دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

کمک ک ک ک ..

فکر کنم من و اقا ناصر یه کمی سرمون شلوغ شده دوستان .. یه کمی هوای هم رو داشته باشید تا ما بیایم :)‌ فکر کنم باید یه مبصر انتخاب کنیم  

مرسی .. سپیده

نظرات 113 + ارسال نظر
مهتاب 1391/02/11 ساعت 13:00

سلام فرخناز جان
همونطور که گفته بودی من زنگ زدم به سفارت و اونها هم گفتند باید نامه ای از افیسر داشته باشم که توش نرخ تبدیل ارز باشه تا بتونم درخواست کنم بهم درفت بدن
من که آفیسر ندارم هنوز! ولی وقتی ایمیل هم زدم و درخواست کمک دراین مورد داشتم خانم می چاو جواب داد این کار رو سفارت نمیکنه! جون سفارت بانک نیست!! و نرخ تبدیل هم بهم نمی دن!
شما کی افیسر دار شدید؟ و چطور و با کی مکاتبه کردید؟
ممنونم از راهنماییتون

صابر 1391/02/11 ساعت 20:17

به علی 123 :::
علی جان شما برای International Qualification Assessment فول اسس فوق دیپلم رو تو چه قسمتی نوشتی ؟

Vocational Training
یا
School

علی 123 1391/02/12 ساعت 04:26

صابر جان::: آقا من با نظر بچه ها فوق دیپلمم رو جزء مدارکی نوشتم که نیاز به اسس داره. در پایین نامه فول اسس من بعد اینکه نوشته کدوم مدارک رو اسس کرده اند و نتیجه چیه، قید شده که مدارک بالا در کامبانیشن (یعنی باهم ، ترکیبشون) به Information Sciences اسس شده اند. Vocational Training مربوط به دوره های فنی و حرفه ای هستش که احیانا داشتید و اسکول هم مربوط به دیپلم و پیش دانشگاهیه.

علی 123 1391/02/12 ساعت 04:26

صابر جان::: آقا من با نظر بچه ها فوق دیپلمم رو جزء مدارکی نوشتم که نیاز به اسس داره. در پایین نامه فول اسس من بعد اینکه نوشته کدوم مدارک رو اسس کرده اند و نتیجه چیه، قید شده که مدارک بالا در کامبانیشن (یعنی باهم ، ترکیبشون) به Information Sciences اسس شده اند. Vocational Training مربوط به دوره های فنی و حرفه ای هستش که احیانا داشتید و اسکول هم مربوط به دیپلم و پیش دانشگاهیه.

فرحناز خسروی 1391/02/12 ساعت 04:32

مهتاب جان
ما وقتی که مدارک همراه با application رو فرستادیم، برای پرداخت مبلغ application fee شماره visa card یکی از دوستامونو داده بودیم اما وقتی مدارک به لندن رسید و یکی از افسرا می خواسته پولو از کارت اعتباری برداشت کنه، کارت دوست ما blocked شده و جواب نداده برای همین هم همون افسر اداره مهاجرت یه ایمیل برامون زد که می گفت به دلیل عمل نکردن کارت، نمی تونه اپلیکیشن ما رو لاج کنه و باید مدارکو پس بفرسته. من هم سریع به سفارت زنگ زدم و اونا گفتن این کارو انجام می دن ولی باید از لندن ایمیل بشه و مبلغ مشخص بشه. من هم به همین افسره ایمیل زدم و گفتم یه کم به ما مهلت بده و مبلغ معادل ۱۰۹۰ پوند رو هم به ریال به من اعلام کنه. بقیه داستان رو هم که قبلا گفتم. پس ما هنوز CO دار نشدیم فقط لاجمنتمون انجام شده و وارد queue شدیم. البته هنوز هم نامه رسمی اعلام تکمیل لاجمنت برامون نیومده. فکر کنم شما بهتره یه ایمیل به
skilledmigrantslondon@dol.govt.nz
بزنین و بگین که می خواین مدارک و اپلیکیشن رو بفرستین و برای فرستادن application fee از طریق سفارت نیاز به اعلام معادل ریالی مبلغ مورد نظر دارین.
اگه کاری از من بر میاد بگین.

