دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

شماره تلفن ها در نیوزلند

پی نوست 1: دوستان چه نشسته اید که در یک روز مانده به به آغاز سال نو  علی ۲۱۷۰ عزیز هم بعد از مدت ها صبر و انتظار APPROVED شد!!!!. مبارکشون باشه

پی نوست ۲:  تازه من هم همین الان APPROVED شدم!!! مبارکم باشه

پی نوشت 3: من هم به نوبه خودم به علی 2170 و آزاده عزیز تبریکات فراوان میگم (حسین)



متن زیر را زهرای عزیز همسر آرمان عزیز جهت انتشار در وبلاگ در اختیار من قرار دادند که با کمی تلخیص منتشر می کنم

 

شماره تلفن ها در نیوزلند

کد کشور:+64

 

طول شماره ها: 8(تلفن ثابت)   

                   9(بیشتر موبایلها)

پیش شماره بین المللی:00

 

فرمت متعارف:(0x) xxx xxxx
(0xx) xxx xxxx
(0xxx) xxx xxx

پیش شماره بین شهری:0

 

 

الگوی شماره تلفن ها:

الگوی شماره تلفن ها در نیوزلند مکان شماره تلفن را مشخص می کند. از سال 1993 شماره تلفن ها در نیوزلند از یک رقم کد شهر و 7 رقم شماره محلی که سه رقم اول آن نشان دهنده یک منطقه و 4 رقم بعدی نشان دهنده یک خط در آن منطقه است تشکیل میشوند. نیوزلند از الگوی دیجیتال زیر استفاده میکند:

کد کشور: 64   پیش شماره راه دور: 0   پیش شماره بین الملی: 00


تلفن های ثابت:

طول شماره تلفن های ثابت بدون در نظر گرفتن پیش شماره 0 در نیوزلند 8 رقمی است: یک رقم کد منطقه و 7 رقم شماره تلفن (مثال: 4321 007 09). کد منطقه عددی بین 2 تا 9 است (به جز 900, 911, 999 به دلیل خطای شماره گیری)

در کل 3 کد منطقه وجود دارد: 03, 04, 06, 07, 09. برای تماس با شماره ای در خارج از منطقه تماس گیرنده، باید این پیش شماره ها استفاده شوند. اگر کسی بخواهد از Christchurch با Dunedin تماس بگیرد باید 03 را شماره گیری نماید هر چند پیش شماره هر دو منطقه 03 است. پیش شماره های محلی عبارتند از :

 چند رقم ابتدای شماره تلفن های محددوده کلی خط ثابت را مشخص می کنند.


شماره موبایل ها:

شماره موبایل در نیوزلند با 02 شروع شده و پس از آن 7 تا 9 رقم قرار میگیرد (معمولا 8). ارقام ابتدایی بعد از 02 مشخص کننده شبکه موبایل صادر کننده شماره هستند. در موبایل باید شماره تلفن ها به صورت کامل شماره گیری شوند.

Prefix

Network

Number length

Notes

020

Orcon

0204

Skinny

021

Vodafone

6 to 8 digits

6 digits originally assigned to on account customers only and 7 digits assigned to prepay customers only

022

2degrees

7 digits

2degrees was launched in August 2009.

023

Unused

Owned by Vodafone

024

Unused

Protected by Management Committee 30.01.09 to preserve the potential code expansion option.

025

Unused

6-7 digits

Was used by Telecom New Zealand until it was shut down on 31 March 2007. All numbers have now migrated to 027 (7-digit), with older 025 numbers prefixed with 4 (e.g. 027-4xxx-xxx).

026

Telecom New Zealand,
Team Talk

7 digits

Used for calling Fleetlink or other trunked radios from a phone line

027

Telecom New Zealand

7 digits

028 0

Compass Communications

028

CallPlus or BLACK + WHITE

028 3

Teletraders MVNO

028 85

M2 MVNO

028 96

Airnet NZ Ltd

029

Vodafone

Vodafone acquired TelstraClear in 2012

 

برای فهمیدن اینکه آیا یک شماره به یک ارائه دهنده شبکه موبایل تعلق دارد یا نه, میتوان آن شماره را به 300 sms نمود. این یک سرویس رایگان است که توسط Telecom, Vodafone و 2degrees ارائه میشود. با این کار ، پاسخی برای فرد فرستاده میشود که مشخص میکند آیا شماره مورد نظر در شبکه آنها فعال است یا خیر.


