دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

عیدتون مبارک .. سال نو مبارک

امشب به نیت همه دوستان خوبم توی این وبلاگ و به امید موفقیت در ارزوهاشون برای زندگی خوب و خوش در هر جای دنیا که دوست دارن و به مناسبت سال نو فال حافظ گرفتم .. تقدیم به همتون با یه عالمه تبریک عید :) ایشالا سالی باشه عالی و شروعی برای سال های عالی تر .. این هم جواب نیت ام در مورد مهاجرت برای همه دوستای خوبم : (این بیت اول شعر و بقیه اش هم توی حافظ بخونید)

سپیده


مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام  خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

....


تعبیر: خبری به تو می رسد و زندگیت را دگرگون می کند. از موقعیت های به دست آمده، کاملاً استفاده کن تا همای رحمت را بر دوش خود احساس کنی. صبر داشته باش.



نظرات 66 + ارسال نظر

سلام به همه دوستان ، سپیده و ناصر

در آستانه فرارسیدن روزهای نوید بخش بهار، صمیمانه ترین تبریک های نوروزی را تقدیم شما دوستان و بخصوص سپیده و ناصر می کنم.

راستی من هم CO دار شدم اسمش Corisha Brain هست
مدارک بیشتر برای اثبات partnership خواسته تقریبا تمام مدراکمو گفته اصلش بفرست از جمله Birth certificate !

:)

مبار ک باشه و ممنون .. یه کم بهشون توضیح بدی که مدارک اصل خیلی ریسکی هست از نظر ارسال از ایران و ممکنه کم بشه .. و بکو ترجمه و کبی برابر اصل می کنی با مهر دولتی شاید دیکه ازت اصل نخواد ..
Sepideh

Ali 1390/12/28 ساعت 10:27

Dear Naser, Sepide & all friends
Wish to have healty & wealty year with your dear falmily & enjoy your holiday...
Regards..Ali

Wish u bessst :)
Sepideh

محسن 1390/12/28 ساعت 11:10


بیا بی‌خبر به خواب هفت‌سالگی برگردیم،
غصه‌هامان گوشه‌ی گنجه‌ی بی‌کلید،
مشقهامان نوشته،
تقویم تمامِ مدارس در باد،
و عید ... یعنی همیشه همین فردا!
نه دوش و نه امروز....
.....

سپیده جان، آقا ناصر و همه دوستان عزیز...

سال نو همگی‌ مبارک...ایشالا که سال پیش رو پر از موفقیت و خبرهای خوب براتون باشه. به امید دیدار هرچه زودتر همه دوستان....

سال نو شما هم مبارک محسن جان...شما هم سال خوبی پیش رو داشته باشی...../ناصر

علی 123 1390/12/28 ساعت 11:28

سپیده خانم, آقا ناصر و بقیه دوستان::: سال نو رو بهتون تبریک می گم انیشاءا.. سالی خوب و پربار برای همه تون باشه و هرچی خیره برای همه پیش بیاد. سپیده خانم عجب شعری هم اومده
آقا شهاب::: تبریک می گم, افسره هم باید کارشو انجام بده دیگه. احتمالا خودتونو برای مصاحبه آماده کنین.

ایشالا شما هم سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشی علی جان..../ناصر

مهتاب 1390/12/28 ساعت 11:43

سلام
بالاخره جواب آیلتس اومد :) 6.5 شدم
البته حیف شد نمره همسرم کمتر از 6.5 شد و 20امتیاز از دست دادیم

الان با احتساب 10 سال سابقه کار و مدرک در زمینه مورد نیاز و فوق لیسانس امتیازم 140 هست... به نظرتون اقدام کنم؟ یا صبر کنم همسر دوباره امتحان آیلتس بده تا امتیاز اونم حساب بشه؟؟ آخه می ترسم از سابقه کارم کم کنن:(

راستی سال نو هم مبارک باشه

مبارکه..امتیازتون که خیلی خوبه. چرا نگران از سابقه کار؟! سال نو شما هم مبارک باشه....../ناصر

