دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مصاحبه شغلی بدون ترس - قسمت آخر (نمونه هایی از مصاحبه های شغلی)

پی نوشت: تبریک به آقا رضا و نازی-سعید عزیز بابت اپروو شدن. مبارک باشه


شما نمی توانید انتخاب کنید که چگونه و در چه زمانی بمیرید ولی قادرید چگونه زیستن را بر گزینید (Joan Baez)

نمونه هایی از مصاحبه های شغلی

 

حال وقتشه که همه آنچه تاکنون درباره مصاحبه شغلی آموخته اید رو در یک مصاحبه کامل ببینید و بررسی کنید. این فصل شامل 3 نمونه کامل است که به آنها می پردازیم. نمونه اول و دوم موارد نرمال و با حداقلی از نکات توضیحی هستند که به یک مذاکره مستقیم درباره حقوق ختم می شود. در متن مصاحبه سوم نکات فراوانی (با رنگ آبی) ذکر شده که نشان می دهد چرا مصاحبه شونده تاکتیک بخصوصی را انتخاب کرده است. این نمونه همچنین بحث مفصلتری راجع به حقوق دارد.

وقتی متن مصاحبه را می خوانید بجای اینکه تحلیل دقیقی از صحبت های رد و بدل شده داشته باشید تلاش کنید جریان و ریتم مصاحبه را حس و درک کنید:

  1.        جری آرونسون یک مدیر بازاریابی است. متن مصاحبه اش را از اینجا بخوانید
  2.        سارا آشانسکی یک مهندس کامپیوتر است. متن مصاحبه اش را از اینجا بخوانید
  3.        کی سوتو، هماهنگ کننده عملیات پرتاب است. متن مصاحبه اش را از اینجا بخوانید

لیستی از سئوالات مصاحبه که بد نیست به عنوان تمرین به اونها پاسخ بدید رو از اینجا پیدا کنید.

 

این آخرین قسمت از فصل های مصاحبه شغلی بدون ترس است. امیدوارم با خواندن فصل های این کتاب و بخصوص با انجام تمرینات لازم، اعتماد بنفس و انرژی و اشتیاق لازم برای یک مصاحبه عالی رو بدست آورده یا بیارید. با آرزوی اینکه بزودی در جایگاه شغلی مورد علاقه خودتون قرار بگیرید 

نظرات 104 + ارسال نظر
Hessam 1393/02/28 ساعت 17:32

ati 1393/02/28 ساعت 19:24

;-)

لیلا همسر مسعود ک 1393/02/28 ساعت 22:24

با تشکر از شما بابت مطالب مفیدتون از بچههایی که راهی نیوزلند هستند میخواستم اگه ممکنه با من تماس بگیرند یه زحمت خیلی کوچک براشون داشتم ایمیل من sabeti.leila@yahoo.com

سینا 1393/02/29 ساعت 04:33

دستت درد نکنه حسین جان. مطلب بسیار آموزنده ای بود. من اون سه تا مصاحبه رو به دقت خوندم و سعی کردم مواردی از اون رو در مصاحبه های آتی خودم به کار ببرم.

فقط یک نکته: من تا حالا ندیدم و نشنیدم که در همون جلسه مصاحبه به کسی جواب بدن (چه مثبت چه منفی). این قسمتش به نظرم کمی رویا پردازانه آمد که طرف در همون جلسه مصاحبه دستش رو دراز کنه و بگه به شرکت ما خوش آمدید.

سمیرا 1393/02/29 ساعت 17:36

خیلی ممنون حسین آقا مطلب خیلی خوبی بود.

مهران : تبریک میگم . امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشید

مانلی 1393/02/29 ساعت 22:09

ممنون از حسین آقا بابت مطالب همواره مفیدتون.
رسیدن به خیر می گم به همه دوستانی که به تازگی به نیوزلند وارد شده اند و براشون آرزوی موقیت می کنم و ازشون ممنونم که صمیمانه تجربه هاشون رو به اشتراک میذارن.
من یه مدت بود به وبلاگ سر نزده بودم چون دپ زده ام . یک ماه نیم از مصاحبه گذشته و هنوز منتظر ...

رضا 1393/02/30 ساعت 11:02

دوستان ما هم بالاخره اپروو شدیم

محمد MSY 1393/02/30 ساعت 13:45

مبارکه آقا رضا. یه استراحت کوتاه بکن که در ادامه انرژیت رو لازم داری

... دل 1393/02/30 ساعت 15:58

آقا رضا تبریک ،‌ امیدوارم ادامه مسیر رو هم همینطور استوار حرکت کنی تا به مقصود برسی .

