دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مرجع کامل کاریابی-قسمت دوم

ادامه از قسمت اول


1-07 (رزومه و انواع آن)

·         در رزومه نام و عنوان باید به اندازه کافی بزرگ و برجسته باشد تا هنگام مصاحبه براحتی دیده شده و خوانده شود. بعد از آن هم اطلاعات تماس آورده می شود. لازم است آدرس ایمیل منطقی باشد مثلا نام و نام خانوادگی شما باشد و نه یک نام بی معنی

·         رزومه عموما بر دو نوع قدیمی ترتیب زمانی (Chronological) و مبتنی بر مهارت (Skills Base) نوشته می شود و البته هیچ یک ترجیحی بر دیگری ندارد

·         در رزومه هایی که به ترتیب زمانی تهیه می شود، ابتدا اطلاعات مربوط به مدارک تحصیلی (یا حرفه ای) و سپس تجربیات کاری آورده می شود (جدیدترین ها اول می آیند) و بدنبال آن فعالیت ها و علاقمندی ها ذکر می شوند. در پایان هم مهارت های مرتبط و مراجع ذکر می شوند

·         در رزومه های مبتنی بر مهارت ابتدا مهارت های قابل انتقال مرتبط با شغل مورد نظر ذکر می شوند. بهتر است مهارت ها دسته بندی شده و در صورت وجود مدارک تایید کننده آنها ارائه شوند. سپس به ترتیب تجربیات کاری، مدارک تحصیلی و فعالیت ها و علاقمندی مطرح می شوند


1-08 (ویژگی های رزومه-قالب و فرمت)

·         رزومه باید عاری از خطاهای گرامری و زبانی باشد

·         رزومه باید باید کوتاه و مرتبط با شغل مورد نظر باشد. لزومی به ذکر همه تجربیات نیست

·         آنچه در روزمه باید صادقانه و واقعی باشد ولی لزومی ندارد همه واقعیت ها گفته شود

·         یک رزومه عمومی برای همه موقعیت های شغلی مناسب نیست، برای هر موقعیت باید رزومه مستقلی تهیه شود


1-09 (ویژگی های رزومه-سوابق شغلی و ویژگی های شخصیتی)

·         بخش سوابق شغلی رزومه خیلی لاغر است در حالیکه باید بنحوی تاثر گذار شامل ویژگی های ارزشمند شما باشد، بطور مثال منشی یک مدیر ارشد بودن به معنی مورد اطمینان بودن و نماینده شرکت نزد مشتریان بودن است که باید روی آنها تاکید شود. یا مثلا کار کردن در یک کشور دیگر به معنی داشتن تجربه بین المللی یا آشنایی با زبان های خارجی است

·         باید ویژگی هایی را برجسته کرد که مرتبط با شغل درخواستی باشد. بخصوص ویژگی های شخصیتی از قبیل مسئول بودن، سخت کوش بودن و از این قبیل که برای هر شغلی مفید است


1-10 (ویژگی های رزومه-علاقمندی ها)

·         لازم است به بخش علاقمندی ها در رزومه توجه کافی شود. این بخش جلوه های واقعی از زندگی، توانمندی ها و استعدادهای شما را نشان می دهد. بطور مثال اشاره به طیف متنوعی از فعالیت های ورزشی و اجتماعی نشان دهنده، پتانسل بالای شما در برخورد با انواع مشکلات و به عهده گرفتن مسئولیت های مختلف است و نشان می دهد تا چه حد می توانید با بقیه اعضای شرکت سازگاری داشته باشید

·         سعی کنید مهارت لازم در نوشتن شفاف و کامل بخش علاقمندی ها را پیدا کنید. صرف اشاره کردن کفایت نمی کند و لازم است تا آنجایی موضوع شرح و بسط داده شود که ویژگی ها و استعدادهای فردی، روحی، شخصیتی و نیز دست آوردهای شما نشان داده شود


1-11 (ویژگی های رزومه-معرف)

·         لازم است معرف های حرفه ای و مرتبط را در چنته داشته باشیم تا در در صورت لزوم بتوانیم کارفرما را به آنها ارجاع دهیم. بهتر است معرف از مدیران و کارفرمایان قبلی، اساتید و متخصصین انتخاب شوند و ذکر دوستان بعنوان معرف ترجیحی ندارد

