دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

یادآوری! ویزای Silver Fern Job Search!!!


آخرین خبر: زمان اقدام برای ویزای سیلورفرن به دلیل مشکلات سایت ۴ می ساعت ۱۰ صبح به وقت نیوزلند است. (لینک


><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>


این پست برای یادآوری به اوناییه که دنبال راههای سریع و سیر برای نیوزلند می گردن. Silver Fern Job Search visa جمعه این هفته ساعت 10 به وقت نیوزلند (ساعت 2:30 صبح به وقت تهران)، باز میشه. مثل پارسال 300 نفر هم بیشتر ظرفیت نداره و در واقع یه موقعیت خیلی خوب برای مجرد هاست. 


شرایط گرفتن این نوع ویزا هم ایناست:

1- سن بین 35-20

2- موقعی که برای این ویزا اقدام می کنید خارج نیوزیلند باشید

3- حداقل مدرک لیسانس و داشتن 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی

4- مدرک آیلتس 6.5

5- مبلغ 4200 دلار نیوزیلند به عنوان هزینه زندگی موقعی که در نیوزیلند هستید. 

6- ویزای Silver Fern Job Search visa یکبار برای هر کسی صادر می شود و قبلا نباید این ویزا اقدام کرده باشید.

7- همه مراحل تایید مدرک تحصیلی و تاییدیه شغلی شامل این ویزا هم میشه.


دارندگان ویزای Silver Fern Job Search visa که موفق به پیدا کردن کار تخصصی بشن، می تونن برای یه ویزای 2 ساله اقدام کنن و ...اطلاعات بیشتر رو می تونید تو این لینک بخونید. 


برای اقدام برای این ویزا هم از این آدرس استفاده کنید. بد نیست شانستون رو امتحان کنید!


منبع: NZ immigration


ناصر


پی نوشت: لیست long term از 10 آوریل آپدیت شده، اگه جدیدا میخواین اقدام کنید توصیه می کنم حتما این لیست رو یه چک بکنید. لینکش کنار صفحه هست. 

نظرات 77 + ارسال نظر
وحید 1391/02/04 ساعت 23:07

چنتا دلیل جانبی میگم که از ایران برای دکتری میرن خارج کشور.
-پسرهایی که ارشد دارن و مشکل سربازی دارن برای معافیت تحصیلی و اجازه خروج از کشور احتیاج به پذیرش دکتری دارن.
-خیلی ها در مقطع دکتری فاند خوبی میگیرن که حتی میتونه کل شهریه و قسمتی از یه زندگی معمولی رو تامین کنه در حالی که رشته ی mba رشته ی خیلی گرونیه.
-افرادی(دخترا پسرا) که در ایران ارشد دارن و مشکلی برای خروج از کشور ندارن میگن چرا دوباره بریم اونجا ارشد بخونیم بریم دکتری که یه مرحله بالاتره و اگه حالشو نداشتیم بعد 2سال میتونیم دکتری رو با پاس کردن واحدهایی تبدیل به ارشد کنیم.(آمریکا کانادا که اینطوریه)

خوب همونطور که خودت گفتی این ها دلیل های جانبی هستند. فکر می کنی چند درصد آدما مهمترین انگیزشون ادامه تحصیله؟
/ناصر

مهتاب 1391/02/05 ساعت 10:09

مرسی از یادآوری... هزینه اش چقدره؟

125 پوند انگلیس
/ناصر

فقط یه لیسانس کم دارم با آیلتس

علی d 1391/02/05 ساعت 13:32

با نظر وحید عزیز در مورد فاند دکتری موافقم
این امکان برای دوره فوق بمراتب کمتره
محض اطلاع دوستان میگم که مثلا تو دانشگاه های استرالیا scholarship دکتری تا حدود 26000-25 دلار در سال به جز tuition fee به تعداد نسبتا زیادی وجود داره.
جذابه! اینطور نیست؟!

علی 1391/02/05 ساعت 13:35

بابک جان

تو مدارکی که لازمه برام نوشته بودی که سوابق کاریم باید حتما فول تایم باشه....