درسانا 1393/02/30 ساعت 19:19 http://azhand@outlook.com

دوستان عزیز سلام
راستش آزاده جون برای اسکان موقت به من چند جا رو پیشنهاد دادن که ماله دانشگاه بوده ....من اونا رو بررسی کردم ولی یا حمام یا دستشویی یا آشپزخونه مشترک داره...
از اونجایی که ایشون الان سرشون خیلی شلوغه نخواستم مزاحمشون بشم و از شماها کمک میخوام

من و همسرم در بدو ورود میخوایم بریم یه مکانی که مبله باشه و هیچ چیز مشترک نداشته باشه و بتونیم از ایران رزروش کنیم......با قیمت مناسب.....به مدت 2 هفته تا خونه پیدا کنیم اگرم که از اونجا راضی بودیم بتونیم قرارداد اجاره تنظیم کنیم و بمونیم.....همچین جایی هست؟

اما اگه فکر میکنید باید دنبال هتل باشیم پیشنهادتون چیه؟
مرسی از همگی

حامد123 1393/02/31 ساعت 14:13

@ درسانا

بهترین جا برای شما CBD هست. آپارتمان های 1 خوابه مبله با قیمت حدود 300-350 در هفته میتونید پیدا کنید ولی پیشنهاد من به شما اینه که تا زمانیکه خودتون خونه ای رو از نزدیک ندیدید از ایران جایی رو رزرو نکنید. بهتره بدنبال متل باشید که معتبر هستند و میتونید ار ایران هم رزرو کنید و بعد از ورود دنبال خونه بگردید.

مهرداد 1393/03/01 ساعت 00:08

سلام دوستان
من مهندسی عمران از دانشگاه ازاد واحد لارستان فارس در سال 77 گرفتم و حدود 15 سال هم سابقه کار دارم.مدرکمو برای اسسمنت ارسال کردم وبعد از حدود 50 روز کاری الان جواب دادن که به عنوان مدرک لیسانس تایید می شه ولی نه لیسانس عمران و فقط level 7 .
از دوستانی که در این زمینه اطلاعاتی دارند خواهشمندم راهنمایی کنند که چه باید بکنم و چطوری میشه این رای رو عوض کرد؟
با سپاس منتظر راهنمایی عزیزان هستم.

سعیده 1393/03/01 ساعت 00:51

حسین جان ممنون و دست مریزاد

درسانا جون من هم دقیقا تو مرحله شما هستم یعنی یه جایی برای اقامت موقت در ابتدای ورود .با تحقیقاتی که من کردم از اینجا می تونی به agent ایمیل بزنی اما طبق قوانین جدید حتما باید خونه توسط موجر دیده بشه . پس از اینجا نمیشه خونه اجاره کرد و با خیال راحت رفت هتل و هاستل ها هم شبی 100 دلار متوسط قیمتشونه خلاصه اینکه من هم دارم فکر می کنم که چی کار میشه کرد که آبرومند باشه و وقتی اسکایپ رو باز می کنی پدر و مادر هامون غصه نخورن و هم اینکه کلی پول به هتل ندیم ؟

