دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

جدول ما !

راستش یه فکری به ذهنم رسید که خیلی مهمه نظر شما در موردش. من یه جدول درست کردم که اسم هممون رو گذاشتم .. البته فقط چندتایی رو که تونستم از کامنت های اخری اسمشون رو در بیارم و اینکه الان هرکسی توی چه مرحله ای هستش. اینطوری چند تا مزیت داره . اول اینکه همه می تونیم پروسه رو پیگیری کنیم و اگر کار کسی بیش از حد معمول طول کشید متوجه می شه و اقدامی می کنه. دوم اینکه با توجه به اینکه هرکسی هر مرحله ای رو رد کرده می تونه در این مورد به بقیه راهنمایی فکری بده و یا اگر کسی سوالی داشت بدونیم کی ممکنه جواب اش رو بدونه ..

من اسم هنوز همه رو نداشتم چون باید از توی کامنت ها پیدا می کردم و کار ساده ای نبود. لطفا اگر اسمتون نیست حتما بگید که اپ دیت کنم اگرم دوست دارید با اسم مستعار باشید می تونید بهم بگید و با اگر دوست ندارید بگید تا اسمتون رو حذف کنم. تاریخ رو کاملا کلی می زنیم و تا این مرحله که فقط ویزا گرفتید یا نه چون نمی خواهیم به جزئیات زندگی هم کاری داشته باشیم .. کسانی هم که در حال فراهم کردن مقدمات هستند برای اقدام اگر دوست دارند حتما بهم بگید تا اسمتون رو اضافه کنم ..

نظرتون خیلی مهمه .. لینک این جدول هم هست :

http://2migrators.blogsky.com/pages/Table/

بعد از نهایی شدن حتما لینکش رو می ذاریم کنار صفحه ..
:) سپیده
نظرات 47 + ارسال نظر
سعید 1390/05/28 ساعت 09:07

سلام سپیده خانم:

خیلی‌ ایده جالبی‌ هست.

فقط بیزحمت نوع ویزا من رو تصحیح کنید. ویزا کار ما کنسل شد چون قبل از اون رزیدنت ویزا جوابش اومد.

شاد باشید

حتما .. ممنون ..
سپیده

محسن 1390/05/28 ساعت 10:52

با سلام
ایده بسیار خوبیه
از بچه هایی که مشغول جمع و جور کردن مدارک هم هستند تو لیست بذارین تا ما که در این مرحله ایم بتونیم از تجربیات جلوترها استفاده کنیم.
راستی من می خوام ویزا کارت یا مستر کارت برای هم مراحل مهاجرت هم در اوایل ورود به نیوزیلند بگیرم کدومش بهتر اونجا سرویس میده یا عمومیتره و نیز صادره از انگلیس باشه بهتره یا فرقی نمی کنه از مثلا امارت و .. باشه

فرقی نمی کنه خیلی .. بهتره اینجا بگیرید .. مطمئن نیستم اما اگر مال جای دیگه باشه ممکنه مجبور به پرداخت ریت انتقال بشید ... فکر کنم
توی سایت خودشون می تونید چک کنید

مهدی 1390/05/28 ساعت 13:26

ایدیه خوبیه ممنون از زحمات شما

sin 1390/05/28 ساعت 17:47

کسی هست اینجا آفسیر ها رو بشناسه؟

شروین 1390/05/28 ساعت 20:33

ایده خیلی جالب و مفیدیه.
منم سوالم رو دوباره تکرار میکنم شاید کسی جواب بده.
من برای مستر دانشگاه آکلند و مسی حدود یکماه و نیمه که اقدام کردم و هنوز دارن بررسی میکنن و جواب ندادن.این موضوع خیلی نگرانم کرده.
از اونجا که هدفم بیشتر از تحصیل پیدا کردن کار و مشغول شدن بعد از تحصیل است فکر کردم که حتما باید از یک دانشگاه خوب فارغ التحصیل بشم که بلافاصله بتونم job offer بگیرم. واسه همین انتخابم این 2 دانشگاه بود. الان نگرانم که داره دیر میشه و واسه دانشگاههای دیگه هم اقدام کنم مثلAUTو وایکاتو. اما مرددم بخاطر کار.
میخوام نظر دوستانی که دانشگاه ها و بازار کار اونجا رو میشناسن بدونم. ممنون

