دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مراحل درخواست ویزا از طریق SMC

نمودار کامل درخواست ویزای اقامت از طریق Skilled Migrant Category رو حسین عزیز برام فرستاده که برای مراجعات بعدی می‌گذارمش اینجا. اگر ایرادی داشت، بگید که با هم بیشتر بررسی‌اش کنیم. 


نظرات 46 + ارسال نظر
نوشکا 1391/07/16 ساعت 09:00

مرسی خیلی بدرد بخوره
با این حساب بعد از مصاحبه نمیتونن رد کنن فقط میتونن نوع ویزا رو از پی ار به دبلیو تی ار تغییر بدن درسته ؟

به هر حال حق INZ برای decline کردن درخواست محفوظه.

ندا 1391/07/16 ساعت 10:20

خیلی خوب بود. ممنون

خواهش می‌کنم. این فلوچارت ظاهرا از روی فروم ENZ برداشته شده و یکی از کاربرای اونجا این رو کشیده. دست کسی که درستش کرده درد نکنه.

الهام 1391/07/16 ساعت 12:01

تشکر آقا بابک
evidence of funds منظور چیه؟ در قسمت wtr

این قسمت رو مطالعه کنید:

You must show us that you are able to support yourself in New
Zealand. This means NZ$1000 for each month, or NZ$400 each month if your accommodation has been paid for.

You will also have to show that you have the money available to purchase tickets to your home country should you have to leave New Zealand.

این هم لینک همین مطلب:
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/skilledmigrant/accepted/

سینا 1391/07/16 ساعت 12:10

بابک جان من در باره این چارت دوتا سوال دارم.
یکی اینکه نوشته کسی که فوق لیسانس یا دکترا داره مصاحبه نمیشه. واقعاً همینطوره؟
و دیگه اینکه بر طبق این چارت PR بعد از 5 سال کارکردن صادر میشه. مگه همون اول PR نمی دن؟

سینا جان،
اگه به اون ستاره و پی‌نوشت زیر همون موضوع توجه کنی، نوشته کسانی که فوق یا دکترا در نیوزیلند گرفته باشند.

=====
citizenship (شهروندی) بعد از 5 سال و داشتن شرایطی که در لینک زیر گفته شده صادر میشه:

http://www.dia.govt.nz/Services-Citizenship-General-Requirements-for-a-Grant-of-New-Zealand-Citizenship?OpenDocument#fourteen

غیر از سوء پیشینه و ...، شرط مدت حضورش به صورت زیره:
** حداقل 1350 روز حضور در نیوزیلند در بازه پنج سال پس از صدور ویزا،
** حضور به مدت حداقل 240 روز در هر یک از این پنج سال.

قبل از اون به شما residence visa داده میشه.

اما بعد از 2 سال با داشتن شرط زیر و یک سری شروط مالیاتی و غیره می‌تونید اقامت دائم بگیرید که اون هم بعد از سه سال (پنج سال در مجموع) قابل تبدیل به شهروندیه:

** در هر یک از دو سال بعد از صدور ویزای اقامت، 184 روز در نیوزیلند حاضر باشید.

این هم لینکش:
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/alreadyinnz/residents/nextsteps/prvrequirements.htm


*** فکر کنم اون قسمتش نیاز به یه مقدار اصلاح داشته باشه. ***

الهام 1391/07/16 ساعت 12:30

تشکر ...یعنی چطوری نشون بدیم؟ حساب بانکی یا می تونه سند یه ملک هم باشه؟کسی رو می شناسید که این مرحله رو گذرونده باشه و تجربه شو داشته باشه؟

اینش رو دیگه نمی‌دونم. فکر کنم باید از یه حساب بانکی صورتحساب بگیریم.

