دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

وقتی رسیدیم !!

این روزها همه پست ها و سوال ها در مورد نحوه و راه و روش و موانع و اقدامات مهاجرت به نیوزلند بودند. البته همچنان هم ادامه خواهیم داد. اما گفتم برای تنوع و اینکه حس بهتری هم ایجاد بشه در رابطه با خود نیوزلند در لابه لای پستهامون بیشتر بنویسم .. راستش می خواستم از روز اول وارد شدن براتون بنویسم .. اما در عین حال خواهش می کنم حتما بگید چه جزئیاتی براتون مهمتر هست که بدونید و در رابطه با اونها هم پست بذاریم. .. زود بر می گردم ..
سپیده
نظرات 5 + ارسال نظر
الهام 1390/02/22 ساعت 06:21

سلام. تشکر. ایده خوبیه....دستتون درد نکنه.

اره فکر کنم یه کم اون استرس رو کاهش بده و روبروی ادم رو روشن کنه . من واقعا ارزو می کردم کاش کسی بود که به من هم این اطلاعات رو می داد.
به هرحال من سعی ام رو می کنم.
سپیده

الهام 1390/02/22 ساعت 06:30

بله درسته. این اطلاعات خیلی ارزشمنده. چشم آدم رو باز میکنه...راستی من یه سئوال دیگه دارم...بعد از ارسال EOI فکر می کنید با امتیاز 120 چقدر طول بکشه تا از پول بیرون بیایم؟؟

راستش پول یه جورایی مثل قرعه کشی هستش و خوب به شانس هم بستگی داره .. و فکر کنم هفتگی انجام می شه .. گاهی دیدی ۲ هفته و شاید بیشتر ولی معمولا ۲ ماه اینطورها یه خبری حتما می شه ..
شما الان وارد پول شده اسمتون یا هنوز فرمها رو submit نکردید؟
سپیده

الهام 1390/02/22 ساعت 06:58

من هفته آینده می رم دوباره امتحان آیلتس بدم. می خوایم با امتیاز خوب اقدام کنیم. اگه نشد که شروع می کنم مدارک رو جمع می کنم. بعدش هم فرم رو SUBMIT می کنیم. خیلی عجول به نظر می رسم؟!! ;))

نه نه .. موفق باشید .. هرچی دیرتر اقدام کنید احتمال عوض شدن قوانین هم هست .. و می دونی اینجور قوانین هیچ وقت اسونتر نمی شن و بلکه هر روز سخت تر می شن
ما رو هم اپ دیت کن .
منتظر خبرهای خوب هستیم
سپیده

azadeh 1390/02/22 ساعت 17:16

سلام ممنون از راهنماییاتون
آخرین سوال در مورد ویزای دانشجویی...
می خواستم بدونم واسه فوق لیسانس راحت ویزا داده میشه؟

سلام . خیلی سوالت کلیه . نمی دونم منظورت از راحت چیه . اما اگر همه شرایط رو داشته باشی و همه مراحل رو هم رفته باشی چرا که نه ..
سپیده

azadeh 1390/02/23 ساعت 04:17

والا جریان اینه که کانادا حتی اگه از دانشگاه هم پذیرش داشته
باشی و شرایط رو هم داشته باشی به ما ایرانی ها خیلی کم
پیش میاد برای خوندن فوق ویزا بده ...چینی و مالایی اینا راحت
هست اما ما نه...
کلا مثلا 2 درصد احتمال ویزا گرفتن هست برای کانادا.

خوب هنوز اینجا اونقدر بد نشده فکر کنم . اما از امارش خبر ندارم ..
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.