درسانا و سعیده جان

توصیه من بهتون این هست که هیچ خونه ای رو تا از نزدیک ندید در موردش تماسی نگیرید و بهترین گزینه برای اسکان موقت هتل یا هاستل در محدود cbd هست. من مدتی در Newton Lodge اقامت داشتم البته حمام و دستشویی مشترک داشت اما تمیز بود به نسبت و اینترنت بدون محدودیت داشت و قیمت مناسبی هم داشت. بعد از اون چند روز در Kiwi International Hotel اقامت داشتم که خب یک رده بالاتر از Newton Lodge بود و البته کمی قدیمی میزد ولی خب همه جور سرویس از اختصاصی تا مشترک و غیره داره و باز به نسبت هزینه ای که می خواهید بکنید به صرفه هست. تنها مشکلش اینترنت هست علی الخصوص برای شما در روزهای اول که حتما نیاز شدید به دسترسی بیش از حد متعارف به اینترنت دارید. این ها گزینه های به صرفه ای بودند که من تجربه کردم. مسلما در حد هتل شب 100 دلار و اینها نبودن اما خوب بودن. با فاصله کمی از آپارتمان من juicy hotel هست که به ظاهر از بیرون تمیز به نظر میرسه و البته از بابت موقعیتش در شهر در نقطه بسیار مناسبی هست. در مورد قیمت هاش باید خودتون تحقیق کنید. حتما در cbd برای شروع ساکن بشید. (بدلیل اینکه در خیلی از هزینه ها تون صرفه جویی خواهد شد و همه چیز علی الخصوص روزهای اول که دنبال رفع نیاز های اولیه و مراجعه برای بازدید خانه ها هستید به مشکل نخواهید خورد) با این حال با فرض اینکه هزینه های cbd بیشتر باشه (که فکر نمی کنم. علی الخصوص برای دو نفر) من بر این عقیده هستم که اگر اول کار کمی هزینه بیشتری کنید اما در عوض تمرکز بیشتری داشته باشید بهتر هست. اگر هم می خواهید در حدود شبی 130 دلار هم برای اقامت اولیه هزینه کنید Quest on Eden گزینه بسیار بسیار خوبی هست (البته زیاده به نظر من) و اگر خواستید من هماهنگی هاش رو می تونم براتون انجام بدم. ضمن اینکه هر موقع تشریف آوردید قدم تان روی چشم و کلبه حقیری هست اینجا، من شماره یک agent خیلی مسئول و پشتیبان را دارم که مطمئنا کمک تان خواهد کرد خیلی زود جای مناسب را پیدا کنید. ضمنا نکته ای که به نظرم رسید بگم اینه که تصاویری که شما از خانه های در سایت هایی مثل TradeMe می بینید با چیزی که در واقعیت وجود دارند مثل تصاویر همبرگر های رستوران ها در منو با چیزی که تحویل می دهند هست! پس حتما تشریف بیارید از نزدیک ببینید و نکته آخر اینکه وقتی اینجا هستید باید کلی جا اپلیکیشن پر کنید و به سختی یکی از اینها به شما جواب مثبت خواهد داد چه برسه به اقدام کردن از ایران و راه دور.

مریم 1393/03/01 ساعت 09:36

درسانا: به نظرم بریا بدو ورود هاستل بهترین گزینه می تونه باشه چون هم برای شما در آینده یک رفرنس محسوب میشه و هم هزینه کمتری در قیاس با هتل داره...همسر من هم وقتی اومد مثل آقا اراد توی هاستل نیوتون اتاق گرفت که البته مشترک بود ولی همونجا اگر اشتباه نکنم اتاق های مجزا هم داره که قیمتشون بالاتره ...در ضمن برای هاستل نیوتون از ایران روزرو کرده بود ....به نظرم با توجه به هزینه های بالای زندگی خیلی دنبال هتل نباشید و بعد از یکی دو روز که کارهای اداری تون را انجام دادید دنبال خونه بگردید...یادم هست یکی از دوستان ما که اتفاقا مثل دانشجو هست الان توی خیابان سایموند یک سوییت از دانشگاه اجاره کردن که حدود 350 براش میدن و البته هزینه گاز و برق روی همون اجاره است .

درسانا 1393/03/01 ساعت 10:32 http://azhand@outlook.com

حامد ، سعیده ، آراد و مریم عزیز بی نهایت از لطفتون سپاسگزارم
راستش سعیده جون به نکته خوبی اشاره کرد در مورد خانواده ها.....یکه از دغدغه های منم این بود....دیگه خانوم هستیم و نکته سنج دیگه

آزاده جون auckland city travellers hotel رو معرفی کردن که با شبی 70 تا میشه جا گرفت. اگر نظری راجع به این هتل دارید ممنون میشم بگید.

دوستان بازم ممنون

مائده 1393/03/01 ساعت 14:34

دستتون درد نکنه حسین جان
درسانا جان؛ بالاخره جایی رو یافتی دختر؟؟

درسانا 1393/03/01 ساعت 22:12 http://azhand@outlook.com

مائده جان سلام
راستش من عکسهای unistay رو که تو ponsonby هست دیدم....خوبه ولی برای مدت کوتاه نداره از طرفی راجع به دستشویی و حمام نه چیزی گفته نه عکسی گذاشته میترسم مشترک باشه...این از این

unilodge و royal هم که خوابگاهای دانشگاهند و قیمتهای بالا دارند مثلا 360 در هفته و از طرفی کوتاه مدت ندارند یا 42 هفته یا 54 هفته ایند......

Newton Lodge رو هم دیدم که خوب مشترکه و من غیر مشترک پیدا نکردم......Kiwi International Hotel هم که آقا آراد میگن از بابت اینترنت مشکل پیدا میکنیم...