من توی EOI نوشته بودم که 4 سال از سابقم بصورت پارت تایمه ولی 30 ساعت در هفته ذکر شده .... آیا این مشکلی ایجاد می کنه؟ در ضمن اگه من برخلاف نوشته قبلیم بیام و سابقمو فول بگیرم مشکلی پیش می آد؟

یعنی 4 سال فول تایم 44 ساعت در هفته
و 4 سال پاره وقت 30 ساعت در هفته

علی 1391/02/05 ساعت 13:41

سپیده جان

ای کاش می تونستی یه مقایسه واقعی بر پایه آمار بین استرالیا و نیوزلند بکنی تا امثال من که بین این دو کشور مردد هستند بتونند تصمیم درستی بگیرند. مخصوصا تصمیم گرفتن بین ویزای موقت ایالتی استرالیا و اقامت دائم نیوزبند.

می دونم شاید یه کم سخت باشه ولی واقعا در تصمیم گیری مردد هستم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

راستش واقعا کار اسونی نیست مخصوصا که رو تصمیم کسی هم بخواد تاثیر داشته باشه :-S
Sepideh

مهرسا 1391/02/05 ساعت 15:31

سلام
اگر همسرم خوش شانس باشه و بین 300 نفر برگزیده باشه منم میتونم باهاش برم ؟؟؟

نه. ویزا به پارتنر داده نمیشه. من نمیدونم ولی شاید مثلا پارتنر بتونه ویزای متفاوت بگیره.../ناصر

pto 1391/02/05 ساعت 16:15

آیا کسانی که چنین ویزایی دارند مشکلی در استخدام ندارند؟ یا مثلا اولویت با افرادیه که ویزای اقامت دارند
۴۲۰۰ دلار نیوزلند کافیه؟ به عنوان هزینه چند ماه؟!
کم به نظر میاد. مگر برای 3 ماه باشه

این ویزا در واقع یه موقعیت به شما میده که کار پیدا کنید و کلن هدفش هم همینه. 4200 دلار برای 9 ماهه. این ویزا 9 ماهه است. /ناصر

سارا 1391/02/05 ساعت 18:17

خیلی ممنون از یادآوری. چطور میتونیم متوجه شیم که امکان ویزای دیگه برای پارتنر هست یا نه؟

لینک زیر و سوال دو تا مونده به آخر رو بخون:
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/silverfern/silverfernjobsearchfaqs.htm
ناصر

علی 1391/02/05 ساعت 20:25

سلام سپیده و ناصر عزیز

علی ف هستم و وارد مرحله ITA شدم... چند تا سوال داشتم:
1- از من یکسری مدارک خواستند از قبیل پاسپورت و شناسنامه و ... که تو همه نوشته Original or certified copies و حالا من موندم که پس می تونم فقط ترجمه برابر اصلهارو بفرستم یا اینکه به نظرتون باید اصل رو ارسال کنم؟

2- آخر چک لیستی که خواستند از من گفته باید از NZQA تاییدیه مدرک بگیرم. در حالی که دانشگاه من جز exempt ها بود...! به نظرتون باید ایمیل بزنم؟

3- در خصوص سوابق کاری نوشته فیش حقوقی و Tax record و ... بفرستم. آیا برای تک تک شرکتهایی که کار کردم باید همشونو ترچمه کنم و بفرستم؟ یا آخری رو فقط می خواد؟

ببخشید سوالام زیاد بود. ممنون می شم راهنمایی کنید.

1- والا از بچه های قبلی که اصلشو خواسته بودن و به غیر از پاسپورت مدارکشون رو فرستاده بودند. اگه از شما کپی برابر اصل خواستن، همونا رو بفرستین. نهایتا می تونی دوباره با آفیسرت صحبت کنی .
2- اگه رشتتون مهندسیه و نیاز به رجیستر کردن جای خاصی دارید، این کار رو باید بکنید.
3- قرارداد کاری و نامه سابقه کار که باید برای همه بفرستی. بقیه هم تا جایی که برات امکان داره بکن. /ناصر

رامین 1391/02/06 ساعت 02:47

بچه ها دیروز ایمیل ITA برای من اومد . برای تست پزشکی باید بچه ها را هم ببریم؟ هر دوشون زیر 4 سال هستند. نوشته X-ray است تستش ! آخه بچه کوچولوها اشعه بخورند که چی؟؟؟؟!
و شما کدوم دکترا رو پیشنهاد میدید؟

pto 1391/02/06 ساعت 07:54

با سلام و تشکر از زحمتهاتون

از اونجا که من مستر کارت و امثالهم ندارم و انجام پرداخت و ثبت نام این ویزا ساعت ۲ نصفه شب پنج شنبه هست به وقت ما در ایرانُ راه حلی به ذهنم نمیرسه. اگر ساعت مناسب تری بود خوب جاهایی هست تو ایران که این کار رو انجام میدن. با این شرایط راهی به ذهنم نمیرسه. دوستان محترم آیا راه حلی هست از داخل ایران و با این فرصت محدود؟
یه وکیلی میگه ۸۰۰ دلار میگیرم این کار رو انجام میدم. البته بعدش هم مشاوره میده. حالا با چه کیفیتی خدا داند! به نظرم زیاد میگیره.