فرحناز خسروی 1390/12/28 ساعت 11:44

سلام به همه
یک سوال از شهاب عزیز داشتم.
اول تبریک می گم که کارتون به جریان افتاده. ممنون می شم اگه بگین که ٱیا شما پیشنهاد کاری داشتین یا نه، و مدت زمان بین lodge کردن application و CO دار شدن درخواستتون چه قدر بود؟ البته ما هنوز application رو نفرستادیم و من و همسرم هیچ کدوم پیشنهاد کاری نداریم.
باز هم ممنون

فرحناز

پویا 1390/12/28 ساعت 13:23

منم از طرف خودم سال جدید رو پیشاپیش به همه دوستان خوب و گرانقدر وبلاگ تبریک میگم. سپاس از سپیده و ناصر عزیز بابت تلاش و وقتشون و به امید اینکه هرجا که باشیم اوقات به کام و پیروز باشیم.

سال نو شما هم مبارک پویای عزیز.....دعا هم همون دعای خودت! /ناصر

حسین 1390/12/28 ساعت 13:58

منم به شما آقا ناصر ، سپیده خانم .. بقیه دوستان ( علی 123 ، داریوش و.... ) سال نو رو تبریک میگم ... سال خوب و همراه با موفقیت برا همه آرزومندم

رومینا 1390/12/28 ساعت 13:59

سال نو همگی مبارک
سالی سرشار از موفقیت با شنیدن خبرهای خوب گرفتن ویزای برای تک تک دوستان همرا با سلامتی و پول فراوان برای همه آرزو مکنیم.
امیدوارم سال اینده جشن سال نو در نیوزیلند همگی در کنار هم باشیم.
رومینا و خانواده

رامین 1390/12/28 ساعت 15:14

سال نو به شما هم مبارک
من منتظر جواب EOI هستم .

ناهید 1390/12/28 ساعت 20:56

و ما خوب می دانستیم/
به خاطر آن بهاری که قول قناری و نرگس است /
به هر حوصله باید با زمستان زمهریر مدارا کنیم ..

سپید و ناصر عزیز و همه دوستان
سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشید ..به امید خبرهای خوب برای همه

مهتاب 1390/12/28 ساعت 23:48

دوستای گلم
عید همگی مبارک
الان ساعت 2ونیم نصفه شبه و من هنوز سرکارم... برای همتون آرزو می کنم سالی رو شروع کنید که با تمام سالهای قبل متفاوت باشه و پر از اتفاقهای شیرین و لحظه های به یاد موندنی

سپیده جون و آقا ناصر از شما هم ممنونم به خاطر اینهمه صبوری که تو این مدت داشتید و کمک و پشت گرمی ای که همیشه باعث آرامش ما بوده

بازم یه سوال دارم EOI پر می کنم، اونجایی که می پرسه why you believe this work experience should be recognised? چی بنویسم؟؟

فرحناز خسروی 1390/12/29 ساعت 05:09

سلام
با اجازه سپیده و ناصر عزیز، شاید بتونم جواب سوال مهتاب جان رو بدم. مهتاب جان شما در این قسمت باید دلایلی رو که فکر می کنین چرا این سابقه کارتون باید معتبر شناخته بشه و یهش امتیاز تعلق بگیره رو،. ارائه بدین. مثلا اگر این سابقه کاریتون در راستای یکی از رشته های مورد نیاز هست، می تونین به این موضوع اشاره کنین، و دیگه این که بگین در طی این مدت کار چه چیزهایی به دست ٱوردین که فکر می کنین این سابقه کاری ارزش این رو داره که معتبر شناخته بشه و بهش امتیاز تعلق بگیره.
امیدوارم کمکی کرده باشم.

فرحناز

ممنون فرحناز جان :)
سپیده

ندا 1390/12/29 ساعت 07:09

سال نو مبارک شاد و تندرست باشید.

