دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

1300 تا هورا !!!!!!!!!!!!!!!!!


با عرض تبریک به مناسبت گرفتن ویزای رزیدنت توسط نوشکا و با گرامی داشت پیدا کردن کار توسط بابک و با آرزوی ویزاهای تپل مپل برای عزیزان منتظر علی2170، علی123، داریوش و سپیده، پویا و سینا؛ خدمت عزیزان عارضم که ناقلان اخبار و کلاغ های شکر شکن شیرین گفتار خبر آورده اند که من هم به مصاحبه دعوت شدم رضا کجایی بیا کمک؟

دیش دیری دادام دیش دیری دادام دیش دیری دادام دیش دیری دادام دیش دیری دادام دیش دیری دادام

خوشبختانه سکوریتی چک هم تمام شده و انشالله 2 هفته دیگه هم مصاحبه دارم. از تاریخ لاج 18 ماه و از تاریخ آفیسر دار شدن 14 ماه گذشت، البته در جوار دوستان خوش گذشت

حالا همگی دستا بالا (نه هول نشید، منظورم اون نیست)، از منتها الیه قلبتون دعا کنید که من هم مصاحبه خوبی داشته باشم و یک ویزای رزیدنت بگیرم و صفا و صمیمیت و ...

پی نوشت: خب ظاهرن باید 2500 تا هورای دیگه هم اضافه کنم. امیدراد هم به میمنت و مبارکی تونسته از یک شرکت استرالیایی آفر بگیره.

ای خدایا مردیم از خوشی. آخه چرا ما را توی این موقعیت قرار میدی؟!!!!!!!!!!!!!

نظرات 102 + ارسال نظر
مسعود.ک 1392/03/17 ساعت 11:42

تبریک و هزار تبریک برای شما و خانم نوشکا و همچنین آرزوی موفقیت برای دوستان منتظر.
ما هم که تازه 8 ماهه لاج کردیم کاری جز تبریک و آرزوی موفقیت به شما و صبر برای خودمون نداریم انجام بدیم

ممنون مسعود جان
/حسین

کتایون 1392/03/17 ساعت 12:15

داداش حسین ن ن ... خیلی خوشحال شدم م م و به شما و خانم محترمتون و آقا پسرتون همگی ی ی تبریک میگم... برای همگی دوستان چه PR ای ها و چه JVC ها و دعوت شدگان به مصاحبه و ماندگان در راه (مثل خودم!) و رفتگان به KIWI LAND آرزوی موفقیت دارم...

ممنون آبجی کتایون :)
بفرمایید آقا پسرها !
/حسین

فرزاد 1392/03/17 ساعت 12:22

سلام به همه دوستان و تبریک ویژه به اونایی که یه قدم دیگه بسمت ویزا پیشروی داشتن !

من هم مدارکمو دیروز پست کردم دبی. حالا هم منتظرم که سفیر نیوزلند در دبی بیاد در خونمون ویزامو بده!!!

لطفا اسم منم بذارید توی جدول.
میخوام سالها بعد وقتی برای نوه ام از گذشته تعریف میکنم بهش بگم آره ! منم یه روزی برای نیوزلند اقدام کردم ولی سفیر نیوزلند هرچی گشت نتونست خونمونو پیدا کنه ویزامو بده!!!!

تبریک فرزاد جان
میگم کلاس خودت رو پایین نیار. ویزا رو فقط از دست نخست وزیرشون بگیر !!
/حسین

تی تی 1392/03/17 ساعت 12:32

هوووووووررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااا
قبلا ها این کلاغ ها زودتر میرسیدن .با باقالی پلو مصاحبه شروع شده ما. خوب دخیل میبندیم ااااا.نیت کن یه اردک آبی طلب ما واسه pr.

کیوی کباب هم بد نیست :)
/حسین

تی تی 1392/03/17 ساعت 12:43

@علی جان ممنون
ما همهی مدارک رو برابر اصل فرستادیم.ظاهرا از اواخر فروردین این خانوم آفیسر ما هستن ولی تا امروز هیچ ایمیلی به محل کار و... نزده.ما حتی عکس های عروسی ،خانوادگی تو این چند سال هم فرستادیم با پرینت حساب مشترک. به نظرتون دیگه چیزی میخواد واسه پارتنر ؟

راستش الان هم طی یک ایمیل با رییس متوجه شدیم که ایشون آفیسر ما هستش البته گفته که تا دوشنبه اگه باز هم خبری از دایانا نشد بهش ایمیل بزنیم.فعلا تا دوشنبه منتظر میشیم.
اگه مصاحبه تون با دایانا بوده از لهجه و نحوه صحبتش بگید .
ما منتظر خبرای خوب شما هستیم.البته از آقا حسین بپرسید بهتون میگه چه جوری به ما متوسل شید و نیت یادتون نره.