پویا 1391/07/16 ساعت 14:36

ببخشید که به موضوع ربطی نداره

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا چند روزی هست که شروع شده (2OCT تا 3NOV) گفتم که یه وقت اگه کسی می خواد ثبت نام کنه جا نمونه.
به این امید که هممون خوش شانس باشیم

پویا 1391/07/16 ساعت 14:38

آدرسو یادم رفت
https://www.dvlottery.state.gov

مجید 1391/07/16 ساعت 16:07

با سلام
بچه ها من مدارکم را دارم حاضر میکنم بفرستم واسه اسس چنتا سوال دارم لطف می کنین جواب بدین:
١- مدارک را باید به nzqa پست کنم یا ببرم سفارت با پست دیپلماتیک قبول می کنن ؟ پول را هم میتونم بدم سفارت ؟برای واریز پول چکار باید کرد؟
٢- آیا اصل مدارک مدارک تحصیلی را باید بفرستم؟ مدارک certified شده را قبول نمیکنن؟
با سپاس

1. فکر نکنم سفارت قبول کنه. چون ارتباط چندانی بین این موسسه و وزارت خارجه وجود نداره. و این موضوع اصولا با خدمات کنسولی متفاوته. بهتره از دوست یا آشنایی که کردیت کارت داره بخواهید که کار پرداخت رو براتون انجام بده. در غیر اینصورت، سایتهایی مانند webtransfer.org هم یه خدماتی دارند که میتونید باهاشون تماس بگیرید. فکر کنم پرداختهای این شکلی رو انجام میدن.

2. بله. باید اصلش رو بفرستید.

داوود 1391/07/17 ساعت 07:16

با سلام
دوستان کسی میتونه توضیح بده اینو ؟
Complete official academic syllabus / curriculum

سیلابس دروسی هست که پاس کردید. البته من و خیلی‌های دیگه نفرستادیمش. مشکلی هم پیش نیومد.
هم حجمش زیاده و هم ترجمه‌اش بسیار پرهزینه. :(

علی 123 1391/07/17 ساعت 08:31

آقا بابک::: من الآن حدود 21 صفحه از استراتژی کاریابی رو خوندم اما هنوز متوجه نشدم چرا تاکید کردی که کاملا یادش بگیرم. خوب در مورد نحوه مصاحبه و رزومه نویسی و کاورلتر و اینجور چیزا بوده تا الآن... مثلا کیس آفیسر چه چیزی ممکنه بپرسه؟ من ربطش رو با مصاحبه و سوالات اداره مهاجرت چندان تشخیص نمیدم. میشه لطفا برام توضیح بدی؟ ممنون

مهم دیدگاهیه که به شما می‌ده و اینکه همه این اطلاعات یک جا تو همچین جزوه‌ای جمع شده.

حسن 1391/07/17 ساعت 10:22

سلام به همگی
دو تا سوال از حضور اساتید داشتم:
۱-Full Assesment اعتبار زمانی داره؟؟؟ یعنی اگز الان جوابش بیاد که مدارک تایید شده میشه EOI رو یکسال بعد بر اساس همین مدارک فرستاد؟؟؟
۲-از دوستان کسی اطلاعا نداره مدرک پیام نور مقطع ارشد رو معتبر میدونند؟؟؟

ممنون

فکر نکنم اسسمنت NZQA اعتبار زمانی داشته باشه.
در خصوص پیام نور، اسمش تو لیست معاف از اسسمنت نیست. قاعدتا باید برای اسسمنت اقدام کنید.

علی 123 1391/07/17 ساعت 18:22

داوود جان::: در مورد Complete official academic syllabus / curriculum تا ازت نخواستن تو فکرش نرو. از بچه ها تا حالا نخواستن سیلابس رو.

پویا 1391/07/18 ساعت 06:00

بابک جان شما اصل مدارکتون رو که با پست دیپلوماتیک فرستاید چه جوری دریافت کردید؟ افیسر میگه شماره کارت اعتباری رو می خواد (با هزینه 17 پوند برای برگردوندن) و با توجه به اینکه من کارت اعتباری ندارم همچنین دوست و آشنایی در لندن چه کار باید بکنم؟

به من هم دقیقا همین رو گفت. من هم بهش گفتم که بپرسه ببینه courier تحویل بسته رو به من تضمین می‌کنه یا نه. در غیر اینصورت خودش هم از پست دیپلماتیک استفاده کنه. و اون هم خیلی سریع گزینه دوم رو انتخاب کرد.

