دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مرجع کامل کاریابی-قسمت چهارم

بعد از ماهها (و بلکه سالها) انتظار، نگرانی و استرس؛ یک مسافرت چند روزه خیلی می چسبه بخصوص که با دوستانی بسیار عزیز از جمع خودمون همسفر بودیم. جای همه شما خالی.

خیلی خوشحالم که در طول هفته گذشته، دوستان فعال و پر انرژی بودند و خبرهای خوبی هم به برخی عزیزان رسیده. از اظهار لطف همه کسانی که محبت کردند هم تشکر می کنم و امید دارم مجموعه کاریابی تا بحال مفید بوده باشه و هم اینک ادامه داستان ...

 

2-04 (مصاحبه-متد جدید و تفاوت آن با متد سنتی)

·         به این پرداخته می شود که مصاحبه بر اساس قابلیت ها و توانایی ها (روش جدید و استاندارد جا افتاده در کشورهای غربی و رقابتی) چگونه است و چه تفاوتی با روش قدیمی مصاحبه می کند:

·         در روش قدیمی سئوال هایی پرسیده می شود تا مشخص شود آیا شما مهارت مورد نیاز موقعیت شغلی را دارید یا خیر. در روش جدید علاوه بر سئوال های روش قدیمی از شخصیت و ویژگی های فردی شما نیز پرسیده می شود تا میزان هماهنگی و تطابق شما با فرهنگ سازمانی شرکت سنجیده شود. بطور مثال مواردی از قبیل توانایی در برقراری ارتباط، مهارت در رهبری نه تنها باید در مصاحبه بیان شوند بلکه باید با ذکر دلایل و قراین ثابت شوند و مثال هایی از نمونه های واقعی موفق در گذشته ذکر شوند

·         موارد فوق الذکر ممکن است به اختصار در کاورلتر و رزومه آورده شده باشند ولی لازم است در مصاحبه به تفضیل شرح و بسط داده شوند به نحوی که ارزیابی شما توسط مصاحبه کننده به سهولت میسر شود

·         آمادگی جهت مصاحبه بر اساس قابلیت ها کاملا ضروری است. در این مصاحبه از شما انتظار می رود تا داستانهایی از عملکرد موفق خود در گذشته بسرایید که موید توانمندی های مورد ادعای شما باشد. در این راستا بسیار حیاتی است که قابلیت های مورد نیاز موقعیت شغلی مورد نظر شناسایی شده و روی آنها مانور داده شود. در صورتی که آمادگی های پیش گفته بدست نیامده باشد، در طول مصاحبه بسیار پیش می آید که از شما نوار خالی پخش می شود، نوار تکرار می شود یا متن رزومه تکرار می شود


2-07 (مصاحبه-مهارت های مورد نیاز)

·         راجع به یکی از مهارت های مورد نیاز شغل پیشنهادی سئوال می شود و اینکه فرد چگونه در سوابق شغلی قبلی با آنها مواجه شده و آن مهارت ها را در خود تقویت کرده است


2-08 (مصاحبه-حل مشکل)

·         سئوال می شود که راجع به دوره ای بگوید که وی می بایست مشکل بزرگ و مهمی را حل کند


2-09 (مصاحبه-داشتن دیدگاه مثبت)

·         قبل از مصاحبه خوب است شناخت و آگاهی نسبت به مصاحبه کنندگان پیدا کنید

·         در مصاحبه از شما راجع به دلیل ترک محل کار قبلی سئوال می شود. به هیچ عنوان عبارات منفی راجع به محل کار و رئیس قبلی خود نگویید و فقط از نکات مثبت بگویید

·         اصولا هیچ گاه در طول مصاحبه اشاره ای به نکات ضعف و منفی چه درباره خود و چه درباره دیگران نکنید

·         در پاسخ به دلیل ترک محل کار قبلی می توانید به این نکته اشاره کنید که در آنجا امکان پیشرفت و توسعه توانایی های خود بنحو مطلوب وجود نداشته است. گفتن این مطلب به معنای دروغ گویی نیست و صرفا پرهیز از منفی بافی است