یا تی تی
اشفعی لنا عند دایانا و بارینگتون!!!
/حسین

پویا 1392/03/17 ساعت 14:44

@ نوشکا
تبریک فراوان،خیلی خوشحال شدم. مطمئن بودم موفق میشی. امیدوارم تو تک تک مراحل پیروز باشی
@ حسین
استاد تبریک میگم. به نظرم افیسرت باید خودشو آماده کنه، از شما که مطمئنم

ممنون پویا جان
چطوری این همه اعتماد بنفس رو هضم کنم؟!!!
/حسین

خب من هم تبریک میگم
چقدر احساس خوبی بهم دست میده وقتی این خبر ها رو میشنوم.
منم دوس دارم یه خبر خوب بدم:

خوشبختانه منم بالاخره کار خودمو کردم و آفر رو گرفتم
البته از یه شرکت استرالیایی تو سیدنی.
بدون اینکه خودش بدونه، یه طرح واسه وب سایتش زدم، بعد که طرح رو دید بهم ایمیل زد و گفت:
از تلاش و پشت کارِت خوشم اومد و به مهارتت ایمان پیدا کردم، حالا بهت کمک میکنم برای ویزای 457.

خلاصه اینکه ماهم خوشحالیم.
فقط متاسفانه مساله اینه که من آیلتس ندارم
و اونطور که شنیدم باید حداقل آیلتس 6 داشته باشم.

فقط برام دعا کنید

آفرین بر شما
خبر شما که 2500 تا هورا داره!!!
بنظرم آیلتس 5 در هر مهارت کفایت کنه. یه نگاه به لینک زیر بنداز:
http://www.immi.gov.au/skilled/skilled-workers/sbs/eligibility-employee.htm
/حسین

مبارک باشه امید جان. به امید موفقیت‌های بیشتر. :)
/بابک

اوستا 1392/03/17 ساعت 16:42

تبریک
=========
بابک و سپیده عزیز نمیدانم چرا بعد از چندماه هنوز لینک مستند 5 قسمتی نیوزیلند را در وبلاگ نگذاشتید.حداقل جوابم را در فیسبوک میدادید بد نبود

ببخشید، من که حسابی درگیر بودم. اگه لینکش رو یه بار دیگه بدی، میذارمش رو وبلاگ. :)
/بابک

حسین 2 1392/03/17 ساعت 17:45

تبریک فراوان به خانم نوشکا و حسین عزیز
حسین آقا ، بابا اگه قرار ه حسین ها بعد 14 ماه دعوت به مصاحبه بشن، من که طاقت ندارما .. فعلا 11 ماه شده

حسین جان چشم رو هم بگذاری میگذره. فقط بیخیال باش :)
/حسین

سینا 1392/03/17 ساعت 17:48

نوشکا:: از صمیم قلب تبریک می گم. ایشالله موفقیتهای بیشتر

حسین:: ممنون از لطفت. ایشالله در مصاجبه ات موفق میشی. سوالهای مصاحبه توی آرشیو همین سایت رو با دقت بخون و لیوان آب هم کنار دستت فراموش نشه.

ممنون سینا جان. نکته مهمی بود
/حسین

نوشکا 1392/03/17 ساعت 17:55

به به آقا حسین مبارکه . به قول پویا شما که استادی بهتره افیسر خودشو آماده کنه .
امید راد به شما هم تبریک و شادباش میگم . نگران ایتلتس نباشین بزای طراح وب ایلتس 6 کاری نداره .
پویا و الناز عزیز من هنوز منتظرم تا با هم یه کانتینر بار بفرستیم اوکلند !
راستی رسیدیم به بحث شیرین گمرک و فریت کردن لوازم منزل . کسی دیتا داره ؟ اصولا ارسال لوازم به صرفه است یا به هزینه گمرک نمی ارزه؟ البته تو نامه که نوشته بود میتونی ماشینتو با خودت بیاریبدون هزینه گمرک !

ممنون نوشکای عزیز
اتفاقا 2 هفته به آفیسر وقت دادم سئوالاتش رو مرور کنه :D
/حسین

آزاده 1392/03/17 ساعت 18:20

نبریک به همه دوستان. امیدوارم تا اخر سال همینطور خبرهای خوب خوب بشنویم

علی 123 1392/03/17 ساعت 20:08

حسین جان::: مجددا صمیمانه برات آرزوی موفقیت می کنم شدیییییدا ً. هرچی جواب مثبت و نیمه مثبت از کارفرماها داری جدا کن و دوباره بخون ببین چی از توش در می آری شاید به درد بخوره. برات دعا می کنم.

