دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

طرح جدید وبلاگ

خوب از امروز طرح وبلاگ رو با یه طراحی دیگه می بینید. اگه مشکلی توی دیدن وبلاگ دارین، با سرعت بالا اومدن اون مشکل دارین یا با مرور گر خاصی نمی تونین وبلاگ رو باز کنین خوشحال می شم بدونم. 


/ناصر


بعدا نوشت: من یه سری اصلاحات توی رنگ متن و پس زمینه انجام دادم که خوندن وبلاگ به راحتی قبل بشه. و همین طور که می بینین نمای عکس Sky tower اوکلند رو واضح تر کردم. خارج از قضیه عادت که اگه مهاجرت کنین بد جوری مجبورین باهاش سر و کله بزنین ;)، باز هم خوشحال میشم نظراتتونو راجع به بهتر شدن وبلاگ خودتون بدین و من اونا رو اعمال می کنم. می تونین در نظر سنجی که کنار وبلاگ سمت چپ گذاشتم هم شرکت کنید و نتایج رو بعد رای دادن ببینید.

نظرات 22 + ارسال نظر
شروین 1390/05/29 ساعت 18:19

صفحه اول فایرفاکس من وبلاگ شماست . تا ۱۰ دقیقه پیش هم داشتم کامنتا رو میخوندم. یهو الان بازش کردم ترسیدم. فکر کردم وبلاگ دیگه ای رو باز کردم. خوبهُ تنوع همیشه خوبه

:)
/ناصر

مانی 1390/05/29 ساعت 19:32

راستش به اون یکی خیلی عادت کرده بودیم

خوب به نظرم پیشنهادی برای بهتر شدنش دارین بگین. نمای عکسی که بالای صفحه می بینین، برج Sky Tower تو اوکلند و ساختمونای اطرافشه و .../ ناصر

اورایاد 1390/05/30 ساعت 04:37 http://orayad.blogfa.com

مبارکه همیشه به تنوع

:))

الهام 1390/05/30 ساعت 05:01

من هم به اون یکی عادت کرده بودم و اونو خیلی بیشتر دوست داشتم بخصوص اینکه این جدیده بک گراندش تیره است و نوشته ها کم رنگ و یه مقدار خوندنش برای من سخت شده ...به هر حال من تابع نظر اکثریت هستم.

مسعود 1390/05/30 ساعت 06:19

سلام به اقا سعید

فکر کنم اون قبلی بهتر بود البته با عرض شرمندگی

حسن 1390/05/30 ساعت 10:36

سلام
قبلیه بهتر بود، خوندن مطالب راحتتر بود و ما هم بهش عادت کرده بودیم.

سلام حسن آقا
یه نگاه دیگه به وبلاگ بنداز. یه مقدار اصلاحات انجام دادم که خوندن به راحتی قبل بشه. اگه مشکل دیگه ای هست خوشحال میشم بدونم. / ناصر

الهام 1390/05/30 ساعت 13:06

تشکر- حالا خوب شد.

مهدی 1390/05/30 ساعت 18:45

سلام. قبلی بهتر بود.

سارا 1390/05/30 ساعت 19:48

سلام
به نظر من با توجه به اصلاحاتی که انجام دادید این قالب جدید خیلی خوب شده ... مطالب کاملا خوانا هست ... منظره برج اکلند هم زیباست
در نظر سنجی هم شرکت نمودیم و رای دادیم ... طرح جدید طرح خوبی است :)
سپیده خانوم و آقا ناصر موفق و سلامت باشید

ابرو 1390/05/31 ساعت 05:23

ناصر جان

یه مشکلی که هست ( ربطی به دیزاین جدید وقدیم نداره ) اینه که اگر یکی از دوستان در پست های قدیمی سوالی را مطرح کنه طبیعتا شما جواب را در همون پست قدیمی خواهی داد و روی همین اصل از جشمان بقیه دور خواهد ماند ( ممکنه سوال مهم وجواب مهمی هم باشه ) اگر بتونید این مسئله را حل کنید خیلی عالی میشه هم برای خوانندگان و هم سوالات تکراری خیلی کمتر خواهد شد.