2-10 (مصاحبه-پاسخ مناسب به سئوال درباره نقاط ضعف 1)

·         مثال هایی در پاسخ به این سئوال که نقاط ضعف شما چیست و اینکه چگونه می توان سئوال را به سمت نقاط قوت برگرداند:

·         اوایل و بخصوص در دوره دانشجویی عادت داشتم همه کارها را به دقیقه 90 واگذار کنم ولی بعدها این رویه را اصلاح کردم و همینک در ابتدای هر پروژه، طرح کاملی از زمان بندی ها دارم و تلاش می کنم به ضرب العجل ها پایبند باشم

·         در دوره ای من مجبور بودم با کامپیوترهای اپل مکینتاش کار کنم در حالی که تجربه من بیشتر در استفاده از سیستم عامل ویندوز بود. در هر صورت تلاش کردم خیلی سریع با برخی برنامه های کاربردی در محیط اپل آشنا شوم و در واقع من همیشه از فراگیری تکنولوژی های جدید لذت می برم

·         خودم را بعنوان فردی می شناسم که به کار معتاد است و هماره درگیر در پروژه های گوناگون است. برای من بسیار مهم است که پروژه ها نتایج موفقیت آمیزی داشته باشند و برای این مهم انرژی زیادی صرف می کنم در حالیکه بسیاری اوقات احساس می کنم افراد دیگر دخیل در پروژه آنگونه که باید و شاید کوشش نمی کنند و این موضوع من را ناراحت می کند. در هر حال من به این موضوع آگاهم و سعی می کنم با دیدی مثبت و علاقمندانه مشکل را حل کنم


2-11 (مصاحبه-پاسخ مناسب به سئوال درباره نقاط ضعف 2)

·         مثال های دیگری در پاسخ به این سئوال که نقاط ضعف شما چیست و اینکه چگونه می توان سئوال را به سمت نقاط قوت برگرداند:

·         گاهگاهی احساس می کنم که در تصمیم گیری دچار مشکل هستم که ناشی از توجه زیاد به جزئیات و گرفتن تصمیمات بدون عیب و نقص می باشد. این موضوع به جنبه ای از شخصیت من مربوط می شود که قبل از هر تصمیم باید کلیه انتخاب ها و راه حل ها را بطور کامل بررسی کرده باشم

·         در زمان های قدیمی بعضا یکدنده به نظر می رسیدم که باعث می شد براحتی نتوانم ذهنیتم را تغییر دهم تا اینکه در برهه ای از زمان یکی از همکارانم این موضوع را به من گوشزد کرد که چقدر کار کردن با من برایش سخت شده است. بعد از آن تلاش زیادی کردم رویه قبلی را تغییر دهم و البته در انجام آن موفق بودم بنحوی که بسیاری از اوقات نظرات دوستان و همکاران را در تصمیم گیری های خود دخالت می دهم

·         من عادت دارم که هنگام کار روی پروژه ها خیلی به نکات ریز و جزئی دقت نمی کنم و این باعث می شود برخی موارد ریز را فراموش کنم. با آگاهی از موضوع اخیرا تلاش دارم از افرادی کمک بگیرم که روی جزئیات دقت داشته باشند و دست من را باز بگذارند تا بتوانم روی موارد مهم تر پروژه تمرکز لازمه را داشته باشم. اساسا من تصورم می کنم مدیریت صحیح به معنی قرار دادن افراد در محل درست و سپس اعتماد به آنها در انجام وظایفشان است


2-12 (مصاحبه-دلیل ترک محل کار قبلی)

·         مثالی در پاسخ به این سئوال که چرا تصمیم به ترک محل کار قبلی گرفته ای:

·         در واقع من از کار فعلی لذت می برم و در طول 3 سال گذشته هم تجربیات ارزشمندی از آن بدست آورده ام، در عین حال دنبال فرصتی می گردم که بتوانم این تجربه و مهارت را در سازمان بزرگی مثل شما بکار بگیرم. من شیفته مبارزه با مشکلات جدید و کسب مهارت های جدیدتر هستم

 

ادامه دارد



پی نوشت: بشتابید که سمیرا اپروو شده. باشد که رستگار شوید. سمیرا جان خیلی مبارکه

نظرات 59 + ارسال نظر
مهتاب 1392/07/30 ساعت 08:33

سلام :) رسیدن به خیر

سلام. ممنون مهتاب جان
/حسین

آزاده 1392/07/30 ساعت 08:42

@ حسین

رسیدن بخیر دست شما هم درد نکنه بابت مطالب همیشه مفید! ویزا هم مبارک باشه

@ صابر

جواب شما رو روی پست قبلی گذاشتم.

مرسی آزاده جان. رسیدن شما هم بخیر
/حسین

ماریا 1392/07/30 ساعت 09:16

@ حسین آقا
رسیدن بخیر. همیشه به سفرای خوب خوب. ممنون بخاطر اطلاعات مفیدتون.

ممنون ماریای عزیز
/حسین

شروین 1392/07/30 ساعت 14:14

سلام
دوستان شما خبر دارین رنج حقوق مهندسها تو نیوزلند چقدره؟؟ مثلا سالی ۱۰۰ هزار دلار به بالای ۱۰ سال سابقه میدند؟

آزاده 1392/07/30 ساعت 14:28

@ شروین،

منظور از ده سال به بالا منظورتون اونوره چون سابقه اینور ما خیلی تاثیر شایانی نداره برای شروع کار اونورمون؟ ببینید رنج حقوق مهندسی از 70000 تا 100000 تا متفاوته. معمولا حقوق بالای 100 هزار دلار برای موقیت های با مسئولیت بالاتر مثل senior engineer یا engineering manager داده میشه.
در مورد کارهای سخت مثلا کارهای مهندسی روی سکوهای نفتی رنج حقوق ها بالاتره که خوب شرایط خاص خودشو داره.

سالار 1392/07/30 ساعت 15:01

شروین @
از این لینک هم میتونی استفاده کنی
http://www.careers.govt.nz/jobs/engineering/civil-engineer/about-the-job

لیلا 1392/07/30 ساعت 20:14

@‌شروین
آخه کار ما که انقدر بین المللی نیست که سابقه اش محاسبه بشه ... باید با محیط کار و روابط و قوانین تازه آشنا بشیم ... اینجا اصلا یه دنیای دیگه است از نظر مهندسی !! .. البته این نظر منه ... من سایتای کاریابی رو که دنبال می کنم یه مهندس مکانیک طراح با مثلا 4 سال سابقه که نقشه هم بکشه و طراحی هم بکنه و کارای دیگه واسه اش 65 تا 70 هزار زده که به نظرم یه خورده نسبت به مسئولیتاش پایینه !
مدیریت و نظارت فکر نکنم به این زودی به ما برسه

علی 123 1392/07/30 ساعت 23:32

حسین آقا::: اس ام اس رو دیدم تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییککککککککک میگم خیییییییییلیییییی خوشحالم

قربانت علی جان. انشالله بزودی قسمت شما هم میشه
/حسین

حسین 1392/08/01 ساعت 08:47

قابل توجه دوستانی که در تدارک سفر به نیوزلند هستند
امروز ایمیلی از اداره مهاجرت دریافت کردم که حاوی لینکی به سایت NZReady جهت مدیریت کلیه کارهای قبل و بعد از سفر و اطلاعات مورد نیاز است. بخوانید و لذت ببرید
http://nzready.immigration.govt.nz

لیلا 1392/08/01 ساعت 09:23

چی شده چی شده مدیونین اگه به ما هم نگین حسین آقا

دیروز آمد، آنکه شاعر درباره اش می گوید:
درآ در دل ما که روشن چراغی
درآ در دو دیده که خوش توتیایی
/حسین