تی تی خانم::: به اتفاق همسرتون با سند موبایل و کارت ملی برید به دفاتر ارتباطی و درخواست بدید که آدرس ارسال قبض موبالتون رو یکسان بکنن چون احتمالا این رو ازتون بخوان. اگر کارتهای ملی شما هم پشتش کد ملی یکسانی نوشته شده هم قابل قبوله براشون. توی سند ماشین هم آدرس نوشته شده. من برگه پذیرش بیمارستانی که دو سال پیش بچه م در اونجا به دنیا اومده بود و من به عنوان همراه همسرم به بیمارستان مراجعه کرده بودیم و آدرس هر دومون روش نوشته شده بود رو براشون فرستادم. به عقل جن هم نمی رسید. لهجه دایانا هم چیز غیرقابل فهمی نیست اگر شما از قبل همه سوالها رو مرور کرده باشید.

دوستان::: خبری که در ابتدای کامنتهای پست قبلی در راه بود همین جاب آفر گرفتن آقا امید راد بود که ازم خواسته بودن که به کسی نگم خلاصه ببخشید

نوشکا خانم::: سعی کنید تا می تونین بار رو سبک ببندین.

ممنون علی جان. دعای شما اثرها دارد :)

داریوش 1392/03/17 ساعت 20:22

حسین عزیز صمیمانه تبریک میگم خیلی خیلی خوشحال شدم. برای شما و طیبه خانم و طاها و فرزاد عزیز آرزوی موفقیت و پیروزی دارم. مطمئنم که به خوبی از پس مصاحبه بر میای . چون هم مطلع و آماده ای وهم اینکه معتقدم پاداش صبوری و کمک بی دریغ به دیگران ، سر بلندیست.
به امید عزیز هم تبریک میگم و امیدوارم از صبر و تلاش و امیدواریش یه ویزای خوشگل کار برای استرالیا حاصل بشه.تا اونجایی که میدونم مهارت تو در زبان انگلیسی در حدی هست که به راحتی 6 رو بگیری.
برای همتون دعا میکنم شما هم برای ما دعا کنین چون ویزای jsv یه مقدار برنامه های ما رو با مشکل (البته شاید ) مواجه کنه.
تی تی و رضای عزیز آفیسر دار شدنتون مبارک باشه آرزو میکنم کارهاتون خوب و بی دردسر پیش بره.

داریوش جان بسیار ممنون از لطفی که همیشه داشته ای و داری
امیدوارم با دریافت ویزای رزیدنت مجبور نشی برنامه هات رو عوض کنی
/حسین

سینا 1392/03/17 ساعت 20:40

یک تجربه دیگه هم در مورد مصاحبه می خواستم بگم که شاید برای حسین و بقیه بچه ها مفید باشه:

من یک چک لیست از مطالبی که می خواستم حتماً با آفیسر مطرح کنم تهیه کرده بودم و در طول مصاحبه هر کدام رو که می گفتم تیک می زدم.

آخر مصاحبه از من پرسید نکته دیگری باقی مانده که بخواهی بگی؟ اینجا بود که این چک لیسته خیلی به دردم خورد و باعث شد که چیزی از قلم نیفته.

مرسی سینا جان
/حسین

طیبه 1392/03/17 ساعت 20:49

Everything will be okay the end. If it's not okay, it's not the end...

ادی 54 1392/03/17 ساعت 22:35

سلام
تبریک به نوشکا و حسین وسایر دوستان
آقا حسین لطفا اطلاعات منو آپدیت کنید
رشته: م.کامپیوتر
امتیاز:130
ویزا:PR
EOI submit: July 2011
EOI Select: August 2011
ITA Issue: November 2011
Lodgment: Dec 2011
Case Officer assign:April 2012
Case Officer Name: Maxine Little

فک کنم من هم مثل شما همین روزها دعوت به مصاحبه بشم.

ممنون ادی جان
امیدوارم هر چه زودتر دعوت بشید
جدول اصلاح شد
/حسین

لیلا 1392/03/18 ساعت 09:17

صمیمانه به حسین و امید تبریک می گم ... خدا کنه همینطور خبرای خوب بشنویم !

بچه ها من قبلا یه سوال کردم کسی جوابمو نداد ... معمولا چند ماه بعد از لاج کیس آفیسر مشخص می شه .. الان داره بیشتر از 7 ماه از لاج مدارکمون میگذره و هنوز تو مرحله سکیوریتی چک هستیم و آفیسر هم نداریم.