مهشید 1390/12/29 ساعت 07:25

سال نو مبارک دوستان عزیز ، به امید پیروزی شادکامی و تندرستی هر جای دنیا که هستید

بابک 1390/12/29 ساعت 09:20 http://persiance.wordpress.com

سال نو همگی پیشاپیش مبارک
انشاله سال 91 سال خیلی خوبی برای همه باشه و به آرزوهای قشنگتون برسین.
امیدوارم اعضای این جمع همچنان در سال جدید هم دور هم باشن.

به سپیده و ناصر هم یه خسته نباشید حسابی میگم که 24/7 () سایت رو آپدیت نگه میدارن.

فرحناز خسروی 1390/12/29 ساعت 12:50

سلام

دوباره از سپیده و ناصر عزیز که این جمع دوست داشتنی رو دور هم نگهداشتن صمیمانه تشکر می کنم. من که به این وبلاگ معتاد شدم و واقعا اطلاعات مفیدی از پستهای سپیده و ناصر مهربون و نظرات بقیه دوستان به دست ٱوردم. حدس می زنم که سن من و همسرم خیلی از شما جوونا بیشتر باشه ولی خیلی چیزها از شما دوستان خوبم یادگرفتم.
از همتون ممنون
واقعا امیدوارم همگی سال بسیار خوبی در پیش رو داشته باشیم.

فرحناز خسروی

داریوش 1390/12/29 ساعت 18:35

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

سپیده عزیز ، ناصر خان و دوستان گل

سالی سرشار از برکت ، شادی و سلامتی برای شما عزیزان خواستاریم و و آرزو داریم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزهایی باشد که آرزو دارید.
سال نو مبارک
سپیده و داریوش

پروانه 1391/01/01 ساعت 08:05

سال نو مبارک هموطن

علی 123 1391/01/01 ساعت 19:44

راستی بچه ها داشتم فکر می کردم که اگه بریم برای همیشه خارج زندگی کنیم, باید از نظر عاطفی هم برای خودمون یه فکرهایی بکنیم. بیاین اگه با هرکی رفت و آمدکردیم, یک رنگ باشیم, خودمون باشیم و برای هم باشیم و سعی کنیم دیگران از وجودمون خرسند باشن. به قول اونها Give to be given.

خدا از دهنت بشنوه .. من که پایه ام .. اهان یه نصیحت از طرف من .. اگر کسی سر ناسازگاری داشت و داشت روابط رو به هم می زد و از این به اون می گفت و از اون به این این نصیحت رو از طرف من بپذیرید و از همون اول از زندگی اتون پرتش کنید بیرون :)
سپیده

سهیل 1391/01/02 ساعت 11:55

سال نو شما هم مبارک

بابک 1391/01/02 ساعت 16:29 http://persiance.wordpress.com

علی123 ::

جان؟ علی جون یه جوری بگو ما هم بفهمیم.

Ali 1391/01/03 ساعت 03:01

اینهم ازعیدی من..بعد از 6 ماه از پول افتادم بیرون...خدایا شکرت .... از همون اول هم از اینا خوشم نمیومد !!!! معلوم نیست نیوزلند هستند یا زلاندنو

. با چند امتیاز افتادید بیرون ؟؟؟
سپیده

Ali 1391/01/03 ساعت 03:03

علی 123... بری هی منو واسه این و اون مثال بزنی !!!!!

رامین 1391/01/03 ساعت 13:26

جواب سلکتهای 21 مارچ دراومد !!!
من انتخاب نشدم !!! فقط 5 امتیاز کم داشتم . 135 امتیازی های دارای 15 امتیاز اضافه را انتخاب کرده بودند!!!!

اوستا 1391/01/03 ساعت 14:02

با چند روز تاخیر من هم سال نو را به سپیده و ناصر عزیز تبریک میگم. امیدورام همه دوستان به آرزوهای خودشون برسن.

مهتاب 1391/01/03 ساعت 16:14

بازم سلام و سال نو مبارگ
بالاخره EOI رو سابمیت کردیم :) الان وضعیت پرداختم pendingهست... چقدر طول می کشه پول رو از حساب بردارند و وضعیتم عوض بشه؟

رامین 1391/01/03 ساعت 18:04

علی جان :
از خبری که دادی اندازه سلکت نشدن این بار خودم (اولین سلکشن من بود) ناراحت شدم .
لطفا بگو امتیازت چقدر بوده و آیا اون 15 امتیازه را داشتی یا نه؟
لااقل حساب کار دستم بیاد ببینم الکی معطلم یا امیدی هست .
شما هم ناامید نشو دوباره EOI را پر کن.