·         بهتر است از قبل با معرف هماهنگی لازمه صورت پذیر و حتی رزومه برای وی فرستاده شود تا در صورت تماس از طرف کارفرما غافلگیر نشده و تاثیر ذهنی منفی روی کارفرما نگذارد

·         لزومی ندارد اسم و آدرس معرف ها در رزومه بیاید. می توان عبارت کلی "در صورت درخواست معرفی می شوند" را در این قسمت آورد


1-13 (کاورلتر و تاثیرات آن)

·         کاورلتر باید بتواند تاثیر مثبتی روی خواننده بگذارد

·         در کاورلتر سعی کنید رسمی و حرفه ای باشید و از کلمات کوتاه شده استفاده نکنید

·         هر کاورلتر باید مختص موقعیت شغلی مورد نظر نوشته شود

·         سعی کنید با تحقیق در وبسایت شرکت و شغل مورد نظر، اطلاعات کافی بدست آورید و در کاورلتر به مهارت هایی از خود اشاره کنید که پاسخگوی ویژگی های شغل مورد نظر باشد

·         نیاز نیست مستندات دیگری از قبیل مدرک دانشگاهی را همراه کاور لتر بفرستید. اگر کارفرما مجذوب کاورلتر و رزومه شما شده باشد، هر مدرک دیگری که نیاز باشد را از شما خواهند خواست


1-14 (ویژگی های کاورلتر-موقعیت شغلی)

·         در کاورلتر باید مشخص باشد دقیقا برای چه موقعیت شغلی اقدام می کنید

·         جملاتی که در وبسایت شرکت یافته اید را کلمه به کلمه در کاورلتر بازگو نکنید

·         اگر در کاورلتر ادعا می کنید که فرد مناسبی برای آن موقعیت شغلی هستید، دلایل منطقی ذکر کنید. صرف علاقمندی به آن شغل کفایت نمی کند

·         در ذکر جملات افراط و تفریط نکنید. بطور مثال اعتماد بنفس بیش از حد و غیر عادی از خود نشان ندهید


1-15 (ویژگی های کاورلتر-حواشی)

·         در کاور لتر جمله ای شبیه "بسیار خوشوقت خواهم بود اگر فرصتی به من بدهید تا طی ملاقاتی توانمدی های خود را برای شما تشریح کنم"، مودبانه و حرفه ای است

·         در کاور لتر از مقایسه خود با دیگران اجتناب کنید

·         در کاور لتر از ادعاهای عجیب و غریب که برای آن ها شواهد کافی ندارید، پرهیز کنید

·         از عبارات غیر قطعی از قبیل "ممکن است بتوانم ...." استفاده کنید

·         نشان دهید که اهداف شرکت را می فهمید و می شناسید، در غیر این صورت در مجاب کردن شرکت مبنی بر اینکه برای آنها مفید هستید، موفق نخواهید بود

·         بسیار خوب است در پایان از وقت و توجهی که شرکت صرف خواندن کاورلتر شما می کند، قدردانی کنید


ادامه دارد...


پی نوشت: بالاخره بعد از فراز و نشیب فراوان ویزای ما هم صادر شد. ایشالله مبارکم باد!!!!!

نظرات 76 + ارسال نظر
رامین 1392/07/20 ساعت 10:01

با تشکر از مطالبتون آقای حسین ::
آیا باید یک رزومه یکتا داشته باشیم؟ یا برای هر کاری که میخواهیم اپلای کنیم یک روزمه جداگانه ؟

قاعدتا نباید یکتا باشه. بسته به موقعیت شغلی و شرکت باید بخش های متفاونی از رزومه برجسته بشه
/حسین

سالار 1392/07/20 ساعت 10:03

دستت درد نکنه حسین جان مثل همیشه بسیار مفید بود
فقط در قسمت کاور لتر از عبارات غیر قطعی استفاده بکنیم یا نکنیم؟

یک مثال بزنم:
"ممکن است من بتوانم در حل فلان مشکل شرکت کمک کنم"
فقط در موارد مشابه استفاده از عبارات غیر قطعی مفید است تا نشان دهنده مودب بودن شما باشد
/حسین

مسعود.ک 1392/07/20 ساعت 11:26

با تشکر از سمیرا ،حمیدرضا و حسین خان. ممنون از راهنماییتون انشاالله بیشتر مزاحمتون میشم که از تجربیاتتون استفاده کنم.