ماریا 1392/08/01 ساعت 10:02

@ حسین آقا
ممنون خیلی لینک جالبیه. انشالله از این ایمیلهای خوبم یه روز نچندان دور تو میل باکسمون ببینیم. آمین

انشالله. حتما می بینید
/حسین

علی 123 1392/08/01 ساعت 10:11

به به... به به... چه روز خوبیه امروز

آزاده 1392/08/01 ساعت 10:54

چی شد چی شد خوب چکاریه اگه چیزی اس ام اسی رد و بدل میشه اینجا ذوقشو می کنید که ما می میریم از فضولی! آخه این رسمشه علی آقا؟! ایشاله که هرچی که هست مبارک باشه

بلو استیک رسیده آزاده جان
/حسین

صابر 1392/08/01 ساعت 12:36

مبارک باشه حسین جان . بعد از این همه انتظار بالاخره به سرانجام رسید . دست راست رو سر ما

محبت داری صابر جان. امیدوارم یک روز نصیب همه دوستان بشه
/حسین

آزاده 1392/08/01 ساعت 13:20

@ حسین و طیبه

واقعاً مبارک باشه بعد از این همه صبر و تحمل سختی ها

ممنون آزاده عزیز
/حسین

ماریا 1392/08/01 ساعت 13:27

@ حسین آقا و طیبه جان
خیلی مبارکه. مخصوصا" بعد از مسافرت بلو استیک میچسبه. امروز چه روز خوبیه! حالا وقت چیه؟؟؟؟؟؟ مهتاب جان کجایی؟؟؟؟ حسین آقا بالاخره می‌خواد زرشک پلو شایدم شیشلیک بده

بچه که بودیم تلویزیون یه برنامه داشت که آخرش می گفت: حالا وقت چیه؟ وقت خداحافظیه
شیشلیک که چیزی نیست. ما برای دوستان کیوی زمین می زنیم(البته از نوع پرنده)
/حسین

ندا 1392/08/01 ساعت 13:40

حسین و طیبه
مبارکه. موفق و پیروز باشید.

ممنون ندا جان
/حسین

ناهید 1392/08/01 ساعت 15:14

حسین و طیبه جان::از طرف من هم مبارک باشه ..امیدوارم اونور ببینیمتون..

مرسی ناهید جان. مشتاق دیدارتون هستیم
/حسین

مهتاب 1392/08/01 ساعت 15:47

ماریای عزیز... کجایی خواهر؟؟!! زرشک پلو! حسین؟!
این حسینی که من می شناسم زرشک هم بهمون نمیده چه برسه زرشک پلو و شیشلیک و ...

مهتاب یکی طلبت
بابا من از روز اول گفتم آدرس منزل ما: تهران-پلاک 43
هر کی بیاد قدمش رو چشم. فقط دست خالی نیایید
/حسین

آزاده 1392/08/01 ساعت 15:49

@ سپیده و علی 2170

دوستان عزیر هم آفیسری، شما خبری از کیس آفیسرمون ندارید؟ من یک ماه پیش یک ایمیل بهش زدم که جواب داده نشد ولی بجاش مگان دربی دو هفته پیش جواب داد اون هم یک شنبه بعد از ظهر و گفت که کلیر یه مدت نیست و معذرت خواهی کرد که جوابمو نداده و اینکه حتما پی گیری می کنه که وقتی کلیر اومد جوابمو میده. حالا واسم سواله که خوب چرا اون جواب داده اون هم روز تعطیل و معذرت خواهی کرده. واقعاً نگران پروندمون هستم. شما نگران نیستید که کلا اینقدر طول کشیده کار شما؟ پی گیری جدیدی نکردید؟

طیبه 1392/08/01 ساعت 16:21

ماریا، آزاده، علی123، ناهید، ندا و اونایی که من یادم نمیاد ولی اونا به یاد ما هستن:

ممنون از لطفتون
هم خوشحالم هم باورم نمیشه بعد اینهمه ....واقعا شب سیه رو گذروندیم تا سپیدی رو ببینیم

به امید دیدار همه دوستان در سال 2014

طیبه 1392/08/01 ساعت 16:29

مهتاب و ماریا جون:
حسین ما زرشک هم بهتون نمیده، زر شو -با فتحه- ورمیداره برای خودش یه شک- شوک- نصیبتون میشه

خیلی فلسفی شد
/حسین

لیلا 1392/08/01 ساعت 23:02

@ حسین و طیبه
ایشَ الله اونور آب هم موفق و پیروز باشین !