سحر 1391/07/18 ساعت 06:15

آقا داوود : شما ریز نمرات رو که دانشگاه بهتون میده رو ترجمه کنید و با اصلش بفرستید درسته . من هم همین کار رو کردم و ایرادی نگرفتن ، اونها می خوان بدیونن که چه درسهایی رو در دانشگاه گذروندید که با ریز نمرات این موضوع مشخص میشه

[ بدون نام ] 1391/07/18 ساعت 19:45

نحوه نوشتن کاورلتر برای کاریابی از وب سایت دانشگاه ویکتوریا ولینگتون که البته یه کم با آنچه که آوکلند چمبر آو کامرس میگه تفاوت داره:
http://www.victoria.ac.nz/st_services/careers/resources/career_publications/career_essentials/cover_letters.pdf

بابک جان فایل interview.docx رو دیدم نمره ت 21. درمورد یکی از سوالات در زمینه قیمت بنزین, لینکش رو توی همین سایت قبلا داشتیم.

:)
21 از 40؟
ممنون بابت لینکی که گذاشتی.

مجید 1391/07/18 ساعت 19:57

با سلام
در قسمت qualification requiring original documents توی فرم iqa منظور از Transcript ؟ همون ریز نمرات نیست؟

داوود 1391/07/19 ساعت 05:09

با تشکر از همه دوستان که در مورد سئول من پاسخ دادند .

سحر خانم:: توی جدول رشته شما مهندسی مکانیک هستش با توجه به اینکه رشته من هم مهندسی برق هست در خصوص اسسمنت مدارک وجه مشترک داریم . می خواستم ببینم فول اسسمنت شما انجام شد و همون مهندسی تایید شد؟ آخه تو پستهای قبلی خوندم که رشته های مهندسی رو بعضا تایید نمی کنند و به IPENZ ارجاع میدن .

علی 123 1391/07/19 ساعت 06:14

بابک جان چون دارم برای مصاحبه آماده میشم یکی یکی سوال پیش می آد. چند سوال دیگه:

1- فکر می کنی سوالات چقدر غافلگیر کننده بود؟
2- چند درصد می شد از روی نوشته هایی که آماده کردی روخوانی کنی؟
3- اصلا فرصت دیدن مطالبی که از قبل آماده کردی وجود داشت یا مجبور بودی فی البداهه صحبت کنی؟
4- ساختار جمله هات در بعضی جاها خیلی عالی بود. موقع صحبت کردن هم همون قدر فلونت بودی یا روخوانی میکردی؟

دوستان من بعید می دونم که آفیسرها در زمان مصاحبه به سطح زبان توجه نکنن. چون یکی از مهمترین معیارها برای ستلینگ و جاب هانتینگ سطح قابل قبولی از زبانه.

1. اصلا غافلگیر کننده نبود. چون اصولا همه اش تکراری بود.
2. 0%. فقط اگه مطالب رو bullet کرده باشی یا به صورت فهرست وار و شماره بندی شده درآورده باشی، یا دقیقا همون لحظه که ازتون سوال میپرسه جلوی چشمتون باشه، مفید خواهد بود. خلاصه کلام، از یکی دو صفحه بیشتر نشه. ولی من از قدیم هم از اون دسته کسایی بودم که هر چیزی رو که برای تقلب می نوشتم، یادشون میگرفتم و دیگه نیازی به اون نوشته ها نداشتم.
3. ر. ک. مورد قبلی. :)
4. نمی دونم فلونت بودم یا نه، ولی همونجوری صحبت میکردم.