خوب پس بهترین گزینه auckland city travellers hotel هست که شبی 79 دلاره و kitchenette هم داره فقط من فکر میکردم شامل صبحانه هم بشه ولی چیزی ننوشته بود...... منم صبحانه خور...!!!!!!

دوستان ممنون میشم نظرتون و بگین یا جایی رو پیشنهاد کنید....

علی 123 1393/03/02 ساعت 02:30

رضای عزیز::: تبریک میگم. شما کدوم آقا رضا هستین؟

محمد MSY 1393/03/02 ساعت 09:00

سلام دوستان.
پیشنهاد میکنم airbnb.com رو یه نگاهی بندازین. من یک ماه دیگه میام و از همین طریق جا گرفتم.
شما میتونین مواردی پیدا کنین که کل یه خونه رو توی مرکز شهر شبی 70-80 تا اجاره میده. البته معمولا بالای 100 تاس.

نازی سعید 1393/03/02 ساعت 09:16

سلام به همه دوستان عزیز
دوستان بالاخره ما هم approveشدیم...
20 ماه از لاج گذشت و26 ماه کل پروسه..
امید وارم همه دوستان عزیز در هر مرحله ای که هستند موفق وپیروز باشند...
الانم یه دلم داره میخنده وشاد..یه دلمم هنوز نرفته homesick شده.
@حسین آقا ممنون بابت اطلاعات خوبی که به اشتراک میگذارید...

کتایون 1393/03/02 ساعت 09:23

عالی مثل همیشه... حالا من این نکات را در کانادا اجراش میکنم نتیجه رو میگم

درسانا 1393/03/02 ساعت 10:26 http://azhand@outlook.com

@ محمد MSY
خیلی ممنون از راهنماییتون
من این سایت رو دیدم قیمتاش و امکاناتش به نسبت هتل بهتر بود.
فقط من متوجه نشدم که وقتی کسی برای چند شب اونجا رو اجاره میکنه صاحبخونه هم تو خونه زندگی میکنه؟
منظورم اینه که غیر اتاق خواب بقیه موارد مشترک با صاحبخونه است یا مجزا است؟
چون تو کامنتها از اخلاق صاحبخونه تعریف شده پس یعنی صاحبخونه هم اونجا حضور داره درست حدس زدم؟
در ضمن بنظرتون اینطور جاها میتونه یک رفرنس برای باز کردن حساب یا سایر موارد باشه؟
میشه در مورد مزیت یا معایب اینجور جاها نسبت به هتل توضیح بدین؟ مثلا ایا Room Service داره؟
مرسی از وقتی که میذارین

سالار 1393/03/02 ساعت 11:20

نازی سعید
تبریک میگم مبارک باشه راستی شما با HMS کار کردید؟

مجید 1393/03/02 ساعت 12:38

آقا رضا , نازی خانم و آقا سعید :: تبریک و شادباش به شما و آرزوی موفقیتهای روز افزون

حسین آقا :: ممنون از پست شما هر چند هنوز فرصت نکردم بخونم ,
پینوشت آقا رضا , نازی خانم و آقا سعید یادتون نده !

آقا آراد ::: ممنون از قراردادن اطلاعات خوبتون

محمد MSY 1393/03/02 ساعت 13:25

نازی سعید: مبارکتون باشه. همیشه موفق باشین.
درسانا: یه نفر ممکنه یک تخت توی یک اتاق دو تخته اجاره بده، ممکن یک اتاق تو خونه اش رو اجاره بده، ممکنه کل خونه ش رو اجاره بده. اگه کل خونه رو اجاره بده یعنی دیگه خودش نیست تو خونه، وگرنه باید یه اتاقش رو اجاره میداد
میتونین از تو سایت به صاحب خونه ایمیل بزنین و همه چی رو ازش بپرسین.
من خودمم خیلی متخصص نیستم تو این زمینه
در مورد رفرنس حساب نمیدونم.
بعضیاشون روم سرویس داره که بهش میگن cleaning و پول جدا میگیرن که تو سایت میگن این رو.

رضا 1393/03/02 ساعت 21:10

ممنون از تموم دوستانی که تبریک گفتند.

علی 123: من همونی هستم که افر لتر داشت. حالا خودمم؟

ماریا 1393/03/03 ساعت 09:52

@ نازی جون و آقا سعید
خیلی بهتون تبریک میگم ایشالا سرآغاز موفقیت های روزافزون براتون باشه و بهترینا در انتظارتون باشه.