تلفن های رایگان و تلفن های شامل حق سرویس:

شماره های رایگان با 0508 و یا 0800 شروع شده و به دنبال آن معمولا 6 رقم قرار میگیرد (برخی از شماره های 0800, 7 رقمی هستند). تلفن های شامل حق سرویس از کد 0900 استفاده میکنند و پس از آن 5 رقم قرار میگیرد. بعضی از شماره های مربوط به سرویس  های خدماتی مانند شماره تلفن های مربوط به دسترسی اینترنتی با پیش شماره 08xx شروع شده و معمولا با 5 رقم دنبال میشوند.

-0508 سرویس رایگان Vodafone

-0800  سرویس رایگان Telecom, Vodafone و سایر شبکه ها

- 08xy سرویسها مختلف که وابسته به مکان جغرافیایی خاصی نیستند.

083210 سرویس تلفن گویا ی یادآوری تماسها

08322 شماره های اطلاعات تلفن

0867 شماره های اینترنتDialup

- 0900 تلفن های شامل حق سرویس (در این تماسها علاوه بر هزینه تماس تلفنی، مبلغ دیگری نیز از شماره گیرنده کسر شده و به سرویس دهنده مورد نظر پرداخت میشود)


شماره های خدماتی

شماره هایی که با 01 شروع میشوند مربوط به سرویس های اپراتور میباشند:

010: اپراتورهای داخلی

0170: اپراتورهای بین المللی

0172: خدمات دایرکتوری بین الملی

018: خدمات دایرکتوری داخلی

کد 1 برای سرویس ها محلی استفاده میشود و شامل فعالسازی ویژگی های مخابرانی نیز می گردد. شماره تلفن سرویس های اورژانس 111 است.

-  111 اپراتور خدمات اورژانس (تمام تلفن ها)

- 112 اپراتور خدمات اورژانس (فقط برای موبایلها)

-  11x تخصیص داده نشده. به صورت داخلی برای بعضی از سرویس های اورژانس خاص استفاده میشود.

- 12x خرابی شبکه تلفن و خدمات فروش

- 13-19کاربردهای مختلف. معمولا سرویس های مخابراتی

همچنین در شبکه موبایل می توان از شماره هایی که با * شروع میشوند استفاده کرد:

- 123* خدمات و فروش شبکه موبایل telecom

- 222* سرویس خدمات کنار جاده برای اتومبیل ها

- 500* کمک های دریایی گارد ساحلی

- 555* خدمات ایمنی ترافیک (تماس های ترافیکی غیر اورژانسی پلیس)

شماره های پیام کوتاه مربوط به موبایلها 3 تا 4 رقم هستند.

 

شماره های سودمند دیگر:

- 0000  832 07: اطلاعات خودکار (تلفن رایگان) که مشخص می کند سرویس دهنده شبکه چه کسی می باشد.

- 1956: شماره تلفنی که در حال حاضر از آن تماس گرفته اید را میخواند (به همراه کد منطقه)

-1957: شماره تلفنی که در حال حاضر از آن تماس گرفته اید را میخواند (بدون کد منطقه)

-511: شماره تلفنی که در حال حاضر از آن تماس گرفته اید را میخواند(فقط شبکه TelstraClear)

-083201234: شماره تلفن های اصلی بدون داخل که از آن تماس گرفته اید را میخواند (اگر از یک خط تجاری تماس گرفته اید که شماره های داخلی دارد) یا شماره تلفن شخصی در شبکه Telstra

-083201231:مانند بالا شماره تلفن بدون داخلی را می خواند اما با کد منطقه

-083201232:سیگنال تون DTMF خطی را که با آن تماس گرفته اید باز می گرداند

-137: تست زنگ زدن تلفن (شماره تماس مجدد) در صورت شماره گیری می توانید انتخاب کنید که پس از قطع تلفن به شما زنگ زده شود تا بتوانید خط تلفن خود را تست کنید.

-0197: در صورت شماره گیری قبل از هر شماره تلفن معمولی, گیرنده تماس نمی تواند شماره شما را ببیند (Caller ID غیر فعال میشود.)