pto 1391/02/06 ساعت 14:46

پایین تبلیغ بعضی مشاغل نوشته:

You must have the right to live and work in this location to apply for this job.

اونوقت فردی که این ویزا رو داره مشکلی از این بابت نیست؟

دقیقا. این شغل ها رو فقط کسایی می تونن اقدام کنن که ویزای نیوزلند رو دا
شته باشند.
/nasser

پویا 1391/02/06 ساعت 15:29

درود بر دوستان
خوشبختانه application من دریافت شد و فایل نامبر جدید به ما دادند (ظاهرا مشکل مالی نداشتیم) فقط یک مشکل : آفیسری که مدارک را دریافت کرده نوشته مدارک پاسپورت و شناسنامه و عقدنامه certified copy نیستند در صورتی که مدارک مهر دارالترجمه،دادگستری و وزارت خارجه را دارند.
آیا کسی چنین مشکلی داشته؟ به نظر شما چطور این موضوع را توضیح بدهم؟

بابک 1391/02/06 ساعت 16:47 http://persiance.wordpress.com

رامین عزیز :: صفحات اول فرم مدیکال، توضیحات لازم رو در مورد بچه ها داده. اونها از تست رادیولوژی، خون و ادرار معاف هستند، اما باید دکتر ببینتشون و یه سری اطلاعات کلی در مورد سلامت فیزیکی، بینایی و ... بده تو فرم خودشون. عکس با فرمت خواسته شده هم (برای همه افراد خانواده) همراهتون باشه.

بابک 1391/02/06 ساعت 21:13 http://persiance.wordpress.com

پویا جان ::

مبارکه. عجیبه. از خودش یه سوال می کردی ببینی چیکار میشه کرد. در مجموع خیلی هم نباید مهم باشه. چون به هر حال باید اصل اینا رو بفرستی (البته پاسپورت رو میشه دبه کرد). خودش مهر مترجم و ... کنترل کرده بودی روی برگه های ترجمه؟ ضمنا پلمب ترجمه رو (که با اون کپی مدرک هم بهش پیوست کرده اند) باز نکرده بودی؟ اگر اینها مشکلی نداشته باشن، نباید موردی پیش بیاد!

آقا یه چیزی:
یکی از دوستان من که آمریکا هست میگه برای این ویزا کسانی که تحصیلات دو ساله دارند هم میتونن اقدام کنن:
hold a recognised bachelors degree, higher qualification, or a recognised trade qualification ...
منظورم اون قسمت recognised trade qualification هست
درسته؟؟؟؟؟؟؟؟
---------------------
بعد برای زبان اگه زبانت در حد برقراری ارتباط باشه چی؟؟
آیلتس نداری ولی میتونی صحبت کنی راحت
لطفا راهنمائی کنید...
خیلی جالب شد

بچه ها ایمیل این سایت سازمان مهاجرت چیه؟؟؟؟
توی قسمت Contact us فقط شماره تلفن داره
کسی ایملشو داره

فرحناز خسروی 1391/02/07 ساعت 03:06

امید راد عزیز
ایمیل اداره مهاجرت نیوزیلند برای پاسخ به سوالات:
INZ-.ICCGeneralEmailEnquiries@dol.govt.nz

پویا جان
برای کپی برابر اصل کردن ، می تونی به "سفارت نیوزیلند" مراجعه کنی اونها این کارو انجام می دن و کاملا مورد تایید اداره مهاجرت هم هست.
ٱدرس سفارت:
اقدسیه، گلستان شمالی، خیایان سوسن، کوچه پارک دوم، پلاک یک
تلفن سفارت: 26122175