نوشکا 1392/07/20 ساعت 12:38

درود بر همگی

تا جایی که من فهمیدم رزومه رو به هیچ عنوان بدون کاور لتر نفرستید چون کلا بررسی نمیشه ، حتی اگه نخونندش.

قسمت علاقمندیها براشون مهمه که بدونن غیر از ساعتهای کار ی ودر ساعتهای غیر کاری میتونید با همکارهاتون معاشرت کنید چون فقط کار براشون مهم نیست .

در مورد معرف هم دو معرف لازم دارن که حتما ، تاکید میکنم حتما باید توی نیوزلند باشند . یکی برای استعلام اخلاق کاری شما و دیگری برای استعلام قابلیتها و مهارتهای تکنیکی که در بدو ورود هیچ کدوم رو نداریم

رزومه باید 3 صفحه باشه ، سوابق کاری 10 سال به قبل رو فقط ذکر عنوان کنید .میتونین یه رزومه مادر داشته باشین که هر دفعه برای هر شغل یه رزومه متناسب با اون شغل درست کنید

باز هم توصیه میکنم دقت کنید برای کارهای ضد و نقیض اقدام نکنید چون رزومه ها بایگانی میشه

تشکر نوشکا جان
/حسین

با کسب اجازه از مدیران وبلاگ . البته قبلا از طریق فرم ارتباط با ما با این دوستان در ارتباط بودم .
من چندسالی است که در زمینه مهاجرت اطلاعاتی کسب کرده ام و اخیرا هم موفق به دریافت اقامت استرالیا شده ام . در آن زمان 2 وب سایت در زمینه مهاجرت به استرالیا وجود داشت که فکر میکنم یکی از آنها هنوز وجود دارد .
من زمانهایی که فرصت میکنم وبلاگ بسیار خوب شما را هم مطالعه میکنم . باید همینجا به مسئولین این وبلاگ و شما کاربران آن تبریک بگویم .
چندی پیش با کمک یکی از دوستان کامپیوتری اقدام به راه اندازی یک سایت نمودیم تا بتوانیم در زمینه اطلاع رسانی به مهاجران (که خودم هم از آنها هستم) قدمی برداریم . باید بگویم که کار طاقت فرسایی است .
به هر حال وقتتون را نمیگیرم .
انجمنی و مطالبی را در سایت گذاشته ام و البته بسیار ابتدایی طراحی شده اشت . لطفا نظراتتون را به من اعلام کنید .
خیلی خوشحال میشم که مطالبتون را با دیگر دوستانتون در انجمن نیوزلند به اشتراک بذارید . همچنین در صورتیکه مطلبی دارید نیز میتوانم در بخش اخبار و مقالات سایت با نام خودتون و لینک سایت و یا وبلاگ خودتون ثبت کنم .

با تشکر از همگی
یاعلی
http://migrationfocus.com/

خسته نباشید. ممنون از اطلاع رسانی
/حسین

سمیرا 1392/07/20 ساعت 20:13

خیلی مطلب مفیدی بود دستتون درد نکنه حسین آقا

دوستان و اساتید محترم یه سوال: یکی از شرکتهایی که مستقیم اپلای کرده بودم ایمیل زده و پرسیده که چرا از ایران اقدام کردی و کی میتونی اینجا باشی .جوابش نسبت به جوابهای قبلی که خیلی خشک و رسمی فقط میگفتن ممنون از اپلای بی زحمت وقتی اومدی دوباره اقدام کن ,به نظر کمی مثبت تره حالا در جوابش یه CC هم به مکسین بزنم (با توجه به اینکه در مرحله سماق مکیدن هر چیزی تو تصمیم آفیسر تاثیر می ذاره) یا اینکه صبر کنم ببینم چی جواب میده؟ آخه میترسم جواب زیاد مثبتی نده

لطف داری سمیرا جان
/حسین

مسعود.ک 1392/07/20 ساعت 21:25

@سمیرا فکر میکنم به آفیسرتون اطلاع بده اما با این مفهوم که آیا تخمینی برای حضورت در nz دارن یا نه که بتونی پاسخی به واقع نزدیکتر به این کارفرما بدی یا یه چیزه فرعی دیگه ولی حتما یه جوری اینو به رخشون بکش

