دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

چند تا آمار.............

خوب این هم آمار این دفعه EOI:



تعداد قبول شدگان

معیار

379

امتیاز بیشتر از 140

80

امتیاز بین 100 تا 140 با پیشنهاد کاری یا مشغول به کار

160

امتیاز بین 125 و 140 که شغل آنها مورد نیاز نیوزیلند باشند و 15 امتیاز آن را گرفته باشند.


628

جمع


و این هم آمار دفعه قبلش:


تعداد قبول شدگان

معیار

371

امتیاز بیشتر از 140

100

امتیاز بین 100 تا 140 با پیشنهاد کاری یا مشغول به کار

25

امتیاز بین 130 و 140 که شغل آنها مورد نیاز نیوزیلند باشند و 15 امتیاز آن را گرفته باشند.


496

جمع


و تفاوتی که تعداد قبول شده های امتیاز پایین تر از 140 با دفعه قبلش داره مشخصه. نتیجه کلی نمیشه گرفت، جز اینکه اگه به دوره های قبلش هم نگاه بندازیم، متوجه میشیم که امتیازهای 140 به پایین که پیشنهاد کاری ندارن، خوب دارن انتخاب میشن. 


دوباره بین آسیایی ها هندی ها از همه جلوترن و ایرانی ها هم سهم چشم گبری ندارن تو آمار. در واقع جزو others ذکر شدن! چرا؟! 


نمودار زیر هم تعداد ایرانی های پذیرفته شده از سال 97 تا امسال رو میده. بقیش با خودتون.......



پی نوشت 1: توی اینجا یه فایل گذاشتم در رابطه با سوال و جواب های مصاحبه. 

پی نوشت 2: احتمال خیلی زیاد تا 3-2 هفته ای تو جواب سوال ها یه خورده دیر و زود میشه، چون خیلی سرم شلوغه!


/ناصر

نظرات 14 + ارسال نظر
sara 1390/07/17 ساعت 19:38

سلام خدمت دوستان
آیا از امتیازات بین 100 و 125 آماری در دست نیست؟ و یا به این معنی است که کسی در این بازه قبول نشده؟

پویا 1390/07/18 ساعت 06:19

الان 4 ماه که زیر 125 انتخاب نکردن . تازه این سری 125 امتیازی انتخاب شدن که خوشبختانه چند تا از بچه ها امتیازشون رسید خود من امتیازم 120 و به امید دوره های بعدیم

شهرو 1390/07/20 ساعت 06:44

سلام دوستان
چه خبر از دعوت نامه ها؟ لطفا به محض دریافت ، بقیه دوستان را با این خبر خوش ، خوشحال نمائید.

محسن از شیراز 1390/07/20 ساعت 10:23

با سلام
ببخشید شاید یه کم بی ربط باشه ولی ببخشید
به نظر شما برای تبدیل پول چه ارزی بهتره بیاریم و اینکه تو نیوزلند کجا چینج کنیم بهتره: فرودگاه یا بانک یا صرافی ها
چون من تو اروپا دیدم هر جا یه قیمت می‌دادند

معمولا قیمت صرافی بهتره .. فرقی نمی کنه چی بیارید .. باید در ضمن چند تا صرافی سوال کنید .. قیمت هاشون فرق داره .. توی مرکز شهر صرافی زیاده ..
سپیده

مهدی 1390/07/20 ساعت 13:36

سلام. آفیسر ما عوض شده و 10 روز وقت خواسته که پرونده ما را مجدد بررسی کنه و ما هنوز منتظریم. خدا بخیر کنه ...
مهدی دوست منصور

اره شنیده بودم . ایشالا که همه چیز سریع پیش بره ..
سپیده

ali 1390/07/20 ساعت 15:41

با سلام..خواستم بگم من علی h ...ثبت EOI رو اکتبر انجام دادم...لطفا در جدول اضافه کنید...ممنون