معمولا چهار تا شش ماه طول می‌کشه. بهشون ایمیل نزدین بپرسین؟
/بابک

ممنون لیلای عزیز
/حسین

بابک2 1392/03/18 ساعت 09:39

مبارکه مبارکه
دست و جیغ و هورا

من 3 ماه گذشته صبرم تموم شده خوب 18 ماه صبر کردیا
و خدا با صابرین است مثینکه

آروم همسایه ها بیدار نشن :)
اوصیکم بالصبر و البیخیالی
/حسین

@ نوشکا، حسین و داریوش:
خیلی ممنون از همه
من خودمم خیلی خوشحالم و همش خودمو تو سیدنی فرض میکنم و میبینم :))))
این آیلتسه بدجوری فکرمو درگیر کرده

لیلا 1392/03/18 ساعت 10:12

آخه ما وکیل داریم و ایشون گفتن که الان توی مرحله سکیوریتی نمی شه هیچ ایمیلی بزنی ... بعد از چک شدن اون موقع آفیسر مشخص می شه و واسه ایرانیا چک امنیتی معلوم نیست چقدر طول می کشه ... ما مورد داریم که یک ساله چکش تموم نشده ... خلاصه ما هم موندیم معطل ! نمی دونم چرا اینا رو گفته چون من می بینم که معمولا بعد از 6 تا 7 ماه آفیسر همه مشخص شده .

علی 123 1392/03/18 ساعت 10:42

لیلا خانم::: کیس آفیسر شما بین 4 تا 6 ماه بعد از لاج مشخص میشه و این موضوع ارتباطی با نشنال سکیوریتی چک نداره. کیس آفیسر من حدود 4 ماهه مشخص شد و بعد از حدود 4 ماه و نیم بهم ایمیل زد و خودش رو معرفی کرد. خودشون هم قبول دارند که پروسه هاشون کنده و این موضوع توی مصاحبه من مطرح شد. شما هروقت که بخواین می تونین به کسانی که روی پرونده تون کار می کنن (مثلا لاجمنت آفیسر، رئیس آفیسرها خانم دربی، خانم میکی و...) ایمیل یا تلفن بزنین فقط مواظب باشین چیزی مطرح نکنین که روی پروسه تون اثر منفی داشته باشه. شما مشتری اونها (دقیقا کلاینت اونها) محسوبمیشین و اونها معمولا به شما پاسخ می دن. چک امنیتی شما به طور معمول حدود 8 ماه یا بیشتر طول می کشه اگر چه بعضیها ظاهرا در مدت کوتاهتری نتیجه شون اومده. حتی کیس آفیسرها هم کنترل زیادی در زمینه نشنال سکیوریتی چک ندارن چون این کار توسط اداره مهاجرت انجام نمیشه.

آزاده 1392/03/18 ساعت 10:47

@لیلا

ببین اینطوری که وکیل شما گفتن نیست ببینید قبلا یعتی تا اواسط پارسال 4 ماه بعد از لاج کیس آفیسر مشخص می شد ولی برای ماهایی که نیمه دوم پارسال لاج کردیم شد 6 ماه. البته سر 4 ماه یه ایمیل دریافت کردیم که چون زمان انتظار برای کیس افیسر دار شده طولانی شده و پروسه سکیوریتی چک هم خودش پروسه طولانی است ما پروسه سکیوریتی چک رو شروع میب کنیم که به موازات با کارهای دیگتون انجام بشه. در نتیجه یک سری فرم تکمیلی فرستادند که پر کردیم و ارسال شد و در نهایت سکیوریتی چک ما زودتر از کیس افیسر دار شدنمون شروع شد. سوال از غانم می چاو یا انیوا میچی در مورد کیس افیسر هم بعد از 7 ماه هیچ مشکلی نداره. مثلا مال من بعد از 6 ماه و 20 روز مشخص شده ولی هنوز اسمش رو نمی دونم چون خیلی از کیس افیسر ها به محض اینکه پرونده دستشون میاد ایمیل نمی زنن البته بجز خانم لیتل و بعد از اینکه ارزیابی اول پروندتون تمام شد و خواست بهتون اعلام کنه که چه مدارک تکمیلی دیگه ای لازم دارید یه ایمیل میزنه و هم خودشه معرفی می کنه و هم درخواست مدارک می کنه. امیدوارم که جوابتون رو گرفته باشید

یه سوال رو از طرف یکی از دوستام میپرسم:
برای مدارک فنی حرفه ای جدای از سابقه کار چه مقدار باید ساعت اموزشی گذرانده باشیم؟

سالار 1392/03/18 ساعت 11:56

تبریک به همه دوستان به خصوص نوشکا و حسین عزیز
جواب امتحان ایلتس 25may رو دادن و خدا رو شکر خانمم 5.5 گرفت که البته یه اشتباه بزرگی در reading کرده بود محض تجربه دوستان بگم true & false ها رو فقط T یا f نوشته بود که نمرش تا4.5 پایین اومده بود که reading نقطه قوتش بود.خوشبختانه در speaking &writing جبران کرده و هر دو رو 6 گرفته.
راستی یه سوال از دوستان. من محل کار فعلیم و حتی قبلیها هیچکدوم ایمل و این جور چیزا رو نداره البته رو سربرگشون ادرس داره ولی کار نمیکنه. یعنی اگه ایمیل هم بزنن جوابی در کار نخواهد بود این رو زمان چک تاثیری نخواهد داشت؟

