دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

Fast Facts

دوستان عزیز، 

مطلبی رو که در ادامه می‌خونید، حسین برام ایمیل کرده و به اسم خودش تو وبلاگ می‌گذارمش. شما هم اگر مطلبی دارید که فکر می‌کنید می‌تونه برای بقیه مفید باشه، به نشانی 2migrators -at- gmail -dot- com یا نشانی 2migrators -at- outlook -dot- com بفرستید. 




با تشکر از بابک عزیز که فرصت ارائه این مطلب را در اختیار من گذاشت.

اخیرا که در حال مطالعه یکی از شماره های مجله LinkZ بودم به مورد جالبی تحت عنوان Fast Facts برخورد کردم که به نظرم رسید ارزش یک پست جداگانه را داشته باشد. من در اینجا مختصری راجع به آن می نویسم و مطالعه کلیه مستندات Fast Facts را به عزیزان توصیه می کنم که در آدرس زیر قرار دارد:


http://www.dol.govt.nz/research/migration/lisnz/fastfacts.asp

 

در فاصله سالهای 2004-2005 مطالعه ای از طرف وزارت کار نیوزلند با استفاده از نظرسنجی و مصاحبه با بیش از 5000 مهاجر جدید تحت عنوان LisNZ انجام شده است. کلیه مصاحبه شوندگان کمتر از 3 سال از ورودشان به نیوزلند گذشته و به سه دسته با عناوین Wave1  (6ماه اقامت)، Wave2 (18 ماه اقامت) و Wave3 (36 ماه اقامت) تقسیم شده اند.

هدف از این مطالعه یافتن آمار و اطلاعات در مورد چگونگی استقرار مهاجرین در کشور نیوزلند و کمک به تصمیم گیران در راستای اتخاذ سیاست های مطلوب تر بوده است. خروجی های مطالعه، هم در قالب Fast Facts و هم در قالب گزارش هاست که در این آدرس قرار داده شده است:


http://www.dol.govt.nz/research/migration/lisnz/reports.asp

 

هر یک از Fast Facts ها به یکی از جنبه های استقرار از قبیل یافتن کار، زبان، سلامت و غیره پرداخته و نظر دسته های مختلف مهاجرین جدید را در غالب جداول آماری و نمودار نشان داده و با یکدیگر مقایسه کرده است. بطور مثال شکل زیر نشان دهنده میزان رضایت مهاجرین کشورها و مناطق مختلف از زندگی در نیوزلند است:


 

یا این شکل برداشت مهاجرین دسته های اول و دوم از وضعیت سلامت را نشان می دهد:



در مجموع و با در نظر گرفتن بقیه شواهد و اطلاعات به نظر می رسد خوشبختانه دولت نیوزلند اهتمام زیادی به استقرار موفق مهاجرین در سرزمین جدید دارد و این قوت قلبی است برای ما که امیدوار باشیم مسیر درستی را انتخاب کرده باشیم، اگرچه با سختی های فراوان همراه باشد.

 

نظرات 97 + ارسال نظر
مجید 1391/07/24 ساعت 12:19

جالب بود
با تشکر از حسین عزیز

خیلی عالی بود دستت درد نکنه :)

الهام 1391/07/24 ساعت 16:28

ما کجای آسیا محسوب می شیم؟ !

چون تعداد مهاجرایی که از خاورمیانه میرن نیوزیلند کمه، تو کارهای آماری خود به خود حذف میشن.

کتایون 1391/07/24 ساعت 17:04

خیلی ممنون بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار ما قرار میدین... برای همگی آرزوی موفقیت روز افزون دارم...

شروین 1391/07/24 ساعت 20:36

سلام
بابک جان من درخواست تمدید کردم برای 60 روز ولی با 30 روز موافقت کردن و گفته که باید گواهی پلیس سوریه رو بگیرم و به رو رسانی کنم اگر نمیتونم بگیرم. من دوتا دلیل اوردم که تمدید کنن یکی وضعیت سوریه بود اون یکی هم گفتم پیشنهاد کار گرفتم دارم میرم مالزی تو پروسه استخدامم و وقتم پر هست.

اگر قراری خواستین بزارین به منم بگین.

مرسی

موفق باشید. :)
امیدوارم با همون درخواست 60 روز موافقت بشه.