@ آقا رضا
مبارک باشه امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشین.

الهام 1393/03/04 ساعت 03:31

دوستان کسی اخیرا بلیط نیوزیلند تهیه کرده قیمت چقدر شده؟

نوشکا 1393/03/04 ساعت 07:07

درود به همه دوستان

از روی این سایت میتونید یه فایل دانلود کنین به اسم
rnzi.asx
و به رادیو گوش کنید

سمیرا 1393/03/04 ساعت 15:49

سلام به همگی
نازی سعید عزیز خیلی بهتون تبریک میگم. به امید موفقیت های بعدی

آقا رضا فک کنم شما رضا 2 هستین چون ما یه رضای قدیمی تر تو وبلاگ داریم و از اونجاییکه اینجا سلسله سلاطینه نفرات بعدی شماره میگیرن خیلی بهتون تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت دارم

سمیرا 1393/03/04 ساعت 15:55

ضمنا حسین آقا یه پیشنهاد دارم که ترجمه این کتاب رو که خیلی هم ارزشمنده به چاپ برسونید تو ایران به لطف شرایط حاکم امار مهاجرا روز به روز بیشتر میشه و واقعا این یه منبع غنی برای کساییکه داخل و خارج به دنبال کار میگردن هستش. موفق باشید

پیشنهاد خوبیه. تو فکرش هستم
/حسین

محمد MSY 1393/03/04 ساعت 21:41

سلام.
الهام خانم: زنگ بزنید دفتر امارات و تاریخ مورد نظر رو بگید و قیمت بگیرید. من دوطرفه چهارماهه رو گرفتم 4.700.000 که تا چند روز قبلش میشد گرفت 4.200.000

رضا 2 1393/03/05 ساعت 13:42

ممنون سمیرا خانم .

چشم اسممو به رضا 2 تغییر دادم

رضای اول 1393/03/05 ساعت 13:58

سلام بر دوستان قدیم و جدید
می بینم که این مدتی که در غیبت صغری بودم کلی بچه های جدید اومدن و ویزاشونو گرفتن و رفتن! به همه تبریک میگم
به خصوص به این یکی آقا رضا که مدتی در پوست من رفته بوده

رضای اول 1393/03/05 ساعت 14:00

سمیرا خانم چه خبر؟ جاگیر شدید؟ کار پیدا کردن در چه وضعیه؟ این قضیه seminar support چیه؟

رضای اول 1393/03/05 ساعت 14:04

حسین عزیز... ای رفیق دیرین. خوش میگذره؟
پیشنهاد چاپ کتاب پیشنهاد جالبیه. این روزها تی تی داره خودش یه کتاب می نویسه. برای کارهای اجرایی چاپ کتاب شاید بتونه کمک کنه. اگه مایل به ترجمه ای، یه تماس باهاش بگیر.

قربانت رضا جان. بدون شما خیلی خوش نمی گذره
بهش فکر می کنم
این مکسین چکار داره می کنه؟ بجنب دیگه
/حسین

سالار 1393/03/05 ساعت 14:37

@سالار
خبری از خانم Boniface نشود
یه بار دیگه بهش زنگ زدم بازم جواب نداد
به call center تو NZ زنگ زدم گفت پروندت در حال بررسی این خانم هم استعفا نداده

سامان 1393/03/05 ساعت 14:39

ببخشید اشتباه شد پست قبلی واسه منه

سمیرا 1393/03/05 ساعت 17:06

@ رضای اول یا همون آقا رضای خودمون: حوبین تی تی جون خوبه؟ بابا دلمون براتون تنگ شده مدتیه ازتون خبری نیست. خدا رو شکر من کم کم دارم جاگیر میشم. والا هنوز شهامت اپلای کردن برا کار رو پیدا نکردم. از رزومه و کاورلتر مطمئن نیستم. ایشالا به زودی اقدام میکنم. کار سمینار ساپورت یه کار داوطلبانه است و خیلی جالبه. کلی باعث میشه اعتماد به نفس ادم بره بالا هم با محیط کار آشنا میشه هم کلی دوست کیوی میشه از این طریق پیدا کرد.
من به دوستان توصیه میکنم حتما دنبال کار والنتیری باشن . خیلی مفیده.

آقا رضا ما رو از خودتون بی خبر نزارین. یکی از خبرهای خیلی خوبی که همیشه منتظرش هستم دیدن شما و تی تی جون در اینجاست . من که خیلی مدیون زحمتهای شما هستم.