علی 123 1391/01/03 ساعت 19:36

Ali جان::: آقا به جان خودم خیلی ناراحت شدم انتخاب نشدی اما سرنوشتت مطمئنا ً طور دیگه ای به شکل بهتری رقم خواهد خورد و این خواست خداست که آخر و عاقبت کی چی بشه. امتیاز و سلکشن و اینجور چیزا همش فیلمه.
بقیه دوستان::: لکن می خوام برم منبر کسی می دونه اگه بره اونجا چی در انتظارشه؟ اگه می دونه بگه از کجا فهمیده تا من هم بدونم. همه می دونیم راهی که اکثر ما داریم میریم ریسکش زیاده. اما من به یه چیزی واقعا اعتقاد دارم و اون اینکه هیچ چی رو به زور از خدا نخوام,که من هروقت همچون چیزی خواستم آخر آخرش به نفعم نبوده هیچ؛ هم برای این دنیا و هم برای اون دنیا به شدت به ضررم بوده.

اره این قسمت زوری رو واقعا منم بهش اعتقاد دارم .. ادم باید تلاش کنه اما هیچ چیزی رو به زور و اصرار نخواد ..
اما منظورت رو از سوالت نفهمیدم : یعنی چی کسی می دونه اگه بره اونجا چی در انتظارشه ؟ مثلا خودت چی در انتظارته فکر می کنی ؟
سپیده

سعید 1391/01/03 ساعت 21:45

سپیده و ناصر عزیز

نوروز رو تبریک میگم و برای هر دو شما آرزوی روزهای خوب در سال نو را دارم. اگر سمت ما اومدید خوشحال میشیم که در خدمتتون باشیم و از نزدیک ببینیمتون.

سعید از روتوروا

سلام اقا سعید .. خوبید .. اتفاقا دنبالتون می گشتم می شه برام شماره تماس اتون رو بگذارید .. مرسی ..
سپیده
----------------------------
Merc .. hatman dar tamas khahim bood , rasti kuchuloo be donya umadeh ya na hanuz ?
agar auckland umadid hatman khabar bedid ..
Sepideh

امید راد 1391/01/03 ساعت 22:36

سلام به دوستان گل مگلی
خوب من سال نو رو تبریک میگم به همه دوستان
و امیدوارم تو این سال تمام دوستانی که سعی بر این دارن تا مهاجرت کنند به آرزوهاشون و مقصدشون برسن
امیدوارم منم بتونم یه کاری کنم تا کارام درست بشه
---------------
بیایید برای هم دعا کنیم
من که دلم خیلی روشنه و خیلی امیدوارم

سعید 1391/01/04 ساعت 01:18

دوباره سلام سپیده خانوم..آره دختر ما ۳ ماه و ۱۹ روز پیش اینجا به دنیا اومد و شد یه persian-kiwi کوچولو. این مدت حسابی‌ سرمون شلوغ پلوغ بود..کشور جدید، کار جدید، عضو جدید خانواده.

به سلامتی :) خدا حفظش کنه .. واجب شد بیایم دیدنش .. اوکلند اومدید حتما خبر بدید ببینیمتون .. من براتون ایمیل می زنم که ادرس ایمیل من رو داشته باشید .. :)
سپیده

علی 123 1391/01/04 ساعت 09:07

سپیده خانم::: منظورم اینه که کسی نمی دونه در آینده چی پیش می آد. معتقدم که آدم بیشتر زندگی رو خودش می سازه اما "شرایط محیطی" روی سرنوشت تاثیر داره. من الآن به حساب خودم یه Application درست-درمون سابمیت کردم اما خدا رو چه دیدی شاید یه افسر بهم اختصاص بدن که به همه مدارکم گیر بده! به این میگم "شرایط محیطی". من فکر می کنم مثل بقیه زندگیم اولش یه رشته از سختیهای بزرگ و بعدش راحتی شدید در انتظارم باشه و بعد از اون هم احساس کنم اون شرایط خوبه اما بازهم برام "کافی نیست".
سعید جان::: تولد Mini-Persian-Kiwi رو هم تبریک می گم, صد و بیست سال زنده باشه.