مرجع: http://en.wikipedia.org/wiki/Telephone_numbers_in_New_Zealand


نظرات 76 + ارسال نظر
سینا 1392/10/07 ساعت 11:07

جالب بود. مرسی

قابلی نداشت
/حسین

علی 123 1392/10/07 ساعت 14:16

خیلی جالب و به درد بخور بود متشکرم.

قربان شما
/حسین

علی 123 1392/10/07 ساعت 14:20

آقا مجید::: فهرست شرکتهای مخابراتی رو دریابین.

علی 3 1392/10/08 ساعت 21:31

دوستانی که ویزا گرفته اند لطفا به این پرسش پاسخ دهند . در نامه ای که من گرفتم نوشته شده از تاریخ نامه تا 6 ماه پاسپورتو بفرستم . سوال من اینه که اگر مثلا سررسید زمان ارسال اول ماه می باشه . پاسپورت باید اول می دستشون باشه یا زمان ارسال من مهمه(چون شنیدم بعضا از زمان ارسال تا الصاق ویزا 40 روز طول میکشه ) ؟ سوال دوم دوستانی که ویزا در پاسپورتشان خورده تاریخ شروع ویزا از کی بوده ؟ از زمانی که پاسپورتو گرفتن یا یکی دو روز قبل از برگردوندن پاسپورت ؟ سوال سوم از زمان الصاق ویزا پاسپورت چند روزه پبرگشته ؟

1-باید اول می دستشون باشه. ولی شما ریسک نکن و زودتر بفرست
2-تاریخ شروع ویزا از لحظه ایه که ویزا صادر میشه. ممکنه بین پول کم کردن و صدور ویزا هم فاصله بیفته
3-اگر بخواهید که با DHL برگردونن 2-3 روزه بر می گرده. با پست دیپلماتیک خیلی بیشتر طول می کشه
/حسین

علی 3 1392/10/08 ساعت 22:01

@ ساده دل :
اول پیشنهاد می کنم که ایمتونو عوض کنین چون هر بار بهتون جواد میدم و اسمتون رو تایپ می کنم احساس می کنم یک نفرو دارم گول می زنم !

اگر به سایت trademe.co.nz مراجعه کنید و قسمت خودرو را ببینید می بینید که کدام برندها فعالند . پژو هم نمایندگی دارد . در سایت mia.org.nz کلیه اطلاعات خودرو سازی نیوزلند را می بینید . ضمنا در لینک http://www.mia.org.nz/sales.asp?year=Cars13
مشاهده میکنید که در 11 ماه 2013 76000 خودرو نو فروش رفته این آمار با توجه با جمعیت حدود 7 میلیونی نیوزلند آمار بسیار خوبی است . در این جدول مبینید که فروش مرسدس از پپژو بالاتر است .آمار دیگر مربوط به Car possession است در نیوزلند 750 در هر 1000 نفر است . این یعنی بالاتر از آمریکا و کل اروپای غربی ! در ایران این عدد اگر اشتباه نکنم حدود 120 است . چنین بازاری برای حدمات پس از فروش عالیه ! ضمنا تعداد زیادی خودروی دست دوم هم هم هر ساله وارد می شود .

جالب بود. ممنون
/حسین

علی 3 1392/10/08 ساعت 22:03

ضمنا بابت این همه غلط املایی در کامنت قبلی معذرت می خوام !!

سمیرا 1392/10/09 ساعت 11:43

سلام و ممنون بابت پست جالبتون.

دوستان کسی اواسط آپریل مسافر نیست .

مرسی سمیرا جان
/حسین

لیلا 1392/10/09 ساعت 11:49

جمعیت نیوزیلند شد 7 میلیون ؟ کی ؟!

نمی دونم والله. علی آقا ۳ لطفاَ در خصوص رشد جمعیت پاسخگو باشید
/آزاده

هاتف 1392/10/09 ساعت 12:11

حالا هی همش من سوال بی ربط به موضوع می پرسم :دی
قبلا تو کامنتا دیدم که بحث شده بود در مورد این متن
* If you want bonus points for an identified future growth area, you must also have a job or job offer in that area. Your qualification must also be a requirement for the job.
حالا یادم نمیاد کجا بودو نتیجه چی شد ممنون میشم یه یاد اوری بهم کنید
داره میگه حتما باید جاب آفر باشه دیگه.. واقعا باید باشه حالا یا من اشتباه برداشت کردم؟