مرسی لیلا جان
/حسین

سمیرا 1392/08/02 ساعت 01:52

به به حسین آقا و طیبه جون خیلی تبریک میگم ما کلی کادو قشنگ قشنگ براتون گرفتیم ولی همش دنبال پلاک 44 میگشتیم نگو 43 بوده کی بیاییم زرشک بخوریم؟

مرغ و پلو از شما، زرشک از ما
/حسین

داریوش 1392/08/02 ساعت 06:59

بچه ها ، همه شادیها مبارک باشن. برای حسین و طیبه ، حسین 2 ، زهرا و کتایون و...

قربانت داریوش جان. انشالله عروسی دخترت
/حسین

مسعود.ک 1392/08/02 ساعت 08:44

@آزاده: بنظرم ،گیر سه پیچ بدین به روسا که این آفیسرم چند وفته نیست اگه ممکنه آفیسر منو عوض کنید.به احتمال زیاد NSC شما تمام شده، اما کسی نیست به کاراتون برسه. البته هر کی غیر از سوار چون از چاله می افتین تو چاه. الان دو هفتس که به من گفته NSC کامل شده و خبری ازش نیست

مجید 1392/08/02 ساعت 09:40

با سلام , حسین آقا , طیبه خانم آقا داریوش , سپیده خانم , علی آقا سایر دوستان که بلو استیک واسشون اومده یا خریدن یا خوردن تبریک و شاد باش
راستی این بلو استیک Blue Steak چی هست ؟ خوردنیه ؟ بلوش جدید اومده نبود قبلاً

@ دوستان عزیز :: بنظر شما ما که هتوز در وضعیت سماق مکیدنیم از الان شروع کنیم به فرستادن CV به رکوترها یا نه؟ بعدش تو کاور لتر بنویسیم که ما واسه مهاجرت اقدام کنیم یا ننویسیم؟
ضمنا بچه ها بنظرم کاور لتر خیلی مهمتر از خود CV هستش بنظرشما چه چیزی خیلی مهم هست که حتما بایستی توی کاور لتر بیاوریم؟ممنون میشم همه دوستان نظر بدن.

@ حسین آقا ::: ممنونن از مطالب مفیدی که میگذاری مثل همیشه کامل و مفید و کامل.
شام همگی مهمون حسین آقا Blue Steak

لطف داری مجید جان دلبندم. این استیک با اون یکی استیک تومنی 7 صنار فرق فوکوله
آی قلبم
/حسین

علی 3 1392/08/02 ساعت 12:20

امروز شد یک ماه انتظار برای جواب مصاحبه .....

علی 123 1392/08/02 ساعت 17:40

آقا مجید گل::: اگه وضعیت پرونده تون همینیه که توی "جدول ما" ثبت شده, شما قطعا می بایست شروع کنین به رزومه فرستادن از طریق رکرویترها چون باید زمان مصاحبه به آفیسر بگین که توی این مدت چیکار کردید و در تصمیم نهاییش خیلی موثره این موضوع. آره توی کاورلتر بنویسید که برای مهاجرت اقدام کردید و پرونده دارید. به نظر من توی کاورلتر باید در درجه اول فلوئنسی خودتون رو نشون بدید, از کلمه passionate استفاده کنید و دلایلی بیارید که به اون علتها برای اون شغل خاص مناسب هستید. فرمتهای زیادی برای کاورلتر توی وب هست که با یه سرچ طبق سلیقه خودتون می تونین انتخاب کنین.

