دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مصاحبه کنسل شد!!!

 

متاسفانه مصاحبه در آخرین لحظات کنسل شد امروز قرار بود ساعت 5.30 بعدازظهر مصاحبه داشته باشم که تا 5.45 منتظر ماندم و خبری نشد. یک سری به ایمیل زدم و دیدم که آفیسر محترم ساعت 5.20 ایمیل فرستاده و مصاحبه رو کنسل کرده و گفته که باید یکسری بررسی های دیگه انجام بده.

فعلا که اتوبوس جهانگردی از روم رد شده و در حالت گیجی بسر می برم تا ببینیم چی میشه

 

 

نظرات 121 + ارسال نظر
تی تی 1392/03/30 ساعت 18:44

نگو که جدیه؟

کاملا جدیه!
/حسین

علی 123 1392/03/30 ساعت 19:13

انیشاءا... که خیره حسین آقا. من ذاتا آدم مذهبی هستم البته این موضوع کاملا شخصیه؛ ربطش اینه که معتقدم که اگه خدا نخواد برگی از درخت نمی افته. شما همه تلاش خودتون رو انجام دادید و همه می دونیم که دلیل خاصی نداره که بخواین استرس داشته باشید چون از خیلی از ما اطلاعاتتون در مورد نیوزیلند بیشتره و قطع به یقین اگه مصاحبه بدید اپروو میشید که هیچ, آفیسر انگشت به دهن می مونه. به خدا توکل کنید و مطمئن باشید که خدا از پدر و مادر برای آدم دلسوز تره و این در زندگی به من کاملا اثبات شده. یقین داشته باشید که اگه خیرتون درش باشه بدون شک درست میشه. من قلبا از موضوع نه ناراحتم و نه خوشحال چون به مهربانی خدا اعتقاد کامل دارم و هیچوقت هیچ چیز رو به زور از خدا نمی خوام کما اینکه هروقت خواستم و بهم داده تاوانش رو دادم. انرژی و آمادگی خودتون رو حفظ کنید و ارتقا بدید. به احتمال زیاد آفیستون وقت نکرده که پرونده رو کامل بخونه و می خواد خودش آمادگی کسب کنه.

ممنون علی جان
حق با توست. واقعش من اتفاقات بدتر از این تو زندگی زیاد داشتم. چاره ای بجز صبر نداریم.
این نیز بگذرد
/حسین

سحر 1392/03/30 ساعت 19:24

ناراحت نباش.
فرض کن به علت مشکل مخابراتی چند روز مصاحبت عقب افتاده.
استرس نداشته باش.

ممنون سحر جان
حتما :)
/حسین

تی تی 1392/03/30 ساعت 19:43

حسین آقای گل و طیبه ی عزیز
من مطمئنم با این همه انگیزه و اینهمه چیزای خوبی که واسه همه آرزو دارین و براشون قدم برمیدارین،بهترین ها رو واسه خودتون جذب میکنید.شاید این یه فرصت باشه واسه بازبینی.شاید یه چیزای کوچیکی از قلم افتاده بوده.

اندکی صبر سحر نزدیک است...

ممنون تی تی عزیز
بنظر مشکلی در verfication وجود داره که باید براش توضیح بدم. آفیسر قبلی (جیسون) verification رو کامل اعلام کرده بود. این بنده خدا تازه 10 دقیقه قبل از مصاحبه یادش اومده که باید اینها رو چک کنه. اونوقت اسم ایرانیها بد در رفته :)
/حسین

نوشکا 1392/03/30 ساعت 20:36

خیره ایشالا
اوه اوه میبینم که افیسر محترم کم آورده و جا زده ... خوب البته حق هم داره طرف حساب قدره
به فال نیک بگیر . تاریخ جدید اعلام نکرده؟

مرسی نوشکا جان. ترسید ضربه فنی بشه :)
فعلا باید یکسری توضیحات براش بدم تا بعد برسیم سر خونه اول
/حسین

الهام 1392/03/30 ساعت 21:00

ایشاالله خیر شما بوده...حتما صلاح این بوده..
راستی نگفتم svar یکم شوت می زنه..؟..!.. با svar مصاحبه داشتین؟
تا مدتها اسم منو غلط می نوشت!! حتی وقتی زنگ زد غلط صدام کرد!!! حالا خوبه اسمم خیلی راحته!