با شما در مورد اهمیت سطح زبان برای آفیسر موافقم، هرچند که این مصاحبه امتحان زبان نیست، اما من هم فکر می کنم توانایی فرد تو نظر آفیسر تاثیرگذار باشه.

علی 123 1391/07/19 ساعت 13:12

بابک جان::: با توجه به رفتن جیسون آفیسر من هم عوض شد. خانم Diana Loughnan لطفا جدول رو به روز کن. میگه منتظر نشنال سکیوریتی چک و ایسول همسرتیم.

مبارک باشه. خیره انشاله. :)

حسن 1391/07/19 ساعت 16:10

سلام
آقا بابک از زمانی که Approve بشین تا زمانی که visa توی پاسپورت بیاد چقدر طول می کشه؟

6 ماه وقت دارید که مدارک رو برای صدور ویزا به سفارت یا دفتر مهاجرت لندن بدید. :) اونها هم فکر کنم 2-3 هفته کار دارند تا ویزا رو صادر کنند.

سحر 1391/07/20 ساعت 07:16

اقا مجید Transcripts همون ریز نمرات هست
آقا داوود من هنوز نتیجه نهایی رو دریافت نکردم از NZQA ولی فکر کنم هفته آینده جواب بیاد ( طبق ایمیلی که از NZQA گرفتم ) در این مورد اطلاعی ندارم که دقیقا چه اتفاقی میفته اگه تایید نشه باید منتظر بشیم و ته و توی قضیه رو در بیاریم ولی در کل فکر نمی کنم اینطور باشه چون توی فرم ها این رو نوشته که برای تایید مدرک تحصیلی یا مدرک شما از دانشگاهایی هست که نیاز به ارزیابی نداره ، در غیر اینصورت یا NZQA باید ارزیابی کنه و یا IPENZ پس این دو تا نباید به هم ربطی داشته باشه یعنی هر کدوم مستقل کارش رو انجام میده .
شما از کدوم دانشگاه مدرک گرفتید احتمالا داشنگاهتون از ارزیابی معاف نیست ؟

مجید 1391/07/20 ساعت 13:41

ممنون سحر خانم

مجید 1391/07/20 ساعت 14:01

می بخشید شما vocational document را هم فرستادید؟
در ضمن من به خانم aniva michie ایمیل زدم و با کلی قسم و آیه براش توضیح دادم که با توجه به اینکه اسم دانشگاه ما تو لیست است چرا از ما اسس خواستن ولی با یک جمله جواب داد :
Please carefully check your Checklist once more.  This clearly states that either an NZQA assessment OR IPENZ registration OR letter from IPENZ is required.

مهدی دوست منصور 1391/07/20 ساعت 14:59

بابک عزیز سلام. ما هنوز بعد از جیسون آفیسر دا نشدیم و اسم Svar Barrington که توی جدول جلوی اسم ما نوشته درست نیست.
اگه درست یادم باشه شما نیاز به خرید ESOL داشتین. اگه درسته خبری شده از آفیسرتون در این مورد یا نه؟ با این نرخ دلار اگه کسی همسرش IELTS نداشته باشه باید حدود 20 میلیون تومان پول بده.... تازه پرداخت پول هم خودش یک داستانه ....

بله. باید قرارداد esol رو هم امضا کنم و بفرستم. البته من دلار 1200 تومنی برای اینکار کنار گذاشته بودم. بالاخره ما هم بعضی وقتها اشتباهی کارهای مفیدی انجام می دیم.

الهام 1391/07/20 ساعت 21:20

به علی 123
خبر دارین که آفیسرتون verifing انجام داده یا نه؟ هفته پیش از آفیسرم درمورد اپلیکیشنم پرسیدم گفت فعلاً داره اسس می کنه! یعنی بعد از 4 ماه و 10 روز!