رضای اول 1393/03/05 ساعت 18:23

سمیرا@ عالیه. به نظر میرسه با این کار داوطلبانه وارد جامعه کاری می شید. ولی برای اپلای کار معطل نکن. اونا باید شهامت داشته باشن که ما رو نخوان! ممکنه در همین اثنا موقعیتی که بهت می خورد رو از دست بدی.

سحر 1393/03/06 ساعت 07:39

دوستانی که قصد تهیه بلیط دارن در نظر داشته باشن 4 ماه جولای ، اوگست ، دسامبر و ژانویه High Season هست و قیمت پرواز ها و هتل ها هم گرونتر

علی h 1393/03/06 ساعت 11:31

سلام دوستان.. کیس افیسرم ازم فول اسس لیسانس و فوق لیسانس رو خواسته.. میشه دو تا رو در یک فایل و یک هزینه فرستاد یا باید جدا باشن با دو تا پرداخت هزینه.. و ایا ترجمه دیپلم جزو مدارک الزامیه یا نه؟؟ دوستان با تجربه ممنون میشم کمک کنند.......

رضای اول 1393/03/07 ساعت 15:27

حسین عزیز. شما که خودت اسوه صبر بودی. ما هنوز زمانبندیمون به شما نرسیده! صبور باش داداش

فرهاد 1393/03/07 ساعت 18:36

سلام دوستان. یه سوال داشتم که جوابش رو واقعا جایی نتونستم پیدا کنم. من مدرک لیسانسم از دانشگاه آزاد هست و مدرک فوق لیسانسم از دانشگاهی تو انگلیس که assess نمیخواد. میخواستم بدونم واسه EOI باید حتما pre-assessment رو بگیرم واسه مدرک لیسانسم یا نیاز نیست ؟ با تشکر

سارا 1393/03/07 ساعت 19:01

سلام ممنون از سایت خوبتون
من لیسانس روانشناسی عمومی هستم با مدرک مربی مهد کودک از جهاد دانشگاهی و دو سال سابقه کار مشکلی هم از بابت زبان ندارم به نظر شما می تونم برای نیوزلند اقدام کنم؟ یعنی در واقع با این شرایط اسسمنت می گیرم؟ بازم ممنون

ati 1393/03/08 ساعت 00:33

سلام به همه بچه های دومهاجر
برای پروسه مهاجرت کسی باوکیل اقدام کرده لطفا اگرکسی وکیل خوبی می شناسه به ما معرفی کنه ممنون میشم

سمیرا 1393/03/08 ساعت 08:09

@ رضا : چشم سعی میکنم زودتر اپلای کنم. ممنون از دلگرمیتون . به امید دیدار هرچه زودتر شما در اینجا

قابل توچه دوستانی که تازه دارن وارد میشن: ظاهرا این کیوی ها اصلا سرشون تو حساب کتاب نیست و هر کالایی رو هرجا یه قیمت میتونید پیدا کنید حتی از یه فروشگاه بسته به اینکه اول هفته یا آخر هفته باشه فرق داره بنابراین قبل از خرید هر چیزی حتما قیمت نرمال دستتون باشه و چند جا قیمت کنید. ضمنا برای خرید مبدل نرید کلی پول به این مبدلهای بزرگ تو فروشگاههای الکترونیکی بدید. یه مغازه چینی تو خیابون کویین کمی بالاتر از Civic center بعد از خیابان wellesy هستش که تو ویترینش لوازم تحریر و اسباب بازیه توی مغازه هم از شیر مرغ تا جون ادمیزاد رو 3تا 10 دلار میده. یه نوع مبدل مشکی کوچیک داره که خیلی کار راه اندازه 2 دلار باید به صندوق دار بگید.
ضمنا این مبدل همه کاره ها که از ایران میخریم و 2 تا سوییچ سر و ته داره سنگین هستن و برای قرار گرفتن تو پریز اینجا ممکنه به مشکل بر بخورید. به دلیل سنگینی تو پریزای ما که جا نمی ره. می افته. یه مدل سبکتر توی پایتخت بود که من ازش راضی ام.

لیلا 1393/03/08 ساعت 11:20

@ ati
ما با وکیل اقدام کردیم و فکر کنم که اشتباه کردیم اگه یه خورده کارمون طول کشید مقصر وکیل بود !! پیشنهاد می کنم در صورتی که می تونید و وقت دارید حتما خودتون کاراتون رو انجام بدین .

مانلی 1393/03/09 ساعت 00:18

هورااااا هوراااا ما اپروو شدیم:))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.