مهتاب 1391/02/07 ساعت 08:17

دوستان خبر دارید اون 1090 پوندی که باید با مدارک ارسال کنیم، اگر قرار باشه از سفارت نیوزیلند تهران پرداخت بشه با نرخ دولتی حساب میشه یا با نرخ بازار؟

بابک 1391/02/07 ساعت 08:40 http://persiance.wordpress.com

مهتاب خانم ::

من از یکی از بچه های همین وبلاگ شنیدم که نرخ آزاد رو از روی روزنامه (دنیای اقتصاد یا همشهری) ملاک قرار میدن.

pto 1391/02/07 ساعت 08:47

در مورد ویزای Silver Fern
میگن ایرانیها رو معمولا انتخاب نمی کنند. البته از یک نفر شنیدم. درسته؟ کسی در این زمینه تجربه ای داشته یا موردی را شنیده از ایران؟

ضمنا از ایران با مستر کارت پرداخت کردن مشکلی نداره؟
بالاخره من یک مستر کارت یافتم :) یا با فیلتر شکن کانکت شم؟ چون سرعت عمل هم ظاهرا مهمه که با وجود فیلتر شکن کمی افت خواهد کرد.

پویا 1391/02/07 ساعت 09:24

مرسی از بابک و فرحناز عزیز
همه مدارک رو چک کرده بودم ، پلمپشم دست نزدم البته تو بعضی مدارک مثل پاسپورت همه صفحه ها مهر دادگستری و خارجه تداشت و فقط یکجا کاغذ تا کرده شده و مهر خورده بود در هر صورت بهش ایمیل زدم توضیح دادم و گفتم در زمان لازم آمادگی ارسال اصل مدارک رو دارم البته با توجه به این جملات که تو نامه اومده فکر نکنم پرونده رو نگه داره
We received your application on 24 April 2012 and we accepted it for processing on 24 April 2012.

Your application is currently being managed by our queue manager and is awaiting allocation to an Immigration Officer for assessmen
خودم به خودم دلگرمی میدم

فرحناز خسروی 1391/02/07 ساعت 11:20

مهتاب جان
من این ۱۰۹۰ پوند رو از طریق سفارت دادم و با نرخ خیلی خوبی حساب کردن. من در روز ۱۹ ٱوریل دقیقا ۱۹۲۵۰۰۰ (یک میلیون و نهصدو بیست و پنج هزارتومن) پرداخت کردم که حتی از نرخ اعلام شده بانک مرکزی هم کمتر بود. خیلی هو سریع confirm می شه. اما فقط همین هزارونود پوند رو قبول می کنن که بپردازن، پول EOI و assessment رو قبول نمی کنن بپردازن.

sam 1391/02/07 ساعت 14:23

Dear Friends,
I am an electrical engineer, would you please inform me that electrical engineering is in shortage list or not...???
How many points I will get for it???
Thanks,

Hamid 1391/02/07 ساعت 16:35

دوستان در مورد Silver Fern, کسی از شما بزرگوارها به این جمله توجه کرده؟
Silver Fern Job Search visa
UPDATE: We are currently experiencing technical difficulties with our online application system. This scheme will now open at 10:00am (New Zealand time) on 4 May 2012.


یعنی امشب تعطیل شد (جمعه) میوفته واسه ۴ می ؟

ممنون از توجهت. اونجور که من دارم تو صفحه immigration nz می بینم؛ این قضیه مال امروزه. /ناصر

Hamid 1391/02/07 ساعت 16:39

به pto عزیز :
لطفا به هیچ وجه ۸۵۰ تومان به وکیل ندید، اگه واقعا خواستید پول بدید به وکیل به من خصوصی بگید. ۸۵۰ پول خیلی زیادیه برای این کار

Hamid 1391/02/07 ساعت 17:31

دوستان کسی میدونه جواب این سوال رو چی باید بدیم؟
ممنون
مثلا من مهندس مکانیک هستم چی باید جواب بدم
ممنون

Note: The New Zealand Register of Quality Assured Qualifications determines the level of qualifications. If you hold a qualification on the List of Qualifications Exempt from Assessment (LQEA) you can use this to check the level of your qualification. However if your qualification does not appear on the LQEA, you will be required to provide an International Qualification Assessment from the New Zealand Qualifications Authority to confirm the level of the qualification.