اگر دنبال عبارت خاصی هستید می تونید از امکان جستجوی وبلاگ هم استفاده کنید
/حسین

حسین 1392/10/09 ساعت 13:16

هر وقت قصد خرید ماشین در نیوزلند داشتید قبلش به نکات مهم لینک زیر توجه کنید:
http://www.nzta.govt.nz/vehicle/choosing/tips.html

بسیار عالی ما که منتظریم شما ماشین بخرید ا استفاده کنیم
/آزاده

برای ماشین ما باعث افتخاره که شما سوارش بشید
/حسین

ناهید 1392/10/09 ساعت 13:17

سلام به همه دوستان
زهرا جان خیلی پست خوبی بود -فکر کنم به عنوان پست مرجع توی نیوزیلند هی بهش مراجعه کنیم .

به علی3::
تاریح ویزای من همون تاریخ صدور ویزاست که برام میل اپدیت وضعیت اومد..

بچه ها امروز دی اچ ال پاس ما رو به همراه بقیه مدارک بهمون داد ..برام جالبه من با پست دیپلمات ارسال کرده بودم ولی با دی اچ ال به دستم رسید .خودمم هیچ درخواستی نداده بودم .حالا قراره کردیت کاردی که فرستاده بودم چک بشه ببینم که هزینش از خسابم برداشت شده یا نه!

به سمیرا:: سمیرا جان ما هم همون حدود خواهیم رفت .ولی نمیدونم تاریخ دقیقش رو..در حال بررسی هستیم ..تو تاریخ دقیقت معلوم شده؟

معمولا تا پولو کم نکنن هیچ کاری نمی کنن
/آزاده

هاتف 1392/10/09 ساعت 13:54

ممنون
این جاب آفر که نوشته چی میشه تکلیفش باید باشه ، یا نباشه هم مشکل نداره؟
-------------------------------------------------
یه مورد دیگه هم بپرسم تا دارم تایپ می کنم :دی، اسس مدرک تحصیلی رو باید دقیقا کی ارائه بدیم ؟
قبل از سابمیت EOI ؟ بعد از سلکت شدن از پول هست ؟ بعد از ITA ؟ خیلی مهم هستا خداییش

باید وقتی EOI سابمیت می کنید اسس یا پری اسس رو داشته باشید. اگه با پری اسس اقدام کنید باید بعد از صدور ITA و در زمان لاج مدارک فول اسس رو ارایه بدید
/آزاده

علی2170 1392/10/09 ساعت 17:25

**********************************************

سلام به همه

دوستان همانطور که در جدول میبینید من اون بالاهای جدول هستم:

رشته کامپیوتر
امتیاز: 125
سلکت: آپریل 2011
صدور ITA: می 2011

لاج: جولای 2011
تعیین آفیسر: اکتبر 2011 (کلیر سیمونز)
مصاحبه تلفنی: آپریل 2012 (بیش از 20 ماه پیش!!!)

آخرین تماس ایمیلی با آفیسر: ژانویه 2013 !!!!

و چند دقیقه پیش: APPROVED!

-------------------------------------------------------------------

مبارکه!!!!!!
/آزاده

و الان یک نفس راحت. خیلی تبریک داره
/حسین

هاتف 1392/10/09 ساعت 17:54

@ علی 2170

تبریکات فراوان...:دی
---------------------------
مرسی از راهنماییت آزاده جان

سمیرا 1392/10/09 ساعت 17:54

آقای علی ۲۱۷۰ : خیلییییی تبریک میگم من همیشه این علامت سوال داشتم که شما چی شدید . خیلی مبارکه بلاخره صبر شما نتیجه داد. به امید موفقیتهای بعدی

@حسین اقا : به جادار بودن ماشین هم لطفا توجه کنید چشم امید ما به شماست

من چند وقت پیش یه نامه مفصل دادم سفارت تا به پرداخت تو سفارت دیگه گیر ندن. امروز آقای تهرانی گفت مذاکره شده و مشکل پرداخت تو سفارت رو حل کردن و اون اشتباه افسر بوده. دوستان با خیال راحت پرداخت کنید

میخوام یه اتوبوس کوپه بگیرم که هم جادار باشه و هم سریع
/حسین

کتایون 1392/10/09 ساعت 18:01

@ مسیو علی 2170::: خیلی ی ی ی تبریک میگم... امیدوارم بقیه کارهاتون به سرعت پیش بره تا جبران گذشته بشه... شما نتیجه صبرتون رو گرفتید و ارزش این موفقیت براتون چند برابر

@ سمیرا جان::: من که دوشواری برای پرداخت ندیدم... اصلا من به آفیسرم هم نگفتم که دارم پاسپورتم رو میفرستم و 3-4 ماهی بود که قرار بود من پاسپورتم رو ببرم و آقای تهرانی میگفت مشکلی برای دریافت یورو ندارند... بالاخره 2 هفته پیش فرستادم بره...