پویا 1391/07/25 ساعت 07:11

عالی بود
کلا من یه چیزی رو در مورد نیوزلند خیلی دوست دارم
درسته که تو مرحله پذیرش یکم سخت میگیرند و ممکنه که پروسش پیچیده به نظر بیاد ، ولی خوبیش اینه که اگر کارت درست شد و رفتنی شدی، مطمئنی که همینطوری کیلویی مهاجر نمیپذیرند و استانداردشون رو حفظ میکنند و در ضمن به موفقیت ورضایت مندی تازه واردها هم اهمیت میدن.
ضمنا علی جان تو طرح جمع آوری ایمیل
ایمیل من جا موندش neysaryan[at]gmai[dot]coml

مجید 1391/07/25 ساعت 07:37

سلام
بابک جان سایت http://www.webtransfer.org برای پرداخت اینترنتی ، مراجعه حضوری قبول نمی کنه میگه بصورت اینترنتی پول را واریز کن و به ما User و Pass را بده تا انجام بدیم!!!!.بنظرت قابل اعتماد هست !!
با سپاس

راستش، یکی از دوستان چند صد دلار به اروپا فرستاده بود و مشکلی هم پیش نیومد. خودم امتحان نکردم.

شروین 1391/07/25 ساعت 07:52

نه ایمیل داد گفت ۳۰ روز تمدید میکنیم.

حسین 1391/07/25 ساعت 13:52

قابل توجه دوستانی که آفیسرشون جیسون بوده

دیروز به بارینگتون ایمیل زدم و آفیسر جدید رو پرسیدم. در کسری از ثانیه جواب داد که خودش آفیسر جدید منه و خلاصه خیال منو راحت کرد

مبارک باشهـ

مجید 1391/07/25 ساعت 17:15

بابک جان دوستان کمک Please

برای اسس از ما تو چک لیست از NZQA نوشته بایستی Comparable to a Bachelor of Engineering باشه و در مدرک رشته خانم من کارشناسی در رشته مهندسی برق-الکترونیک هست و مترجم Bachelor of Electrical-Electronics Engineering ترجمه کرده ولی من شک کردم چون ما در ایران Bachelor of Science هستیم بنظر شما ترجمه صحیح چی بایستی باشه؟!

اونا کاری به ترجمه ندارند. خودشون از روی دروسی که گذرونده شده ارزیابی میکنن.

مانی 1391/07/25 ساعت 18:35

سلام
به همه دوستان من خیلی وقته که پست نگذاشتم ولی کاملا پیگیر همه چیز هستم (اسمم هم تو جدول ما هست!) یک با یک سایت دانلود کتابهای آیلتس برخورد کردم گفتم به لینکش رو بزارم شاید به درد دوستان بخورد http://www.kardoonline.com

سپاس

حسین 1391/07/26 ساعت 05:51

یک خبر خوب

بنا بر آمار ذکر شده در Fast Facts شماره 6:
نرخ اشتغال برای مهاجرین ویزای SMC حد فاصل 6 ماه از ورودشان به نیوزلند حدود 93 درصد برای نفر اصلی و 60 درصد برای همسر می باشد که به نظر من بسیار امیدوار کننده است. مشکل اصلی برای کسانی هم کار پیدا نکرده اند یا دیرتر کار پیدا کرده اند نداشتن سابقه کاری در نیوزلند بوده است

چه خوب. :)

داریوش 1391/07/26 ساعت 07:41

مرسی از حسین عزیز

جالبه که بیشترین رضایت رو مهاجرین اروپا و شمال امریکا دارن . شاید بدلیل تطابق فرهنگیه. به هر حال امید بخش است.

مسئله اشتغال هم براشون راحتتر حل میشه.

ناهید 1391/07/26 ساعت 10:12

ممنون بابک جان بابت پست خوبت.

بچه ها من دقیقا 5 ماه از تاریخ لاجمنتم می گذره ,خبری نیست که نیست !
به نظرتون میلی بزنم ؟به کی؟
یا بهتر هنوز دندون رو جیگر بذارم ؟

اونایی که همزمان با شما لاج کردند، هنوز مثل شما منتظرند. فکر کنم یه مقدار دیگه باید صبر کنید.

رامین 1391/07/26 ساعت 10:28

دوستانی که مشکل ارسال پول و پرداخت اینترنتی دارند من میتونم اینکارو براتون با کمترین هزینه انجام بدم

آزاده 1391/07/26 ساعت 11:10

در مورد تاریخ لاچمنت و کیس آفیسر من یکم گیج شد مگه صفی نیست؟ آخه الان تو جدول خودمون فرحناز خانم و آقا آرش تاریخ لاچمنتشون april 2012 هستش ولی کیس آفیسر فرحناز خانم این ماه مشخص شده و مال آقا آرش August؟

البته من روز لاجمنت رو ثبت نکردم. شاید تاریخ لاج آرش اول برج و تاریخ لاج فرحناز آخر برج بوده.