If you hold a qualification that is relevant to an occupation which requires occupational registration in New Zealand, do you hold, or can you show you are able to obtain, registration from the relevant registration authority? *

Hamid 1391/02/07 ساعت 17:37

سلام به همگی
میخواستم بدونم برای Silver Fern Visa آیا باید رشته تحصیلی تو لیست خاصی باشه؟
پیشاپیش ممنون

No.
/nasser

شروین 1391/02/07 ساعت 20:42

سلام

من الان فرم رو انلاین پر کردم و مرجله آخر هم که سابمیت هست کلیک کردم ولی پیفام Silver Fern Quota is Full
Sorry, the Silver Fern quota is full. This means we cannot accept your application at this time.

Places will become available if any applicants who have secured a place have their Silver Fern Job Search visa applications declined, withdrawn or cancelled. You may wish to check if there are places available in the quota at a later date. رو داد!!!
چرا به من رسید اینجوری شد؟؟مشکلی هست یا زمانش تموم شده؟؟ناصر عزیز یا سپیده جان جوابها کی اعلام میشه؟

ممنون
شروین

بالای همین پست رو بخون شروین عزیز. /ناصر

Hamid 1391/02/07 ساعت 22:15

@ Nasser
ممنون از توجهت. اونجور که من دارم تو صفحه immigration nz می بینم؛ این قضیه مال امروزه. /ناصر

منظورتون اینه که جمعه ساعت ۲:۳۰ به وقت ایران کار انجام میشه؟

یعنی جمعه هفته دیگه، نه امروز!!!

شروین 1391/02/07 ساعت 23:27

سلام دوباره
ناصر جان هزینه Silver Fern که انلاین باید پرداخت بشه چقدر هست؟

GBP 125

mz 1391/02/08 ساعت 07:04

با سلام
ایا ویزای silver fren را برای partner هم می شه استفاده کرد؟ یعنی اگه اسم من در بیا همسرم هم می تونه با من بیاد ؟

نه. این ویزا شامل همراه نمیشه. /ناصر

علی 1391/02/08 ساعت 07:10

سلام سپیده و ناصر عزیز

علی ف هستم و وارد مرحله ITA شدم... چند تا سوال داشتم:
1- از من یکسری مدارک خواستند از قبیل پاسپورت و شناسنامه و ... که تو همه نوشته Original or certified copies و حالا من موندم که پس می تونم فقط ترجمه برابر اصلهارو بفرستم یا اینکه به نظرتون باید اصل رو ارسال کنم؟

2- آخر چک لیستی که خواستند از من گفته باید از NZQA تاییدیه مدرک بگیرم. در حالی که دانشگاه من جز exempt ها بود...! به نظرتون باید ایمیل بزنم؟

3- در خصوص سوابق کاری نوشته فیش حقوقی و Tax record و ... بفرستم. آیا برای تک تک شرکتهایی که کار کردم باید همشونو ترچمه کنم و بفرستم؟ یا آخری رو فقط می خواد؟

ببخشید سوالام زیاد بود. ممنون می شم راهنمایی کنید.

[ بدون نام ] 1391/02/08 ساعت 11:31

سلام.خسته نباشید.ه نظرتون اگه زمانی که فرمآنلاین سلور فرن را پر می‌کنیم مدرک زبان دستمون نباشه و ادعای آیلتس 6.5 بکنیم و بعدا در آن فرصت سه ماهه که باید مدارک را ارائه کنیم زبان را هم بدیم مشکلی پیش میاد؟

فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاد. /ناصر

Hamid 1391/02/08 ساعت 11:47

ناصر/سپیده عزیز،
آیا میشه برای Visa ی تحصیلی و مهاجرتی نیوزلاند هم زمان اقدام کرد ؟ اگر برای استرالیا هم در همین موضوع میدونید ممنون میشم راهنمایی کنید و در صورت امکان لینکش رو بگذارید من بیشتربخونم.
من قصدم این هست که در طول زمان آماده شدن مهاجرت، یک Master بخونم. ترجیحا بهتره تو همون کشور باشه.

با سپاس فراوان

شدنش میشه، ولی به نظر من یه ایمیل بزن به سازمان مهاجرت نیوزلند از خودشون بپرس این سوال رو. 3-2 روزه بهت جواب میدن. /ناصر

علی 1391/02/08 ساعت 13:53

دوستان حالا که نیوزلند فرومی نداره... ما اینجا به لطف ناصر و سپیده دورهم هستیم و سوالامونو همفکری می کنیم. می خواستم بگم دوستانی که ایرانند اگه بخوان می تونیم ترتیب یه دورهمی رو بدیم... تا از نزدیک با همشهریان آینده مون آشنا شیم و تبادل نظر کنیم.