راستش اینجا چون مردم از همه جای دنیا و دانشگاه های مختلف میان اونقدر هم داشتن مدرک از دانشگاه های مختلف در پیدا کردن کار موثر نیست از نظر من .. یعنی اصولا وقتی مصاحبه می شی اینکه کدوم دانشگاه فارق التحصیل شدی براشون کمتر اهمیت داره تا اینکه چقدر تجربه داشته باشی و چقدر مشتاق باشی و غیره .. حالا اگر کسی هم در این مورد می دونست حتما بیشتر برات اطلاعات می گیریم.
سپیده

مانی 1390/05/28 ساعت 23:12

سلام کار بسیار قشنگی است لطفا ما رو هم اضافه کنید
PreAccess در NZQA انجام شده
در حال جمع آوری مدارک

الهام 1390/05/29 ساعت 05:08

تشکر سپیده جون. فکر خیلی جالبی بود. امیدوارم بچه های وبلاگ استقبال کنن. به امید موفقیت همگی.

رومینا 1390/05/29 ساعت 05:21

چه فکر خوبی
من رو هم در لیست بزارید در تاریخ 27 جولای در لندن لاج کردم
بهتره که هرکسی بگه که با چه امتیازی از پول خارج شده و تاریخهای اسسمنت و رتبه اش رو و تایتلی که در اسس بهش دادن رو هم ذکر کنه تا اینجوری یه جدول کاملی بشه من level 7 با عنوان information science اسس شدم.

me 1390/05/29 ساعت 06:15

سلام. ایده خوبیه. من و همسرم تازه داریم زبان می خونیم و هنوز امتحان ielts ندادیم. ولی داریم جوانب کار رو می سنجیم. ویزای کاری می خواهیم بگیریم. امتیازمون بدک نیست به شرطی که همسرجان برای زبان تلاش بیشتری بکنه.

فروغ 1390/05/29 ساعت 09:57

سلام من لیسانس مهندسی شیمی ام و دارم فوق میخونم 6 سال سابقه کار، واسه اقدام برای نیوزلند زنگ زدم دفتر فرزانفر که وکیل نیوزلنده گفتن واسه رشته های مهندسی از ایران قبول نمیکنن فعلا حالا شاید تا یه ماه دیگه شرایط فرق کنه ، شما اینو تایید میکنین؟

توی چند تا پست قبلی دقیقا همین بحث رو داشتیم . کاملا بستگی به رشته ات داره . به نظرم رشته تحصیلی ات رو و دانشگاه ات رو چک کن توی لیست رشته های مورد نیاز و ببین چقدر امتیاز بهت می دن .. برای همه رشته ها اینطوری نیست .. کامنت های بچه ها فکر کنم تو ۳ یا ۴ پست قبلی ببینی کلی درباره اش حرف زدیم ..
سپیده

کاوه 1390/05/29 ساعت 13:03

سلام.

می‌خواستم بپرسم از زمانِ فرستادنِ مدارک ITA برای شانگ‌های تا زمانی‌ که به مرحلهٔ مصاحبه یا ویزا یا کلا هر چیزی برسیم چقدر طول میکشه. ممنونم.

حدود ۱ سال .. سپیده

me 1390/05/30 ساعت 06:44

در جواب فروغ:
من شرایط شما رو دارم با این تفاوت که فوق دارم. رشته مهندسی شیمی اولین رشته مهندسی تو لیست بلند مدت نیوزلنده. ضمنا از طریق سایت http://www.seek.co.nz دنبال کار بگردید. مثلا من تو یوتیلیتی سابقه کار دارم و نیوزلند همیشه job offer براش داره... lمن جایی تو سایت نیوزلند نخوندم که مهنس ایرانی نمیخوان!!!

