دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

Sick.. will get to your comments soon , i promiissss

نظرات 20 + ارسال نظر
بنده خدا 1390/04/09 ساعت 06:51

ممنون از زحمات شما
نوشته هاتون دلگرمم می کنه .منم می خوام برم اما منتظر لیست مشاغلم چون امسال معمار نمی گرفت.امیدوارم هرچی زودتر لیستش بیاد.راستی نمی شه هزینه ی زبان را پرداخت کرد و اونجا یاد گرفت.باز هم ممنون از شما البته این در برابر زحمات شما خیلی کمه..............با آرزوی پیروزی شما در همه مراحل زندگی

هزینه زبان رو برای همسر می شه پرداخت کرد و در واقع مثل اینه که امتیازش رو بخری .. توی پست ؛همه چیز در مورد زبان؛ توضیح دادم اما اگر برای مدرک همسرتون امتیاز بخواد بگیرید باید زبان اش رو هم تائید کنند
سپیده
در کل کشور خوبیه
ایشالا قسمت شما هم بشه ..

اورایاد 1390/04/09 ساعت 08:27 http://orayad.blogfa.com

ایشاللا زودتر سرحال شین

مرسی ی ی ی ی . ایشالا هیچ وقت مریض نشید ..
سپیده

شبنم 1390/04/09 ساعت 14:28

سپیده جون خدا بد نده ...ایشالا زودتر خوب بشی ..ما منتظرتیم

مرسی . فدات شم . نمی دونم چرا اینقدر لوس شدم ..
سپیده

علی 1390/04/10 ساعت 15:55

ای بابا سپیده خانم خدا بد نده! شما که تازه خوب شده بودید!

به هرحال امیدوارم دوباره زود خوب بشید

پیروز و شاد و تندرست باشید

اره . سابقه نداشت .. اون دفعه بهتر بود این سری اساسی افتادم ..
مرسی به هر حال
سپیده

الهام 1390/04/11 ساعت 04:38

فکر می کنم به خودت فشار میاری...ان شاءالله که زود خوب بشی. راستی مگه قراره لیست مشاغلش عوض بشه؟ کی ممکنه این اتفاق بیفته؟

راستش باید همین موقع ها باشه .. به جان خودم وقت نمی کنم اصلا هیچی رو چک کنم :(
سپیده

اورایاد 1390/04/11 ساعت 06:25

The Department of Labour has recently reviewed the Essential Skills in Demand lists – including the Immediate Skill Shortage List and the Long Term Skill Shortage List. Changes will be applied to both lists on 11 July 2011.
لیست مشاغل تغییر میکنه تغریبا ۹ روز دیگه متن اصلیشو بالا نوشتم و لینکشم اینه
http://www.immigration.govt.nz/migrant/general/generalinformation/news/esidreview.htm

مرسی ..
سپیده

مرجان 1390/04/11 ساعت 07:00

سلام عزیزم

استراحت کن. برات دعا می کنم که همیشه شاد و تندرست باشی
آمین

اینم یه جور عیادت اینترنتی یه دیگه!

مرسی ی ی ی
سپیده

ک 1390/04/11 ساعت 08:37

دوباره؟! امیدوارم زودتر خوب بشید

ممنون ...
سپیده

الهام 1390/04/11 ساعت 09:01

وای خدا کنه شغل من حذف نشه...خیلی نگران شدم...کجا باید چک کنم که قراره چی بشه؟؟؟ از کجا می دونی قراره عوض بشه...؟ استرالیا از اول جولای عوض می شه ولی نیوزیلند که چیزی نگفته...

نه ایشالا .. یه یه هفته دیگه .. لینکشو اقا اوریاد گذاشته توی کامنت ها بببین
سپیده

الهام 1390/04/11 ساعت 09:50

سپیده جان یه سئوال بحرانی ازت دارم می دونم باید قبل از فرستادن EOI می پرسیدم...من مهندسی برق-الکترونیک خوندم و در LONG TERM SHORTAGE LIST از تکنیسن مهندسی الکترونیک استفاده کردم حالا داشتم توی لیست IMMEDIATE SHORTAGE LIST نگاه می کردم دیدم عنوان شغل منو دقیقاً داره یعنی مهندس ابزاردقیق و ظاهراً شرطش هم فقط مدرک مهندسی برق-الکترونیک هست...حالا من چیکار کنم؟ لطفاً من راهنمایی کن. این لیست IMMEDIATE چی هست؟ همون امتیاز رو داره؟ فکر کنم ماه SEP احتمالا تغییر کنه...به نظرت EOI را ادیت کنم؟

راستش نمی دونم می تونی ادیت کنی یا نه .. اما اگر بشه شاید بد نباشه چون اینجوری که می گی جز نیازهای سریع اشون هست و قاعدتا امتیاز بالاتری داره .. حالا چک کن ببین اجازه ادیت بهت می ده و امتیازت رو بالا می بره .. البته یه کار دیگه هم می شه کرد و اون اینکه اگر امتیازت خیلی عوض نمی شه وقتی باهات تماس گرفتن بهشون بگی اشتباه کردی و شاید کارت سریع تر بشه .. به نظرم یه بار امتیازات رو با شرایط جدید حساب کن ببین چه فرقی می کنه ..
سپیده

حبیب 1390/04/11 ساعت 10:01

لیست مشاغل تغییر کرده و شرایط سخت تر شده. برای مشاهده تعییرات این لینک رو ببینید:

http://www.immigration.govt.nz/migrant/general/generalinformation/news/esidreview.htm

مرسی ..