اگر موافق هستید لطفا مشخصات خوتون و شماره تماسو به ایمیل من ارسال کنید. البته با اجازه صاحبان این وبلاگ:
a.fotovat@yahoo.com

علی 1391/02/08 ساعت 13:55

راستی آیا کسی مخصوصا سپیده و ناصر از وضع کار تو نیوزلند خبر داره؟

میشه بگید این اطلاعاتو از کجا میشه بدست آورد؟

والا ما راجع به این قضیه زیاد نوشتیم تا حالا. یه نگاه باز به پستهای وبلاگ بندازید.. /ناصر

pto 1391/02/08 ساعت 14:59

سلام
به Hamid:
تازه 800 دلار نه تومان. شما رااه حل خاصی دارید؟

واقعیت من خیلی خوشحالم که یه هفته دیگه وقت هست. کمی بیشتر راجع بهش بررسی می شه کرد.

یه نفری می گفت ایرانیها رو معمولا تو این روش انتخاب نمی کنند. راست میگه یا شایعه هست؟

نکته دیگه نحوه ثبت نامش هست که ظاهرا خیی باید سریع انجام میشه و نیاز به اینترنت پرسرعت و تجربه داره. این وکیلی که 800 دلار میگیرن اطمینان میده که چند نفر رو تو استرالیا و نیوزلند دارند که همزمان اقدام می کنند تا بالاخره یکیش به جواب برسه

به هرحال اگر کسی هیت که تجربه ای در این زمینه داشته یا شنیده ممنون میشم بیشتر توضیح بدن یا اگه کمکی میتونن بکنند خیلی خوبه.

این ویزا دومین سالشه. میشه لطف کنید بگید منیع این دوستتون کجاست؟ /ناصر

جواد ناظر 1391/02/08 ساعت 15:48

سلام دوست عزیز بسیار ممنون از وبلاگ قشنگت .من چند تا سوال دارم که اگه لطف کنی و جواب بدی ازت ممنون میشم. اول اینکه من شرایط مهاجرت به نیوزیلند رو دارم اما زبان خودم وهمسرم کامل نیست و تصمیم داریم یه دوره 1 ساله زبان تو نیوزیلند ثبت نام کنیم و از اونجا توسط یک وکیل اقدام کنیم به اخذ اقامت . دوم اینکه اگه قبل از اخذ اقامت بچه دار بشیم تکلیف چیه.و سوم اینکه وکیل خوب سراغ دارید که به ما معرفی کنید .بازم بخاطر وقتی که میگذاری ازتون ممنونم.

مشاوری نمیشناسیم...بچه های این وبلاگ همه خودشون اقدام کردند. /ناصر

پویا 1391/02/08 ساعت 18:27

سپیده خانم من پیشنهاد می کنم برای جدول یه ستون تاریخ lodge هم در نظر بگیرید، اینجوری طول پروسه بهتر قابل ارزیابیه.

پیشنهاد خوبیه. حتما سر فرصت../ناصر

sam 1391/02/08 ساعت 19:16

Dear Friends,
I am an electrical engineer, would you please inform me that electrical engineering is in shortage list or not...???
How many points I will get for it???
Thanks

لیست مشاغل مورد نیاز (بلند مدت) که لینکش هم کنار صفحه است رو چک کنید. electrical engineer مورد نیازه. /ناصر

پویا 1391/02/09 ساعت 08:23

با درود
منم با یه برنامه دیدار تو تهران کاملا موافقم
دفعه قبلی که آقا بابک برنامه رو مدیریت کرد ما نتونستم بیایم که هنوزم از این موضوع ناراحتم
من از ایشون تقاضا دارم یکبار دیگه آستین بالا بزنند

حسین 1391/02/09 ساعت 08:28

به خانم فرحناز .....
واقعا این مبلغ از شما گرفتن ؟؟؟؟
از من پوندی 3050 تومن گرفتن 2 ماه پیش

