دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

نیوزیلند، دومین کشور آرام دنیا

شاخص جهانی صلح (World Global Index) نیوزیلند را، پس از ایسلند، در رده دومین کشور امن جهان قرار داد. در این فهرست، نیوزیلند و دانمارک مشترکا رتبه دوم را به دست آورده‌اند. 



نیوزیلند در سال 2010 به عنوان آرامترین کشور جهان انتخاب شده بود، اما در دو سال گذشته کشور ایسلند رتبه اول را از آن خود کرده است. 

در این رده بندی که هفته گذشته اعلام شد، سومالی در رتبه آخر قرار دارد و به همراه آن، کشورهای افغانستان، سودان، عراق و جمهوری دموکراتیک کنگو نیز در انتهای جای گرفته‌اند. 

آمریکا و چین میانه‌های جدول و به ترتیب رده‌های 88 و 89 را به خود اختصاص داده‌اند. 

نکته مثبت گزارش این است که جهان برای اولین بار از سال 2009 به بعد، کمی آرامتر و امن‌تر شده است. 


شاخص آرامش

GPI هر ساله 158 کشور را بر اساس 23 شاخص کمی و کیفی به دست آمده از منابع معتبر 

رتبه‌بندی می‌کند. این شاخصها در سه دسته کلی «سطح امنیت در جامعه»، «میزان برخوردها و درگیری‌های داخلی و خارجی» و «میزان جو نظامی موجود در کشور» قرار می‌گیرند. 


آرامترین‌ها

1. ایسلند

2= دانمارک

2= نیوزیلند

4. کانادا

5. ژاپن

6= اتریش

6= ایرلند

8. اسلونی

9. فنلاند

10. سوییس


ناامن‌ترینها

158. سومالی

157. افغانستان

156. سودان

155. عراق

154. جمهوری دموکراتیک کنگو

153. روسیه

152. کره شمالی

151. جمهوری آفریقای مرکزی

150. اسرائیل

149. پاکستان


گفتنی‌است ایران در این فهرست در جایگاه 128 قرار دارد. 




منبع: listener.co.nz

برای مطالعه گزارش رجوع کنید به: http://www.visionofhumanity.org/gpi-data/#/2012/OVER/

--بابک

نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی 1391/04/03 ساعت 12:39

به شهاب :
مرسی از راهنماییهات .
پس باید برم دانشگاه بررسی کنم. یه فکر دیگه هم دارم.
به نظرت من برم دانشگاه به همون واحد بین الملل بگم یه نامه برای افیسرم بفرسته که من اینجا درس خونم و تایید کنه ؟
منظورم این هست که دیگه یه عالمه الکی دنبال نامه قبلی نگردم.

ممنون می شم اگه اطلاعاتی درباره متن نامه بهم بدی.
دانشگاه توی نامه چی می نویسه؟
مثلا ریز نمرات هم می فرسته یا نه؟

الان 5 ماهه که افیسر دارم . هر بار که ایمیل می زنم میگه هنوز یک مدرکت Verify نشده.
ببین با احساسات آدم چه بازی میکنننننننننننن.

به مجتبی:

دانشگاه که جواب نمیده آفیسر هم نمیگه دقیقا چی کار کرده.

فقط باید صبر کرد.من اصلا از متن نامه هم خبر ندارم.
فقط با توجه به اینکه افیسر گفته بود دانشگاه همین جوابی داده من فهمیدم با دانشگاه مکاتبه داشتن.

حالا اگه راهی پیدا کردی منو در جریان بذار.

رامین 1391/04/03 ساعت 16:30

امروز نتیجه اسس خودم را دریافت کردم :
A Bachelor of Engineering Technology degree at Level 7(360 credits)

حالا باید به سرعت تا قبل از 17 جولای که تاریخ مدرک آیلتس ام تموم میشه لاج کنم .

بدو................ تو می‌.......تو.............نی.......
ضمنا مبارک باشه. D:
/بابک

الهام 1391/04/03 ساعت 17:04

به مجتبی:
به نظر من معطل نکنید و با واحد بین الملل دانشگاهتون تماس بگیرید..ماجرا رو براشون تعریف کنید ازشون بخواین میلها رو چک کنن.

رامین 1391/04/03 ساعت 19:35

مرسی بابک
در ضمن در مورد Bachelor of Engineering و Bachelor Degree من فکر میکنم (بر اساس مکاتباتی که با Evaluator داشتم) اونها تعداد واحدهای عملی براشون بیشتر مهمه و ترجمه دارالترجمه ها زیاد براشون مهم نیست .

همینطوره. اونها ریز نمرات و اسم دروس رو به دقت بررسی می‌کنن.
/بابک

ندا 1391/04/05 ساعت 07:06

تبریک آقا رامین
درسته ما هم حدس می زدیم که به دروس تخصصی گذرونده شده توجه میکنن. تبریک میگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.