الهام 1390/04/11 ساعت 10:52

ببخش من دوباره اومدم...اگه الان که EOI فرستادم شغل من خدای نکرده حذف بشه تکلیف چیه؟ البته فکر کنم اون لیست IMMEDIATE تغییر می کنه ( سالی دو بار) لیست LONG TERM به این زودیها تغییر نکنه...درسته؟

لینک تغییر شغل ها رو یه نگاهی بنداز.

الهام 1390/04/12 ساعت 04:19

سلام. خدا رو شکر برای ما ها فرقی نکرده. راستی من یه بار دیگه لیست immediate رو نگاه کردم ظاهراً این لیست مربوط به افرادی هست که پیشنهاد کاری از NZ دارن بالای لیست قید شده...پس به کار ما نمیاد.

مرسی الهام جان
سپیده

سمانه 1390/04/12 ساعت 07:08

سلام سپیده جان. اول اینکه امیدوارم حالت خوب شده باشه. دوم اینکه من اولین باری است که به این وبلاگ می ایم.خیلی خیلی استفاده کردم. واقعا ممنونم. از اینکه می بینم هنوز کسانی پیدا می شن که بی منت و بدون چشمداشت اطلاعات خودشون رو در اختیار بقیه می ذارن خیلی خوشحالم. من یه چندتا سوال ازت داشتم که البته جواب خیلی هاش رو پیدا کردم. سوال من اینکه من می خوام پذیرش دانشجویی برای دکتری بگیرم. اینطور که فهمیدم بعد از یه مدتی (مثلا یک یا دو سال) اونجا اقامت می ده. خواستم ببینم آیا اگه من اقامت بگیرم این اقامت شامل خانوادم مثلا پدر و مادرم هم میشه دیگه نه؟ چون یادمه که کانادا قبلا اینطوری بود الانشو دیگه نمی دونم. حالا برای دفعه اول دیگه روم نمیشه بیشتر از این سوال بپرسم. فعلا همین یکی باشه تا بعد :) خیلی ممنون.

نه راستش به خودتون اقامت می دن .. اما می دونم راه هایی وجود داره که درخواست برای پدر و مادر هم بدید اما هنوز از راه و چاش خبر ندارم .. اگر چیزی پیدا کردم حتما اپ می کنم

در ضمن خوش امدید .. :)
سپیده

me 1390/04/12 ساعت 07:35

ایشاا... زودتر خوب شی.

مرسی یی .. خیلی خوبم تقریبا .. به زور از دکتر انتی بایوتیک گرفتم
سپیده

Amir 1390/04/12 ساعت 19:51 http://www.nicequebec.blogfa.com


Sending you healing thoughts and wishing for a speedy recovery

Get well soon

Mercc ,, it worked i think :) im good now
Sepideh

ناراحت 1390/04/14 ساعت 12:24

سلام
من خیلی ناراحنم دوباره architect نیوزلند نمیخواد .آخه ما معما را هم دل داریم .گناه داریم...................خیلی بدند...

اخی .. امتیازاتت رو حساب کردی ببینی بدون امتیاز شغل که توی لیست نیست چقدر امتیاز میاری .. ضرر نداره که ..
سپیده

ناراحت 1390/04/15 ساعت 10:43

سپیده ی عزیز ممنونم از پاسخ خواهرانت .امتیازم را که حساب می کنم 125 می شه .برا استرالیا هم اگه آیلتس 7 بیارم امتیازم میرسه .به نظرتون چی کار کنم؟

با امتیاز ۱۲۵ که می تونید اقدام کنید . امتیاز خیلی خوبی هستش .. بقیه اش تصمیم زندگی یه که خودتون باید بگیرید..
سپیده

الهام 1390/04/16 ساعت 04:07

ولی دوست عزیز تا اونجایی که من می دونم یا باید در لیست مشاغل مورد نیاز باشی یا باید در بازار کار مشابه با نیوزیلند کار کرده باشی وگرنه امتیازهای زیادی رو از دست می دی...

ناراحت 1390/04/16 ساعت 14:15

دوست خوبم الهام جان ممنون از راهنماییت منم حرف شما را قبول دارم .از سپیده ی عزیزم هم ممنونم .حتما قسمت ما مهاجرت نیست شاید هم سال آینده داخل لیست شدیم خدا می داند ....بازم ممنون از سپیده و الهام عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.