ناهید 1391/02/12 ساعت 05:43

سلام به همه..
می گم حالا که خانوم معلم و اقا معلم نیستند از فرصت استفاده کنیم و کلاس رو شلوغ کنیم
...
به علی 123 : علی جان مشگا مدیکال رفع شد؟ ما بعد 2 هفته تونستیم مدیکال رو از دکتر شهیدی بگیریم ..هنوز که مدارک رو نفرستادیم تا ببینیم چی میشه!!

مهتاب 1391/02/12 ساعت 07:02

ممنون فرحناز جان
میخواستم اگر میشه رونوشت ایمیلی که به لندن زدی و جوابشون رو (اگر هنوز تو میل باکست داری) برام فوروارد کنی. ممنون میشم: ایمیل من:
asemoon_ma@yahoo.com

من به این آدرس ایمیل زدم : INZ-SkilledMigrants.London@dol.govt.nz و خانم می چاو جواب داد که نمیشه!!

علی 1391/02/12 ساعت 09:44

فرحناز خانم میشه لطف کنید ایمیلتون درباره پرداخت ریالی به سفارت رو اینجا شیر کنید تا همه استفاده کنند؟

در ضمن به نظرتون حالا که قیمت ارز داره پایین می آد صبر کنیم یه ماه بعد که مدیکال آماده شد این ایمیلو بزنیم ؟

رامین 1391/02/12 ساعت 10:13

به مهتاب :
من قبلا زنگ زدم برای پرداخت پول و یک خانم خیلی بد اخلاقی جوابم را داد که باید اون برگه هه باشه حتما و کلی منت گذاشت که ما استثنا اینکارو انجام میدیم.

در مورد فول اسس : آخه من توی برگه هایی که گفتم میفرستم گفتم در مورد سابقه کارم 4 برگ براتون میفرستم !! حالا 2 برگه کم دارم !! خوبه CV را بفرستم براشون

فرحناز خسروی 1391/02/12 ساعت 13:37

به مهتاب و علی عزیز
متن ایمیلهای INZ London و ایمیل من به اونها برای ارسال پول از طریق سفارت رو براتون اینجا میذارم. باز هم بگم که بعد از فرستادن اپلیکیشن و عدم انتقال پول از طریق ویزا کارت، اونا این ایمیل رو به من زدن که مشکل پیش اومده رو اطلاع بدن.
ایمیلها رو به ترتیب از آخر به اول میذارم:
 
Kia ora,
 
Thank you for your prompt response.
 
I have discussed this with my manager, Brett Wilson, and he has confirmed you are able to make the payment at the Embassy in Tehran. This will need to be done as soon as possible.
 
The process you will need to go through is as follows:
Please print off this email, and take it with you to the Embassy. The fee (in equivalent Rial) is 19,250,000.00. You will need to quote the Immigration New Zealand Application Number 11134794 as this is the application your fee needs to be paid against.
You will be given a receipt for your fee. Please email me as soon as possible with the receipt number. Please also ask the person at the Embassy who takes your fee to email me with the receipt number and confirmation that the fee has been paid. You will also need to send me the original receipt in the post.
Your urgent attention to this is much appreciated. It is important we are able to take the fee and accept your application for processing as soon as possible.
 
Please contact me if you have any issues or questions.
 
Regards,

----------------------------------------

Dear Graeme,

Thank you so much for your attention and your prompt response to our application. I really do not know why the transaction couldn't be carried out. And the problem is that, due to some global issues concerning our country, Iran, no international credit cards can be issued in Iranian banks, therefore, we were forced to ask a friend of ours who lives in Canada to allow us to use her Visa Card. Now we'll have to contact our friend and ask her to contact her bank and it might be time consuming. 

I just contacted the New Zealand Embassy in Tehran and asked them to help us with this problem. The officer told me that they are able to transfer the application fee (£1090) to INZ London Branch only if we pay them in 'Rials' (Iranian currency). She also said that the officer from London Branch should send an email indicating the exact equivalent of the £1090 in Iranian Rials so that I can take the print-out of the email to NZ embassy in Tehran by tomorrow 19 April, for them to be able to start transferring the money to INZ London. 

Now I would truly appreciate it if you could kindly 'give me some more time' to handle this situation and yet more kindly 'send the mentioned email' to me as soon as possible so I can take a prompt action. I'll do all my best to solve this problem ASAP. 

Thank you so much in advance for your attention to this matter as well as your help and kindness.

Kindest regards,
----------------------------------------

Kia ora,
 
I have received your application for a skilled migrant visa.
 