ناهید 1391/07/26 ساعت 11:42

ممنون بابک جان:
راستی اطلاعات من توی جدول درست قرار نگرفته:
ITA Issued : 1Feb 2012
Lodgment Date :16 May 2012

متشکر میشم اگه تصحیح بشه.

ممنون میشم اگه بقیه‌اش رو هم بگید که تکمیل کنیم.

علیرضا 1391/07/26 ساعت 12:07

سلام ، من و مجید در یک مرحله هستیم من هنوز اسس نگرفتم راستش مدرک دیپلمم گم شده ... نمیدونم قبول میکنند دیپلم نفرستم یا نه !؟؟

مجید 1391/07/26 ساعت 16:46

دوستان باورتون میشه ؟ من امروز ٢٥٥٠٠٠٠٠ ریال واسه اسس پول واریز کردم!!!!!!
ممنون از پویا و بابک عزیز.

فرحناز 1391/07/28 ساعت 10:04

سلام بابک عزیز
در جدول دیدم که تاریخ co دار شدن من اکتبر ۲۰۱۲ وارد شده در صورتی که در ماه سپتامبر افسر پرونده ما مشخص شده البته من اکتبر متوجه شدم و به شما اطلاع دادم. ممنون می شم اگه تصحیح کنید.
برای اطلاع بقیه دوستان ظاهرا مدت انتظار بعد از لاجمنت از چهار ماه به پنج ماه افزایش پیدا کرده. این رو خانم می چاو در ایمیلش به من گفت.
شاد باشید

حتما تصحیح می‌کنم. :)
سرشون شلوغتر شده پس.

اریا 1391/07/28 ساعت 22:11

سلام .هنوز نتیجه خانم رومینا معلوم نشده؟!!!!! ان شالله ایشون هم زودترpr بگیرن

به زودی ....

پویا 1391/07/29 ساعت 06:13

به مجید: چه قدر زیاد ، امیدورام که نتیجه سرمایه گذاری تونو رو به بهترین نحو بگیرید.
باعث افتخارم است اگر تونسته باشم کوچکترین کمکی بکنم.

علیرضا 1391/07/29 ساعت 06:53

آقا مجید ممکنه ایمیلتونو بذارید چندتا سوال درخصوص اسس دارم

مجید 1391/07/29 ساعت 07:12

بابک جان
شما که تمام این راه پر پیچ و خم را به سلامت طی کردی بنظرت مشکلترین و سخت ترین قسمت این گردنه پر پیچ و خم کدوم قستش هست!!!
با سپاس

صبر و شکیبایی. باید صبور باشید.

فرید 1391/07/29 ساعت 07:15

سلام دوستان عزیز
این وبلاگو خیلی دوستدارم یکی از بهترین الگوهای آنلاین در مدیریت دانشه.

سوال: من هنوز هیچ اقدامی نکردم واسه اپلای و دارم واسه ایلتس آماده میشم. باید صبر کنم تا آیلتسمو بگیرم بعد لپلای کنم؟ همون EOI?

لطف دارید. :)
بله. باید آیلتستون رو بگیرید.

علی الکترون 1391/07/29 ساعت 11:24

سلام آقا بابک
در پاسخ به آقا مجید گفتید ارزیابی بر اساس دروس هست
سوال داشتم:لیست دروس که تقریبا یکسان هست، البته به جز موارد دروس اختیاری،آیا سیلابسی هست که در ترجمه اسامی را یکسان کنیم؟
تکلیف دروس عمومی چی میشه مثلا بینش اسلامی و ... و یا تنظیم خانواده

بهتره شما اسم صحیح دروس مربوط به خودتون رو بدونید و قبل از دریافت ترجمه از مترجم پیش نویسش رو یه مرور بکنید که مشکلی نباشه. معمولا از مترجم بخواهید که ترجمه رو با هماهنگی شما انجام بده (به دلیل وجود اصطلاحات فنی)، این کار رو می‌کنه.