ممنون الهام جان
آره خود کچلشه. یه کم نه، خیلی شوت میزنه :)
/حسین

رها 1392/03/30 ساعت 21:35

سلام دوستان
اینقدر گیجم که نمی دونم درست تایپ می کنم یا نه. بعد از ۴ ماه خانم لافنن (آفیسر پرونده من و همسرم) به ما ایمیل زد و گفت هیچ کدوم از امتیاز های ما به جز امتیاز سن و مدارک تحصیلی همسرم رو قبول نکردن. که میشه ۷۵ امتیاز.
چیزی که عجیبه اینه که همسر من ۱۳ سال سابقه کار تخصصی در رشته خودش (مهندسی الکترونیک) داره که برای تمام سال هاش قرار داد و تمام مدارک لازم رو فرستاده و از قرار تا امروز با شرکت هم تماسی برای چک کردن گرفته نشده. مدارکش رو هم برای NZQA فرستاده بوده و اسس شده بود. فکر می کنید به خاطر اینکه IPENZ نفرستاده بوده؟
ضمنا مدارک تحصیلی خود من به دلیل اینکه تماما از دانشگاههای دولتی بوده که اسمشون توی لیست بود ما برای NZQA نفرستادیم و حالا تو این ایمیل نوشته شده که کوالیفیکیشن های همسر شما در لیست استثنا شده از بررسی NZQA نیست!!!
از همه بدتر اینه که تا ۲۰ جولای به ما فرصت دادن که براشون مدارک اضافه تر و یا توضیحاتی رو بفرستیم و اصل مدارک دست خودشونه که این یعنی نمیشه برای IPENZ اقدام کنیم....
تا حالا همچین چیزی دیدید؟ اگه کسی اطلاعی داره خیلی ممنون می شم در اختیار ما بذاره

علی 123 1392/03/30 ساعت 21:55

رها خانم::: مگه توی نامه ITA تون ازتون IPENZ خواستن؟ اصلا مگه چیزی غیر از اونچه که اونجا ازتون خواسته شده ارسال کردید؟ موبه مو همونها رو ارسال کردید دیگه؟ عنوان مدرک تحصیلی اسس شده با LTSSL مطابقت داره یا نه؟ List of Qualifications Exempt From Assessment رو ببینین و بهش بگین که اسم دانشگاهتون توی کدوم صفحه ثبت شده مثلا صفحه 4...
تا 20 جولای تقریبا یک ماه فرصت دارید. یک ساعت رو هم هدر ندید.

دوستان من دوازده جوئن یعنی هشت روز قبل اپروو شدم و نامه AIP رو هم دریافت کردم اما به خاطر اینکه مریم برای آیلنس استرس نگیره تقریبا به کسی نگفتم تا دیروز که طیبه خانم من رو قانع کرد که بهتره مریم بدونه. اما امروز که این مسأله برای آقا حسین ایجاد شده انگار که برای خودم پیش اومده و واقعا از خدا می خوام که اگه خیرشون درش هست کارشون زودتر به سرانجام برسه. حسین آقا هرچند من درجوار شما تلمذ می کنم اما به عنوان برادر کوچک شما واقعا هرکاری که بلد باشم یا ازدستم بربیاد دریغ نمی کنم و شیرینی Approve شدن من بدون Approve شدن شما کامل نیست این رو از صمیم قلب می گم و منتظرم که کارتون هرچه سریعتر اگه خدا صلاح بدونه و خیرتون درش هست درست بشه. این موضوع اگه برای هرکدوم از دوستانی که طی این دوسال افتخار آشناییشون رو دارم پیش می اومد دقیقا همین احساس بهم دست می داد. این گروه واقعا با هم پرونده ها رو شروع کردن و با هم دارن انیشاءا... به نتیجه میرسن و انیشاءا... شیرینیش خالص خواهد شد.

ممنون علی عزیز
شما استاد مایی. مجدد تبریک میگم که اپروو شدی. کار خوبی کردی داستان رو لو دادی :)
/حسین

داریوش 1392/03/30 ساعت 22:12

حسین عزیز: این داستان کمی اذیت میکنه آدم رو ولی مطمئنم تو با شخصیتی که داری وصبر ستودنیه تو و طیبه خانم به خوبی از کنارش گذر کردین و باز صبر میکنین. آرزو میکنم هر چه زودتر اون آفیسر سوپر آیکیو توضیحاتت رو قبول کنه تا خیلی زود مصاحبه بشی. با علی موافقم هیچی جز خیر و مصلحت درش نیست. باکت نباشه دوست عزیز.