@ناهید عزیز::: خیلی تبریک میگم بهت... بالاخره چقدر طول کشید که بره و در صف ویزا موند و برگشت؟

رامین 1392/10/09 ساعت 18:38

آقای علی 2170::
خیلی خوشحال شدم و اصلا مشکلات خودم یادم رفت !! آقا مبارکه .

مسعود.ک 1392/10/09 ساعت 18:45

@علی 2170:
با سمیرا کاملا موافقم من همیشه دوست داشتم بدونم چی شدین شما واقعا خیلی خوشحال شدم براتون ، مراحل بعدی امیدوارم که سریعتر جلو برین و موفق باشین

مهتاب 1392/10/09 ساعت 19:59

سلام علی 2170 عزیز... خیلی خیلی ی ی ی تبریک میگم. مطمئن بودم اپروو میشین... شیرینی ما یادت نره

فرزاد-حسین 1392/10/09 ساعت 20:13

سلام به همه
آزاده::
تبریک فراوان
من هم خیلی خوشحال شدم

مرسی فرزاد جان
/آزاده

علی2170 1392/10/09 ساعت 20:16

از همه دوستان ممنونم بایت تبریکاتون.

جالبه شب عیدشون به ما عیدی دادن

ممنون از همه

هنوز تو شوکم.

علی 123 1392/10/09 ساعت 20:21

علی 2170::: تبریییک می گم. خیلی خوشحال شدم من هم خیلی دوست داشتم بدونم اون پرونده ای که یکی می گفت گم شده, یکی می گفت افتاده پشت کمد, یکی می گفت افتاده توی حوض و... بالاخره کجاست.

دوستان من طبق معمول یه حساب کتابی کردم. در مورد خریدن یا نخریدن ماشین قبل از پیدا کردن کار:

اگه بخوایم با اتوبوس 1000 تا سفر داخل شهری بریم و اگه هر مسیر به طور میانگین 6Km و قیمتش 5$ باشه و در مقایسه اگه بخوایم ماشینی بخریم که توی شهر 8 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین مصرف کنه و هرلیتر بنزین 2.2$ باشه داریم:

1000*$5 > 6km * 1000 / 8 lit * $2.2
یعنی
هزینه استفاده از اتوبوس $5000 > 1650$ هزینه استفاده از ماشین شخصی

ضمنا بعد از 6000 کیلومتر یک بار باید ماشین سرویس بشه (تعویض روغن موتور و فیلترها) و اگه حتی بخوایم ماشین روبیمه کنیم تصور نمی کنم که هزینه ش اینقدر بالا باشه که به 5000$ برسه و این یعنی حتی اگه خدایی نکرد تصادفی هم پیش بیاد بیمه کند حمایت و به همین دلیل من در حال حاضر فکر می کنم هرچه زودتر ماشین بخریم از نظر هزینه به نفعمونه. هروقت هم که بخوایم ماشین رو بفروشیم قسمت عمده پولمون برمی گرده.
کسی نظر, توضیح یا مخالفتی داره؟

ما که قراره ماشین آقا حسین اینا رو سوار شیم
/آزاده

رامین 1392/10/09 ساعت 21:10

خانم آزاده :
از اپرو شدنتون بسیار خوشحال شدم . مبارک باشه

ممنون از شما
/آزاده

علی 3 1392/10/09 ساعت 21:37

@ لیلا و @ آزاده : با همین بر و بچ و در نظر گرفتن نصایح افزایش جمعیت سال بعد 7 میلیونه ! ببخشید اشتباه تایپی بود !

مهاجر 1392/10/09 ساعت 22:01

آزاده خانم و علی 2170 خیلی تبریک میگم. فکر کنم این جمله رو از حسین آقا شنیدم که میگفت ویزای علی 2170 بیاد به همگی بر و بچس شام میدم. D :

زرشکش با من
/حسین

ممنون
/آزاده

مسعود.ک 1392/10/09 ساعت 22:04

@آزاده:بهتون تبریک میگم .زکات ویزا را یک مصاحبه آزمایشی با بنده قرار بدهید.

