دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

بعد از یک سال....

این وبلاگ یکساله شده است. یکسال پیش بود که این وبلاگ متولد شد و از ابتدا هم قصدی برای نوشتن در رابطه با مهاجرت نیوزیلند نداشت. اما همانطور که شاید در لابلای متن پست هایی پیدا کرده باشید، با سابقه ای که در اقدام برای ویزای تحصیلی نیوزیلند داشتم تصمیم گرفتم که این اطلاعات را در اختیار دیگران قرار دهم (کاری که همه ما به تمرین آن نیاز داریم). خوشبختانه این قضیه با استقبال زیادی روبرو شد و همانطور که انتظار می رفت تعداد سوالات بیشتر  و بیشتر شد و اطلاعات من هم محدود به همین فضای اینترنت و نهایتا مکاتباتی بود که با آفیسر مربوط به نیوزیلند داشتم. در این بین من بودم و کلی سوالات مختلف که دیگر از عهده همه آنها بر نمی آمدم. چاره ای نداشتم و تنها فکری که به ذهنم رسید کمک گرفتن بود. ولی نمی دانستم از چه کسی و چگونه باید کمک بگیرم و آدمی هم هستم که از جواب نه شنیدن خوشم نمی آید! ولی انگار مثل باقی مسائل زندگی وقتی هدفت درست باشد، خود به خود درها باز می شود....

 

کلید خیلی از سوالات من و بسیاری از خواننده ها به دست کسی نبود جز سپیده عزیز که زنده ماندن این وبلاگ مدیون اوست و از نیمه راه این وبلاگ دعوت من را قبول کرد و به این جا پیوست. از آن به بعد تجربیات کاغذی نیوزیلندی و تجربیات واقعی من در رابطه با دیگر کشورها در کنار تجربیات واقعی کسی که در نیوزیلند زندگی می کند و این راه را یکبار تا به انتها رفته است، رنگ دیگری به این وبلاگ داد. فکر می کنم تشکر اینجا از طرف من مفهومی نداشته باشد، چرا که اینجا دیگر متعلق به او هم هست.....


¤¤¤¤¤ ناصر


 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

مرسی ناصر عزیز و ممنون که من رو هم شریک کردید در این کار که بتونم کمک کوچیکی باشم. گفتنی و سوال خیلی زیاد هست. من هم خودم این راه رو یک بار بیشتر نرفتم اما سعی می کنم از دوستانی که اینجا داریم و به هر حال هرکدوم تجربیات متفاوتی رو داشتند جواب سوال ها رو پیدا کنم. ایشالا همه هرجایی که فکر می کنن ارامش و ازادی زندگی اونجاست زندگی کنند و به همه ارزوهاشون برسند.  

بازهم ممنون  

سپیده

 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

درخواستی که این وبلاگ از خوانندگان آن دارد این است: بگذارید همه از تجربیات شما در رابطه با مهاجرت نیوزیلند بدانند.

در دانستن قوانین مهاجرت و زیر و بم های زندگی در سرزمینی دیگر همه نسبت به هم مسئولند. این را ما ایرانی ها باید بیشتر تمرین کنیم....


چیز دیگری که باید اضافه شود این است که اگر پیشنهادی و انتقادی برای بهتر شدن این وبلاگ دارید (از هر نظر) خوشحال می شویم بدانیم.



 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم 1390/03/03 ساعت 02:54 http://e-hadieh.blogfa.com/

ناصر و سپیده عزیز
ممنون از زحماتتون. خود من با اینکه در نیوزیلند هستم ولی خیلی از وبلاگتان استفاه کردم.

ممنون . شما هم تجربیاتتون رو در اختیار بگذارید. حتما خیلی ها بهش احتیاج دارند.
موفق باشید
سپیده

الهام 1390/03/03 ساعت 03:55

تشکر از لطفتون. تولد وبلاگ مبارک.

thank u ;)
Sepideh

محمد 1390/03/03 ساعت 06:17

با تشکر از وبلاگ خوبتون
یه پیشنهاد دارم
نامه ها رو زودتر جواب بدید اگه ممکنه
من تقریبا یک هفته هست منتظر جوابم
ممنون

سلام. راستش من الان هیچ کامنت جواب نداده ای ندارم ... مطمئنید ؟ سوالتون رو کجا گذاشتید ؟
دوباره پست کنید حتما جواب می دیم.
ممنون
سپیده

اورایاد 1390/03/03 ساعت 06:40 http://orayad.blogfa.com

سلام به ناصر و سپیده عزیز
از شما صمیمانه تشکر میکنم من هم الان جند ساله وبلاگ مینویسم و اخرین وبلاگم هم جند روز پیش یکساله شد
ناامیدی و مشکلات زندگی باعث شد که وبلاگ قبلی رو تعطیل کنم ولی وبلاگ فعلیم رو با این نیت شروع کردم که تا امید دارم برای پرکشیدن مبارزه کنم اگر وبلاگمو بخونید میبینید سراسر ناامیدی بوده سالی که گذشت ولی تسلیم نشدم و امیدوارم به کمک شما و همه دوستان این راهی رو که شروع کردم ادامه بدم و به پایان برسونم
این ها رو نوشتم که فقط بگم رمز یکساله شدن وبلاگ شما فقط امیدی که از طریق وبلاگتون انتقال میدید به دیگران
ارزو میکنم امیدوار و پر انرژی ادامه بدید

ممنون ... زندگی بالا و پایین خیلی داره و در این شکی نیست که همه اش تجربه است و نا امیدی مشکلی رو حل نمی کنه ..
ایشالا شما هم به همه ارزوها و شادی هایی که دوست دارید برسید ..
موفق باشید
سپیده

محمد 1390/03/03 ساعت 08:34

من سوالم رو از قسمت تماس با من ارسال کردم

من سوال شما رو دیدم. سوال شما قابلیت مطرح شدن تو کامنت ها رو داره . اگه پست های مختلف رو دیده باشید ما روال نداریم که کامنت خصوصی جواب بدیم، دلیلش هم اینه که اطلاعات باید اینجا به صورتی باشه که در دسترس همه باشه و قابل استفاده همه باشه . جواب سوال شما مطمئنا جواب خیلی های دیگه هم هست. باز هم من پوزش میخوام که سوال شما و خیلی از دوستان دیگه رو تو هفته های احیر جواب ندادم. شما هر چند تا که اینجا سوال مطرح کنید ما بهشون جواب میدیم.

ناصر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.