ممنون سالار عزیز
/حسین

لیلا 1392/03/18 ساعت 12:01

مرسی دوستان ... پس ممکنه که ما آفیسر داشته باشیم ولی هنوز تماس نگرفته باشه ... خوب یعنی تامدرکی نخواد تماس نمی گیره ... تازه جناب وکیل گفتن که در بهترین حالت 7 تا8 ماه بعد از آفیسر دار شدن وقت مصاحبه می دن

آزاده 1392/03/18 ساعت 12:29

@ لیلا

بله اینو دیگه آقای وکیلتون درست گفتن. معمولا بطور متوسط حدود 8 ماه طول میکشه البته دوستانی که چهر و یا چارده ماه هم طول بکشه هم داشتیم.

لیلا 1392/03/18 ساعت 12:42

خوب چرا انقده طولش می دن و همون 9 ماهی که قول دادن طول نمی کشه ... من ساده به همه گفتم 9 ماه ...وقتی که ما تازه اقدام کرده بودیم مورد 9 ماهه هم بود یعنی یه خانمی 9 ماهه ویزاشو گرفت. اگه نیرو ندارن یه جاب آفر واسه من بفرستن حاضرم کمکشون کنم ... می خواین یه کمپین درست کنیم اعتراض کنیم ... بابا تا الان کدوم ایرانی کسیو ترور کرده!!! (تو ایران هیچی خارجو می گم ) ... به خدا من تو لندن بودم پره از این مهاجرای جاماییکایی و افریقایی که همه تو کار مواد و خلاف و بدبختی و خاک برسری بودن ... اصلا نمی شد از 10 متریشون رد شد ... فکر کنم کلا یه ماهه ویزا گرفته بودن ... ما به این خوبی و گلی چرا آخه

علی2170 1392/03/18 ساعت 14:00

تبریک به حسین ...ایشالا مصاحبه حله حله.

امید راد: منم از کاری که کردی خوشم اومد! بایدم اسپانسرت بشه. کارت جالب بود.

مرسی علی جان
/حسین

مجتبی 1392/03/18 ساعت 15:12

اووووه چه خبر شده !!!!! چندوقت نبودم ، می بینم همه دارن تند تند pr می گیرن . امسال دیگه فکر کنم سال جهاد 2 میگرنتی، حماسه نیوزلندی باشه
به همه دوستان که یک گام به جلو اومده اند تبریک می گم ، به بقیه هم می گم نگران نباشید مال همه شما به همین سرعت میره جلو.

جا داره از سپیده خانم و آقا ناصر به خاطر ایده این سایت ، تشکر کنم که واقعا جمع خوبی رو دور هم جمع کردند.
به آقا بابک و آقا حسین که از دو طرف آب دارن به این مرز و بوم خدمت می کنن هم خسته نباشید بگم.

من 10 روز دیگه دارم می رم. انرژی های مثبت شما را از هم اکنون نیازمندیم.

ممنون مجتبی جان که از وسط آب به یاد ما هستید :)
/حسین

مهتاب 1392/03/18 ساعت 15:32

سلام دوستان
نوشکای عزیز تبریک میگم. آرزو می کنم به امید خدا در تمام مراحل به سرعت و با موفقیت پیش بری :)

مجتبی عزیز امیدوارم شما هم سفرتون به خیر و خوشی باشه و به زودی با خانومتون زندگی جدیدی رو اونطرف آب شروع کنید :)

برای همه دوستای دیگه هم از صمیم قلب دعا می کنم زودتر تکلیفشون ختم به PR بشه

پس من چی مهتاب خانم؟!! :(
/حسین

تی تی 1392/03/18 ساعت 16:23

@سالار
سلام. خانومتون دانشگاه آزاد امتحان دادن؟
راستی تو ماک ها اگه T یا F مینوشتیم درست بود ولی YES NO رو قبول نمیکردن این رو مطمئن هستید؟

سالار 1392/03/18 ساعت 17:55

تی تی @
سلام .نه تهران ایلتس امتحان داده بود . راستش با توجه به تستهایی که قبل امتحان میزد (معمولا" 30 تا)درست داشت. و میشه گفت که reading نقطه قوتش بود اما کمترین نمره رو تو اون گرفته که به نظر مشکل باید همین باشه. حالا به ریسکش نمی ارزه هر کی امتحان داد احتیاط واجب بر این است که موارد رو درست قید کند