ناهید 1392/07/20 ساعت 23:45

چه مطالب خوبی رو شروع گذاشتی حسین جان..دستت درد نکنه..
من رزومه یکی دونفر رو که کارهای خوب پیدا کردن (مثلا میکروسافت)دیدم ..جالبه بگم بهتون که طرف سابقه کاری هم نداشت و فقط فارغ تحصیل همون کشور بود..اون چیزی که برام جالب بود این بود که رزومش خیلی مختصر بود , البته طبق ادعای خودش زمان زیادی رو صرف بازنگری رزومش کرده بود و علت موفقیتش هم رزومش بود..در هر صورت اطلاعات داخل رزومش خیلی مختصر و مفید بود..این نکته ای بود که خیلی توجه من رو جلب کرد..

ممنون ناهید جان
/حسین

سالار 1392/07/21 ساعت 09:38

ای خدا مردیم از بی افیسری الان نزدیک 9 ماهه.
میگم لاتاری us هم باز شده این نیوزلند رو بی خیال شم ببینم شانسم تو این کیس چیه؟
البته با این شانسی که من دارم در مورد کیسهای مهاجرتی( کانادا رو که بعد 6 سال هیچی ، نیوزیلند هم که داره اینطوری میشه )لاتاری رو ثبت نام کنم حتما" اونم از بین میره

هنوز که طوری نشده. نفوس بد نزن
شرط می بندم آفیسرت سوار باشه. حال نداره بهت اطلاع بده
/حسین

حسین 1392/07/21 ساعت 09:58

نکات کنکوری از پست جدید وبلاگ الانگی درباره کاریابی:

1-کار اول قرار نیست کار رویایی شما باشه. کار اول فقط دریه که به سوی آینده باز میشه و باید به چشم یه فرصت برای ورود به بازار کار بهش نگاه کرد
2-شنونده خوبی باشید. فرصت یاد دادن را از دیگران نگیرین.حتی اکه اون حرفها رو بلد باشین یا فکر کنین مهم نیست یا اصلا یه کلمه اش رو هم نفهمین. ممکنه این حرفها رو در آینده بفهمین و یا ممکنه در آینده یه جایی که باور نمیکنین به طرز عجیبی مسیر زندگیتون رو عوض کنن. دیدم که میگم
3- ترحم بر پلنگ تیز دندان ، ستمکاری بود بر گوسفندان. عزیزان من ! نظام سرمایه داری همه جای دنیا یکیه. سرمایه و پول اصالت داره و مقدمه بر همه اصول انسانی و غیره. حالا تو ایران یه پول نفتی بود میومد تقس میشد بین پروژه ها اینجا تا هزار تومن در نیاری صد تومن بهت حقوق نمیدن
منبع: http://alanegi.com/?p=258

طیبه 1392/07/21 ساعت 14:41

علی آقا 123:
چه خبر از دفتر لندن؟ هزینه ایسول رو قبول کردن؟ اخیرا از دایانا خبری گرفتید؟
فکر کنم این آقا سوار تنبل بقیه آفیسرا رو هم که بچه های خوبی بودن از راه به درکرده

آزاده جون:
در نبودت وبلاگ به سکوت نشست کجایی؟

امیدوارم همه بچه ها هر کجا هستن شاد سلامت و موفق باشن

مرسده 1392/07/21 ساعت 16:59

سلام
ممنون حسین آقا، مطالبتون مثل همیشه مفید و عالی هستن :)
اوضاع کار امیدوارم سال جدید بهتر باشه، الان که موقعیت های کاری نسبت به 2 ماه پیش کمتر شده

مرسی مرسده جان
/حسین

رامین 1392/07/21 ساعت 18:39

انشالله که این هفته پیش رو هفته پرباری برای همه باشه .

