دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مصاحبه به میمنت و مبارکی برگزار شد!!!


خب بالاخره مصاحبه من هم به مبارکی و میمنت انجام شد و از این بعد جزو منتظران ظهور ویزای رزیدنت خواهم بود. خدا را شکر همه چیز بخوبی پیش رفت و سئوالات هم طبق معمول همونهایی بود که همه می دونن و آفیسر هم خیلی راحت و خوب صحبت می کرد. فقط لازم می دونم 2 نکته خیلی مهم رو برای دوستان مطرح کنم که بنظرم خیلی مثمر ثمر بود. اول اینکه احوال پرسی اولیه کمک زیادی به کاهش استرس و ایجاد فضای دوستانه می کنه (بد نیست جملاتی رو توی ذهن آماده داشته باشید) و نکته دوم اینکه اگر قصد دارید از برگه هایی استفاده کنید، قبلش تمرین کافی کرده باشید که بدونید دقیقا هر سئوال در چه برگه ای قرار دارد و بتونید بلافاصله جواب هر سئوال رو پیدا کنید.

فارغ از اینکه نتیجه مصاحبه چی باشه بر خودم فرض می دونم از چند دسته تشکر و سپاس گذاری داشته باشم:

1-از هستی بخش بی همتا که این توان و انرژی رو به من و خانواده ام داد که تا این مرحله رو با موفقیت پیش بیاییم

2-از همسر عزیزم طیبه که با صبر و شکیبایی همواره پشتیبان من بوده است

3-از ناصر و سپیده عزیز که بنیان این وبلاگ بسیار مفید و تاثیر گذار رو گذاشتند

4-از سپیده، مهدی دوست منصور  و آیت الله JandM بزرگ که نکات مهمی را در باب مصاحبه به من آموختند

5-از بابک، مجتبی و علی123 عزیز که نتیجه تحقیق و بررسی خودشون رو در قالب فایل مصاحبه در دسترس من گذاشتند

6-از رضا، علی123 و کتایون عزیز که در نوبت های مختلف مصاحبه آزمایشی با من انجام دادند و نکات بسیار مهم و مفیدی رو متذکر شدند

7-از همه دوستان و عزیزان وبلاگ که از طرق مختلف انرژی مثبت و دعای خیرشون رو همراه من کردند بخصوص داریوش، سپیده همسر داریوش، تی تی، مهتاب، مریم همسر علی123، آزاده و ..............


پی نوشت1: به سلامتی الهام عزیز هم رزیدنت گرفت و یک خانواده را از نگرانی درآورد. امیدوارم ذیل همین پست خبر رزیدنت بقیه مصاحبه دادگان رو هم بنویسم

پی نوشت2: خدا را شکر حسام عزیز هم رزیدنت گرفت و قلب ما را شاد کرد. شیطونه می گه این پست رو بذاریم بمونه تا رزیدنت ها قطار بشن 

پی نوشت3: خدایا مردیم از خوشی. سینا هم رزیدنت گرفت . فعلا از پست مست خبری نیست. تا همه بچه ها رزیدنت نگیرن من پست جدید نمی ذارم

پی نوشت4: تا 4 نشه بازی نشه (البته فعلا). خوشبختانه همین الان خبر رزیدنت پویا هم اومد . دوستان لطفا به تشویق ها ادامه دهید

پی نوشت5: خبر خیلی کوتاه ولی بسیار موثر است. شهاب هم رزیدنت گرفت . ظاهرن اداره مهاجرت نتونست فشار بی امان بچه های وبلاگ رو تحمل کنه و یک گل دیگه به ما تقدیم کرد

پی نوشت6: اگه قول بدید آرامش خودتون رو حفظ کنید یه خبر دیگه هم میدم. کتایون هم رزیدنت گرفت . از سهمیه فعلی رزیدنت 4 تا دیگه مونده. بدو بدو تا تموم نشده

پی نوشت7: خدایا به امید خودت. روز از نو رزیدنت از نو. آماده اید؟ آرمان هم رزیدنت گرفت . از سهمیه فعلی رزیدنت 3 تا دیگه مونده. حراج شد

پی نوشت8: من یکی که دارم از خوشحالی منفجر میشم شما رو نمی دونم. مهتاب عزیز هم رزیدنت شد . خدایا شکرت بخاطر این همه خبرهای خوب. بعد از استراحت کوتاهی برای رزیدنت بعدی بر می گردم. انشالله

پی نوشت 9: بعد از شنیدن این همه خبرهای خوب و به مناسبت روشنی دلهامون، قالب پوسته وبلاگ رو عوض کردم. باشد که رنگ دلمون هم مثل رنگ وبلاگ، آبی زلال و صاف باشه

نظرات 392 + ارسال نظر
علی 123 1392/04/29 ساعت 05:38

مبارک باشه حسین آقا من هم برات آرزوی موفقیت می کنم. مبارک باشه.