علی جان مبارک باشه بسیار خوشحالم که نتیجه گرفتی.
حکمت طولانی شدنش برای تو هم همونطور که قبلا گفتم این بود که مریم خانم به این نتیجه برسه که گرفتن آیلتس لازمه و توانایش رو دارن.

مرسی داریوش جان از لطف و محبت زیادی که من داری :)
/حسین

داریوش 1392/03/30 ساعت 22:17

رها خانم : تاسف آور اما فکرمیکنم این آفیسر هم داره گیج بازی در میاره. سفارش های علی رو منم تاکید میکنم. امیدوارم مشکلتون حل بشه. اگر ترتیب اثر نداد خدای نکرده به منیجرشون ایمیل بزنید.

مجتبی 1392/03/30 ساعت 22:57

به حسین:: ایشاا.. که خبرهای خوب هم می یاد.

به علی 123:: اولا مبارک باشه و زودتر بیای اینجا. توی فروذگاه ایران به ارز گیر ندادن. فقط من همه رو یکجا نگذاشتم.
من BNZ حساب باز کردم. هیچ پولی بابت افتتاح حساب نگرفتند. ولی ماهانه یه مبلغی کم میشه. خیلی زیاد نیست.
من درخواست ویزا کارت دادم که گفت 3 تا 4 روز طول می کشه. اما هنوز برای کارت اعتباری کاری نکردم. فعلا خواستم از شر پول ها راحت شم.
یه صرافی خوب هم بهم وسط شهر معرفی کردن که قیمتش عالی بود و خوب پولهامو تبدیل کردم. حتما برید اونجا. (آدرسشو براتون می زام بعدن)

به رامین:: من با امارات اومدم. قیمت بلیط یکطرفه 3100000 تقریبا شد.

مرسی مجتبی جان
/حسین

آزاده 1392/03/30 ساعت 23:20

به حسین،

به دلتون بد نیارید درست می شه ایشاله

به علی آقا ۱۲۳

اگه به شما پی آر نمی دادن یواش یواش نگران می شدم که پس به کی می خوان بدن. شما لیاقتشو داشتید تبریک به شما و مریم خانم.

به رها

اینکه ipenz می خواید یا نه بستگی به این داره که توی نتیجه NZQA چی نوشته باشه اگه مدرک همسرتون مهندسی ارزیابی شده باشه لازم نیست و لی اگه فقط لول ۷ ارزیابی شده باشه و توصیه کرده که باید ipenz هم بگیرید که در نتیجه حق با کیس آفیسرتونه و شما هیچ کدوم از امتیاز های بنوس رو نمی گیرید. اگه حالت دوم براتون اتفاق افتاده هرچه سریعتر اقدام کنید.

ممنون آزاده جان
/حسین

تی تی 1392/03/30 ساعت 23:28

ههههههههههههههههههووووووراااااااااااااااااااااااااااااااااا.سلام.علی آقای ۱۲۳
خیلی خیلی مبارکا باشه.بابا خوب این چه کاریه؟ما کلی سر خدا رو شلوغ کرده بودیم این چند روزه احتمالا این ملایک و آسمونی ها حسابی بهمون خندیدن که ما چقدر پرتیم و...
امیدوارم مریم جون به زودی آیلتسش رو هم بگیره و دیگه این داستان تموم شه.

رضا 1392/03/30 ساعت 23:47

ترک خوردم اینقدر که سرد و گرم شدم! در چند ساعت اخبار خوب و بد با هم!
حسین جان نگران نباش. این همه انرژی مثبتی که به بقیه می دی به خودت بر می گرده. درست می شه. یه کم دیگه هم باید صبر کنید.
طیبه خانم سخت نگیر تمرکزت روی امتحانت از دست نره.
رها@ احتمالا سوتی خانم لفنن بوده ولی کامنت آزاده رو جدی بگیر. گرچه برای مهندسی الکترونیک نباید این مشکل پیش بیاد.