مهدی دوست منصور 1391/07/21 ساعت 13:17

به پویا@ پیام شما از دوست مشترکمان آقای برادری دریافت شد. از آشنایی شما خوشبختیم

سحر 1391/07/21 ساعت 19:14

آقا مجید Vocational document اختیاری هست لازم نیست حتمت بفرستید من هم نفرستادم

شاهین 1391/07/21 ساعت 21:36

سلام
INVITATION TO APPLY FOR RESIDENCE را در تاریخ 13 مارس دریافت و اصل مدارک را در تاریخ 7 جولای فرستادم (یعنی پیش از 120 روز از زمان مقرر) و تایید شد ولی هنوز کیس آفیسرم تعیین نشده.
آیا می دانید تا چه زمانی باید منتظر باشم ؟

پویا 1391/07/21 ساعت 22:27

مهدی عزیز، آشنایی شما هم برای من باعث افتخاره
من پستهاتونو دنبال میکنم و متاسفم که یکم بدشانسی آوردید و کارتون به تاخیر خورده، امیدورم بزودی ویزاتونو بگیرید و برای من باعث خوشبخیه که یه دوست خوب تو نیوزلند خواهم داشت
به شهاب :
ظاهرا این خانم boniface خیله سریعه و سرشم زیاد شلوغ نیست، چون 2 تا ایملی که بهش زدمو کمتر از 48 ساعت جواب داده و به نظر رویکرد مثبتی هم داره

داود 1391/07/21 ساعت 22:51 http://ashk.blogfa.com

یا سلام و خسته نباشید

میدونم که سرتون خیلی شلوغ هست اما چندا سوال داشتم
من لیسانس هوانوردی و همسرم فوق لیسانس مدیریت شهری داره و
قصد داریم با پذیرش دکترا برای همسرم باهم به نیوزیلند بیایم .
حالا سوالها :
1)آیا به من هم ویزای کار میدن در زمانی که همسرم دکترا میخونه ؟ (چون جایی تو وبلاگتون خوندم اما خواستم مطمئن بشم )
2) چقدر باید پول داشته باشیم برای دونفر ؟ (منظورم اون مبلغی است که برا صدور ویزا باید نشون بدیم)
3) آیا میتونیم امیدوار باشیم اونجا کار پیدا کنیم و بخشی از هزینه ها رو دربیاریم ؟ (هر کاری)
4) آیا بعد از اتمام دکترای همسرم به ما اقامت دائم میدن ؟

ممنون

پویا:

امیدوارم اینجوری که میگی باشه، هر چند من هفته پیش ایمیل زدم فعلا جوابی نداده و دقیقا یکی از دوستان هم مثل من، بهم گفت جواب ایمیلشو دو هفته ای داد.

داوود 1391/07/22 ساعت 07:44

آقا بابک ::
با سلام
در صفحه "جدول ما " دوستان زیادی رو فقط یک اسم و یک تاریخ ازشون می بینیم و هیچ اطلاعات دیگه ای رو وارد نکردید . به نظر من از این جدول راهنمایی های زیادی میشه گرفت اگر اطلاعاتش کامل باشه . اگر هدف از تشکیل این جدول اطلاع رسانی و دادن یک دید کلی از شرایط کسانی که زودتر اقدام کردن باشه بهتره که دوستان اطلاعاتشون رو کامل کنند . به عنوان پیشنهاد با کسب اجازه از دوستان یا اطلاعات رو کامل وارد کنید یا اینکه اگر کسی بنا به ملاحظاتی دوست نداره اطلاعات کامل بذاره بهتره همین اسم و تاریخ خالی رو هم حذف کنید تا جدول خیلی شلوغ نشه .حداقل رشته تحصیلی تون رو بگید بابا

موافقم.
من قبلا چند بار فراخوان دادم.