علی 3 عزیز::: عجله نکن تا 83 روز نرماله (زمان پاسخگویی به من)

دوستان::: من سرصبحی چشمم به جمال این بلواستیک روشن شد, واقعا ارزشش و زیباییش از خود پاسپورت بیشتره! دعا کنین ویزای ما رو هم بی دردسر بفرستن امروز دوهفته از ارسال پاسپورتهای ما از طریق سفارت می گذره.

هما 1392/08/02 ساعت 23:01

سلام به همگی

حسین و طیبه عزیز خیلی خیلی مبارک هوووووووراااااا
طیبه جان خیلی ممنون از قوت قلبت.بازم برای ما دعا کن.


اقا سالار انگار راست میگید.این افیسری که تازه پیدا شده خیلی فعال هستش و انگار داره کلی کار انجام میده که فقط امیدمون به خداست.

علی اقا یه سوال داشتم شاید چون تجربه تون بیشتره بهتر بتونید جواب بدید البته با اجازه حسین جان
وکیلمون که از این افیسر جدیده پرسیده چقدر دیگه این پروسه تموم میشه گفته من دارم یکسری اسس انجام میدم و بعداش حتما خبرتون میکنم.هیچ حرفی از سکیوریتی چک نزده با توجه به اینکه اون افیسر قبلیه که توی اردیبهشت پیدا شده بود گفته بود ما سکیوریتی رو شروع کردیم شما نظرتون چیه؟یعنی ممکنه حتی سکیوریتی رو هم از اول داره این جدیده شروع میکنه؟


اقا صابر ما هم مثل علی جان کاملا بی هویتیم الان.اصل شناسنامه و عقدنامه اخرین مدرک تحصیلی اونوره که خدا میدونه کدوم وره

محبت داری هما جان. اجازه ما هم دست علی آقاست
/حسین

سمیرا 1392/08/02 ساعت 23:57

سلام ,سلام به همه دوستای گلم
هوررررررا..... من هم بالاخره APPROVED شدم
این همون PR خودمونه؟ از کجا بفهمم JSV or PR

من خیلی مدیون دوستای گل دو مهاجرم بابت محبت و کمکهای خوبشون...ایشالا همه تون رو اونور ببینم.

خیلی مبارکه سمیرا جان
/حسین

طیبه 1392/08/03 ساعت 00:46

سمیراجون:
مبارکه
خود خودشه. ویزای رزیدنت.... به سلامتی و خوشی

مسعود.ک 1392/08/03 ساعت 07:38

@سمیرا بسیار بسیار تبریک میگم به امید موفقیتهای بعدی

حمیدرضا 1392/08/03 ساعت 07:47

سمیرا تبریک می گویم، به سلامتی. بعد از مدتها بالاخره یک خبر خوب شنیدیم

مجید 1392/08/03 ساعت 08:27

@ سمیرا خانم ::: اول صبحی چه خبر خوبی دادین تبریییییک و شاد باش مبارکه هه ه ه ه ه ه.
@علی آقای گل ::: آقا مبارکه ممنون از راهنماییت اگر تونستی چنتا سمپل کاور لتر خوب برای من ایمیل کن ممنون m.nz2013@yahoo.com

بچه ها از app store یه app بنام essential NZ دنلود کردم واقعا محشره برای adventure experience تازه متوجه شدم این امید چی میکشه بابا حق داره بنده خدا

روی نوکیا 1100 هم نصب میشه؟!
/حسین

داریوش 1392/08/03 ساعت 08:59

سمیرا جان خیلی خیلی مبارک باشه. به امید روز های بهتر و بهتر.
نرجس و ناهید خانم امروز فردا انشالا خبر خوبه شما رو هم میشنویم.امیدوارم این هفته همه دوستانی که مصاحبه شدن ، نتیجه نهایی رو بگیرن.
مجید عزیز حتما شرع کنین برای اپلای کردن .تا دو سه تا جواب خوب تا روز مصاحبه داشته یاشین. (هم ماریا خانم و هم خودت) منم با نظرات علی کاملا موافقم.