علی 1390/05/30 ساعت 08:41

با سلام ..سپیده خانم.. ممنون از مطالب خوبتون
چند تا سوال داشتم:(در رابطه با skilled grant immigration
1.من مالزی زندگی میکنم..مدارک من چین بررسی میشه یا جای دیگه؟
2.(Bank Statement)رو تا چه مبلغی میخوان؟
3. کار من(Law) university lecturer) هست... چقدر شانس پیدا کردن کار دارم..تقریبی؟
بازم ممنون ....

از سوال اخر بگم .. راستش در این مورد نمی دونم چقدر شنس پیدا کردن کار داری. اگر یه جستجو انجام بدی ببینی چقدر در این مورد دنبال نیرو می گردند و یا با دانشگاه ها مکاتبه کنی حتما می تونی یه دید خوبی پیدا می کنی .. در مورد اینکه مدارک کجا بررسی می شه یه لینک هست که مشخصات می زنی و مثلا می گی مقیم ایران هستی اما الان مالزی هستی و غیره و بهت می گه مدرک باید کدوم شعبه بره .. در مورد پول هم همین طور باز یه ماشین حساب دارند که اگر نوع ویزا و غیره رو بزنی دقیقا بهت می گه چقدر باید پول بدی ..
سپیده
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/skilledmigrant/caniapply/eoi/bonuspoints.htm

یه چند تا لینک خوب هم توی این پست هست
http://2migrators.blogsky.com/1390/03/04/post-83/

کاوه 1390/05/30 ساعت 15:17

با سلام.

در جوابِ سوالِ قبلی‌ فرمودین حدودِ یک سال. ولی‌ تو بعضی‌ کامنت‌ها دیدم که دوستان گفتن بد از لاج کردن دو ماه و نیم طول کشید که جواب گرفتن (آقا سعید) . مگه منظور از لاج کردن همون سابمیت کردنِ مدارک و مدیکال به شانگ‌های نیست؟ ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

اگر ویزای کاری باشه بله با سرعت تر انجام می شه که ممکنه ۱ یا ۲ ماه طول بکشه .. چون در واقع شما قرارداد دارید با شرکتی و اونها منتظر هستند شما کارتون رو زودتر شروع کنید. اما در مورد ویزای اقامت نه .. خیلی بیشتر طول می کشه .. ۱ سال متوسط زمان لازم هست .. ممکنه کسی کارش ۸ ماه راه بیفته و یا ۱ ساله و ۱ ماه .. من با یه براورد کلی از مورد هایی که دیدم به نظر ۱ سال و یا شاید یه کمی کمتر طول می کشه ..
حالا این جدولی که گذاشتیم خودش خیلی کمک می کنه .. تا یه مقایسه زمانی انجام بدیم ..
سپیده

علی 1390/05/31 ساعت 07:36

سپیده خانم.... یه نظر گذاشتم به چند تا سوال... نه نمایش دادید نه جواب.... منتظرم به خداااااااااااااااااا

جواب دادم به خدا اااا D:

کاوه 1390/05/31 ساعت 14:09

با سلام.

یک سمینار مهاجرت به نیوزیلند در تاریخ ۲۸ اوت به صورتِ آنلاین برگزار میشه. من یکی‌ از سمینار‌های این شرکت رو در کوالا لامپور رفتم. اطلاعاتِ خوبی‌ میدن. البته لازم به ذکر هست که برگزار کننده یه شرکتِ خصوصی هست نه اداره مهاجرتِ نیو زیلند. برای ثبتِ نام به این آدرس رجوع کنید.ببخشید که اینجا نوشتم. نمیدونستم جای مناسب برای گذاشتنِ این خبر کجاس.
http://www.immigration.co.nz/immigration-seminars/immagine-webinars.html

سهیل 1390/05/31 ساعت 23:31

درود

اسم من هم اضافه کنید، من پری اسسمنت رو فرستادم و به محض اینکه جوابش بیاد EOI رو می فرستم.