ع ک 1391/07/29 ساعت 15:02

سلام دوستان
من رو دوباره برگرداندند به پول از 130 امتیاز فقط 105 امتیاز قبول کردن گفتند سابقه کار لجستیکی زیر مجموعه مهندسی صنایع نیست لذا نه امتیاز سابقه کار دادند و نه بوناس. چند بار هم با خانم آنیوا مکاتبه کردم ولی قبول نکرد.
الان با 105 امتیاز امیدی به از پول در آمدن هست یا نه؟

نمیشه گفت اونا چه تصمیمی می‌گیرند. یه مقدار شانستون کم به نظر می‌رسه. اما روی کاغذ احتمالش صفر نیست.

مجید 1391/07/29 ساعت 16:00

به علیرضا: majid50_1999@yahoo.com

ناهید 1391/07/30 ساعت 05:55

بابک جان این هم اطلاعات من برای جدول :
EOI: 17 Dec 2011 ,
Date Selected: 25 Jan 2012
ITA Issued : 1Feb 2012
Lodgment Date :16 May 2012

رشته:software engineer
ممنون

ممنون. :)

پویا 1391/07/30 ساعت 06:22

به ع ک :
نمیدونم بعد از نامه خانم Michie با هاش مکاتبه ای داشتی یا نه... ولی در نظر داشته که خیلی مواقع تو بررسی اول بخشی از امتیازی که ازتون کم میکنند قابل برگشت است(و فرصتی هم برای توضیح میدند). در نتیجه من پیشنهاد میکنم یه بار دیگه قوانین مربوطشو و ستون 3 و 4 عنوان شغلی با دقت بخونی ، نامه سابقه کاراتم با شرح کامل و توضیح سابقه کارلجستیکی تهیه و اسکن کنی، یه نامه دقیق و قانونی و ارتباط سابقه کارات با موارد مورد درخواستشونو توضیح بدی و سابقه کارات رو هم ضمیمه نامت کنی. احتمالش کم نیست که امتیازتو برگردونه.
موفق باشی

مهتاب 1391/07/30 ساعت 08:50

به ع ک:
منم مشکل داشتم وقتی از پول در اومدم فقط 85 امتیازم رو قبول کردن!!! ولی بعدا با چک و چونه درستش کردن و شرط گذاشتن که حتما باید فول اسس داشته باشم (من با پری اسس اقدام کرده بودم). به نظرم طبق نظر پویا یه بار دیگه نامه سوابق کارت رو طبق درخواست مشخص شده اونا درست کن. شاید عنوان کار لجستیک از نظر اونا قابل قبول نیست ولی شرح کارت به یکی از کارهایی که اونا قبول دارن بخوره... خلاصه اینکه نا امید نشو! چک و چونه بزن :)

نوشکا 1391/07/30 ساعت 09:18

ناهید جان حتماپیگیری کن از افسر های اداره مهاجرت.خیلی وقتا کلا یادشون میره و تاوقتی پیگیری نکنی بهت افسر اعلام نمیکنن از تاریخ لاجمنت حساب کن بعد از 4 ماه باید افسرتو اعلام کنن

بهار 1391/07/30 ساعت 10:41

با سلام و خسته نباشید
من یه سوال دارم.حالا شاید قبلا به اون جواب داده باشید ولی چون من تازه شروع کردم به خوندن مطالب بهش برنخورده باشم برا همین ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
اگه کسی دارای مدارج بالای دانشگاهی باشه مثل فوق لیسانس البته رشتش توی اون لیست رسته های مورد نیاز نیوزلند نباشه به علاوه یه سری دیگه مدارک مثل حسابداری ولی سابقه کار نداشته باشه.جمع امتیازاتشم به ۱۴۰ برسه بعد بیاد اونجا بخواد با سرمایه خودش یه کاری مثل آرایشگری یا یه مغازه یا هرچی راه بندازه و بخواد اقامت دائم بگیره اونجا. این کار اونجا ممکنه؟ اگه اره تحت چه شرایطی؟
ممنون

اگر امتیازتون بالا باشه و ویزای اقامت بگیرید (به جای ویزای job search)، مجبور هم نیستید که در فیلد خودتون کار کنید.
شرط خاصی نداره، البته در مورد مثالی که زدید، یعنی آرایشگری، می‌دونم که باید رجیستر کنید یه سری دوره‌های فنی و بهداشتی رو ببینید که مجوز بهتون داده بشه.