قربان شما

ممنون از اینکه گفتید. حتما روش کار میکنم. قرار هست که یه سری صفحه جداگونه درست کنم برای همین کار و به عنوان فروم. به زودی....:) ممنون /ناصر

شروین 1390/05/31 ساعت 22:39

سلام دوستان
دانشگاه از من برای بررسی درخواست پذیرشم این مدارک رو خواسته.
Student Statement
Verified copy of Passport or Birth Certificate
Verified or original copy of Tertiary Academic Records
Evidence of graduation for completed Tertiary qualifications
Official translation of academic records
Evidence of English Language Proficiency
Other document Please provide at least two reference letters to support your application
اولا میخوام بدونم برای کپی پاسپورت باید چجوری برابر اصل بشه؟
منظور از گزینه های اول ، سوم و آخر دقیقا چی هست؟ میشه برای اطمینان من ، از دوستان کسی اگه این مدارک رو قبلا برای دانشگاه فرستاده، به من راهنمایی کنه که چه مدارکی و از چه طریقی باید برای دانشگاه ارسال کنم؟ممنون میشم

دوستانی که مدرک ها رو فرستادند لطفا همراهی کنند ..
همه محضر خونه ها کپی برابر اصل می کنند اما بهتره ببرید داراترجمه اونها حتما می دونند ..
سپیده

ناصر 1390/06/01 ساعت 04:16

شروین:
کپی برابر اصل پاسپورت رو تو ایران دارالترجمه ها می کنن. البته اگه بخوای مهر وزارت خارجه رو هم بزنی. اگه نه که همون قوه قضاییه کافیه. هر جایی منظورش از Verified copy یه چیزیه. چک کن ببین منظور دانشگات از Verified copy چیه؟ اگه جای دیگه زندگی می کنی به غیر از ایران، ممکنه که یه تایید دانشگاه محل تحصیلت هم براشون کافی باشه، محبور نباشی بری بدی دارالترحمه، محضر و غیره.

Student Statement یعنی نامه ای که می نویسی و هدفتو از تخصیل می گی. یه سابقه ای از خودت می گی و اینکه چرا اون دانشگاه رو انتخاب کردی و الخ... بهش Statement of Purpose یا SOP هم میگن. تو اینترنت سرچ کنی می تونی نمونشو زیاد پیدا کنی. حدودنصف یا 2/3 برگه a4 کافیه..

گزینه دومت هم همون ریزنمرات تحصیلی که ترجمه می کنی و میزاری رو مدارکت. باز هم چک کن ببین منظور از Verified copy توی سایت دانشگاه چیه؟ آیا مهر خود مترجم کافیه یا مهرهای وزارت خارجه و قوه قضاییه هم لازمه؟ معمولا خیلی ها واسه محکم کاری همه مهرها رو با هم می زنن!!

منظور از جمله آخر هم همون توصیه نامه ای که استادا برا دانشجوا می نویسن. از 2 تا استادت باید نامه بگیری و اونا درباره تو توضیح بدن، ویژگی مختصری از تو بدن و تو رو به اون دانشگاه توصیه کنن.../ناصر

شروین 1390/06/01 ساعت 10:02

ممنون آقا ناصر و سپیده جان

سرعت لود وبلاگتون خیلی بهتر شده. پس مشکل از تمش بود!!!

الهام 1390/06/02 ساعت 04:45

خواستم اولین کسی باشم که از این صورتک ها استفاده می کنه!

مرسی ... ایشالا همین جوری خندان بیای اینجا ببینیمت :)
sepideh

نسیم 1390/06/02 ساعت 05:42

سلام
این طرح هچ مشکلی نداره و خیلی هم خوبه. فقط مشکل اینه که همه دوستان به همون قبلی عادت کرده بودن.
ولی این هم عادی می شه واسه همه
خیلی خیلی ممنون از وبلاگ خوبتون

مرسی .. حالا هنوز داریم روش کار می کنیم . :)

الهام 1390/06/02 ساعت 05:42

به امید دیدار...

حبیب 1390/06/02 ساعت 06:41

سلام
طرح جدید خوبه اما پست ها از هم خوب تفکیک نشده اند. در قسمت کامنت ها این خیلی خوب رعایت شده. فکر کنم اگر مثل کامنت ها رنگ زمینه هر پست با زمینه اصلی تفاوت داشته باشه خیلی بهتر بشه.

ممنون .. حتما

لیلی 1390/06/02 ساعت 09:04

من عکس اوکلند رو اصلا ندارم. زمینه ام هم سفیده سفیده. مشکل چیه؟

will be fixed sooon

الهام 1390/06/02 ساعت 10:53

منم عکس اوکلند رو ندارم!

سلام

با مرور گر گوگل و سرعت 512kb اصلا خوب مشاهده نمیکنم وبلاگتو

موفق باشی

amir 1390/06/02 ساعت 14:54 http://www.dgg.ir

سلام برادر من رشته دانشگاهش شیمی است ولی کارش قالب سازی و فنی است آیا میتونه اقدام کنه یا باید کار با رشته یکی باشه؟
مرسی

راستش برای گرفتن امتیاز باید ثابت کنه رشته ای تحصیلی اش در رابطه با کارشه .. مثلا من دیدم کسی که برق خونده و کار کامپیوتری می کرده اما افیسر بعد از یه کم جنگولک بازی قبول کرده .. بچه ها کسی نظری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.