حتما! بنده در خدمتم
/آزاده

علی 123 1392/10/09 ساعت 22:18

آزاده خانم::: تبریییک می گم. خیلی خوشحال شدم

ممنون از شما
/آزاده

نرجس 1392/10/09 ساعت 22:40

به به چه خبر های خوشی ! علی و آزاده عزیز مبارکتون باشه.بچه های اداره مهاجرت چه پرکار و چه مسئولیت پذیرند، تا دقیقه نود هم کار می کنند ! ولی چرا همکاراشون در سفارت اینقدر تنبل تشریف دارند! من بیچاره از 5 دسامبر پاسپورتم از طریق پست دیپلمات فرستاده شده ، هنوز به دستم نرسیده ! پیگیری کردم گفتن که تا بعد از تعطیلات ژانویه هیچ بسته ای از ولینگتون به تهران ارسال نمی شه ! اینجور که من حساب کردم دقیقا از دو هفته مانده به تعطیلات اینا رفتن تعطیلات ! میشه همچین چیزی؟

ممنون نرجس جان. امسال از ۲۱ دسامبر تا ۵ ژانویه همه چی تق و لقه. من خودم هم نمی دونم ۳۰ دسامبر چطوری اپروو شدم
/آزاده

مانلی 1392/10/09 ساعت 23:06

@ علی 2170
تبریک فراوان بعد از این همه انتظار.

@ آزاده
تبریک فراوان. به سلامتی برقی ها. ظاهرا ادمین دو مهاجر شدن اومد داره ها :)

دقیقاَ همینطوره! می خوایم برای انتخاب ادمین مناقصه برگزار کنیم
/آزاده

کتایون 1392/10/09 ساعت 23:32

آزاده (ملقب به خیارشور :دی) تبریک ک ک ک ک .... عجب این دم عیدی چقدر خبرهای خوش دادن اینا.... ویت بست ویشز ز ز ز...

قربون شما!! دیگه از الان به بعد ولت نمی کنم
/آزاده

نازی(سعید) 1392/10/09 ساعت 23:39

آزاده جانخیلییی بهت تبریک میگم بسیار بسیار مبارکهچه قد خوبه همیشه اینجا پر از خبرای خوبه واینقدر پر از صمیمیت و انرژیهای مثبته که از شنیدن موفقیت دوستانی که تا به حال ندیدی انچنان مشعوف میشی که گویی صد ساله با هم دوستیم انشاا..موفقیت های بعدی....
آقای علی ۲۱۷۰ خیلی مبارکه انشاا.. موفق باشید اما علت اینهمه تاخیر را جویا شدین یا نه؟من که فکر میکردم شما از آندست دوستانی هستید که خیلی وقته که رفتیدو شروع زندگی جدید دیگه مجالی برای وبگردی ودو مهاجر سر زدن رو ازتون گرفته...

ممنون نازی جان. ایشالله شروع سال جدید پر ازخبرهای خوش برای شما باشه و بزودی کارهاتون ردیف بشه
/آزاده

آرمان 1392/10/09 ساعت 23:56

آزاده خانم و علی 2170 تبریکات صمیمانه ما رو پذیرا باشید

ممنون از لطف شما
/آزاده

امیر 1392/10/10 ساعت 00:02

به به مبارکتون باشه اپروو شده ها سلام ما رو به اون کبوترای آزاد برسونید آرزوی موفقیت

ممنون. چشم ولی اونور بیشتر کیوی آزاد هست
/آزاده

سمیرا 1392/10/10 ساعت 00:24

آزاده جونم خیییییییییییلی تبریک میگم. خیلی خوشحال شدم وای عجب عیدی دارن میدن .چقدر خبرای خوب خوب شنیدیم .ایول . میخواستم بهت زنگ بزنم دیدم نیمه شب شده

حسین آقا واقعا زرشک پلو با مرغ میچسبه

واقعا. مخصوصا پرس هفتم
/حسین

مرسی سمیرا جان از لطفت، این آقا حسین زرشک پلو بده نیستن. من همینکه اونور یه دور مارو سوار ماشینشون کنن راضیم
/آزاده

مجید 1392/10/10 ساعت 08:56

آزاده خانم :::: تبریک و شاد باش , خیلی خیلی خوشحال شدم البته شما استحقاق بالاتر از PR را داشتید باید به اونا هم تبریک گفت زدن و بردن .