علی 123 1392/08/03 ساعت 09:01

سمیرا خانم تبریییییییک می گم به سلامتی. Approve همون تایید شدن اقامته برای همه همینطوره.

هما خانم::: من در خدمت دوستانی مثل شما و حسین آقا و سایر دوستان وبلاگ دومهاجر تلمذ می کنم. iسکیوریتی چک فقط یک بار انجام میشه و برای من اینجوری بود که دایانا نوشت (دقیقا ایمیلی که زد بهم):

Hi Ali,

I have good news! Your National Security Check returned today.

As such, I am now able to invite you to an interview.
.......
.......
.......

این یعنی همون روز (6 مارچ 2013) که جواب سکیوریتی چک اومده من رو به مصاحبه دعوت کرده.
اما این روزها ظاهرا این کار به روز انجام نمیشه چون تااونجایی که خبر دارم و درکامنتها می شه دید, یکی دوتا از دوستان نتیجه سکیوریتی چکشون اومده, اما هنوز به مصاحبه دعوت نشدند و آفیسرهاشون گفتن که دارن بررسی می کنن.

آقا مجید::: این دو تا لینک رو ببینین اینجا می ذارم که اگه احیانا بعضی از دوستان اطلاع ندارند, الآن ببینن:

www.careers.govt.nz/index.php?no_cache=1&id=1007&q=cover+letter&cx=005560351540093849723%3A7fgyfsdz7tc&sa=Search&cof=FORID%3A11

http://www.careers.govt.nz/how-to-get-a-job/cvs-and-cover-letters/templates/

البته یه وقت کپی پیست نکنین, عین همین در بیاد

نرجس 1392/08/03 ساعت 09:08

سمیرا جان مبارکه ! خدا را شکر که مکسین تو رو در برزخ انتظار نذاشت ! من فکر کنم روی پرونده من چایی یا قهوه ریخته، خرابش کرده روش نمی شه بگه !

@ آقا داریوش من رکورد شما را هم شکوندم ! مکسین برای من سکوت معنی داری کرده .....

مجید 1392/08/03 ساعت 12:06

با تشکر از علی وداریوش عزیز.
آیا برای کار همسر مدرک همسر هم بایستی اسس بشه؟چون به هر حال فقط CV که نیست مدرک هم مهمه براشون!!

صابر 1392/08/03 ساعت 16:36

@ سمیرا
تبریک میگم. امیدوارم موفق باشین.

حمیدرضا 1392/08/03 ساعت 17:36

دوستان سلام، متاسفانه امروز یک نامه دریافت کردم مبنی بر اینکه ماکسین تصمیم گرفته به من JSV بدهد، این کاملا با انتظار من و نوع برخورد او در زمان مصاحبه متفاوت است به نظر شما چه کار کنم? در طول مصاحبه که خیلی خوب و راضی بود ولی نتیجه ای که داده من را شوکه کرده
لطفا راهنمایی بفرمایید چطور می توانم رای ایشان را عوض کنم
باسپاس

حمید جان با کمی احتیاط تبریک میگم. بد نیست یک ایمیل بهش بزنی و دلیلش را بخواهی و اینکه آیا راهی برای تغییر تصمیمش هست یا نه
/حسین

سالار 1392/08/03 ساعت 17:38

سمیرا خانم خیلی تبریک میگم مبارک باشه
کاک علی منم شروع کنم به رزومه فرستادن یا زوده؟

زهرا 1392/08/03 ساعت 19:35

وای سمیرا جون خیلی خوشحال شدم، واقعا مبارک باشه یعنی دقیقا بعد از دو هفته جواب داد دیگه!
امیدوارم اونجا هم موفق باشی.