مهتاب 1392/03/30 ساعت 23:55

سلام دوستان
داداش حسین الان اومدم و به وبلاگ سر زدم که خبر مصاحبه رو بخونم... باورم نمیشد!! ...چقدر اینا گیجن!! حتما خیری توش بوده

علی 123 عزیز از صمیم قلب بهت تبریک میگم :)

دوستان من امروز مصاحبه داشتم. 4 ماه از آفیسر دار شدنم گذشته بود و ایمیلی که گرفتم تاریخ اشتباه برای مصاحبه اعلام کرده بود. فکر کردم احتمالا ایمیل رو اشتباه فرستاده... آخه هیچکس 4 ماهه برای مصاحبه دعوت نمیشد... راستش اصلا آمادگی نداشتم و برای کار هم اقدامی جدی نداشتم...
هرجور بود مصاحبه انجام شد. بعدا سر فرصت نکاتی که به ذهنم برسه رو می نویسم. نتیجه اش هم که دیگه با خداست.

مبارک باشه مهتاب جان. با آرزوی یک ویزای رزیدنت تپل!
/حسین

آزاده 1392/03/31 ساعت 00:33

به مهتاب جون

مبارکه چه بی سر و صدا. سابقه که داشته دو تا از دوستان آقا آرش هم ۴ ماه بهد از کیس افیسردار شدنشون مصاحبه شدن. کیس آفیسر شما هم یادمه اون خانمه که قیافش خیلی خاص بود و اصمش شانتل مانک بود

می خواستم بدونم که قبل از اینکه قرار مصاحبه بزاره باهاتون تماس گرفته بود مدرک اضافی خواسته بود یا اینکه اولین تماسش قرار مصاحبه بود؟

رامین 1392/03/31 ساعت 04:04

به علی 123: آقا مبارکا باشه . دیگه کم کم داشتیم نگران میشدیم آقا . خیلی خبر خوشحال کننده ای بود.
راستی مگه بعد از Approve شدن هم همسر وقت داره آیلتس بده؟!
به جسین :: نگران نباش یک اشتباه بوده پیش میاد

داریوش 1392/03/31 ساعت 09:01

به مجتبی : آقا به سلامتی و مبارکی. امیدوارم بقیه کارهات هم به خوبی پیش بره و هر چه زودتر خبر پیدا کردن کار مورد نظرت رو بشنویم.

مهتاب خانم مبارک. انشالا نتیجش براتون کاملا مثبت باشه.

علی 123 1392/03/31 ساعت 09:24

آقا رامین::: اینطوره که یک شخص دیگه ای به نام آمارانا واتسون ایمیل میزنه و یک فایل PDF حاوی Approved In Principle یا AIP و (برای ما) یک قرارداد خرید پکیج ESOL رو ارسال می کنه. ظاهرا AIP توسط کیس آفیسر تهیه میشه و توش نوشته که تا شش ماه از تاریخ دریافت این نامه می بایست پاسپورتها و Migrant Levy رو پرداخت کنید و یک سری اطلاعات دیگه مثلا اینکه به اموال و خودرو شما برای ورود به نیوزیلند گمرکی تعلق نمی گیره و از اینجور چیزها. من هم به خانم دایانا ایمیل زدم و خیلی رسمی در دوخط تشکر کردم و گفتم باتوجه به تحریمهای سیستم بانکی ایران ما به کارتهای ویزا و مستر و اینجور چیزها دسترسی نداریم و این کارتها اصلا در ایران صادر نمی شن, آیلتس خانمم هم هنوز حاضر نیست وضمنا اگه اجازه بدی پرداخت رو از طریق سفارت انجام بدیم و مدارکمون رو هم از طریق سفارت ارسال و دریافت کنیم. اون هم برام نوشته که من از مشکلات پرداخت هزینه ها در ایران اطلاع دارم و You are more than welcome to present yourself at the NZ Embassy و می تونید مدارک و هزینه ها رو ازطریق اونجا ارسال کنید و من هم از طریق پست دیپلماتیک مدارک رو براتون ارسال می کنم. ضمنا گفته که تا مدارک زبان انگلیسی همسرت حاضرنشده پاسپورتها رو نفرست و مایگرنت لوی رو پرداخت نکن. بهش گفته بودم که یکی دوماه طول میکشه.
گذشته از همه اینها انشاء نامه ای هستش که ایشون در پاسخ نوشته که کلماتش خیلی مودبانه و زیباست و در اون از کلمات مثبت استفاده شده.