مجید 1392/07/21 ساعت 22:08

سلام بر همگی
من چند وقته که نبودم , خواستم سلام و خسته نباشید بگم به دوستان خصوصا" حسین عزیز واقعا" دست مریزا و خدا قوت از اینکه وقت میگذاری و مطالب مفید را میگذاری
درود بر شما

سلامت باشی مجید جان
/حسین

علی 123 1392/07/22 ساعت 08:45

طیبه خانم::: در مورد دایانا همونطور که می دونین داستان به این صورت بود که من دوسه تا ایمیل براش ارسال کرده بودم که اجازه بگیرم تا مایگرنت لوی و هزینه پیش خرید کردن ایسول رو از طریق سفارت ارسال کنم. ده دوازده روز صبر کردم اما جواب ایمیلها داده نشد. خانمم پیشنهاد داد که بهش زنگ بزنم و من هم چند مرتبه بهش زنگ زدم اما هربار تلفنش می رفت روی پیغامگیر. یک بار هم براش پیغام صوتی گذاشتم اما باز هم خبری نشد. تا اینکه بالاخره یه روز بعد از ظهر تلفنش رو جواب داد و موضوع رو بهش گفتم. اون هم خیلی مسوولانه و با خوشرویی گفت من تا فردا جوابت رو می دم و من گفتم منتظر هستم. بعد از حدود یک ربع ساعت ایمیل زد و عذرخواهی کرد که جواب ایمیلم دیر شده و گفت که خیلی سرش شلوغ بوده و نهایتا معادل هزینه ها رو طبق سایت XE.COM اعلام کرد و گفت که سفارت باید طبق نرخ روز ازت هزینه ها رو دریافت کنه. من هم اومدم تهران و از بخت بدم یورو اون روز از حدود 4115 شده بود 4170 تومان. خلاصه خریدم و فرداش که دوشنبه هفته قبل باشه رفتم سفارت و آقای تهرانی زاده گفتن که من مطمئن نیستم که می تونم هزینه ایسول رو بگیرم یا نه اما نهایتا هزینه پیش خرید پکیج ایسول و همینطور مایگرنت لوی رو طبق ایمیل کیس آفیسر دریافت کردند و وقتی گفتم که امروز نرخ برابری هزینه ها در مجموع شش هفت یورو گرونتر شده گفتن که نمی تونن بیشتر از آنچه که کیس آفیسر گفته ازم دریافت کنن. خلاصه قبضها رو صادر کردند و بسته ام رو ازم گرفتن و گفتن شما برگرد به شهرت و من در مورد اینکه هزینه ایسول رو می تونم بگیرم یا نه به دفتر لندن ایمیل می زنم و شما رو در جریان قرار می دم. اما تا روز پنجشنبه که تلفنی پیگیری کردم جواب ایمیل ایشون داده نشده بود و آقای تهرانی زاده گفتن که من بسته شما رو ارسال کردم. موضوع جالب اینکه هزینه 20 یورویی که بابت ارسال مدارک در سفارت دریافت میشه برای بازگشت مدارک هم هست و لازم نیست که 20 یورو دیگه پرداخت بشه.

ماریا 1392/07/22 ساعت 09:10

@ حسین آقا
تشکر بابت مطالب مفیدتون.

@آقا داریوش
اگر زحمتی نیست شماره سپیده جون رو برام ایمیل میکنید؟
m.nz2013@yahoo.com

@ سمیرا جون
می‌تونم شماره شما رو هم داشته باشم؟

خواهش می کنم ماریا جان
/حسین

لیلا 1392/07/22 ساعت 09:45

تشکر از حسین آقا به خاطر وقتی که می ذارن و زحمتی که می کشن!
من الان به وکیل زنگ زدم گفتش که آفیسرتون دونا بونیفیس هست ... بالاخره یه خبری از پرونده مون گرفتم معلومه که به زباله دانی تاریخ نرفته ! قراره ایمیل بزنه خبر بگیره .

مرحمت شما زیاد
پس این آفیسر پرده نشین بالاخره رخ نمود
/حسین

سالار 1392/07/22 ساعت 10:21

لیلا خانم
به دفتر تهران زنگ زدید یا استرالیا؟
راستی دوستان من 2 روزه نمیتونم koru shade رو باز کنم هر بار که میخوام برم تو سایتش اتوماتیک صفحه گوگل رو باز میکنه چیکار باید بکنم؟

از آن.تی فیل.تر استفاده کن
/حسین

حمیدرضا 1392/07/22 ساعت 11:48

سلام
با چنددقیقه تاخیر مصاحبه انجام شد و لحظاتی پیش به پایان رسید، کیفیت صدا خیلی خوب بود و کلا ماکسین سرحال بود.
برای من دعا کنید.
از همه دوستانی که به هر شکل ممکن تا این مرحله به من کمک داده اند کمال تشکر و قدردانی خود را اعلام می نمایم خصوصا از حسین آقا، حسام، سمیرا، مسعود ک.، ناهید و رضای عزیز.
برای همگی آرزوی بهترینه را دارم.