ممنون بابت تبریکتون. ایشاله بزودی روزی شما بشه. اختیار دارید آقا مجید
/آزاده

مرسده 1392/10/10 ساعت 09:14

آزاده جون کلی ی ی تبریک ، امیدوارم این Approve آغازی باشه برای موفقیت های بعدیتون ،خیلی خوشحال شدم
علی آقا 2170 تبریک فراوان به شما امیدوارم موفق باشید
زهرا جون ممنون از مطلب مفیدتون

مرسی مرسده جان
/آزاده

مجید 1392/10/10 ساعت 10:40

علی2170 ::: واقعاً تبریکککک خیلی شادباش بالاخره صبر و انتظار نتیجه داد , بچه ها همگی شام دعوت شدید مهمون حسین آقا الوعده فا

بچه ها اگه پاسپورت را تعویض کنیم چه باید کرد باید واسه آفیسر دوباره Certified copy فرستاد!! ضمناً تعویض کارت پایان خدمت اجباری شده بنظرتون نیازی هست عوضش کنیم آخه ما با اون قبلی فرم سکیوریتی را فرستادیم.

امشب همگی شام زرشک پلو دعوتید منزل ما. البته من دیروز خونه رو تحویل مستاجر دادم
بهتره هر چی زودتر عوض کنید
/حسین

در مورد پاسپورت من تعویض کردم و وقتی آفیسر از من یک سری مدرک خواست براش کپی برابر اصل پاسپورت جدید رو فرستادم و توضیح دادم که این پاسپورت جدیدمه.
/آزاده

حمیدرضا 1392/10/10 ساعت 11:00

آقای علی 2170:: تبریک می گویم
آزاده خانم : تبریک من راهم بپذیرید.

یک سئوال از دوستانی که در نیوزلند هستند:
همانطور که می دانید در ایران کپی رایت و خرید نرم افزار مفهوم ندارد، با توجه به اینکه ویندوز لپ تاپ و تقریبا اکثر نرم افزارهای نصب شده کرک شده هستند آیا در آنجا با مشکل مواجه می شویم یا نه؟ به عبارت ساده از الان برای خرید نرم افزار پول کنار بگذاریم یا کسی با ما کاری ندارد؟

ممنون آقا حمید رضا. کسی کاری نداره ما کلاَ امیدمون به همین نرم افزارهامونه ولی شما اگر بخواید با لپ تاپتون و با استفاده از نر م افزارهای کرک شده پروژه انجام بدید برای یک شرکت خارجی احتمالش وجود داره که به دردسر بیفتید. که این حالت هم خیلی بعیده!
/آزاده

ماریا 1392/10/10 ساعت 11:29

@ علی 2170
خیلی بهتون تبریک میگم. نتیجه صبر و تلاشتون مبارک. ایشالله بقیه مراحل سریعتر پیش بره همراه با موفقیت های روزافزون.

@ آزاده عزیز
خیلی خیلی مبارکه. من اگه جای آفیسر بودم همون اول یه سری به ف. ب میزدم و با دیدن اون عکسای قشنگت تو سفرات بهت pr میدادم. باید به اونا هم تیریک گفت بخاطر حسن سلیقشون. پیشاپیش کارتم تو سرزمین ابرهای سفید مبارک.

ماریا جون شما لطف دارید ولی اونا افراد متخصص می خوان نه آدم خوشحال
/آزاده

مجید 1392/10/10 ساعت 11:48

@ حسین آقا :::ای ای ای متواری شدی پس !!!
بدون خداحافظی پر نکشی !!

Wanted!!!
/حسین

علی 3 1392/10/10 ساعت 12:07

آزاد خانم و علی آقای 2170 مبارکه ! با این اوصاف جمعیت داره به 7 میلیون نزدیکتر میشه ...

ممنون بابت تبریکتون
/آزاده

سینا 1392/10/10 ساعت 16:13

علی 2170 :: از صمیم قلب بهت تبریک می گم. نمی دونی چقدر خوشحال شدم که بالاخره بعد از این همه صبر اپروو شدی.