علی 123 1392/03/31 ساعت 09:27

دوستان بابت تبریکهاتون صمیمانه تشکر می کنم و بابت همه کمکهای فکری که بهم کردید از تون سپاسگزارم.

کتایون 1392/03/31 ساعت 09:42

ای بابا... اینا دیگه چه جورشن! به قول آقا رضا ترک خوردیم!
داداش حسین اصلا خودتونو ناراحت نکنید... مطمئنا دفعه بعد با آمادگی و تسلط بیشتر مصاحبه رو به بهترین شکل برگزار میکنید... نکنه مشکل از نذری بوده که من کردم؟ فکر کنم من اصلا دعا نکنم بهتره من دیگه رسما برای هیچ کدوم از دوستان دعا نمیکنم که کاراتون راحت انجام بشه... خدا با من سر لج افتاده! خخخخخ

علی آقای 123 خیلی خوشحال شدم از به سرانجام رسیدن کارتون... شما که دعاتون میگیره به جاش برای ما منتظران دعا کنید... درضمن قرار داشتیم که بعد از Approve شدن اطلاعات خاصتون رو در اختیار ما قرار بدین...

آقا مجتبی... ورود پیروزمندانه و سرافراز شما رو به kiwi land تبریک و تهنیت میگویم و امیدوارم هرچه زودتر کار مورد نظرتون رو پیدا کنید و برامون همچنان خبرهای خوب بنویسید...

مهتاب عزیز... من دارم با میکروفون میام سراغت که راجع به مصاحبه باهات صحبت کنم و وقتتو بگیرم

آبجی کتی اگه تو نذر و دعا نکرده بودی که احتمالا من کلا دود شده بودم. شما به نماز شبات ادامه بده لطفا :)
/حسین

سینا 1392/03/31 ساعت 10:06

حسین جان:: مصاحبه منم یک بار در آخرین دقیقه عقب افتاد. خیلی حس بدیه. کاملاً درک می کنم. ولی مطمئنم آخرش درست میشه. یک سوءتفاهم پیش اومده که رفع خواهد شد.

علی 123:: از صمیم قلب تبریک می گم. ایشالله موفقیتهای بعدی

مهتاب خانم:: خسته نباشید. ایشالله بهترین نتیجه رو بگیرید.

ممنون سینا جان. امیدوارم زودتر مشکل رفع بشه
/حسین

مریم همسر علی 1392/03/31 ساعت 11:11

از همه خواهرها و برادرهای گلم متشکرم انشاالله همه شما هم کارتون درست شه و همونطوری که می خواین پیش بره و البته خیرش در اون باشه . ولی برای آقا حسین ناراحت شدم و این رو ایمان دارم هیچ برگی از درخت نخواهد افتاد جز با خواسته اون . برای چیزی که الان ناراحت هستیم شاید در آینده باعث خوشحالی ما بشه که خیر و حکمتی داشته این موصوع . من واقعا از صیمیم قلبم برای شما آرزوی موفقیت می کنم که زودتر مشکلات مدارکتون حل شه .
من دارم زبان می خونم ولی خیلی عقب هستم ولی باید خودم رو برسونم چاره ای نیست الان همه چشم امید خانواده من به موفقیت من بر می گرده هی وای من . نه اینکه به زبان هم علاقه وفور دارم باید روزی 5 ساعت هم در جوارشون باشم
خلاصه ببینم می تونم موفق بشم یا نه که شرمنده شما نشم دعا کنین واسم

حتما موفق میشی مریم جان. حالا که دیگه انگیزه کافی هم داری :)
/حسین

مجید 1392/03/31 ساعت 11:14

حسین آقا به فال نیک بگیر مطمىن باش خیریتی توش بوده ، اینجوری با اعتماد به نفس بیشتری میری واسه مصاحبه .
@ علی ١٢٣ :: علی آقا تبریییییییییک واقعا خوشحالمان کردی مبارک باشه

ممنون مجید جان
/حسین

الهام 1392/03/31 ساعت 11:25

تبریک فراوااااااااااااااااااان به علی آقا ۱۲۳...خیلی خیلی خوشحالمون کردید...دست راستتون روی سر ما...