انجام شد . مرسی
سپیده

بابک 1390/06/01 ساعت 04:46

با سلام
می خواستم بگم لطفا اسم منو هم به لیست اضافه کنید . من فول اسسمنت رو گرفتم و الان EOI رو هم سابمیت کردم و منتظر نتیجه POOL هستم.
با تشکر

شما که هستید توی جدول ما :)‌قبلا گذاشته بودم ..
سپیده

ali 1390/06/01 ساعت 06:17

ممنون سپیده خانم..... شکر که شما هستید خودش کلی کمکه....

بابک 1390/06/01 ساعت 06:39 http://persiance.wordpress.com

فکر کنم این وبلاگ یه خواننده دیگه هم به اسم بابک داره. :) من همون بابکی هستم که اسمم تو جدول هست. :))))) مدارکم رو 30 جولای فرستادم لندن. اما از بد حادثه گم شد. مهلتم رو از 20 آگوست به 21 سپتامبر تغییر دادن. حالا می خوام دوباره مدارکم رو بفرستم.

در مورد زمان بررسی پرونده ITA، من شنیدم با توجه به اینکه سرعت کارا تو لندن بیشتر از شانگهایه، این زمان به حدود 6 ماه کاهش پیدا می کنه. ببینیم چی میشه.

بابک 1390/06/01 ساعت 06:50

سپیده خانم من یه بابک دیگه هستم . :)

شهاب 1390/06/01 ساعت 08:17

سلام سپیده خانم

لطفا اسم منو هم تو جدول اضافه کنید.
PAR را گرفتم الام منتظر IQA هستم.

ممنون

راستش نفهمیدم چیا گرفتی و منتظر چی هستی .. D: کامل بگو .. اسمتو اضافه کردم .. منتظر می مونم جواب دادی جزئیات رو بذارم
سپیده

پویا 1390/06/01 ساعت 08:47

باعث افتخاره که در لیستتون باشم
جواب pre-assess رو Aug 16 گرفتم و دارم روی EOI کار میکنم و تا انتهای Aug ارسال می کنم(on line)

باعث افتخار ماست .. :)
سپیده

شهاب 1390/06/01 ساعت 12:39

سلام

من جواب pre-assess 2 آگوست اومد.
10 آگوست هم واسه فول اسس اقدام کردم و منتظر جوابم.

راستی برای فول اسس حتما بادانشگاه مکاتبه می کنند؟

اره فکر کنم ..
:)

مهتاب 1390/06/02 ساعت 09:28

سلام
من و همسر مدارکمون رو برای full assessment آماده کردیم ولی نفرستادیم، یه وکیلی اینجا به من گفت توی رشته مهندسی کامپیوتر اگر خودتون اقدام کنید نمی تونید امتیاز سابقه کار رو بگیرید! راست میگه؟؟
اسم من رو هم توی جدول اضافه کنید و لطفا بهم راهنمایی بدین که مدارک رو برای اسسمنت ارسال کنم یا حتما باید پول وکیل بدم؟؟؟

راستش ما هم هردومون رشته امون همین بود ... و وکیل هم نگرفتیم .. اما باز تصمیم خودتونه .. کدومی وکیلی می گه اخه به من احتیاجی ندارید خدایی اما :)
اقایاون .. خانوم ها .. نظرتون رو بگید

شهاب 1390/06/02 ساعت 10:45

سلام

منم هم با نماینده وکیل صحبت کردم (احتمالا همین کسیه که مهتاب خانم باهاش صحبت کردن)
به منم گفت برای مهندسی کامپیوتر سخت اسس لول 7 میدن ولی اگه با وکیل انجام بدین مشکلی نیست.
من فکر کنم بعضی از آدما بجر پول چیز دیگه براشون معنی نداره.
من الان مدارکمو واسه فول اسس فرستادم جوابش بیاد حتما خبر میدم.