سالار 1392/03/18 ساعت 17:58

تی تی @
راستی اطلاعات شما رو تو جدول ندیدم تاریخ لاجتون کی بود ؟ مال من داره کم کم به 5 ماه میرسه و از کیس افیسر خبری نیست

تی تی 1392/03/18 ساعت 18:36

@سالار
من هم تهران آیلتس امتحان دادم ولی نتایج رو رو سایت نمیبینم میشه بگید از کجا چک کردید؟لطفا آدرس
ولی من تو یه مقاله از رفیعی دیدم که میشه خلاصه نوشت.امیدوارم اینطوری باشه چون من هم همین جوری نوشتم.
من همسر رضا هستم.تو جدول اطلاعات ما هست.ما تو دسامبر لاج کردیم و ظاهرا خانم دایانا آفیسر ما هستن از فروردین ولی فعلا چیزی ازمون نخواسته.

مجید 1392/03/18 ساعت 19:25

چه خبرای خوب و امیدوارکننده ای بود تبریک به خانم نوشکا و حسین آقا
ولی حسین جون خدایی تو یکی pr بگیری نمیگذاریم مثل بابک قصر در بری باید یه سور مفصصصصصل بدی

ای بابا مجید جان
توی این شرایط حساس کنونی باید به من روحیه بدی نه اینکه اعصابم رو داغون کنی :)
/حسین

تی تی 1392/03/18 ساعت 20:33

@سالار
با توجه به نتیجه ریدینگ من ،فکر میکنم حرف شما درست باشه.چون من هم 1 نمره کمتر از اونی که انتظار داشتم تو این اسکیل گرفتم هرچند بالاخره تموم شد و حالا میتونم این کمبریج ها رو بریزم دور .

تی تی 1392/03/19 ساعت 02:40

@مجتبی
امیدوارم سفر خوبی پیش رو داشته باشید.امیدواریم تجربیات دوستان رفته راه را بر شما هموارکند و خبر پیشرفت کارهای شما ما را خوشحال.
به امید دیدار در سرزمین ابرهای سفید

مجتبی 1392/03/19 ساعت 07:54

سلام، بخش دوم تجربیات کاری در لینک http://aspcook.com/sounds/kar2.mp3
از فروم میگرنت هلپ . در رابطه با استرلیا هست ولی بدرد می خوره.

ممنون مجتبی جان
/حسین

سالار 1392/03/19 ساعت 08:11

تی تی@
سلام من الان کامنت ها رو دیدم ظاهرا" خودتون محل جوابها رو پیدا کردید(ایکون قرمز بالا سمت راست) به هر حال تبریک میگم که نمره دلخواه تون رو گرفتین

مهتاب 1392/03/19 ساعت 10:02

حسین جان :) مگه میشه شما رو فراموش کرد... برات دعا می کنم مصاحبه ات رو عالی انجام بدی و یه pr تپل بگیری و خانواده ای رو از نگرانی دربیاری

نوشکای عزیز شما مجردی یا متاهل؟ خودت مین اپلیکنت بودی یا همسر؟؟ می خوام شرایطم رو باهات مقایسه کنم... اگر ممکنه زمینه کاریت رو هم بگو چی بوده؟ ممنون میشم. برات آرزو می کنم بهترین ها رو در پیش داشته باشی

لطف داری مهتاب عزیز
آخی خیالم راحت شد :)
/حسین

مریم همسر علی ۱۲۳ 1392/03/19 ساعت 10:05

سلام به همه خواهرهای و برادرهای گلم
نوشکای عزیزم بی نهایت خوشحال شدم از شنیدن خبر موفقیتت انشاالله گامهای بعدی رو هم به خوبی یکی یکی طی کنین
آقا حسین به شما هم تبریک می گم واسه نزدیک شدن شما به قله پرواز انشاالله همه چی به خوبی پیش بره شما لایق بهترینها هستین
آقا سالار موفقیت خانم شما رو هم تبریک می گم انشاالله گامهای بعدی رو به خوبی پیش ببرین واسه گرفتن آیلتس یه سئوال از خدمت شما داشتم خانم شما چطوری آیلتس ۵.۵ گرفت می شه من رو راهنمایی کنین من سطحم متوسطه می خوندم یه مدتی واسه آیلتس ولی پشتم سرد شد ولش کردم می شه بگین من چطوری شروع کنم خیلی باید بخونم تا نمره ۵ رو بگیرم خیلی فکرم مشغوله فکر می کنم خیلی سخته و من نا امید
من هر بار شروع می کنم که بخونم انرژی منفی می آد سراغم که این کاره نیستم