خسته نباشی. آرزوی موفقیت و یک ویزای تپل
فقط اسمت توی جدول نیست. لطف کن کلیه مشخصات رو بده وارد جدول کنم
/حسین

قاسم 1392/07/22 ساعت 12:00

سوال دارم اما نمی تونم چیزی ثبت کنم، می گه امکان ثبت این نظر وجود ندارد!!

الان که ثبت کردی. همینجا بپرس
/حسین

علی 123 1392/07/22 ساعت 12:05

لیلا خانم::: تبریییییییک می گم بالاخره یخش شکست. راستی زیاد به جواب ایمیل های دونابونیفیس امیدوار نباشید این اواخر یه ایمیل بهش زدم که تا امروز جوابی نگرفتم.

قاسم 1392/07/22 ساعت 12:12

حسین جان محدودیت کرکتر داره؟؟

فکر نکنم. مگه میخوای کتاب بنویسی؟
/حسین

قاسم 1392/07/22 ساعت 12:16

نه! فقط 3-4 خط بیشتر نیست!

رامین 1392/07/22 ساعت 12:19

بچه ها یک سایتی بود برای خرید بلیط آنلاین که ایرانی بود . ادرسش را لطف میکنید؟

لیلا 1392/07/22 ساعت 12:22

مرسی مرسی ... @ سالار: به دفتر استرالیا زنگ زدم. دیدم از اینا بخاری بلند نمی شه ! حالا زمان شما که 9 ماهه ما 11 ماه و اندی شد.
علی آقا من که زنگ نمی زنم ولی آقا وکیله گفتش که منتظر ایمیلم باش ...شاید زنگ بزنه. ببینم فرجی حاصل می شه یا نه.
زندگی در بلاتکلیفی سخته ... آدم هم فرصتای اینجا رو از دست می ده هم وقتی که می تونست اونور داشته باشه.

قاسم 1392/07/22 ساعت 12:24

من برای پست مشکل دارم: متاسفانه امکان ثبت این نظر وجود ندارد. کمک

لیلا 1392/07/22 ساعت 12:27

@حمیدرضا: تبریک می گم و به امید موفقیت... یه خورده بیشتر توضیح بدین (بعد اینکه از حال و حوای مصاحبه بیرون اومدین ) !

بابک-گلی 1392/07/22 ساعت 12:29

آقا حسین دست شما درد نکنه، مثل همیشه مفید و عالی
اگه از وضعیت ما هم بپرسید، هنوز منتظر رخ نمودن آفیسر هستیم.

قربانت بابک جان. انشالله بزودی سر و کله اش پیدا میشه
/حسین

حسین 2 1392/07/22 ساعت 12:31

حمید رضا جان خسته نباشی .....
مکسین هم که سر حال .... رزیدنت در انتظار توست

قاسم 1392/07/22 ساعت 12:39

ممنون

قاسم 1392/07/22 ساعت 12:57

کسی در شرکت خودش مشغول کار باشه چگونه باید نامه سابقه کار ارایه بده؟ یا اصلن مدارک شرکت کافیست برای اثبات؟؟

نامه به زبان انگلیسی و حتی الامکان در سربرگ رسمی شرکت به زبان انگلیسی که حاوی مطالب زیر باشه:
-نام و سمت شما
-تاریخ و نوع استخدام
-حقوق دریافتی
-خلاصه ای از وظایف و مسئولیت های شما
-خلاصه ای از پروژه هایی که تا بحال انجام داده اید

