دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

سال نو مبارک

کم کم داریم به آخر سال نزدیک میشیم و سال جدید داره میاد. توی سالی که گذشت خیلی اتفاق های خوب برای بچه های این وبلاگ افتاد. ویزاهای چند تا از بچه ها اومد و PR، JSW و یا WTR گرفتن، خیلی های دیگه منتظر مصاحبه ان و آخرای کارشونه و خیلی های دیگه هم تازه کارشون رو استارت زدن. خوشحالم که این جای کوچیک محلی بوده برای اینکه فکرهامون، نظراتمون و سوالاتمون رو به اشتراک بزاریم. دست همدیگه رو بگیریم و به هم کمک کنیم. این یک قانون دنیاست که هیچ کس به تنهایی نمیتونه موفق بشه و همه ما موفقیت هامون رو مدیون تلاش خودمون و کمک های همدیگه هستیم. 


مطمئنا همه ما خوشحالیم که بابک، مهدی، شهاب (سوسن)، مجتبی، رومینا و احتمالا بچه های دیگه ای که من اسماشون رو نمیدونم امسال کارشون درست شد و من مطمئنم که با پیگیری که دارن، بقیه کارهاشون هم درست میشه (البته بد نیست کامنت شهاب رو به عنوان آخرین خبر خوب امسال توی پست قبل بخونید!). اسمها زیاده و من می ترسم که اسمی از قلم بیافته، اما به روز بودن این وبلاگ مدیون شما و بچه های زیادیه که همراه این وبلاگ هستید و به بقیه کمک می کنید.



در انتها بد نیست که برای علی 123 که تا بحال اینجا خیلی وقت زیادی گذاشته و جواب سوالات خیلی ها رو داده و چند روز دیگه مصاحبه داره، دعا کنیم که تو کارش موفق بشه. 


دست آخر، سال نو همگی مبارک باشه و امیدوارم که سال جدید سالی پر از موفقیت و خبرای خوب برای همه باشه. اگر هم تفالی به حافظ زدید، ما رو هم بی خبر نزارید..:)


/ناصر

نظرات 12 + ارسال نظر

منم پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم به بچه ها
انشالله سال دیگه سال رفتن باشه( منظورم نیوزییلنده ) برای همه.

انشالله منم برای بار سوم و بار آخر آفر رو بگیرم و موفق بشم.

به امید موفقیت و سلامتی و سربلندی برای همه عزیزان.

کتایون 1391/12/27 ساعت 18:22

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان
پیشاپیش نوروزتان خجسته و پیروز


(سبزه ی گلدونی... سرکه ای که شراب شده... به به... مرحبا ا ا )

مینا 1391/12/27 ساعت 18:49

سلام
من همین امروز با وبلاگتون آشتا شدم
خیلی جالب بود برام که اینجا همه به هم کمک میکنن بدون چشم داشت:)
منم تصمیم گرفتم برای مهاجرت به نیوزلند اقدام کنم.
امیدوارم که با کمک خدا و شما بتونم هر چه زودتر مراحل رو طی کنم.
سال نوی همه گی هم پیشاپیش مبارک باشه.

خوش اومدید به جمع ما...:)
/ناصر

پیمان 1391/12/27 ساعت 20:17

سلام کمکم کنید بیام.دیگه خسته شدم

romina 1391/12/27 ساعت 21:10

علی 123:
omidvaram ke dar mosahebe movafagh bashid va khabare khobe PR ro be ma bedid.

رامین 1391/12/27 ساعت 21:45

با عرض تبریک بخاطر سال نو
همچنین با عرض تبریک به دوستمون که تونستند کار پیداکنند . میخواستم بدونم ایشون گفنند که نظر آفیسر را برآورده کرده اند در کار پیدا کردن . آیا منظورتون همون آفیسر پرونده تون بوده ؟ یا فرد دیگری؟ و میشه شرایط برآورده شدن نظر آفیسر را بفرمائید؟ آیا شغلهای خود اشتغالی قبول است؟

حسین 1391/12/28 ساعت 06:01

ناصر خان عزیز

کاری که با نیت خالص، بی چشمداشت و در زمان مناسب شروع بشه مثل نهال سالم و پرطراوتیه که در زمین مستعد کاشته میشه. حالا اگه باغبان یا باغبانهایی باشن که همیشه مواظبش باشند تبدیل به درخت تناوری خواهد شد.
ممنون از شما و سپیده عزیز که این نهال را کاشتید و ازش مواظبت کردید.
امیدوارم سال نو برای همه دوستان پر از شادی باشه

ممنون حسین جان...:)

مهدی دوست منصور 1391/12/28 ساعت 13:18

@رامین:: شغلهای خود اشتغالی یا Self Employment برای تبدیل JSV و WTR به Residency مورد قبول نیستند. من هم این سوال رو از آفیسر پرسیدم شاکی شد.

علی 123 1391/12/28 ساعت 15:05

آقا ناصر و رومینا خانم::: ممنون از لطفتون. من هم بابت همه کمکهایی که دریافت کردم از شما و همه دوستان ممنونم.

Houshyar 1391/12/29 ساعت 20:06

Salam
Mamnoon baraye rahnamayeeha
Reje be gereftaneh offer rahnamayee mikhastam
Mamnoon

کتایون 1392/01/13 ساعت 06:51

من تازه دیشب در برنامه بفرمایید شام فهمیدم که چرا شما شراب در سفره تون گذاشتین... جالب بید!

به هر حال این هم از برکات حمله دوستان عربه دیگه. مجبورت می کنن به جای شراب سرکه بزاری.... بین خودمون باشه، اون سفره هم سفره ما نبود!!

نازی 1392/01/17 ساعت 13:09

عشق است
عشق است آن دو پنجره ی روبروی هم
عشق است آن دو حنجره ی روبروی هم
عشق آینه ست. آیِنه ای در مقابلت
آن را بگیر سمت ترک خورده ی دلت
عشق آن نخِ رها ست که چون بادبادکی
برده دل تورا به فضاهای کودکی
عشق است آن صدای رها گشته از ازل
عشق است آن طنین فرو خفته در غزل!
این عاشقانه طعم گس عشق می دهد
طعم معطر وملس عشق می دهد!
از آن شمیم شیر و عسل در تراوش است
چون مزه ی ترنج و انار است, میخوش است
در تنگ سرخ عشق , دوماهی شناور است
از هرچه بگذری سخن دوست خوشتر است
عشق است آن دو پنجره روبروی هم….

ممنون دوست عزیز../ناصر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.