ندا 1391/02/09 ساعت 08:44

سپیده خانوم
1) وقتی انشالله ویزا رو بدن چقدر وقت هست واسه وارد شدن؟ یعنی اون ویزا طول دوره اش چقدره و طی چه مدت حتما باید وارد نیوزیلند شد.(به اصطلاح LANDING کرد؟)
2) وقت خروج از نیوزیلند مهر می کنند گذرنامه رو؟ مثل ایران؟
3) در مورد تماس با محل کار کی و در چه مرحله ای انجام میشه؟ بعد از تعیین کیس آفیسر؟ آخه نیاز هست قبلش عزیزان رو مطلع کنیم ایمیل جواب بدن.
4) آقا بابک و یا آقای علی 123 امکانش هست در مورد فرمت نامه سابقه کار یه بار مزاحمتون بشم؟ ایمیلی یا تلفنی؟
با سپاس

ندا 1391/02/09 ساعت 09:18

یه سوال دیگه در حال جمع آوری مدارک برای NZQA هستم. یه جایی اشاره کرده به ارسال سیلابس دروس. آیا کسی تجربه ای در این مورد داره؟ من سیلابس دروس ارشد مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) رو توی سایت سارمان سنجش پیدا کرده ام. حدود 95 صفحه است یعنی همه اش باید ترجمه بشه! اینقدر هم متن مزخرفی داره. که فکر کنم طرف بشینه اینو بخونه قاطی کنه مثل متون موسسه استاندارده از لحاظ شیوایی و روان بودن باتجربه ها کمک کنن. بازم ممنون

مهتاب 1391/02/09 ساعت 09:20

سلام
آقای حسین شما از سفارت با این نرخ بانک درفت گرفتید؟؟

فرحناز جان میشه برای چند ماه دیگه که مدارکم کامل بشه از الان برم سفارت و این درفت رو بگیرم یا باید با کل مدارکم برای ارسال برم ؟از الان بهم میدن؟

hh 1391/02/09 ساعت 09:46

با سلام و خسته نباشید به ادمین های خستگی ناپذیر.
اگه کسی در حال خوندن فوق لیسانس بیش از یکسال در اروپا به زبان انگلیسی باشه نیاز به ارائه ایلتس ۶.۵ نداره؟
ضمن اینکه به نظر می رسه شرایط هی در حال سخت تر شدنه پارسال از دوست من نامه شرکت رو به عنوان سابقه کار قبول کردن اینجا تو کامنتها خوندم که از دوستان فیش حقوقی و سابقه بیمه خواستن!!!!

کتایون 1391/02/09 ساعت 12:12

سلام دوستان...
یک سوال... آیا سوابق کاری، چه برای Full Assessment و چه برای ITA و ... باید با بیمه حتما ارائه بشه؟ من 8 حدود سال سابقه کار دارم که 2 سالش بدون بیمه هست... آیا از من 2 سال بدون بیمه را فقط با ارائه نامه کارفرما و فیش حقوقی قبول میکنند؟ درضمن کسی دو میشناسید که با دریافت کارمزد با VISA CARD برام پرداخت رو انجام بده؟
ممنونم...

بابک 1391/02/09 ساعت 12:20 http://persiance.wordpress.com

ندا خانم ::

*** برای اثبات سابقه کار کافی گواهی اشتغال از شرکت (شرکتهایی) که کار می کنید با کار کردید بفرستید که شامل این چیزا باشه:
>>عنوان شغلی
>>قید شدن اینکه تمام وقت بودید با قید ساعت در هفته
>>شرح وظایف
>>اهم پروژه ها
>>بیان مهارتها

*** سیلابس دروس رو اگه بخواهید بفرستید، باید رنج ترجمه اون صفحات رو بر خود همرار کنید. اما خیلی چیز ضروری نیست. من و چند تا دیگه از دوستان سیلابس دروس رو نفرستادیم. مشکلی هم پیش نیومد. دوستم یه وکیل نیوزیلندی داشت که بهش گفت نمی خواد بفرسته. ما هم به همین وکیل اقتدا کردیم.

hh عزیز ::
فیش حقوقی، حکم کاری، متن قرارداد یا چیزهایی از این قبیل مواردی هستن که قبلا هم در روند verification از متقاضی می خواستن؛ چیز جدیدی نیست. سابقه بیمه هم (کد بیمه ، دفترچه بیمه) چیزیه که دارالترجمه از شما خواهد خواست، چراکه بدون اون وزارت خارجه/دادگستری یا هردو (دقیق یادم نیست) ترجمه گواهی اشتغال به کار شما رو مهر نخواهند کرد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.