۷ برای الیتس . قطعا باید امید داشت .
اگه فرصت کردید و اون شرکت سرویس مهاجرتی سر زدید حتما راجع به شرایط جاب آفر و همچنین رشته هایی که راحت میشه واسشون جاب افر گرفت همراه با هزینه هاش و مدت زمان احتمالیش بپرسید لطفا.
امید وارم درخواستهام واسه اولین پست خیلی زیاد نبوده باشه
وبلاگتون رو پست به پست دنبال میکنم

راستش حتما سعی می کنم این کار و کنم و اگر اطلاعاتی به دست اوردم دریغ نمی کنم .. منتهی احتیاج به زمان دارم ..
ایشالا شما هم موفق باشید و به اهدافتون برسید..
ممنون
سپیده

محمد 1390/01/18 ساعت 16:23

سلام
حالتون خوبه؟
یمی زدمویخبرینیسزشون!!!
توروخداوقت بذارید ثواب داره
کم کم دارم ناامید میشم از یه طرف شرایط استرالیا هم که داره روز بروز سختتر میشه کمک کنید

محمد 1390/01/18 ساعت 16:25

سلام
حالتون خوبه؟
ایمیل زدم ولی خبری نیس ازشون!!!
توروخداوقت بذارید ثواب داره
کم کم دارم ناامید میشم از یه طرف شرایط استرالیا هم که داره روز بروز سختتر میشه کمک کنید

به جان خودم بهشون حتی زنگ زدم که وقت بگیرم و برم حرف بزنم .. اما فقط در طول هفته و فقط از ساعت ۱۰ کار می کنند تا ۲ عصر.. و اخر هفته ها هم نیستند ..
ولی شما نا امید نشید .. حتما خبر می دن .. نمی شه در نهایت بی جواب بذارن چیزی رو که ...
ایشالا به زودی خبرهای خوب بشنوی
فعلا
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.