We have all of the relevant documents required to lodge your application, however when i went to take the payment for your application, it was declined.
 
The most likely reason for this is that your bank has blocked the transaction for security reasons. This requires you to contact your bank and ask that they allow a one off transaction of GBP £1090 from Immigration New Zealand (London).
 
If we are unable to take the payment we are obliged to return your application to you. As such, we require your attention to this issue urgently.
 
Please let me know if you have any questions, and I look forward to hearing from you.
 
Regards,

فرحناز خسروی 1391/02/12 ساعت 14:01

سلام مهتاب جان و علی جان

خواستم دوباره یاداوری کنم که من کار پرداخت از طریق سفارت رو بعد از این که مدارکمو همراه اپلیکیشن و مشخصات یه ویزا کارت فرستادم و ویزاکارتم جواب نداد و مسئول بررسی اولیه مدارک مشکل رو به من اطلاع داد، انجام دادم. ،شاید مشکل کار شما این باشه که هنوز مدارکتونو نفرستادین. شاید تا قبل از ارسال مدارک نتونن براتون این ایمیل اعلام مبلغ رو بفرستن.

علی 123 1391/02/12 ساعت 18:56

سرکار فرحناز خانم::: محض رضای خدا می شه بگین رایتینگ چند گرفتین؟؟؟؟ فکم افتاد
با این نامه ای که شما نوشتین طرف حیفش اومده بهتون فرصت نده! احتمالا بهتون تخفیف هم داده

سرکار ناهید خانم::: هنوز نرفتم تهران برای کارهای مدیکال

مهتاب 1391/02/12 ساعت 19:32

ممنونم فرحناز جان
می خواستم جلو جلو اقدام کنم... ولی مثل اینکه توی این پروسه باید صبر ایوب داشت

Amir h 1391/02/13 ساعت 00:09

ببخشید بچه ها من خانمم می خواد اقدام کنه واسه ویزای کار ، می خواستم بدونم اگه بخواد از امتیاز های مدارک تحصیلی من استفاده کنه، من باید آیلس 5 داشته باشم یا 6.5؟ خودش ایلس 6.5 داره.
ممنون

۶.۵ //

فرحناز خسروی 1391/02/13 ساعت 03:37

قابل توجه دوستانی که می خوان مبلغ ۱۰۹۰ پوند رو از طریق سفارت نیوزیلند پرداخت کنن،
دوستان من با بررسی و پرس و جو فهمیدم که سفارت فقط پرداخت کسانی رو انجام می ده که application number داشته باشن و این شماره بعد از رسیدن مدارک و فرم اپلیکیشن به دفتر لندن و انجام بررسی های اولیه به شما واگذار می شه. به نظر من می تونین در برگه application fee به جای درج مشخصات ویزا کارت یا چک بانکی، توضیح بدین که به علت مشکلات مجبورین مبلغ رو از طریق سفارت پرداخت کنین و ازشون بخواین که مبلغ ریالی مورد نظر رو با ذکر شماره اپلیکیشن با ایمیل به شما اعلام کنن. فکر کنم اینطوری بشه از امکان پرداخت سفارت نیوزیلند استفاده کرد.

پویا 1391/02/13 ساعت 05:50

سلام به دوستان عزیز
در تکمیل راهنمایی های فرحناز خانم با توجه به اینکه منم در سفارت پرداخت کردم این پست رو برای دوستان رامین علی و مهتاب می نویسم.
سفارت فقط مبلغ ITA رو دریافت میکنه، قبلا میگفتند با نرخ آزاد از روزنامه همشهری و دنیای اقتصاد و منم آمادگیشو داشتم
وقتی خواستم برای پرداخت برم دقیقا از من هم همین نامه ای رو که از فرحناز خانم خواهستند درخواست کردند( من پروندمو ارسال نکرده بودم و طبیعتا تنها کسی که می تونستم باهاش مکاتبه کنم همون خانم Michie که ITA رو صادر کرده بودند و ایشون هم به من نرخی رو اعلام نکرد و گفت باید نرخ رو از بانک بگیری ، ولی نامه ای که می تونم تو سفارت پرداخت کنم رو دادند. منم نرخ دولتی و آزاد رو از اینترنت پرینت کردم و با روزنامه روز رفتم سفارت(یه خورده هم نگران بودم چون تهدید کرده بودند ممکنه اصلا قبول نکنند) با توجه به اینکه احتمالا همون روز فرحناز خانم نامه رو بهشون نشون داده بود ( من این نامه رو تو سفارت دیده بودم) ذهنشون آماده بود ولی وقتی نرخهای بانک رو دیدن و با ماشین حساب، حساب کردن با توجه به نرخ فرحناز خانم حسابی گیج شده بودند. دست آخر از من با نرخ دولتی قبول کردند که مسلما من خیلی راضی بودم و رسید رو ضمیمه پرونده کردم و یک روز بعد از اینکه به دستشون رسید تایید شد.
نتیجه اخلاقی:
وقتی همه مدارکتون آماده شد و آماده پرداخت و ارسال پرونده بودید یه نامه به همون آفیسری که ITA رو صادر کرده بزنید و شرایط بد پرداخت تو ایران رو توضیح بدید و درخواست پرداخت تو سفارت رو بکنید و بگید که ترجیحا نرخ هم اعلام کنه. با نامه و سایر مدارک لازم برید سفارت و امیدورام همتون با بهترین نرخ بتونید پرداخت کنید، خوبیشم اینکه خیلی راحت تائید میشه.
موفق باشید.

