دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

پرداخت با کردیت کارت های هدیه برای هزینه های اقدام ..

امروز زنگ زدم با یه افیسر صحبت کردم. گفتند می تونید برای پرداخت از کردیت کارت های هدیه یا همون اماده ها استفاده کنید. اگر اون ۱۶ رقم شماره کارت رو داشته باشه همون رو توی فرم بنویسید و در قسمت توضیحات هم یه توضیح بدید که از این کارت استفاده کردید. اگر هم غیر انلاین فرم ها رو پر کردید که بفرستید همون قسمت پشت فرم می تونید توضیحات بنویسید .. 

سپیده


نظرات 11 + ارسال نظر

سلام . من جند وقت پیش اقدام کردم و استاتوس EOI ام هم select شد. ولی بخواطر اینکه اسس نشده بودم کلا خیلی از امتیاز هام کم شد و مجبورم دوباره اقدام کنم. یه سوال داشتم من دوستم که از دانشگاهی از ایران فارغ التحصیل شده بود که نیاز به اسس نداشت ولی چون مکانیک خونده بود سابقه کارش مورد تایید نبود و امتیازاش کم شد. میخواستم بدونم من که کامپیوتر خوندم هم همین قضیه هست یا نه. چون برای اسس باید 700$ بدم . میخواستم بدونم که سابقه کاری من که برنامه نویسی بوده ok هست یا نه؟
شدیدا" ممنون

سلام. اگر کامپیوتر رشته نرم افزار خوندید و کارتون هم برنامه نویسی هست خوب چرا نباید امتیاز سابقه کار رو بیارید. اگر سابقه اتون که براش امتیاز می خواهید بگیرید با مدرکتون در یک زمینه هست و مرتبط هست حتما امتیاز رو می گیرید.. و اینکه ایا مطمئنید ۷۰۰ دلار قیمت اسسمنت هست .. من تازگی ها چم نکردم اما اینقدر ها هم نیست ها .. از دوستان کسی اگر تازگی ها اسسمنت انجام داده هزینه اش چقدر شده ؟؟؟
موفق باشید
سپیده

این لینک مربوط به قیمتها هست

http://www.nzqa.govt.nz/qualifications-standards/international-qualifications/international-qualification-assessment-fees/

والا ما که به وکیل اطمینانی نداریم - شما خودتون وقت دارین که پروسه رو انجام بدین؟ من چند تا مشتری دیگه هم براتون دارم ها؟؟ چون شما دسترسی به افیسرهای اونجا هم دارین خیلی میتونه کمک کنه.

راستش نه .. نه وقتش رو رو دارم نه اصلا اینکاره ام .. این وبلاگ هم فقط انتقال اطلاعات از سایت اصلی هستش ...
ممنون بابت لینک .حتما یه نگاهی می کنم اگر شد پست می ذارم براش.

مانی 1390/03/26 ساعت 10:38

سلام من شوهرم تازه اسس کرده
هزینه پراسس ۱۳۸ NZ$ هست
هزینه فول اسس 700 NZ$ هست
البته اگر بخواهید زود تر بررسی بشه (20) روزه باید کمی بیشتر پرداخت کنید

ممنون ... کی بود دنبال هزینه اسس بود ..
دست شما درد نکنه مانی جان .
سپیده

[ بدون نام ] 1390/03/27 ساعت 16:24

سلام به همه
ما بعد از کلی ایمیل از 145 امتیاز 115 امتیاز گرفیتم (ثابت کردیم 5 سال سابقه کار از 7 سال UK domiciled بوده). و دوباره برگشتیم توی پول. ولی فکر نمی کنم با این امتیاز اصلا از توش در بیایم. APEC هنوز دقیق چک نکردم ولی تا جایی که فهمیدم نمیشه فردی رجیستر کرد. از همه بدتر مدارک خودمه که برای فول اسسمنت فرستادم امیدوارم حداقل اونا صحیح و سالم به دستم برگرده. هزینه اسسمنت هم 787 دلار نیوزلند میشه چون باید پول برگشت مدارک را هم بدبد.

الهام 1390/03/28 ساعت 03:57

سلام. تشکر سپیده جان که پرسیدی...پس من یه کارت هدیه بی نام می خرم. به دلار آمریکا شارژ هستن...ان شاء الله که مشکلی نداره؟ خودش change می کنه؟
به نیکی: تبریک...تبریک...تبریک...تونستی برگردی به پول؟ خیلی واست خوشحال شدم...تبریک عزیزم

اره خودشتون تبدیل می کنن . ایشالا که همه چیز اکی باشه.. اخر اخر اخر اخر اینه شه که باهات تماس می گیرن اگر مشکلی پیش بیاد. ایشالا همه چیز خوب پیش بره ..
موفق باشید

الهام 1390/03/28 ساعت 08:32

ببخشید دلار نیوزیلند چه ضریبی از دلار آمریکا ست؟

والا با قیمت های این روزها نمی دونم .. ولی هر دلارش حدود ۷۰۰ تومن اینطوری های تومن خودمونه .. نرخ روز رو نمی دونم .. می تونی تو سایت های بانک ها چک کنی . نه بانک های ایران ها
سپیده

طاهر 1390/03/28 ساعت 08:35

سلام
من یه سوال از دفتر NZQA پرسیدم برای Pre assessment لیسانس و فوق لیسانس.
سوالم این بود که چون هردو مدرک رو تو یه گرایش گرفتم لازمه که برای هردو پیش ارزیابی انجام بشه. جواب این بود که فقط یک مدرکه و بنابراین بالاترین مدرک رو بفرستید. اما در مرحله ارزیابی کامل تا 5 مدرک رو می تونید با یک درخواست ارزیابی کنید و برای اون مرحله کلیه مدارک رو بفرستید.
گفتم شاید به درد بقیه هم بخوره :)

مرسی . لطف کردی .. ممنون
سپیده

مانی 1390/03/29 ساعت 09:27

سلام
به نقل از Traveler یک دلار NZ برابر 947 تومان است !!!

چه خوب . پیشرفت کردیم ...
مرسی
سپیده

الهام 1390/03/30 ساعت 03:45

یک دلار نیوزیلند معادل ۰.۸۱۰۹۴ دلار آمریکا است. یعنی ۴۴۰ دلار نیوزیلند حدود ۳۵۷ دلار آمریکا میشه...

مرسی الهام جان ..
سپیده

سودی 1390/03/31 ساعت 07:22

سلام..من یک سوال بی ربط به پست دارم،شوهرم بورس گرفته از نیوزلند بعد مدارک فرستادیم سفارت از اونجا سوال کردن برنامتون چیه بعد از دکترا،باید چی جواب بدیم

نمی دونم اما حقیقت رو بگید چون همیشه بهش استناد می کنن... راستش اگر من بودم می گفتم بعد می خواهیم اگر می شه برای ویزای دانشجویی به کار اقدام کنیم و توی زمینه تحصیلی امون کار کنیم و اینها ..
سپیده

مطهر 1390/04/29 ساعت 03:14 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.