آزاده 1391/07/22 ساعت 11:28

با سلام،

آقا بابک لطفاً تاریخ های بنده رو بروز کنید:
ita issued: march 2012
application launched: oct 2012

مجتبی 1391/07/22 ساعت 18:43

ا سلام،

آقا بابک لطفاً تاریخ های بنده رو بروز کنید:

نوع ویزا : PR
Points Claimed: 145
Occupation: Software Developer 261312
EOI submitted: AUG 2011
EOI selected : AUG 2011
ITA issued: Sep 2011
Lodgment date: Oct 2011
Case officer assigned: Feb 2012
Interview :
Approved :
VISA issued :
Officer's name : Nicky Brizzell

بروز شد. :)

علی 123 1391/07/22 ساعت 19:54

آقا داود+آقا شاهین::: هر آنچه که دنبالش می گردین قبلا راجع بهش در کامنتهای گذشته بحث شده.
بابک جان::: ممنون بابت به روز رسانی جدول. یکی از دوستام توی استرالیا میگه بهترین زمان برای دنبال کار گشتن ماه اکتبره.

شاید بهترین ماه اکتبر باشه، ولی از ما که گذشت. من رو ماههای بعد از سال نو حساب می‌کنم.

الهام 1391/07/22 ساعت 20:05

ظاهراً svar barrington از همشون توی جواب ایمیل دادن زبل تره..

فرید 1391/07/23 ساعت 21:24

یه سوالی دارم که قبل از هر اقدامی برای مهاجرت به نیوزیلند باید پاسخشو بگیرم.
میخوام بدونم که اگه الان مجردی برای نیوزیلند اقدام کنم و مثلا 6 ماهه دیگه ازدواج کنم میشه همون زمان امتیاز همسر و سایر شرایطش رو اضافه کرد به پرونده؟ یا اینکه قبل از اقدام باید ازدواج کرد و مراحل و شروع کرد؟

هر زمان که ازدواج کنید یا مثلا صاحب فرزندی بشید، باید فرمهای مربوط به ایشون رو پر کنید و از این بابت مشکلی نخواهد بود. هر کسی که به خانواده شما اضافه بشه، می‌تونه همراهتون بیاد (مگر اینکه استعلام هویت و ... یه مقدار در مورد همسر [جدید] طولانی بشه).

اما امتیازی نصیبتون نمیشه. اصولا امتیاز شما در کل پروسه همونیه که در زمان ارسال EOI ادعا می‌کنید و بعد از انتخاب شما از Pool پذیرفته میشه. بعد از این مرحله هم دیگه با این امتیاز کاری ندارید و به دردتون هم نمی‌خوره.

مهدی 1391/07/23 ساعت 22:43

آقا سلام خسته نباشید یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید:
من ۲۳ سالمه لیسانس برقم مشکل سربازی هم ندارم امتیازم طبق جدول ۹۰ هستش من تصمیم به مهاجرت دارم شخصی به من گفت که برو اندونزی بعد از اونجا غیر قانونی به نیوزلند برو و درخواست پناهندگی بده طی دو هفته قبولت میکنن به نظر شما چقدر ممکنه این کار جواب بده؟
اگه واسم جوابو ایمیل کنی خیلی مردی کردی
mmahdi_t@yahoo.com

ما در مورد پناهندگی اطلاعاتی نداریم. و توصیه هم نمی‌کنیم. :) ولی در خصوص مهاجرت، شاید چند سال سابقه کار بیشتر بتونه امتیازتون رو بالا ببره.

مجید 1391/07/24 ساعت 07:55

بابک جان
سلام
فرستادن مدارک برای اسس مهر دادگستری و وزارت خارجه لازمه یا مهر مترجم کفایت می کنه؟

من مهر دادگستری و وزارت خارجه رو هم گرفتم. اما فکر نمی‌کنم لازم باشه.