نازنین 1391/02/13 ساعت 06:38

سلام دوستان
من تازه با این وبلاگ اشنا شدم
دوستان ایا به مدرک مترجمی زبان امتیازی تعلق می گیره و من میتونم به امتیازه همسرم چیزی اضافه کنم؟
الهام جان محبت می کنید ایمیلتون رو به من بدین.چون همسرم مهندس مکانیک هست.می خواستم از تجربیاتتون استفاده کنم

علی 123 1391/02/13 ساعت 09:48

کسی می دونه به عنوان یه کارمند ایرانی اگه مهر عراق بخوره توی پاسپورتم، افسره بهش گیر می ده یا نه؟ سریش شدن ما رو بفرستن زیارت. ماهم بی سعادت...

علی جان، معمولا سیستم بک گراند چکشون به اندازه کافی قوی هست که با یه عراق رفتن شما خیلی اتفاق خاصی نمی افته! البته این نظر منه.../ناصر

داریوش 1391/02/13 ساعت 12:16

علی جان در مورد استرالیا میدونم که داشتنه ویزای شینگن کمی در روند پروسه تاخیر ایجاد میکنه. ولی کشور های آسیایی وکیلمون میگفت که مشکلی نیست.

از هر چی بگذریم امنیت عراق در حد تیم ملیه برزیل ها .

کتایون 1391/02/13 ساعت 12:32

آقای علی 123 بیا جواب سوال منو بده که از هر زیارتی ثوابش بیشتره...
من برای فول اسس باید کپی برابر اصل پاسپورتم رو هم بفرستم یا همین که ترجمه Certified شده شناسنامه ام و اصلشو میفرستم کافیه؟
خیلی ممنون از شما و بقیه دوستان

فرحناز خسروی 1391/02/13 ساعت 12:57

نازنین عزیز
به جمع kiwi های آینده خوش اومدین.. اگه همسرتون آیلتس ۶/۵ داشته باشن ، می تونن با مدرک مهندسی مکانیک principal applicant بشن و شما هم اگر همون نمره ۶/۵ و مدرک لیسانس به بالا داشته باشین می تونین به همسرتون bonus point بدین. که این شانس انتخاب شدنتونو بالا می بره. برای اطلاع بیشتر به آدرس
www.immigration.govt.nz و همچنین پست ها و نظرات مربوط، در این وبلاگ مراجعه کنین.

نازنین 1391/02/13 ساعت 16:17

سلام فرحناز عزیز
جایی در پستها خانم الهام نوشته بودند بهتره با عنوان diesel motor mechanic اسس بگیریم و نه با عنوان مهندس مکانیک. این کار روند کارو اسونتر میکنه. برای همین من گیج شدم. اگه راهنماییم کنین ممنون میشم.