اضافه شد .
سپیده

علی 1390/07/20 ساعت 16:05

سلام آقا ناصر عزیز و سپیده خانم
قبل از هرچیزی از شما تشکر می کنم.
من خودم چند سالی وبلاگ داشتم و می دانم چقدر
وقت می بره ...
من علی هستم دانشجو دندان پزشکی از فیلیپین.
من سال ۳ هستم و ۳ سال دیگه زمان هست تا
پایان درسم و از الا دنبال مقصر خوب برای کار و زندگی هستم . چندتا سوال داشتم خدمتتون :
۱: آیا نیوزلند برای کار کردن در دندان پزشکی نیاز به
امتحان پاس کردن هست و چجوره؟اگه میشه در مورد دندان پزشکی در نیوزلند یه پست بگذارید یا یه کوچولو توضیح بدید
۲: می توانید یک مقایسه از همه نظر بین استرالیا و نیوزلند بکنید در آینده در یک پست جدا؟
ممنون از اطلاعات شما
بدرود

راجع به دندان پزشکی نمی دونم اما در مورد مقایسه باید بگم اتفاقا در دست تهیه است ..
سپیده

ساناز 1390/07/20 ساعت 19:44

سلام
به نظر شما می شه امیدوار بودبشه برای شغل دریانوردی پیشنهاد کار گرفت(از ایران)

راستش اینجا اصلا navy همش تبلیغ می کنه برای این موضوع و نیرو می گیرند اما باید حتما مقیم باشی با ویزای کار یا غیره بهتون کار نمی دهند توی اینجور کارها مخصوصا اگر کارهای خاص و مهمی هم باشه ..
سپیده

حسین 1390/07/20 ساعت 20:51

سلام و عرض خسته نباشید به دو عزیز مهاجر

لطفا اسم من را هم به جدول اضافه کنید.
EOI: Oct 2011
Points: 130
Visa: PR

انجام شد ..
سپیده

الهام 1390/07/21 ساعت 05:13

سلام. ممکنه یه دارالترجمه رسمی خوب معرفی کنید؟ تشکر

یه دونه توی قائم مقام هست اسمش هست امیر کبیر .. اون موقع ها که هم قیمت اش خوب بود هم مطمئن بود ..

ساناز 1390/07/21 ساعت 09:41

ممنون از جوابتون

ساناز 1390/07/21 ساعت 10:35

جسارتا یه سوال دیگه:
برای مهاجرت لازمه که زن و شوهر هر دو آیلتس داشته باشند؟اگر بله .نفر دوم باید چند باشه ودر چه مرحله ای باید ارایه بشه؟
ممنون

بله برای هر دو لازمه .. یه پست داریم به عنوان همه چیز در مورد زبان برای مهاجرت .. اون رو حتما بخونی همه جواب هات توشه :)
سپیده

ساناز 1390/07/21 ساعت 16:18

ممنون خیلی زیاد

سارا 1390/08/11 ساعت 11:50

سلام
قبل از هرچیز میخواستم به خاطر اطلاعات مفیدتون ازتون تشکر کنم.
یه سوال داشتم و امیدوارم شما بتونین منو راهنمایی کنین؛ من شرایط اقدام برای مهاجرت ۳ ساله به استرالیا رو دارم (برای مهاجرت دائم باید نمره آیلتس ۷ داشته باشم که نمره من ۶.۵ هست) و برای نیوزلند هم نمره ۱۰۰ رو میارم.
می خواستم ببینم اگر برای نیوزلند اقدام کنم با توجه به اینکه نمره من خیلی بالا نیست شما فکر میکنید من می تونم ویزای اقامت نیوزلند رو بگیرم؟
یا بهتره همون اقامت ۳ ساله رو استرالیا رو بگیرم .
ممنون میشم منو راهنمایی کنید :)

راستش امار نشون می ده با امتیاز 100 یه مقدار بیشتر طول می کشه که براتون دعوت به اقدام برای مهاجرت بفرستند ..و همین طور الان چند وقته بیشتر نیوزلند ویزای کار به اقامت می ده .. در واقع بهتون یه ویزای 1 ساله می ده که باید در این 1 سال 3 ماه کار کنید و با این شرط بهتون اقامت دائم می ده .. اما از طرفی امتیازتون طبق شرایط خودشون کافیه و اگر خوش شانس باشید و از pool در بیاید بقیه اش دیگه راحت تر از کشورهای دیگه رو غلطک می افته و از طرفی هم 100 امتیاز خیلی لب مرز هست و باید ببینی افیسر جایی بهت گیر و اینها نده ... در نهایت این یک انتخاب شخصیه . نمی تونم من بگم کدوم رو انتخاب کن ..
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.