/حسین

قاسم 1392/07/22 ساعت 13:08

ممنون سوالم را کوتاه کردم و قبول کرد اما بازم سوال دارم

قاسم 1392/07/22 ساعت 13:09

خود مدیر عامل می تونه نامه بده؟ و اثبات آن؟

رضا و کتایون لطفا این دوستمون رو دریابید
/حسین

مهتاب 1392/07/22 ساعت 13:14

سلام دوستان :)
من چند قسمت از رادیو نیوزلند دانلود کردم که توی ماشین گوش بدم... راستش حالم گرفته شد! اصلا نمی فهمیدم موضوع صحبتشون چیه!! خدا به دادمون برسه

رامین جان: من سایت آدم و حوا رو می شناختم: aoh.ir
نمیدونم الان نرخش چطوره ولی حدود 1 ماه پیش که من بلیط گرفتم خوب بود، برای آخر فبریه 3000 تومن شد

برای مصاحبه شدگان مخصوصا نرجس عزیز دعا می کنم به زودی خبر خوب PR رو بگیرند

مهتاب 1392/07/22 ساعت 13:17

دوستان... بازم سوال می کنم کسی تو فکر فریت هست؟؟ یه خبری بدید.
داریوش و سپیده جان شما برنامتون برای فبریه است؟ چه می کنید؟

قاسم 1392/07/22 ساعت 13:19

چگونه می توان سوابق کاری را ارائه اثبات کرد؟ اونا چه مدرکی می خوان؟

سالار 1392/07/22 ساعت 13:33

حسام جان از سکوت رادیویی بیا بیرون و این قاسم رو دریاب که کیسش شبیه خودته

قاسم 1392/07/22 ساعت 13:44

سالار ممنون! من گاهی پیغام "متاسفانه این پیت قابل ثبت نمی باشد" می گیرم!

پست هایی که قدیمی تر از یکماه اخیر باشند قابل نظرگذاری نیستند
/حسین

قاسم 1392/07/22 ساعت 15:05

نه من برای همین امروز پست کردم!

جل الخالق
/حسین

مریم 1392/07/22 ساعت 16:33

حسین و طیبه عزیز تبریک...امیدوارم بقیه کارها هم خوب پیش بره

ممنون مریم جان
/حسین

رامین 1392/07/22 ساعت 17:30

تبریک میگم آقای حسین

قربانت رامین جان
/حسین

کتایون 1392/07/22 ساعت 18:00

تبریک ک ک به داداش حسین و طیبه عزیزم و آقا زاده ها... براتون آرزوی موفقیت دارم...

محبت داری آبجی کتی
/حسین

saeed ocean 1392/07/22 ساعت 18:11

حسین جان خیلی خیلی مبارک باشه. سفر خوش با آرزوی موفقیت و بقیه چیزای خوبه دیگه برای شما و خانواده محترم

ممنون سعید جان. برای شما هم انشالله
/حسین

حمیدرضا 1392/07/22 ساعت 18:48

حسین آقا ، طیبه خانم تبریکات من را هم بپذیرید ، برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

مرسی حمید جان. آرزوی ویزای رزیدنت هم برای شما
/حسین

مسعود.ک 1392/07/22 ساعت 19:20

حسین خان وطیبه خانم تبریک میگم

ممنون مسعود جان
/حسین

طیبه 1392/07/22 ساعت 19:51

ممنون از همه دوستای گلمون و تبریک به همه شماها که که به پای صبر ایوب ما، سنگ صبورمون بودید.

برای بقیه منتظرا در هر مرحله ای، آرزوی نتیجه خوب و عاقبت بخیری دارم.

علی 3 1392/07/22 ساعت 20:03

حسین جان مبارکه

مرسی علی جان
/حسین

حسین 2 1392/07/22 ساعت 21:04

حسین آقا اینجا تبریک گفتن یک صفای دیگه داره....
بازم مبارک

ممنون عزیز. انشالله ما بزودی به شما تبریک بگیم
/حسین

مجید 1392/07/22 ساعت 21:55

حسین آقا ، طیبه خانم تبریک درود و شاد باش، مبارک باشه, این دیگه واقعاًجدی جدی شیرینی داره ه ه ، چیزی حتی بالاتر از زرشک پلو با مرغ

مرسی مجید جان دلبندم
در حد 6لیک، شایدم 7لیک، اصلا nلیک
/حسین

Hessam 1392/07/22 ساعت 22:10

حسین آقا و طیبه خانوم خیلی تبریک میگم. ان شاءالله همیشه موفق باشید.

ممنون حسام عزیز
/حسین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.