راستش همه در هر شرایطی باشند "کافی نیست" اخر همه چیزه چون این ذات انسان هاست .. اینکه امادگی برای شرایط سخت دارید خوبه هرچند ممکنه شرایط سخت نباشه .. خیلی ها به امید راحتی و ازادی میان و ممکنه سختی اولش توی ذوقشون بزنه .. اینکه راه روشن باشه مهمترین چیزه هرچند که باسختی شروع بشه .. :)
سپیده

سعید 1391/01/04 ساعت 09:55

ممنونم "علی‌۱۲۳" جان..سال نو هم مبارکت باشه

Ali 1391/01/04 ساعت 10:26

سپیده جان.... با امتیاز 135 (10 امتیاز سابقه کاری)...فعلا در شوکم تا بعد ببینم چه کنم........

منم الان شوک شدم !!! بهشون یه ایمیل بزن به نظر من ..
سپیده

علی 123 1391/01/04 ساعت 12:52

همه دوستان::: از من خانم "مِی چاو" این مدارک رو خواسته:

1-مدارکی که نشاندهنده این باشه که در 12 ماه گذشته آدرس مشترک داشتیم.
2-اصل شناسنامه, عقدنامه و مدارک مربوط به کار
3-گلوکوز و لیپید ناشتا در مدارک پزشکی

یه سوال, پست DHL یا جای دیگه به ارسال شناسنامه یا عقدنامه گیر نمی ده؟

1- اگه خونتون اجاره ایه معمولا می نویسه که خونه برا چند نفر اجاره شده. قاعدتا قبض تلفن همراه و ...دیگه هم میشه جزو مدارک باشن. قاعدتا نمیتونی برای این مدارک، تاییدیه وزارت خارجه و ... رو بگیری، ولی به نظر من اشکالی پیش نمیاد...

پست دی اچ ال تا اونجای که من میدونم با مدرک پاسپورت مشکل داره، اون هم به این خاطر که قوانین ایران این اجازه رو بهش نمیده. وگرنه تو کشورهای دیگه این کار رو می کنه. ولی بهترین کار قبل فرستادن تماس گرفتن با خودشونه.
/ناصر

حسین 1391/01/04 ساعت 20:10

سلام علی جان.... برا منم همین خانم مدارکی که از شما خواسته رو میخواد به علاوه مدارک اضافی کاری زیر :
o Payslips (a few months for each position you have claimed points for)

o Tax records

o Bank statemens

من آخرین فیش حقوقی ، اشتغال بکار با ذکر تاریخ شروع و شرح وظایف رو دادم... حالا اولین فیش رو هم یه یکاریش می کنم .... اما مگه این چند تا فیش میخواد. حالا اون به کنار ریز مالیات پرداختی از کجا میشه آورد اخه اونو که تو فیش کم میکنن ؟ البته میخوام insurance records جاش بفرستم ...
bank statement هم دیگه از اون حرفاس .. آخه مال چند وقت رو میخوان


در مورد اصل شناسنامه و سند ازدواج هم نوشته original copies of birth certificates فکر کنم بشه دفتر اسناد رسمی یا سفارت کپس برابر اصل کرد

دوستان که تجربه دارن و نظری دارن لطفا کمک کنن

الهام 1391/01/05 ساعت 04:51

سلام به همه دوستان:
سال نو مبارک باشه..
خانم می چاو برای من هم ایمیل زده و یه سری مدارک اضافه خواسته...مدارکی که من قبلاْ فرستاده بودم!