سالار 1392/03/31 ساعت 12:00

@علی 123 عزیز
بسیار بسیار تبریک میگم به جانت به حدی خوشحال شدم که حد و حساب نداشت به طوری که خودم هم تعجب کردم از این همه خوشحالی.
حسین جان از موضوع مصاحبه شما هم اصلا" ناراحت نشدم. راستش نمیدونم اونم به نظرم خیلی طبیعی اومد که اصلا" چیز مهمی نبوده و طی 5 روز آتی به مصاحبه دعوت خواهی شد.
@مجتبی جان : حلوله مبارک شما در سرزمین کیوی رو تبریک میگم و امیدوارم هرچه سریعتر کار مورد نظرت رو پیدا کنی. ما رو در جریان کارات بزار

از بس دلت بزرگه سالار جان :)
/حسین

صادق 1392/03/31 ساعت 12:05

با سلام به دوستان
با عرض تبریک به آقای علی ۱۲۳ . علی آقا ایمیلمو گذاشتم حتما خیلی فوری بهم ایمیل بزن منم ساکن کرمانشاه هستم شاید در این مقطع بتونم کمکی به شما بکنم . یه پیشنهاد برات دارم .

نوشکا 1392/03/31 ساعت 12:13

@رها
شاید مشکل شما شبیه به من بوده باشه چون من از اسسمنت معاف بودم ولی در مرحله قبل از ita منو رد کردن چون عنوان مدرکم رو نوشته بودم مهندسی کامپیوتر
دقت کنید که مهندسی در نیوزلند لزوما معادل لیسانس نیست و کمتراز اونه . پیشنهاد میدم ترجمه رسمی مدرک و ریز نمراتتون رو برای افیسر بفرستید . حتما یه چیزی رو اشتباه متوجه شده اند
موفق باشین
@علی 123
چه کار خوبی کردین . خیلی مبارک باشه برای هر دو .دیگه الان همه چیز به زحمتای خانم بستگی داره که براش آرزوی ایلتس 7 میکنم . ما منتظریم خانم
@مجتبی
به سلامتی و شادی .امیدوارم به زودی خبر کار پیدا کردن . راستی توی فرودگاه راجع به میزان ارز مجاز برای کسایی که مهاجرت میکنن نپرسیدین ؟ تا چقدر رو بنظرتون گیر نمیدن ؟اخه اولش ادم پول زیادی لازم داره
راستی بچه ها مبارک باشه قیمت ارز هم داره میاد پایین

نوشکا 1392/03/31 ساعت 12:14

@مهتاب
به سلامتی . پس راس تاریخی که اعلام کرده بودی مصاحبه انجام شد . راحت شدی

رها 1392/03/31 ساعت 12:38

سلام
خیلی ممنون میشم اگه کسی مدارکش رو برای IPENZفرستاده قبلا ما رو راهنمایی کنه. ظاهرا باید مدارک رو بفرستیم..

آزاده 1392/03/31 ساعت 13:14

به رها
با من تماس بگیر akhodaparast_at_gmail

علی 123 1392/03/31 ساعت 13:20

دوستان خیلی ممنون بابت تبریک گرمتون امیدوارم همیشه شاد و خرّم باشید از این همه لطف و محبت شرمنده شدم. ممنونم. به خواست خدا ویزاها که رسید حتما فایل مصاحبه م رو که قولش رو دادم به اشتراک میذارم و امیدوارم بتونه مفید واقع بشه.

آقا صادق::: من ایمیل شما رو پیدا نکردم. میشه لطفا دوباره بنویسید؟

صادق 1392/03/31 ساعت 13:38

@علی ۱۲۳ : sad.rezaei@gmail.com

رها 1392/03/31 ساعت 14:06

@آزاده: من برات ایمیل زدم

حسین 2 1392/03/31 ساعت 16:49

حسین جان احتمالا افیسرا این وبلاگ رو میخونن و خودش خجالت کشیده که باحات مصاحبه کنه .
علی جان مبارکا باشه .... به امید موفقیت های بعدی
منم که تقریبا یک سال داره میشه افیسر دارم و خانم ومکسین ازش پبگیری کردم منتظر سکوریتی چکه اما گفت 2 هفته بعد مصاحبه جواب رو میده