الهام 1390/06/02 ساعت 10:55

من فکر می کنم ایشون اگه در لیست مشاغل IT و شبکه و امثالهم کار کرده باشن اصلاً نیازی به وکیل ندارن.

شبنم 1390/06/02 ساعت 10:58

منم رشتم کامپیوتره و مدارکمو واسه full assess فرستادم... وکیل هم نگرفتم...کلا بگم تو ایران وکیل خوب و کارکشته واسه نیوزلند وجود نداره یا اگه وجود داره من نمی دونم.....من که به یه دفتر وکالت زنگ زدم و چند تا سوال پرسیدم خدائیش دیدم اطلاعات من خیلی کاملتر و جامع تر از اون وکیلست...تازه کلیم تبلیغات کرده بود

مرسی شبنم جون
سپیده

علی 1390/06/02 ساعت 12:22

سلام ، لطفا من رو هم به جدول اضافه کنید. بخاطر این که تشابه اسمی مشکل ساز نشه لطفا من رو با نام مستعار dejavu اضافه کنید:
visa type: skilled migrant (residency visa) SMC
EOI payment on 22 July 2010
selected from EOI on 28 July 2010 (total point 135) within ISSL list (proffesion: university lecturer)
Invitation to Apply on 9 August 2010
application lodged to Shanghai branch on 29 November 2010
application redirected to London branch on 22 April 2011
current status: pending

done :)
sepideh

مهدی رحمانی 1390/06/02 ساعت 14:30

سلام. این وبلاگ شما فوق العاده هست. چند روزه دارم زیر و روش میکنم. واقعا دستتون درست.
راجع به نیوزلند چیزی نمی دونستم و قرار بود برای کانادا اقدام کنم که برادرم شهروند اونجاست.
ولی الان واقعا عاشق نیوزلند شدم.(از سرمای کانادا خوشم نمیاد)
در هر حال مطالب خوبتون رو ادامه بدین.
حتی کامنت نذاریم هم می خونیم.
راستی یه سوال. شرایط مهاجرت به نیوزلند جدیدا تو یک سال گذشته تغییر نکرده؟

اخرین تغییرات ۲۵ ژولای بوده که یه پست با همین عنوان داریم .. تغییرات ۲۵ ژولای ۲۰۱۱
سپیده

رومینا 1390/06/02 ساعت 15:24

به الهام و شهاب:
من نرم افزار خوندم بابک هم سخت افزار خوندن هردومون هم با لول ۷ رکوگنایز شدیم وکیلها که معجزه نمیکنند قرار هم نیست پارتی بازی بکنن کاری که اونها میتونن انجام بدن شما هم میتونید منتها یه کم نیاز به زبان دارید که بتونید سایت اداره مهاجرت رو زیر رو رو کنید
تازه هیچ کدوم اینها وکیل نیستند فقط دارن پول اطلاعاتشون رو که گاهی حتی کامل نیست رو میخورن.
پستهای قبلی رو بخونید ببینید حتی در مورد اسس من چه اتفاقی افتاد
راستی سپیده خانم منو تو لیست اضافه نمیکنید؟ ممکنه جدولتون رو یه کم تغییر بدید مثلا امتیازی که هرکسی در پول داشته و عنوانی که اسس شده رو هم اضافه کنید تا بقیه هم اگر دیدن که کسی شبهشون هست دیگه سوالهای تکراری نپرسن
مرسی.

حتما همین الان اضافه می کنم .. راستش جدول رو خیلی با جزئیات نذاشتم چون شاید بعضی دلشون نخواد جزئیات زیادی اینجا share بشه .. به هرحال مساله مهاجرت و غیره می تونه تا حدی خصوصی باشه .. فعلا به همین اکتفا می کنیم .. :) به هم می گی الان تو چه مرحله ای هستید که کامل کنم اطلاعات شما رو توی جدول .. مرسی
سپیده