همچین چیزی رو ایشون از قول یه مشاور نقل قول کرده بودن که به نظر درست نمی رسه. مهم اینه که شما مدرکتون مورد نیازباشه وسابقه کارتون مطابق مدرک تحصیلی و ..../ناصر

ندا 1391/02/13 ساعت 16:33

بچه ها من گند زدم
اومدم همه چی رو مثلا چک کردم بعد زدم کاور شیت دانلود بشه (توی سایت NZQA) بعد یادم رفته بود که سوابق کاری رو من به انگلیسی گرفته ام ولی توی مراحل اظهار سوابق کاری نوشته بودم 4 تا نامه سابقه کار و 4 تا هم ترجمه هاش

حالا چه خاکی بریزم سرم دیگه نمیشه اصلاحش کرد. الانم توی کاور شیتم 4 تا ترجمه هم می خواد. از کجا ترجمه سابقه کاری رو بیارم که به انگلیسی اسلش هست آخه؟ اگر هم نذارم و پست کنم مدارک رو که هیچی اون یارو که باز می کنه که چک کنه مدارک ما رو می فرسته لای باقالیا
حالا 35 روزمون میشه n روز
ای خدا دلم می خواد خودم رو الان پرت کنم بیرون
خسته ام سرم درد میکنه.....اینم که اسمایلی گریه های های نداره که............
امضا یک ندای حواس پرت و گیج و ...

توی توضیحات براشون توضیح بده .. نگران نباش .. اتفاق می افته ..
می تونه یه کاور لتر بذاری روش پرونده و براشون توضیح بدی هم ..
سپیده

ندا 1391/02/13 ساعت 16:46

دوستان الان هم دیدم که زیر کاور شیت نوشته مدارک ناقص باعث تاخیر میشه.....
الان یه ایمیل زدم بهشون و موضوع رو گفتم ببینم چی میشه. آه

رامین 1391/02/13 ساعت 16:46

به کتایون:
یک مدرک شناسایی کافیه فکر کنم . ولی نوشته بود مثلا مدرک ازدواج من اونو میخوام بفرستم (اصل و کپی)!!!

فرحناز 1391/02/13 ساعت 20:12

نازنین جان
متاسفانه من درباره رشته های مهندسی اطلاعی ندارم ولی فکر کنم هستن بچه هایی که بتونن راهنماییت کنن.

ندا جان
آرامشتو حفظ کن و براسون ایمیل بزن و مساله رو توضیح بده. خدا رو شکر هنوز سرشون به اندازه کانادایی ها و استرالیایی ها شلوغ نشده. هنوز حرف حساب حالیشون می شه.

علی 1391/02/13 ساعت 23:13

دوستان که ITA شدن... آیا کسی به غیر از فول اسس کار دیگه ای کرده ؟ مثلا بندهای دیگه که از IPENZ نامه بگیره و ... رو کسی امتحان کرده؟

در ضمن می خواستم بپرسم این فول اسس بغیر از مهاجرت به درد دیگه ای هم می خوره؟ مثلا اونجا برای کار کردن و ...

داریوش 1391/02/14 ساعت 04:51

ندا خانم مدارک شما ناقص نیست که باعث تاخیر در روند کار بشه همانطور که سپیده عزیز گفتن با یه کاور لتر میتونین مسئله رو توضیح بدین.

علی 123 1391/02/14 ساعت 05:14

ندا خانم::: نگران نباشین. چندان مهم نیست اما قبل از ارسال کاورشیت یه جایی اون گوشه کنارا توضیح بدین این موضوع رو. من هم کمی کاورشیت رو دستکار کرده بودم. یکی دوتا نامه اضافه کردم بهش و با خودکارتوش دستکاری کردم اتفاقی هم نیفتاد. استرس کار مهاجرت همه مون رو می کشه آخرش.
سرکار کتایون خانم::: پاسپورتتون رو بدین به "دارالترجمه" کپی برابر با اصل کنه، مهرمترجم+ تمبر و مهردادگستری+مهروزارت امور خارجه رو هم بهش بزنین. این کاری هستش که من کردم و کارم هم انجام شد.
ناصر جان::: آقا ممنون به خدا من بک گراندم خوبه اگه اینها بذارن. می ترسم فردا تو آکلند بهم بگن "کیااورا کبلایی" اینها ول کن نیستن.
دوستانی که لاج کردن::: من هنوز رسید پرداخت وجه 1090 پوند رو دریافت نکردم. آقا داریوش دیروز گفتن که براشون فرستادند اما من نه. کس دیگه ای دریافت کرده؟