علیرضا 1391/07/24 ساعت 20:13

سلام ، من و مجید در یک مرحله هستیم من هنوز اسس نگرفتم راستش مدرک دیپلمم گم شده ... نمیدونم قبول میکنند دیپلم نفرستم یا نه !؟؟

sanam_b 1391/08/19 ساعت 01:33

با سلام
من برای SMC اقدام کردم و وضعیت من بعداز لاج کردن به pending visa تغییر کرده .می شه لطفا بگین این یعنی چه مرحله ای میشه؟ من باید الان منتظر مصاحبه باشم؟
ممنون

کی مدارکتون رو فرستادید و لاج کردید؟ احتمالا 5-6 ماه باید منتظر تعیین مسئول پرونده بمونید تا بررسی مدارکتون رو شروع کنه که معمولا تاییدیه گرفتن از محل/محل‌های کار و/یا دانشگاه هست.

با توجه به لزوم بررسی بیشتر امنیتی متقاضیان از ایران و چندین کشور دیگه، 7-8 ماه سربار رو هم به این پروسه اضافه کنید.

ایوب ابراهیمی 1391/09/07 ساعت 21:14

سلام من 25 سالمه و مجرد فوق دیپلم حسابداری دانشگاه ازاد خواستم بدونم که من واقعا بگم از زبان خارجه چیزی نمیدونم ایا مشکلی برای مصاحبه و گزینش پیش میاد

خب، اگه آیلتس نداشته باشید که اصولا نمی‌تونید از طریق SMC اقدام کنید. ولی اگه منظورتون پیدا کردن کار باشه، بستگی به توافق بین خودتون و کارفرما داره. هرچند، اگه زبانتون در حد «خوب» یا بهتر نباشه، تو مصاحبه به مشکل بر می خورید.

لیلا 1391/09/12 ساعت 09:50

سلام
من کی خوام EOI ام رو ارسال کنم با امتیاز 120. اما سال گذشته هیچ انتخابی با این امتیاز نداشتن... ضمنا گفتن که بعد از یه مدتی اگه انتخاب نشیم برگشت می خوره... به نظرتون بی خیال شم؟ :(

مازیار 1391/09/21 ساعت 02:34

سلام. من فوق لیسانس پیوسته معماری از دانشگاه تهران دارم مال ده سال پیش. توی سایتشون دانشگاه ما اسس نمیخواد غیر از رشته ما که گفته مکاتبه کنید با اداره ارزیابی. منظورش فقط یک مکاتبه است یا باید اپلای کنم؟ مکاتبه ایمیلی کردم جواب ندادند بهم.

باید مراحل دریافت International Qualification Assessment یا IQA رو طی کنید. :)

طاها 1391/10/25 ساعت 13:46

با سلام.ممنون از وبلاگ خیلی مفیدتون.یه سوال داشتم ،من لیسانس م.کامپیوتر دارم.میخواستم به عنوان network administrator اپلای کنم.دقیقا نفهمیدم که Identified future growth area چیه!من میتونم برای این قسمت point بگیرم ؟

لطف دارید. :)
موضوعی که می فرمایید مربوط به سابقه کاری در مناطق خاصی از نیوزیلند میشه اگه اشتباه نکنم. :) اگه تو نیوزیلند سابقه کار نداشته باشید، امتیاز این قسمت رو نمی گیرید. ما ایرانیها اصولا باید دنبال bonus point مربوط به سابقه کار در آیتمهای Skills Shortage List باشیم که امتیاز سابقه کار رو هم بگیریم. :) که از این بابت هم انشاله مشکلی ندارید. :)

محمد 1392/02/23 ساعت 18:43

سلام
ممنون از اطلاعاتی که می دین
من چندتا سوال دارم
آیا بازار کار برق و ابزار دقیق اونجا خوبه
پروژه های نفت و گاز هم دارن ؟؟ تا چه اندازه ؟
آخه من تو پروژه های نفت و گاز کار میکنم ۸ سال سابقه دارم
مدرک کاردانی برق سال ۸۳ از تبریز دارم و مدرک مهندسی کنترل ابزار دقیق از دانشگاه شیراز سال ۹۰
کلی certificate هم از شرکتهای خارجی و ایرانی که تو داخل ایران کار میکنن دارم
اگه امکان داره راهنمایی بیشتری بکنین راستی متولد 1984 هم هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.