مهتاب 1390/06/02 ساعت 18:39

سپیده خانم، شهاب، الهام و شبنم عزیز
خیلی خیلی ممنونم که جواب دادید... پس منم به امید خدا مدارک رو می فرستم برای اسسمنت :)
در ضمن دعا می کنم جواب قبولی مدارک شبنم و شهاب هم به زودی بیاد :)

بابک 1390/06/03 ساعت 05:19 http://persiance.wordpress.com

آقا محسن گل :: در مورد ویزا و مسترکارد پرسیده بودید. برای پرداخت در مراحل مختلف مهاجرت ویزا مورد قبوله. با مسترکارد نمی تونید پرداخت کنید. مواظب باشید هزینه بی‌مورد نکنید.

من هم یه روح سرگردان و البته خوبم که هر از گاهی میام ازتون خواهش میکنم اصل مدارکتون رو با پست نفرستید اینور اونور. ضمنا به دعاهاتون به سلامت رسیدن بسته‌هاتون رو هم اضافه کنین.

شهاب 1390/06/03 ساعت 09:20

سلام
به رومینا: ممنون از اینکه روحیه مثبت میدین.

به مهتاب : خیلی ممنون.(امیدوارم دعاتون زودتر قبول بشه. ) من هم امیدوارم بدون هیچ مشکلی مدارک شما ارسال بشه و زودتر اسسی را که میخواهید بگیرین.

در ضمن در مورد وکیل های اینجا بگم که واقعا اطلاعاتشون خیلی کمه به نظر من اگه کسی میخواد اطلاعات خوب داشته باشه بهنرین جا همین سایت.

سپیده خانم واقعا دستتون درد نکنه که برای این سایت وقت میذارین

رومینا 1390/06/03 ساعت 12:07

در تاریخ 27 جولای در لندن لاج کردم

انجام شد :)

الهام 1390/06/05 ساعت 05:09

سلام. رومینا جان شما از ایران لاج کردید؟ از ایران به لندن باید مدارک فرستاد؟

نسیم 1390/06/05 ساعت 11:17

سپیده جان
میشه بگی این امتیاز اضافی که نوشته به کیا تعلق می گیره
من متوجه نشدم وقتی می خوان امتیاز اضافی رو بدن حتماْ باید سابقه کار توی نیوزلند داشته باشی. یا نه شما توی اون شغلی که توی لیست اونا هست سابقه داشته باشی باز هم امتیاز اضافی حساب می شه؟یا اینکه راجع به همسر حتماْ باید از اونجا پیشنهاد کاری یا سابقه کاری داشته باشه. یا نه اگه یکی از مشاغل مورد نیازشون باشه باز امتیاز اضافی می گیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رومینا 1390/06/06 ساعت 16:21

به الهام:
سلام
در نامه ی دعوت به مدارک گفته بودند که باید در سنتر لندن لاج کنم بله من از ایران برای لندن مدارکم رو فرستادم . قبل از لندن ایرانی ها باید به چین میفرستادن که ظاهرا خیلی هم سنتر شلوغی بوده و بررسی مدارک طول میکشیده.

دفتر چین واقعا مزخرف بود .. هم شلوغ بود و هم افیسر هاش گویا خیلی درهم بودند و قطعا هم بی تاثیر از اینکه از کشورهای اسیا دور اونجا اپلای می کنند نیست و اکثرا زبان بلد نیستند و خلاصه افیسر ها رو کلافه می کردند .. بگذریم .. به نظرم با چند موردی هم که من دیدم دفتر اروپا خیلی سریع تر کارها رو انجام می ده
سپیده

الهام 1390/06/07 ساعت 05:01

به نسیم:
نسیم جان سابقه کار داشتن توی نیوزیلند خودش یه امتیاز جدا گانه داره. منظور از امتیاز اضافه برای سابقه کار اینه که شما شغلتون در لیست مشاغل مورد نیاز باشه. در مورد همسر باید تحصیلاتش در لیست مورد نیاز باشه و نمره آیلتس ۶.۵ داشته باشه تا ۲۰ امتیاز بدن...موفق باشی.