ندا 1391/02/14 ساعت 05:21

دوستان جواب نامه اومد
گفته دستی توی کاور شیت درستش کنم. خب من دیگه امروز پست می کنم.
فرحناز جون مرسی از دلداریت
به نارنین خانم:
برای مهندسی مکانیک اقدام کن. من و همسرم به ترتیب شیمی و مکانیک هستیم. همسرم هم اقدام کننده اصلی هست. سوابق کاریت هم باید نشون بده که کارت در زمینه رشته ات بوده. تا همین چند ماه پیش سوابق کاری اکثر رشته های مهندسی بدلیل قید واشینگتن آکورد که در LTSS بود پذیرفته نمی شد. اما بعد اضافه کردن مورد اسسمنت از NZQA میشه مهندس ها هم اقدام کنن و سوابق کاریشون پذیرفته میشه.
به علی آقا:
خبر دارم پروسه IPENZ خیلی زمانبره و نیاز به توصیه نامه های خیلی درست و درمون داره.

Amir h 1391/02/14 ساعت 06:47

بچه ها من امروز تصمیم گرفتم قبل اقدام کردن یک سفر زیارتی سیاحتی بیام اونجا و از نزدیک با شرایط آشنا بشم.
نظرتون چیه؟
فکر می کنید چقدر وقت نیاز دارم تا آکلند ،ویلینگتون و یه چند تا وال و پنگون رو تو جنوب نیوزلند ببینم؟
یه براود هزینه هم میشه بهم بگید؟ واسه رنت ماشین و یه خونه چقدر هزنیه ام میشه؟
ممنون.

بهترین فصل ژانویه و فوریه است و برای دیدن همه اینها شاید ۳ هفته وقت لازم داشته باشی.. رنت ماشین از روزی ۱۵ دلار اینها هست به بالا .. هزینه هر شب اقامت اگر بخواهی همش در سفر باشی شبی ۱۰۰ دلار اینطوری ها اگر یه جا بمونی هفته ای ۲۵۰-۳۰۰ تا ..

سپیده

کتایون 1391/02/14 ساعت 07:57

آقا رامین و علی آقای 123 خیلی ممنون... علی آقا اجرت با امام حسین... این پروسه مهاجرت آدمو وسواسی میکنه و ببخشید اگر سوالات تکراری میپرسم...

مهدی دوست منصور 1391/02/14 ساعت 08:18

سلام. وای که این آفیسر ما چقدر بدقوله. امیدواریش برای GETY IN TOUCH در هفته بعد شد 4 هفته. تازه ایمیل زدم پیگیری کردم میگه I hope to get in touch soon
ایندفعه جرات نکرد زمان بده
صبر ایوب داشته باشید دوستان. زندگی معمول رو suspend نکنین. این پروسه بیشتر از اونیکه فکر میکنین طول میکشه.

نارنین 1391/02/14 ساعت 08:43

مرسی ندا جان
از تجربیات همتون استفاده می کنم

Amir h 1391/02/14 ساعت 08:52

پیرو سوال قبلیم آیا آب و هوای جولای تا سپتامبر رو پیشنهاد می دید بریم یا جوون تا مارچ رو؟ امیدوارم هواش تو جولای تا سپتامبر انقدر بد نشه

اون موقع سرده البته دما متوسط ه اما چون باد میاد سرد می شه شمال اما جنوب که خیلی سرده ه ه .. بهترین فصل ژانویه و فوریه است مثل بهشته اون موقع
سپیده

فرحناز 1391/02/14 ساعت 09:11

اقای علی ۱۲۳ عزیز
ما هم هنوز نامه رسمی رو دریافت نکردیم. ظاهرا این نامه هم رسید پرداخت ۱۰۹۰ پوند حساب می شه و هم به ما اطلاع می ده که کارمون بی حرف پیش!!!! حدودا چقدر طول می کشه. البته lodgement date ما در وبسایت مهاجرت 19 April قید شده. اما افسره در ایمیلش که ۲۳ آوریل فرستاده بود، گفته بود که در اسرع وقت نامه رو می فرسته. اما هنوز خبری نشده .

فرید 1391/02/14 ساعت 11:01

سپیده جان

پرداخت هزینه silver fern visa با مستر کارتی که دلار داره تو حساب، امکان پذیره یا فقط باید موجودی حسابت پوند باشه؟

رامین 1391/02/14 ساعت 11:48

من هم مشکل شما را دارم ندا جان : یعنی برای work experience زدم 4 صفحه در حالیکه فقط 1 صفحه است ! فکر میکنی ایمیل بزنم یا همینطوری توی کاور لتر درستش کنم کافیه؟!

