دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

چندتا عکس

سلام دوباره ..  

من چند روز مسافرت بودم .. واقعا جای همگی خالی .. ایشالا کارهای همگی به زودی درست شه و خودتون بیاین و نقاشی هایی رو که خدا این گوشه دنیا با عشق کشیده ببینید .. زیبایی که هنوز نمی تونم باور کنم .. همیشه فکر می کردم چقدر جزیره شمالی زیباست و حتی وقتی افریقا بودم زیبایی هاش برام باور نکردنی بود اما نیوزلند و جزیره جنوبی مثل رویا می مونه ... .. واقعا از صمیم قلب دلم می خواست این زیبایی ها رو با همه قسمت کنم ... ایشالا قسمت همتون بشه و خودتون به سلیقه خدا پی ببرید ..  

یه چند تا عکس اینجا گذاشتم .. این تصاویر مال شهرهای Queens town - Arrow town- Glenorchy و Wanak هست که همه اطراف Queens town در استان Otagoهست.  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
اوستا 1390/02/06 ساعت 10:43

سلام. عکسهای زیبایی گذاشتید. تشکر. من را یاد فیلم ارباب حلقه ها می اندازه. (میدانم که این فیلم تو نیوزلند فیلمبرداری شده چون پیتر عزیز نیوزلندی هست). اگه میشد الان خودم را با اینترنت آپلود میکردم میومدم. اما حیف که باید صبر کنم. باز هم خوش بگذره ولی فقط بگم پیشنهادم در مورد جزئیات ورود به آنجا را یادت نره. خداگهدار

اتفاقا شهرهایی که ما رفته بودیم دقیقا محل فیلم برداری ارباب حلقه ها بود ...
حتما ..
سپیده

نفیسه 1390/02/06 ساعت 11:22

سلام و خسته نباشید

نمیدونید پیدا کردن سایتتون و خواندن مطالبش چقدر خوشحالم کرد و چقدر بهم انرژی داد. خوشحالم که یه سایت پیدا شد که واقعیت ها رو بدون کم و کاستی در اختیار دیگران اون هم رایگان قرار میده.

من و همسرم روزهای سختی رو پشت سر گذاشتیم که امیدوارم با اپلای کردن برای نیوزلند این روزها تموم بشند.
به عنوان اولین پرسش (چون قراره از این به بعد جز خوانندگان همیشگی سایتتون باشم!) می خواستم بدونم از زمانی که شما مدارک خودتونو فرستادین تا رفتنتون چقدر طول کشید؟ و اینکه من و همسرم الان مشغول خواندن زبان هستیم تا در شهریور ماه مدرک آیلتس رو بگیریم. تا اون موقع به نظرتون بقیه مدارک رو آماده کنیم؟

پیپاپیش ممنون بابت پاسخ

سلام . خوشحالم که ما رو پیدا کردید و اینجوری ما هم شما رو پیدا کردیم.
فکر خیلی خوبیه اگر مدارکتون اماده باشه چون اگر امتیاز خوبی بیارید خیلی زود اسمتون در میاد و باید مدارک رو بفرستید .. برای ما تقریبا ۲ هفته طول کشید تا اسممون از pool در اومد و بعد از تقریبا ۱ سال اقامت گرفتیم .. البته اینجا پیشنهاد کاری تونستیم بگیریم که باعث شد خیلی روند کارمون رو تسریع کنه .. دوستانی که اقدام مهاجرتی کردند معمولا ۲ ساله دیگه تکلیفشون معلومه ..
ایشالا موفق باشید
سپیده

نفیسه 1390/02/09 ساعت 11:24

باز هم سلام و ممنون بابت پاسخ سریع و کاملتون.
یک درخواستی دارم. من سایت رو خوندم و نحوه اپلای کردن رو هم دیدم. ولی خواهش می کنم اگر ممکنه در غالب چند مرحله و به صورت خلاصه بگید که من باید از کجا شروع کنم. یک پرسش هم دارم و اون اینکه رشته تحصیلی همسر من استخراج معدن هست. با توجه به اینکه معدن جز شورتج لیست نیوزلند هست، به نظرتون همسرم می تونه کار پیدا کنه؟ حقیقتش ما بر سر دو راهی کبک کانادا و نیوزلند موندیم. با توجه به سرمای کانادا و دانستن زبان فرانسه برای کبک، من ترجیح می دم به نیوزلند بریم. می خوام اطلاعاتم کامل بشن که بتونم همسرمو قانع کنم.
راستی من تو سایت ادراه مهاجرت فرم رو که پر کردم، امتیازمون 140 شد.
ببخشید طولانی شد. ممنون و موفق باشید.

سلام نفیسه جان .. این پست فکر کنم کمکت کنه ...
http://2migrators.blogsky.com/1389/11/13/post-31/
توی سایت seek.co.nz می تونید یک سرچ کنید تا ببینی از نظر کار برای همسرت اوضاع چه جوریه ...
من نمی تونم هیچ کشوری رو پیشنهاد کنم ... اما نیوزلند جایی نیست که از زندگی توش هیچ وقت پشیمون بشی .. اگر سوال خاصی داری من سعی می کنم حتما کمک کنم ..
موفق باشی ... در ضمن با امتیاز 140 خیلی سریع اسمتون در میاد..
سپیده

نفیسه 1390/02/10 ساعت 10:51

سلام سپیده جون

فقط اومدم تشکر کنم بابت پاسخ های سریع و شفافت. اگه خدا خواست و ما هم اومدیم نیوزلند، از خجالتت در میام. D:

من که از خدامه دوست های خوب و جدید داشته باشم ..میایم خجالتتون می دیم ... اگر خواستی ایمیل رو برام بفرستم که ادرس ایمیلم رو بهت بدم همو گم نکنیم ..
به امید دیدار.
سپیده

نفیسه 1390/02/10 ساعت 12:16

سلام سپیده جون

ایمیل من ermia_gentile@yahoo.com هستش. خوشحال میشم ایمیلتو ببینم. :*

بازم مرسی.

سلام. ممنون. برات ایمیل فرستادم .
tc
سپیده

سپیده 1391/06/29 ساعت 19:14

میشه لطفا برای من هم ایمیل بفرستین؟ خیلی سوالا دارم. ممنون میشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.