آزاده خانم :: تبریک می گم. ایشالله موفقیتهای بعدی

علی 123:: به نظر من فرض 1000 سفر با اتوبوس خیلی دور از واقعیته. اگر مرکز شهر زندگی کنی چه بسا 10 بار هم مجبور نشی اتوبوس سوار شی چون همه جاهای مورد نیازت رو می تونی پیاده بری.

ممنون آقا سینا
/آزاده

مسعود.ک 1392/10/10 ساعت 16:16

@علی 123 و آزاده مدیرمحترمه:
لطفا به masdket@yahoo.com یک ایمیل بزنین که برای مصاحبه آزمایشی هماهنگ کنیم من 10 Jan مصاحبه دارم شما روزیو که فکر میکنین وقت دارین و مناسبه بهم بگین لطفا

علی 123 1392/10/10 ساعت 18:34

آقا سینا::: ممنون از همفکری تون. درست می فرمایید تعداد سفرها اگه زیاد باشه تفاوتش معنی دار میشه.

ناهید 1392/10/10 ساعت 18:55

به علی2170 و ازاده :: خیلی مبارک باشه .به امید روزهای خوب و پر موفقیت براتون

به کتایون::
کتی جان من 21 نوامبر از سفارت مدارک رو ارسال کردند و و 23 دسامبر برام اپدیت ویزا اومد و 30 دسامبر به دستم رسید.

دوستان::بچه ها برای رفتن از فرودگاه به هتل یا حالا هرجایی فکر کنم باید شاتل بگیریم ..کسی سایتی رو برای رزرو پیشنهاد می کنه ؟ یا راه حل دیگه ای با وجود چمدون ها وجود داه؟

مرسی ناهید جان. ظاهراَ شاتل بهترین روشه. منتظر اطلاعات تکمیلی باشید
/آزاده

www.supershuttle.co.nz
/حسین

حسین 2 1392/10/10 ساعت 19:23

http://lnkd.in/d7nakZP.
Looking back on the months gone by,
As a new year starts and an old one ends,
We contemplate what brought us joy,
And we think of our loved ones and our friends.Recalling all the happy times,
Remembering how they enriched our lives,
We reflect upon who really counts,
As the fresh and bright new year arrives.
And when I/we ponder those who do,
I/we immediately think of you.
Thanks for being one of the reasons,
l/We’ll have a Happy New Year!

امیدوارم سال خوبی برای همگی ما باشه. وبلاگ رو بین المللی کردیدا
/آزاده

تی تی 1392/10/10 ساعت 19:42

آزاده جون و علی 2170 (ایوب)
تبریک میگم و از صمیم قلب ارزوی توفیق و روزهای شاد براتون دارم.

ممنون تی تی جان. امیدوارم همین روزا پرونده شما هم به سرانجام برسه
/آزاده

ندا 1392/10/10 ساعت 20:15

دوستان تبریک
آزاده خانم، علی 2170 با آرزوی موفقیت های بعدی

ممنون ندا جان
/آزاده

سمیرا 1392/10/10 ساعت 23:01

آقا سینا ممنون از راهنماییهاتون همفکریهای شما خیلی کمک کننده است.
علی آقا 123 مرسی بابت گفتن موارد مفیدتون.

آقا سینا حالا این نکاتو یه جوری می گفتید حسین آقا از خرید می نی بوس کوپه پشیمون نشه ما بی ماشین میشیم


/حسین

سینا 1392/10/11 ساعت 02:34

سمیرا :: خواهش می کنم. لطف دارید.
سوتی دادم؟ حواسم به موضوع مینی بوس نبود

ناهید :: شاتل رو -به شرط داشتن کردیت کارت- می تونید در همین سایتی که حسین گفته رزرو کنید. ولی اصلاً لازم نیست. شما به محض اینکه پاتون رو از فرودگاه بذارید بیرون شاتلها رو می بینید و کافیه آدرس مقصدتون رو به راننده بدین.
من وقتی ایران بودم یک بار رفتم توی این سایت و آدرس مبدا و مقصدم رو دادم و دیدم نوشته که کرایه اش برای سه نفر میشه 51 دلار، اما چون کردیت کارت نداشتم نتونستم رزرو کنم. وقتی رسیدم اوکلند و آدرس مقصدم رو به راننده گفتم ما رو برد و دقیقاً همون 51 دلار رو هم گرفت.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.