به بچه هایی که لاج کردن : فکر میکنید بعد از چند ماه بشه روی ویزا حساب کرد!؟

فرحناز 1391/02/14 ساعت 12:15

فرید جان
ما هزینه های EOI و هر دو تا اسسمنت رو که به "دلار نیوزیلند" بود، با یه ویزا کارت بانک ملی پرداخت کردیم که حسابش با "یورو" بود. مشکلی هم پیش نیومد. اگر اعتبار کارتتون کافی باشه، قاعدتا مشکلی نیست.

مهتاب 1391/02/14 ساعت 13:42

به حول و قوه الهی و مدد دوستان امروز مدارکم رو پست کردن برای اسمنت...
آقای علی 123 التماس دعا کبلایی
آقا بابک و فرحناز جان ممنونم بازم :)

saeed ocean 1391/02/14 ساعت 20:35

سلام به همه دوستان و باسپاس از آقا ناصر و خانم سپیده بابت اطلاعات مفید شون. من چند روز پیش Full assess رو گرفتم. تقریباً 3 ماه طول کشید. مهندس عمران با 8 سال سابقه level 7 اسس شدم. در خدمت بقیه دوستان هستیم.

مبارکه .. :)

بابک 1391/02/14 ساعت 20:42 http://persiance.wordpress.com

رامین جان ::

فکر ؟ حساب؟

ما این دو تا کارو کردیم، اشتباه کردیم. تو این کارو نکن!

فرید 1391/02/14 ساعت 23:41

من تا ساعت 10:40 واسه Silver fern تلاش کردم ولی باز نشد که نشد.
دوستان کسی جواب گرفته؟؟ ممکنه من دارم اشتباه llogin میکنم!!!

فرید 1391/02/15 ساعت 05:27

بچه ها کسی از شماها تونست وارد سایت بشه و برای ویزای Silver Fern رجیستر کنه؟ من که هر چی تلاش کردم نشد. الان هم که میگه ظرفیت تکمیل شده! فکر کنم از ایران نمیشد ثبت نام کرد!!

مهدی 1391/02/15 ساعت 06:45

دوستان سلام
ما دیشب برای سیلور فرن اقدام کردیم و تونستیم پرداخت کنیم و application پذیرفته شد.
بعدش برامون یک ایمیل اومد که تا 4 آگوست فرصت ارسال مدارک رو داریم.
اما امروز صبح یک ایمیل دیگه فرستادن که به دلیل مشکل فنی اشتباه صورت گرفته و در اسرع وقت پول رو بر میگردونیم.

می خواستم بدونم برای کسی دیگه هم این اتفاق افتاده؟

pto 1391/02/15 ساعت 07:54

سلام

به مهدی:

تا همینجاش هم خیلی عجیبه. چه جوری تونستید؟ از ایران اقدام کردید؟ سرعت اینترنتتون چقدر بوده؟ با فیلتر شکن وارد شدید احیانا؟

مهدی 1391/02/15 ساعت 11:04

pto:
اره ما از ایران اقدام کردیم و ساعت 10:03 واریز پول داشتیم اما امروز ساعت 9:45 صبح اینن ایمیل را دریافت کردیم که اصلا معلوم نیست دلیلش چی بوده؟؟؟؟؟؟؟چون همون دیشب به فاصله 15 دقیقه بعد از پذیرفته شدن سیستم به صورت اتومات ایمیل زد که تا 4 آگوست فرصت ارسال مدارک هست و ریز مدارک مورد نیاز رو هم لیست کرده بود.....خلاصه که خیلی عجیبه

مهدی دوست منصور 1391/02/15 ساعت 12:22

سلام. بچه ها بلاخره ما به مصاحبه دعوت شدیم. دعا کنید برامون. اگه کسی جواب سوالها رو داره به ما هم بده. ممنون

سلام تبریک می گم پس چیزی تا ویزا نمونده ایشالا .. جواب سوال ها رو گذاشتم تو یکی از پست ها .. به امید دیدارتون اینجا ..
سپیده

مانی 1391/02/15 ساعت 12:42

سلام به همه دوستان
میگم بچه ها کسی رو سراغ دارید که با مدرک دانشگاه آزاد کامپیوتر (نرم افزار- سابقه کار بالای 10 سال)تونسته باشه با level 7 اسس بشه

مهدی دوست منصور 1391/02/15 ساعت 14:30

مانی:: من همین شرایط رو داشتم و لول 7 اسس شدم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.