میخوام صحبت کنم از دلش در بیارم!
/حسین

مجتبی 1392/03/31 ساعت 17:19

به نوشکا:: توی فروگاه اوکلند وقتی فرم ورود مسافر رو داری پر می کنی ، یه قسمت هست که گفته دارایی هایی که داری با ارزش هست بیشتر از 10000 دلار نیوزلند هست یانه . مثلا شامل جواهرات و سایر چیز ها هم میشه. من ترسیدم یه و قت شامل لپ تاب و بقیه وسایل ها هم بشه . ریسک نکردم گفتم آره.
بعدش وقتی به قسمت چک کردن رسیدم، کلی سوال کرد که از کجا اوردی ، چرا اوردی. خلاصه یه 20 دقیقه طول کشید . اما آخرش یه فرم دادن که پر کردم و گفتم توی فرم که کار کردم و پس اندازه خودم هست و کسی هم ساپورتم نمیکنه. بعدش دیگه اصلا چک نکردن .

Hessam 1392/03/31 ساعت 17:30

@علی 123: خیلی مبارکه. کاش اونجا بودم دستی به سر من میکشیدی.
@حسین: منتظر خبرای خوب ازت هستیم. نگران نباش. وضعیت من رو که دیده بودی.
@مهتاب: لطفاً اگر ممکنه در اسرع وقت از مصاحبتون توضیحی ارائه کنید. اینکه برای Job search ازتون چی خواست و شما چی ارائه کردید و ....
@ بقیه دوستان: من هم مصاحبه دارم. یک آرزوی موفقیتی، ابراز خوشحالیی، چیزی بگید. احساس میکنم یک تکه چوب خشک هستم.

به سلامتی
برات آرزوی موفقیت میکنم :)
رزیدنت که بجای خود ولی امیدوارم مصاحبه ات کنسل نشه!
راستی اطلاعات جدولت هم کامل نیست
/حسین

ازاده 1392/03/31 ساعت 18:39

آقا حسام

امیدوارم که مصاحبتون به خوبی و خوشی انجام بشه. چوب خشک چیه اختیار دارید. تاریخ مصاحبتون رو بدید و ساعتش دعای مخصوص هم می کنیم

سالار 1392/03/31 ساعت 19:36

حسام جان
اگه کارات همونطور که قرار بود و برنامه ریزی کرده بودی بره جلو PR صد درصده. دیگه چی میخوان مگه؟

داریوش 1392/03/31 ساعت 20:37

مجتبی جان : من یه دوستی تو کاندا دارم که اکیدا بهم توصیه کرده که وقتی برای اولین بار وارد فرودگاه میشیم حتما لیستی از دارائی هام رو اعلام کنم حتی غلو کنم چراکه بعدا ( طبق قانون کانادا البته) تا ۵ سال میتونیم پول وارد کشور کنیم بدون اینکه مشکل جدی داشته باشه . چون قبلا اعلام کردیم که تو ایران کار کردیم و خونه و... داریم. من الان دچار دوگانگی شدم میشه بیشتر توضیح بدین. بالاخره چی کار باید بکنیم؟

آقا حسام مبارک باشه آرزو میکنم با موفقیت این مرحله رو هم پشت سر بگذاری. مصاحبت کی هست ؟

کتایون 1392/03/31 ساعت 21:00

@ مسیو حسام::: امیدوارم مصاحبه تون با موفقیت انجام بشه و به زودی به نتیجه برسید... فکر کنم 5شنبه دیگه باشه درسته؟

علی 123 1392/03/31 ساعت 21:44

مهتاب خانم, Hessam جان, حسین 2 عزیز و الهام خانم گرامی::: براتون در مصاحبه صمیمانه آرزوی موفقیت می کنم و به امید خدا اونجا همه مون دور هم جمع خواهیم شد و از این ایام به نیکی یاد خواهیم کرد.

مهدی دوست منصور 1392/03/31 ساعت 22:06

سلام و تبریک به همه دوستانی که ویزاهاشون قبول شده و خبرهای خوبی دارن.
ما حدود یک ماه بعد از ورود به نیوزلند به خاطر یک اتفاق ناگواری که اینجا توی ایران رخ داده بود مجبور شدیم برگردیم و حدود یک ماهه که ایرانیم.
فقط میخواستم بگم که احتمال اتفاقات ناجور بعد از ورودتون به کشور جدید رو هم صفر نبینید و همیشه یک مقدار از منابع مخصوصا مالی رو برای این مواقع در نظر بگیرید. امیدوارم که از این جور اتفاقات برای کسی رخ نده ولی خب میدونیم که این آرزو محاله.
ضمنا این فایل دوره Job searching strategy هست که Chamber of Commerce برگزار میکنه. پیشنهاد میکنم با دقت زیاد و مو به مو مطالعه کنید:
http://www.newkiwis.co.nz/documents/NZ%20Job%20Search%20Strategy.pdf