فکر کنم این خانم می چاو خیلی گیجه .. باید یه صحبتی باش بکنم ..
بهش گفتی که فرستادی قبلا ؟؟؟
سپیده

الهام 1391/01/05 ساعت 07:00

نه هنوز بش نگفتم...
منظورش از original copies of birth certificates چی بوده؟ یعنی باید شناسنامه ها و سند ازدواجمون رو براش بفرستم...یا کپی برابر اصل کنم کافیه؟ کسی از دوستان می دونه چی کار باید کرد؟

کپی برابر اصل براش بفرست . .. بچه ها تا حالا کسی ازش اصل خواستند کپی فرستاده باشه ؟؟؟؟
سپیده

سلام

دوستانی که این خانم مدارک بیشتر خواسته کی مدارکشون فرستادن ؟منظورم اینه که حدود چهار ماه شده؟

من دوباره مدارک فرستادم شامل قرارداد کاری که یک آدرس دارن مدرک تحصیلی و IELTS
ولی برای شناسنامه و چیزهای مهم توضیح دادم که اینجا المثنی نمبده و پاسپورتم ممنوع .

سعی کنید با ایمیل بهشون بگین.

بهار 1391/01/05 ساعت 09:34

سلام دوستان فکر کنم من سلکت شدم البته هنوز برام هیچ ایمیلی نیومده اما وضعیتم تو صفحه my application سلکتد اعلام شدهیعنی سلکت شدم؟؟؟؟؟

ای ول .. مبارکه ... :)
سپیده

الهام 1391/01/05 ساعت 10:40

من ۸ فوریه مدارک فرستاده بودم. یعنی حدود یک و نیم ماه پیش. فکر کنم خانم می چاو می خواد به پروسه سرعت بده و اون مدارکی که ممکنه آفیسر بعد از سلام و معرفی خودش از ما بخواد از الان دریافت کنه...کار خوبی میکنه ولی کلاْ کارهاشون عجیب غریبه.. من یه ایمیل امروز براش فرستادم و توضیح دادم این مدارک که می خواد کپی تائید شده شون رو که امضاء خارجه و دادگستری داره قبلاْ فرستادم آیا واقعاْ لازمه که اصلشون هم ارسال بشه؟؟!! آخه بدون شناسنامه مشکله...

رامین 1391/01/05 ساعت 14:03

بهارجان:
چند امتیازه بودی؟

علی: 135 امتیازه ها را که انتخاب کرده بودن . مطمئنی انتخاب نشدی؟؟

مهدی 1391/01/05 ساعت 16:15

با سلام. عید همه دو مهاجری های با حال مبارک مخصوصا سپیده و ناصر عزیز . امیدوارم سال خوب و پر از موفقیت برای همه عزیزان باشه .

علی 123 1391/01/06 ساعت 05:28

آقاشهاب::: بنده 24 روز از زمانی که مدارک به دستشون رسیده میگذره که این بررسی روی مدارکم انجام شده.

بهار خانم::: تبریک می گم.

حسین آقا::: من یه درخواست دادم به اداره خودمون و ازشون خواستم که میزان مالیات مکسوره از حقوق ومزایام رو اعلام کنن. توی قسمت حقوق و دستمزد رفیق خوبی دارم بنده خدا سریع کارم رو انجام داد. البته به صورت جزئی ننوشته. فرمت نامه مالیات من جزء به جزء نیست و به این شکله:

آقای علی 123 سربرگ، شماره و تاریخ نامه
عنوان پست سازمانی

سلام علیکم؛
احتراما ً با توجه به درخواست کتبی شماره ... مورخ ... جنابعالی به استحضار می رساند، مجموع مبلغ مکسوره مالیات از حقوق و مزایای شما طبق سیستم حقوق و دستمزد این اداره کل از مورخ (تاریخ شروع استخدام) تا کنون معادل ... ریال می باشد.
مهر و امضاء مدیرکل