مجید 1392/08/03 ساعت 21:11

حمید جان مگه از ریکوترها مکاتبه یا جوابی نداشتی قبلا که بهش بگی ؟تلاش کن قانعش کنی ولی اگه هم نشد نگران نباش فرق چندانی برای شما که آقایی نداره، واسه خانمها بنظر من مهمه که حتما pr بگیرن ولی واسه آقایون چندان تفاوتی نداره بهر حال در هر دو صورت در عرض ٦ ماه حتما کار پیدا خواهید کرد مبارکه تبریک میگم بهت

تی تی 1392/08/03 ساعت 22:02

سمیرا خانوم
تبریک میگم، امیدوارم موفق باشید.
آقا حمید رضا
بهتره یه سری از فعالیت ها تون رو واسه کاریابی و جواب مناسب داشته براش فروارد کنید، وقتی ایمیل زده گفته واسه اینکه شاید بخوای چیزی بگید.امیدوارم بهترینها در انتظار شما باشه.
دوستان واسه همه روزایی روشنی آرزو میکنم.

پگاه 1392/08/03 ساعت 22:03

مبارکه عزیزم . سمیرا جونم . ایشا در مراحل بعدی هم موفق و موید باشی خانومی

داریوش 1392/08/03 ساعت 22:45

حمید رضا : بهش ایمیل بزن و علنش رو جویا شو. امیدوارم مشکلت حل بشه اگر هم نشد ناراحت نباش کمی برنامه هات بهم میخوره.
نرجس خانم اصلا نگران نباشین اگر مکسین میخواست اپرووتون نکنه حتما اطلاع میداد . مشابه فرشید و حمیدرضا متاسفانه. ببین میتونین یه ایمیل بهش بزنین و بگین که میخواین از وضعیت پرونده مطلع بشین .
مجید جان همین بحث رو چند روز پیش منو خانمم داشتیم خودم به شخصه فکر میکنم نیاز نیست ولی جواب دوستانی که اونجا هستن مثل بابک جان حجت است.

علی 123 1392/08/03 ساعت 22:50

آقا مجید::: "آیا برای کار همسر مدرک همسر هم بایستی اسس بشه؟چون به هر حال فقط CV که نیست مدرک هم مهمه براشون!!" منظور سوالتون رو متوجه نمیشم.

آقا سالار::: شک نکنین, در اولین فرصت شروع کنین به فرستادن رزومه و حتی الامکان یکی دو تا مصاحبه کاری جور کنین یا پاسخهایی که بگن شما برای این کار مناسبین اما با توجه به اینکه در نیوزیلند نیستید نمی تونیم شما رو در نظر بگیریم. البته دلهره براتون ایجاد نشه که تا مصاحبه کاری نداشته باشین از اقامت خبری نیست, اما اگه بتونین مصاحبه بگیرید اقامتتون تقریبا میشه گفت که تا حد زیادی قطعی میشه. این موضوع که برای کار پیدا کردن چکار کردید یکی از مهمترین سوالات مصاحبه با کیس آفیسر هستش که تا می تونید باید روش مانور بدید.

آقا حمیدرضا::: تبریک می گم جای نگرانی زیادی نداره چون به هر حال اگه تا 9 ماه کار پیدا نکنین اتوماتیک باید برگردین. اکثرمون همینطوریم چون خرج میره بالا. پیشنهاد می کنم کاری که حسین آقا گفتن رو انجام بدید تا بدونین دلیلش چیه.

رامین 1392/08/04 ساعت 00:41

به خانم سمیرا ::
تبریک فراوون . انشالله در بقیه مراحل هم موفق باشید

سمیرا 1392/08/04 ساعت 01:31

سلام به همه دوستان خیلی ار لطفتون و آرزوهای قشنگتون تشکر میکنم، خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم بهترینها رو برای همه تون آرزو میکنم ،آدم اینجا میاد کلی انرژی میگیره مخصوصا وقتی خونواده اصلا استقبال گرمی نمی کنه و جو سنگین برقراره اینجا آدم روحیه میگیره مرسی از همتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.