مجدد فوت پدرتون را تسلیت میگم
/حسین

سالار 1392/03/31 ساعت 23:12

@مهدی دوست منصور
تسلیت میگم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظارت باشه.
فایلی که گذاشته بودی بسیار خوب بود .البته فعلا" گذرا نگاه کردم تا فردا بقول خودت کامل و با دقت بخونم
یه چیز دیگه هم واسم سوال شده. خوب معمولا"تو کیس های مشابه تو فامیل ما تو این جور مواقع بر نمیگردن تازه اونا اکثرا" تو کشورهای اروپایی هستن که نزدیکتره.

آزاده 1392/03/31 ساعت 23:28

آقا مهدی بهتون تسلیت می گم امیدوارم غم آخرتون باشه و بعد از بازگشتتون با انرژی دنبال کار بگردید و هرچه سریعتر کار مورد نظرتون رو پیدا کنید. از لینکتون هم واقعا ممنون. حق با شماست خیلی از بخش های زندگی قابل پیش بینی و برنامه ریزی نیست امیدوارم که بعد از این شادی و موفقیت در انتظارتون باشه

علی 123 1392/04/01 ساعت 00:00

تسلیت عرض می کنم مهدی جان, خدا بهتون صبر بده. این یکی دو روزه خیلی توی ذهنم بودی و خیلی دوست داشتم خبرهای خوب ازت بشنوم. واقغا متاسف شدم. بازماندگان سلامت باشن.

سینا 1392/04/01 ساعت 00:06

آقا مهدی :: تسلیت عرض می کنم
آقا حسام :: برات آرزوی موفقیت دارم

هما 1392/04/01 ساعت 00:25

اقا مهدی واقعا از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم.امیدوارم هرچه زودتر برگردید و همه چی اونجوری که خودتون دوست دارید بشه
حسین جان احساس میکنم یکم دپرس شدید.البته حق هم دارید ولی من مطمئن هستم که همه چی به خوبی پیش میره.من یه دوست دارم که همیشه میگه هر چیزی در اون زمانی که واقعا موقعش است اتفاق میوفته.مصاحبه شما هم حتما وقت خودش انجام میشه

اقا علی حسابی تبریک.خیلی خوشحال شدم برای همه ما هم دعا کنید
آقا حسام من مطمئنم که همه چی خوب پیش میره.من منتظر مصاحبتون هستم.بعدش به من خبر بدید.راستی آقای وکیل قرار نیست تو مصاحبه باشه؟یه بار خیلی وقت پیش که ما ازش پرسیدیم گفته بود اگه مصاحبه باشه اونم ویدئو کنفرانس میذاره و تو مصاحبه خواهد بود

لطف داری هما جان. فعلا که یه نامه بلند بالا براش نوشتم و منتظر جوابش هستم
/حسین

تی تی 1392/04/01 ساعت 00:40

آقا مهدی واقعا متاشفم و از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم.کاش تجربه نکرده بودیم این درد رو.

@طیبه ی عزیز
شرمنده این روزا شدیدا درگیر مهمون و جابجایی و.... هستم ولی امیدوارم امتحان خوبی داشته باشی و زودتر این قضیه ختم به خیر بشه و با هم جشن بگیریم.

@حسام حان ما منتظر پی آر شما هستیم.

@مریم جان از نتیجه ی پی آر علی آقا معلومه زنی محکم پشتشه.مطمئن هستم که از پسش بر میآی.

@داریوش و سپیده ی عزیز مشتاق دیدار،چه خبرا؟زیارت ها قبول.نوبتی هم باشه کم کم نوبت شماست که خبر پی آر بدبد.

طیبه و داریوش همین الان که شنبه ساعت 10 صبحه دارن امتحان میدن. ممنون تی تی عزیز
/حسین

تی تی 1392/04/01 ساعت 00:42

هما جان اگه اشکالی نداشت بگید وکیلتون کیه؟اوضاع خوبه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.