دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

یک سالگی دو مهاجر

این وبلاگ امروز یکساله شد......

نظرات 12 + ارسال نظر
رضا 1390/03/01 ساعت 13:10

سلام واقعا ممنونم از وبلاگ خوبتون.
من دارم برای فوق لیسانس اقدام می کنم . رشته لیسانسم دبیری زبان انگلیسیه.ولی تو کار فروش و بازاریابی چند سال سابقه کار دارم.به نظر شما کدوم رشته بازار کار بهتری داره که اونو انتخاب کنم؟
ممنونم

راستش برای اقدام و گرفتن امتیاز مدرک و سابقه کار باید سابقه کار در ارتباط با مدرک باشه تا امتیازش رو بگیرید و در این صورت یک انتخاب بیشتر ندارید. اما اگر پیشنهاد کار در رابطه با بازاریابی و غیره بگیرید اونوقت شرایط فرق می کنه . که البته اصلا کار ساده ای نیست.
موفق باشید
سپیده

اوستا 1390/03/01 ساعت 13:59

به مدیران وبلاگ تبریک میگم و همیشه در کارتان موفق باشید.
و هزارن بار تشکر میکنم از راه اندازی این وبلاگ.
---------------------------------------------------------------
پیشنهاد میکنم یک نظر سنجی راه بی اندازید که چرا سایر دوستان در بین تمام کشورها نیوزیلند را برای مهاجرت انتخاب کرده اند؟
من هم دلایلم را بعدا ذکر میکنم.
پیروز باشید

سلام. ممنون از اینکه همیشه به ما و این وبلاگ لطف داری اوستا جان. منم پیشنهاد می کنم که پیشنهاداتتو بیشتر به ما انتقال بدی تا از اون ها توی وبلاگ بیشتر استفاده کنیم. ;) راجع به پیشنهادتم حتما ازش استفاده می کنیم....
/ناصر

علی 1390/03/01 ساعت 15:22

مبارکه . . . :)

سلامت باشید...:)

azadeh sh 1390/03/01 ساعت 18:04

ممنون از اینکه اطلاعات مفیدی که در وبلاگتون میگذارید
پاینده باشید

ممنون...
/ناصر

اورایاد 1390/03/02 ساعت 04:21 http://orayad.blogfa.com

به شما تبریک میگم ایشاللا موفق و سرحال باشید
یکی از کارهای هرروزه من بازدید از وبلاگ شماست
پایند باشید

ممنون . ایشالا یه روز با تاریخ پرواز و اینها برامون کامنت بذارید .
سپیده

شبنم 1390/03/02 ساعت 06:08

سلام سپیده جان ...یعنی عاشق وبلاگت شدم..خیلی اطلاعات خوبی داری ...کلی راجع به مسائلمون واست نوشتم و فرستادم واست ..نمی دونم رسید یا نه
مبارک باشه خانم...
همیشه موفق و پاینده باشی ....

ممنون . در واقع همه کار رو ناصر عزیز شروع کردند و لطف کردند و اجازه دادن من هم در اینجا سهم کوچیکی داشته باشم . اصل تشکر رو باید از ایشون کرد که گرداننده اصلی هستند و این ایده رو پیاده کردند.
کجا فرستادی حالا اینها رو که می گی برام ؟ ایمیل کردی؟
موفق باشی
سپیده

لاله 1390/03/02 ساعت 06:38

مبارک باشه :)

ممنون . باید به ناصر عزیز بابت ایده این کار و شروع اش تبریک بگیم.
ممنون
سپیده

پارسا 1390/03/02 ساعت 14:38

آرزوی موفقیت و بهروزی برایتان دارم...

ممنون - ما هم .
سپیده

شبنم 1390/03/02 ساعت 16:19

بله سپیده جان توی تماس با من رفتم و واست پیغام گذاشتم

سلام دوباره . دیدم . حتما سر فرصت می نویسم برات. ایمیلت رو هم دارم .
به قول اینجایی های cheers
:)
سپیده

amir 1390/03/02 ساعت 22:02

آقا تبریک منو بپذیر ، امیدوارم موفق باشید.
یه سوالی درضمن به ذهنم رسید، من قیمت خرید خونه رو تو نیوزلند دیدم حدود 100میلیون به بالا در می آد. می خواستم ببینم آیا ما که واسه همیشه می خواهیم بیاییم اونجا کار عاقلانه ای هست که اونجا خونه بخریم؟ چه شرایطی داره؟ آیا به دانشجو ها وام هم می دن؟ من دوست دارم تو آکلند زندگی کنم، چون تا حالا اکثر کشور هایی که دیدم منهای ایران خودمون فقط تلنولوژی روز واسه پایتخت او کشور هست. در این مورد هم تو پست بعدی تون یک مرور سطحی در مورد شهر های اونجا واسمون بکنید ممنوم می شم. راستش علت اینکه اگز خارج از اکلند زندگی کنی 5 امتیاز می دن خیلی واسم سوال برانگیز هست. آخه اینا محض رضای خدا هیج وقت کاری نمی کنند.

سلام . قیمت خونه اینجا کاملا بالاست اما تقریبا همه افرادی که اینجا زندگی می کنند بعد از چندین سال شروع می کنن برای برنامه ریزی خرید خانه و دلیلش این است که هرچند قیمت ها زیاد هست و شما اگر یک اپارتمان خیلی کوچیک و معمولی اگر بخواهید در یک جای معمولی باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار پول بدید اما بانک ها و همین طور دولت کمک های زیادی می کنن. مثلا قوانین اکثر بانک ها اینطوری هست که اگر ۲۰ درصد پول خونه ای رو که می خواهید بخرید داشته باشبد و کار هم بکنید بانک به شما بقیه اش رو وام می ده. همین طور اگر اولین خونه ای باشه که می خرید دولت کمک های دیگه ای هم می کنه که شرحش طولانی هستش .. در ضمن وقتی بیاید اینجا و زیبایی های و ارامش و خونه های اینجا رو ببینید محاله به فکر خونه دار شدن نیفتید.
موفق باشید
سپیده

اقا رضا من سوال شما رو اشتباه فهمیدم .. راستش فکر کردم می گید در کدوم رشته برای اقامت اقدام کنید. بگذریم. نمی دونم کدوم رشته بازار بهتری داره اما اگر توی seek.co.nz برید می تونید با یه بررسی ببینید چه کارهایی رو در این دو زمینه بیشتر می خواهند.
بازهم ساری
سپیده

مهراد 1390/03/04 ساعت 09:59

تبریک میگم بهتون، موفق باشید.
کارتون عالیه.

مرسی ..
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.