ممنون مریم خانم
طیبه هم در حال آماده شدن برای امتحان آیلتس هست. بد نیست با هم در تماس باشید. علی آقا ایمیل منو داره
/حسین

لیلا 1392/03/19 ساعت 10:16

مریم خانم همسر علی : شوهر من که در حد بیگینر بود تونست بعد از حدود 10 تا 15 جلسه کلاس خصوصی نمره 5.5 رو بگیره ... تازه خودش می گفت رایتینگ باید 6.5 می گرفت که 5 گرفته بود ( با توجه به دو تا امتحان آزمایشی که توی آفرینش داده بود و 6.5 شده بود حرفشو باور می کنم) ... حالا شما که سطحت متوسطه و تازه خانما وضع زبانشون از آقایون بهتره ... تازه همسر من از صبح تا شب مدرسه می رفت و خسته و کوفته می رفت سر کلاس ... چرا ناامیدی ؟!!!!! باید به خاطر آینده خودتون انگیزه تو خودت ایجاد کنی ... مخصوصا آینده کوچولو

لیلا 1392/03/19 ساعت 10:23

البته باید اینم بگم که جلسات کلاسا 3 ساعته بود و خودش هم توی خونه تا جایی که می تونست کار می کرد. راستش من اصلا انتظار نداشتم که موفق بشه . ولی ماشاالله اعتمادبه نفسش خیلی خوبه ... ریدینگش زیاد جالب نیست یعنی 4 گرفته بود ... 2 بار آزمایشی هم 4 گرفته بود ... چون خیلی کندخوانه ولی با باقی نمره ها جبران کرد .

سالار 1392/03/19 ساعت 10:56

مریم خانم (همسر علی123)@
سلام و ممنون بخاطر تبریکتون . راستش سطح زبان خانم من بد نبود اما حدود 4 الی 5 ماه گذشته هم خوب میخوند البته منظورم این نیست که شب و روز و حسابی اما با توجه به اینکه ما یه بچه کوچیک و بسیار شلوغ داریم و ضمنا" معمولا" هم مهمون ریاد واسمون میاد که اکثرا" از شهرستانن و وقتی میان چند روز و شب میمونن میشه گفت همت کرد.اینا رو گفتم که بدونید با مشغله ریاد هم میشه خوند.
از اینا که بگذریم چند تا نکته هست که بگم.1کتاب های ایلتس چاپ کمبریج که از 1 تا8 الان در بازار موجوده منبع بسیار خوبی هستش شما یکی از کتاب ها رو پیدا یا تهیه کنید ترجیحا" کتاب 5 به بعد باشه ، اخر هر کدام از این کتاب ها 2تا نمونه سوال امتحان جنرال داره که قابل اعتماده و امتحان و سوالات هم در همین منواله.البته اون 2تا فقط Reading و Writing هستش . دلیلش هم اینه که SPEAKING و LISTENING اکادمیک و جنرال فرقی نداره.
حالا شما کتاب رو که گیر اوردین یه تست Listening رو بزنید و یک تست Reading هم از اخر کتاب مال جنرال، ببینید چندتا درست زدید (انتهای کتاب جوابها رو داره) واسه گرفتن 5 تو Listening حداقل 15 جواب درست از 40تا لازمه و واسه گرفتن 5 تو Reading حداقل 23 تا از 40 این تست به شما کمک میکنه که سطح فعلی زبانتون رو بسنجید. که باور کنید با کمی تلاش میتونید 5 رو به راحتی بگیرید
اما یه نکته بسیار مهم دیگه اینه که پولی رو که بابت زبان میگیرن بصورت پلکانی محاسبه میشه یعنی اون 6هزار و خورده ای دلار واسه کسیه که اصلا" ایلتس نده اگه ایلتس مثلا"3 ارایه کنید هزینش میاد رو حدود 4500 دلار 3.5 بازم کمتر میشه 4 کمتر و... که ارزش داره شما به هر حال یه ایلتس ارایه کنید.
باز هم هر سوالی داشتید من در خدمتم بالاخره علی123 رو گردن بچه های اینجا حق داره

سالار جان مهمون دورگه تهرانی-شهرستانی نمی خواهید؟!! :)
/حسین

آزاده 1392/03/19 ساعت 10:59

@مریم همسر علی اقای 123

با زبان متوسط و کمی تلاش و پشتکار و البته انرژی مثبت حتما می تونید 5.5 بگیرید. در ضمن به این فکر کنید که در نهایت اونور باید زبانتون رو تقویت کنید پس چه بهتر که از همینجا شروع کنید. همسر من هم شرایط همسر لیلا جون رو داشت و با همین تعداد جلسه و کار در منزل و البته اعتماد به نفس همون اولین دفعه 5.5 گرفت. تازه همونطور که لیلا جون گفتن زبان خانمه معمولا بهترم هست
یاد دوران دانشگاه افتادم از امتحان که می اوومدیم بیرون پسرا همه می گفتن آسون بود دخترا می گفتن سخت بود بدبخت شدیم می افتیم نمره ها رو که می زدن به دیوار پسرای عزیر 90% افتاده بودن و ما ها که کلاً 10% جمعیت پسرا هم نبودیم نمره های اول می شدیم. البته خدای نکرده فکر نکنید خرخوون بودیما فقط خواستم بگم که اعتماد به نفستون بالا باشه زبانتون حتما خوبه نمره هم می تونید بگیرید