Mostafa 1391/08/01 ساعت 00:14

با سلام و تشکر از وبلاگ بسیا و بسیار مفیدتون
یه سوال داشتم. تاریخ اعتبار آیلتس 2 ساله و اگه خدا خواست و موافقت شد با توجه به اینکه روز اول باید آیلتس داشته باشیم و این پروسه دو سال طول میکشه احتمالا تاریخ اعتبار آیلتس تموم شده. چه اتفاقی میفته؟

لطف دارید.
اتفاق خاصی نمی‌افته، خوشبختانه.

پویا 1391/08/01 ساعت 11:41

به Mostafa و دوستان دیگه که می خواند اقدام کنند ، البته چند بار تکرار شده:

در زمان ارسال EOI باید IELTS داشته باشید (overall 6.5 برای کسایی که امتیاز بهشون تعلق میگیره و حداقل 5 برای پارتنر) ضمنا IELTS در زمان Lodge پروند باید valid باشه و بیش از 2 سال از تاریخ نشستن سر جلسه نگذشته باشه. بعدش هرچقدر هم بگذره تا پرونده به نتیجه برسه مهم نیست. در مورد پارتنری که قرار نیست امتیاز بهش تعلق بگیره امکانش هست که IELTS بعدا ارسال باشه یا اینکه هزینه دوره های زبانو قبل از ورود پرداخت کنه)
منبع: SM5.5
Principal applicants under the Skilled Migrant Category meet the minimum standard of English if they provide a Test Report Form (no more than 2 years old at the time the application is lodged) from the International English Language Testing System (IELTS), showing they achieved an overall band score of at least 6.5 in the IELTS General or Academic Module.

مریم 1391/08/01 ساعت 12:09

دوستان سلام...می‌دونید که ما ماه می ۲۰۱۲ برای سیلور فرن جاب سرچ ویزا اقدام کرده بودیم و بالاخره بعد از طی کردن کلی سختی اپروود شدیم...اگه فکر کردید که مشخصات ما هم به درد این جدول میخوره :
تاریخ ثبت نام اینترنتی : ۴ may 2012
تاریخ ارسال مدارک: 7 ausust 2012
تاریخ اپروود: 22 october

مبازک باشه. حتما به جدول اضافه می کنم.

ناهید 1391/08/01 ساعت 13:40

ممنون نوشکا جان.
دوستا ن من به کی میل بزنم بگم خبری از افیسر نیست؟
الان به کی میل بزنی زودتر جواب می ده؟

داوود 1391/08/01 ساعت 20:43

سلام دوستان

ما نفهمیدیم این امتیاز کی بررسی میشه بعد از پول ؟ یا بعد از لاج ؟

امتیاز شما در ابتدای کار اون چیزیه که زمان ارسال EOI ادعا می‌کنید. بعد از انتخاب شدن از pool، یک نفر بررسی می‌کنه که ادعای شما و جزییاتش حایز امتیازی که شما فکر کردید هست یا نه. اگر امتیازی رو از دست بدید، ممکنه به کمتر از 100 برسید و از pool خارج شید و ممکنه همچنان بالای 100 باشید و شانس حضور در pool و انتخاب شدن در دفعات بعد رو خواهید داشت.

اگر هم امتیازات از دست ندید و همون چیزی که ادعا کردید تایید بشه، براتون نامه ITA میاد. اما اصل قضیه، verification بعد از ارسال اصل مدارک هست که زمانبره. در این مرحله اصولا اگر کسی دروغ نگفته باشه، مشکلی براش پیش نمیاد و به اصطلاح دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره. اما اگه مدارکتون دقیق و کامل نباشه و نتونید مسئول پرونده رو قانع کنید، دیگه امتیاز از دست نمی‌دید، یک دفعه decline میشید.

نوشکا 1391/08/02 ساعت 06:01

ناهید جان
برای لاجمنت آفیسرت ایمیل بزن و CC کن برای واحد Administator ، من فرستادم و می چاو جواب داد

لیلی 1391/08/02 ساعت 07:18

سلام
یه سوال: اینطور که من فهمیدم اگه در انتها PR ندن و تنها ویزای دو ساله بدن تنها main applicant می تونه بره و بعداز پیداکردن کار و اقدامات بعدی می تونه باقی اعضای خانواده رو بیاره .
حالا اگه main applicant خانم بود بچه هم داشت بنظرتون PR میدن یا کلا reject می کنند. آخه یه زن بچه دار که نمی تونه بی شوهر و بچش پاشه دوسال بره یه کشور دیگه !!!!!