الهام خانم::: دقیقا منظورش اصل شناسنامه و اینجورچیزاس. من هم براشون اون مهرها رو گرفته بودم. و به نظرمن درست میگین خانم "مِی چاو" می خواد به کار مجموعه ش سرعت بده چون توی ایمیل نوشته که "شما میتونید صبر کنین که افسرتون ازتون اینها رو بخواد اما من دارم ادوایس می کنم که این مدارک رو بفرستین که کارتون در زمان مقرر پیش بره." عجب نظمی دارن اینها. یک بار قبل از ارسال ITA و یکبار هم حالا قبل از تحویل مدارک به افسر مدارک رو بررسی کردند. ببینین چقدر برای افسرهاشون ارزش قائل هستند که مدارک رو قبل از تحویل به افسر چک میکنن و مدیرکل (Administrator) شخصا ایمیل می زنه. یعنی در جریان همه کارها هست. اینجا وقتی جواب نامه ای رو می نویسیم مدیرکل در لحظه آخر موقع امضاء تازه می فهمه چی نوشتی؛ تازه اگه معاونین ازطرفش امضا نکنن! نکنه مدیریت ما علمی تره؟!
درکل بچه ها درسته که بدون شناسنامه زندگی بسیار مشکل است اما دی اچ ال به نظر من قابل اطمینانه. فوق فوقش هم شناسنامه و کارت ملی گم بشه. یه ماهه یه دونه از اون جدیداش می گیریم خیلی دوندگی داره اما شناسنامه قشنگتریه و کار کارت ملی رو هم می کنه.

حالا بچه ها... من جمعه شب یه ایمیل به این خانمه زدم و گفتم چهار نفر ببرم دفتیخونه اسناد رسمی استشهاد نامه محضری برای اثبات آدرسمون بگیریم قابل قبول هست؟! یا باز گیر می دین؟
یه گواهی هم از درمانگاهی که همسر و بچه م تحت نظر اونجا بودن گرفتم مبنی بر اینکه اینها از فلان تاریخ مستمراً تحت نظر این درمانگاه بوده اند و آدرسشون هم اینه. سند ماشین هم آدرس داره راستی.
دیگه عقل من به جایی قد نمی ده ببخشید مثل همیشه طولانی شد

مجتبی 1391/01/06 ساعت 06:51

سلام، سال نو همگی مبارک.
CO من Brizzell هست. از من فقط مدارکی که نشاندهنده این باشه که در 12 ماه گذشته آدرس مشترک داشتیم را خواسته. من هم چند تا نامه که از خارج به اسم من و خانمم بود براشون فرستادم. بعلاوه رزروهای هتل و بلیط های هواپیما و همچنین حساب بانکی مشترک.
توی Email نوشته بود که Verify شدن ممکنه تا 9 ماه طول بکشه. کسی تجربه ای داره در این زمینه ؟

بهار 1391/01/06 ساعت 08:23

اقا رامین امتیازم 140بود

Hadi 1391/01/06 ساعت 09:17

یه سلام خیلی گرم به آقا ناصر و سپیده خانم عزیز و همه دوستان. نوروز پیروز باستانی را به همه شادباش میگم. همیشه شاد و سلامت باشید. به امید اینکه هرچه زودتر دوستای بیشتری رو اینجا ببینیم. همیشه شاد و سلامت و موفق باشید، مخصوصا شما دوتا گل(آقا ناصر و سپیده خانم).

حسین 1391/01/06 ساعت 11:05

سلام علی جان...
در مورد tax records به نظرم این نامه ای که گرفتی خوبه ، اما کامل نیست و insurtance records خیلی کامل تر و گویا تره و همه می تونن بهش دسترسی داشته باشن....اینجوری اگه قبول کنن یه جور بدعت میشه که بعدا برا بقیه هموطنان هم قابل قبول بشه

منم بهش ایمیل زدم و گفتم خیلی ریسکه که اصل فرستادو بعضی مواقع ممنوع هست فرستادن اصلش ... اگه میشه گواهی برابر اصل بفرستم.
بچه ها همه یک جواب بهش بدین تا چند حرفی نشه تا قبول کنه

سلام
سال نوتون مبارک
سال خوبی داشته باشین.
اگه مایل به تبادل لینک هستین به نی نی وبلاگ من سر بزنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.