شما که آبرو برا ما آقایون باقی نگذاشتی آزاده خانم :(
/حسین

طاها (فاطمه) 1392/03/19 ساعت 12:07

سلام به دوستان و تبریک به نوشکا جان ،
من که دیگه خیلی دارم از وضعیت خودم نا امید میشم!!
هنوز هم از پول انتخاب نشدم ! اگر من بخواهم وضعیت EOI ام را تغییر دهم و بگم که همسرم IELTS اش را فلات تاریخ میگیره (که بتونیم امتیازمون رو به 140 برسونیم ) و اقلا انتخاب بشیم ، در قسمت Language Skills که الان نمره ایلتس میخواد.چه کار میشه کرد؟ اگر همینجوری در پول بمونم و انتخاب نشم هزینه ایی که دادیم از دست میره. اقلا اینجوری میشه یه فرصتی گرفت که نمره ایلتس همسرم رو هم ارائه بدیم.
چه قدر فرصت میدن که ایلتس ارائه بده ؟

با توجه به مدت زیادی که در پول مانده اید به محض اینکه امتیازتون به 140 برسه از پول خارج شده و دعوتنامه ITA رو دریافت می کنید. در این حالت 4 ماه فرصت دارید نمره آیلتس و سوابق شغلی همسرتون رو هم ضمیمه مدارک خودتون کنید و بفرستید
/حسین

داریوش 1392/03/19 ساعت 12:16

مریم خانم
تا اونجا که من میدونم اگر برای آیلتس تکنیک و مهارت لازم رو کسب کنین میتونین در حد 5 رو بیارین. بنابراین اگر تو یه کلاس مخصوص آیلتس ثبت نام کنین و تکنیک های لازم رو کسب کنین میتونین موفق بشین. به فرض اگه به جای 5 ، 4.5 بگیرین فکر کنم 2000 دلار تفاوت در پرداخت هزینه ایسول باشه.

هما 1392/03/19 ساعت 13:19

سلام به همگی
وای من هفته پیش مسافرت بودم چقدر اتفاق های قشنگ افتاده.
نوشکا جان خیلی خیلی تبریک.
آقا حسین خیلی خیلی تبریک میگم.انگار هرکی کنترل این سایت را یه مدت میگیره دستش بختش باز میشه میگم نوبتی کنید.
آقا سالار حسابی تبریک میگم.از طرف من به خانمتون خیلی تبریک بگید.ان شا ا... بشه اونجا همدیگر و ببینیم و رفت و اومد کنیم مخصوصا که شما انگار خیلی مهمان نواز هستید.
دوستان یه مساله ای میخوام بگم شما ها هم الان خیلی وقته اصل مدارکتون اونوره؟؟؟
مخصوصا شناسنامه ها؟؟؟
به خدا ما دیگه نمیدونیم چکار کنیم؟هر جا هزار بهانه اوردیم برای این فقدان شناسنامه.دخترم رو باید مقطع جدید ثبت نام کنم مدیر مدرسه دیگه مشکوک شده بود که چرا شناسنامه ها را نمیتونم بدم.البته کپی داریم ولی میگفت اصلش باید باشه.با بدبختی پیچوندیمش.

ممنون همای عزیز
البته من در نقش کمک راننده هستم :)
/حسین

هما 1392/03/19 ساعت 13:42

مریم جان همسر علی آقا
مطمئن باشید اگه یکم تلاش کنید حتما موفق میشید.البته کلاس خیلی خوبه ولی من اصلا کلاس نرفتم با نظر آقا سالار موافقم همون کتابهای آیلس را گرفتم و خوندم خیلی کمک میکنه من هم به خاطر کار و مشغله ای که داشتم شبها وقتی همه میخوابیدند میخوندم مطمئن باشید که نمرشو میگیرید تازه اگه نمره کامل ۵ رو نگیرید در ازای هر نمره حداقل باید نمره کمتری از ۶۰۰۰ دلار را پرداخت کنید که به نظرم این خودش خیلی بهتره .حتما موفق میشید.خانوما تلاششون خیلی خوبه مگه نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.