پروانه 1390/06/17 ساعت 06:41

منم اضافه کن WTR

اضافه شد! و اطلاعات دیگه....؟ / ناصر

رها 1390/06/20 ساعت 10:44

سلام سپیدن جون و آقا ناصر
مرسی‌ از وب لاگ ماهتون.

به پروانه :

می‌شه لطف کنین بگین کی‌ مدارکتون و لاج کرده بودین ، چند وقت بعدش مصاحبه داشتین و کی‌ بهتون گفتن WTR گرفتین.

ما هم پروندمون تو Shanghai و جاب آفر نداریم.
امیدوارم خیلی‌ زود کار پیدا کنین و PR بگیرین.

مرسی‌

پروانه 1390/06/22 ساعت 11:51

به رها:
رها جان کل پروسه تقریبا 2 سال طول کشید . مصاحبه هم اخرین مرحله بود و 2 هفته بعد هم جواب دادن.
پرونده ما اولش تو شانگهای بود ولی بعدش رفت پکن ، و کیس آفیسر عوض شد .
به نظر میومد که تصمیم تقریبا از قبل گرفته شده بود چون زمانی که با ما مصاحبه شد کیس آفیسر ازمون پرسید که میدونیم WTR چی هست؟ و ما براش توضیح دادیم.
ممنون
امیدوارم شما هم موفق باشد . حتما قبل از مصاحبه تمرین کنید و جواب ها رو بنویسید.
حتی سوالات خیلی آسون رو هم ممکنه بپرسه.

پروانه 1390/06/22 ساعت 11:56

ناصر خان اطلاعاتی که می تونم بدم:
البته یه مقدارش رو برای رها نوشتم . اما اینکه کیس آفیسر ها اونجور که من قبلا خونده بودم و مال ما هم همین خصوصیت رو داشت خیلی مثبت هستند . باید جواب ها رو از قبل آماده کرد . ما سوال ها و جواب ها رو از قبل آماده کرده بودیم و کلی راجع به نیوزلند اطلاعات جمع کرده بودیم . شاید باورتون نشه اما یکی از سوالات این بود"آب و هوای نیوزلند چطوریه؟!" اما همهترین چیزی که روش تاکید می شه کار هست و اینکه تو مدت بیکاری چی کار می خواهی بکنی . جواب ها باید روراست داده بشن و ضد و نقیض نباشن. مصاحبه ما 30 دقیقه طول کشید و 90 % راجع به کار بود . حتی ازمون نپرسید چقدر پول با خودمون می بریم .
اگر سوالی بود در خدمت هستم .

خوب چه عالی! امیدوارم که کارهاتون زودتر روبراه بشه و همه چی به خوبی پیش بره....ممنون که اطلاع دادید..../ناصر

حسن 1390/07/25 ساعت 15:05

سلام
اول بگم که اصلا به وکیل نیاز نیست من مدارکمو فرستادم NZQA و full asse گرفتم با level7. الانم باید برای اینکه تو نظام اموزش پرورش یا همون (teachers council) ثبت نام کنم
ielts 7 بگیرم.اینو بگیرم تازه باید register بشم تو سازمان معلمهاو بعد ادامه کار.بی زحمت اسم منم بنویسین.

چشم اسم شما رو اضافه می کنم .. :)
ایشالا موفق باشید ..
سپیده

ادی54 1390/08/11 ساعت 19:15

سلام. من ادی54 هستم . با 130 امتیاز ITA رو گرفتم. می خوام لاج کنم . دارم مدارکم رو آماده می کنم.
ویزا PR.
EOI Aug 2011
ITA Oct 2011
لطفا منو به جدول اضافه کنید . مرسی.

added.tx .sepideh

sanam_b 1391/08/19 ساعت 01:05

سلام لطفا من را هم به جدول اضافه کنید .ممنونم
sanam_b هستم . با 130 امتیاز
SMC
EOI : 08 Feb 2012
ITA : 1/27/12
current status : visa pending

خوش اومدین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.