ویزای PR اول کار صادر نمیشه. ویزای resident صادر میشه و برای کل اعضای خانواده هست. بعد از 2 سال و داشتن شرایطی قابل تبدیل به اقامت دایم و بعد از 5 سال با داشتن شرایط دیگری قابل تبدیل به شهروندی هست.
در حالتیکه ویزای Job Search صادر بشه، متقاضی اصلی باید تنها بره و 9 ماه وقت داره تا کار مرتبط با تخصصش پیدا کنه.
بچه می‌تونه همراه مادر ویزا بگیره، ولی اجازه کار نداره! ولی شوهر می‌تونه درخواست ویزای توریستی بده و مدتی بیاد اونجا.

اینکه چه چور ویزایی داده میشه، به امتیاز و داشتن پیشنهاد کار و مصاحبه بستگی داره.

آزاده 1391/08/02 ساعت 07:36

به ناهیدُ

به نظرم من هم ژی گیری کن. فکر می کنم با توجه به اینکه از ۵ ماه چند روز هم گذشتهُ احتمال داره که آفیسرتون مشخص شده باشه ولی هنوز باهاتون تماس نگرفته باشه

کتایون 1391/08/02 ساعت 07:53

سلام مسیو بابک... ارادنمندیم... چند وقته کامنت نگذاشتم دلم تنگ شده بود ایشالا کی به بلاد غربت تشریف میبرید که از اونجا برامون بنویسید؟ برای شما و خانواده تون و تمام دوستان آرزوی موفقیت روز افزون دارم...

ممنون. انشاله بعد از عید. :)

لاله 1391/08/02 ساعت 09:23

آقای بابک
لطفا تاریخ lodge من رو در جدول وارد کنید 16 october

به سلامتی.

مجید 1391/08/02 ساعت 09:57

مریم جان من کلا نفهمیدم چی گفتید و چکار کردید ولی خیلی جالبه اگه بیشتر توضیح بدید حتما دیگران هم استفاده میکنند میشه توضیح بدید چجوری این کارو کردید ؟ شرایطش چیه؟و...

لیلی 1391/08/02 ساعت 10:08

سلام
تو ITA Letter از من خواسته شده که فرم INZ 1200 رو برای تمامی اعضا خانواده بعلاوه Supporting Document بفرستم در صورتیکه تو فرم Checklist یه همچین چیزی ازم نخواستن ، کسی از دوستان هست که همچین مورد مشابهی داشته باشه ؟
من از دوستم که همزمان با من ITA دریافت کرده پرسیدم ازش INZ 1200 رو نخواستن . نه تو Checklist نه تو ITA Letter.

این فرم رو قبلا ندیده بودم. شاید اطلاعاتی که دادید نقصی داشته، یا مثلا تاریخها همپوشانی داشته‌اند و خواستند که اینجوری اطلاعات دقیق و درست ازتون بگیرند. در رابطه با شغلتون، عنوان دولتی‌ای یا چیزی شبیه این وجود نداشته؟ شاید دلیلش همین باشه.

رامین 1391/08/02 ساعت 10:55

به ناهید
شما کی لاج کردید؟ اخیرا اعلام کرده اند که 5 ماهه آفیسر دار میشیم

ناهید 1391/08/02 ساعت 18:38

دوستان::
خودشون الان میل زدند که زمان اختصاص کیس افیسر به 6 ماه رسیده و شما تو لیست انتظار برایallocation to an Immigration Officer. هستید!!!
ظاهرا از 5 ماه شد 6 ماه.
من تاریخ لاجم 16 می است رامین جان

چه قدر طولانی شده! اشکالی نداره. صبر لازمه.

آریا 1391/08/02 ساعت 19:09

بعد از اینکه پنج ماه از لاج گذشته یه ایمیل زدم و پیگیری کردم.جواب دادن که تعیین کیس آفیسر از 4ماه شده 6 ماه .این دیگه.خیلی مسخره س.

سحر 1391/08/03 ساعت 06:16

لیلی خانم ما هم که ITA رو دریافت کردیم باید فرم INZ1200 رو پر کنیم و این برای همه کسانی هست که دارن جدید اقدام میکنن

سحر 1391/08/03 ساعت 06:19

سلام دوستان
نتیجه Assessment من هم اومد از NZQA و مدرکم Bachelor Degree in Mechanical Engineering معادل level7 محسوب می شه تمام مدارک اصلی رو هم صحیح و سالم فرستاده بودن کل پروسه کلا دو ماه طول کشید از 16 Aug تا 16Oct

مبارک باشه. :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.