ممنون علی جان. دست شما هم درد نکنه :)
/حسین

مریم 1392/04/29 ساعت 07:17

حسین و طیبه عزیز
،منم تبریک میکم و امیدوارم به زودی خبر رزیدنتی را بکیرین و این خستکی طولانی از تنتون در بیاد

مرسی مریم عزیز :)
/حسین

داریوش 1392/04/29 ساعت 07:52

حسین جان، تبریک ،تبریک وتبریک.امیدوارم هر چه سریعتر ویزای رزیدنتی براتون صادر بشه. به طیبه عزیز هم تبریک میگم که با صبر و شکیبایی مثال زدنی شرایط رو برای انجام یه مصاحبه خوب فراهم کرد.
در ضمن عزیز برادر، ما(من و سپیده) از شما ممنونیم که هیچوقت از کمک کردن دریغ نکردین.

لطف داری داریوش جان :)
انشالله بزودی خبرای خوب شما رو بشنویم
/حسین

سینا 1392/04/29 ساعت 08:34

خسته نباشی حسین. ایشالله یک PR تپل در انتظارته

قربانت. انشالله سینا جان :)
/حسین

مریم همسر علی 123 1392/04/29 ساعت 08:40

خدا رو شکر که این مرحله هم به خوبی پشت سر گذاشتین خدا رو شکر می کنم باور کنین بی نهایت خوشحال شدم چون شما خانواده دوست داشتنی لیاقت بهترینها رو دارین و آرزو می کنم ویزای رزیدنت رو بگیرین و از حالا باید انرژی هامون رو به شما برسونیم و از خدای کائنات بخواهیم که شما هم ویزای PR بگیرین و به سلامتی راهی شین باور کنین بدون شک مطمئن هستم همین اتفاق هم خواهد افتاد باز هم تبریک می گم و از خدای منان و بزرگ می خوام که همانطور که تا الان با شما بوده از این بعد هم یه شما و همه بچه ها کمک کنه به حق این ماه عزیز
همیشه شما خانواده دوست داشنی و خوشبخت رو تا ابد واسه همه نگه داره که پشتیبان هم باشین الهی آمین

خیلی لطف داری مریم عزیز. انشالله شما هم بزودی امتحان آیتس رو با موفقیت پشت سر میذاری :)
/حسین

مرسده 1392/04/29 ساعت 09:17

سلام
خیلی خیلی تبریک میگم به شما و همسر عزیزتون، براتون دعا میکنم نتیجه اش عالی باشه و ویزای PR در اانتظارتون باشه ، همونطور که شما همیشه تجربیاتتون رو دراختیار بقیه قرار دادید و کمک کردید ، امیدوارم بهترین نتیجه در انتظارتون باشه :)

محبت داری مرسده عزیز :)
/حسین

کتایون 1392/04/29 ساعت 09:33

چی از این بهتر که آدم مصاحبه اش با داداش اش در 1 روز باشه

من هم به نوبه خودم از تمامی دوستانی که به من کمک رسوندن تشکر میکنم بخصوص داداش عزیز و خانم گلش، آقا بابک، علی آقای 123، آقا حسام، مهتاب و نوشکای عزیز، و بقیه دوستان که کلی بهم انرژی +++++ دادن.... و تشکر ویژه از آقا ناصر و سپیده عزیز که این فضا رو برای ما فراهم کردن که اگر این وبلاگ نبود این دوستیهای زیبا برای ما امکان پذیر نبود... برای همگی آرزوی موفقیت دارم...

واقعن هیچی بهتر از این نمی شد آبجی کتی :)
/حسین

مهتاب 1392/04/29 ساعت 09:34

سلام دوستان

حسین جان و طیبه عزیز خسته نباشید. می دونم که به زودی ویزای رزیدنت میاد دستتون :) منم از شما ممنونم بابت لطف و همفکری همیشگیتون

عزیز مایی مهتاب جان. ممنون :)
/حسین

سحر 1392/04/29 ساعت 10:00

حسین آقا مبارکه امیدوارم هر چه زودتر یه ویزای خوشگل رزیدنتی تو پاسپورتتون داشته باشین

ممنون. انشالله سحر جان :)
/حسین

آزاده 1392/04/29 ساعت 10:06

@ آقا حسین و طیبه خانم گل

به سلامتی و مبارکی!! ایشاله هرچقدر که سوار معطلتون کرد تو مرحله قبل این مرحله رو اول شید و چند روزه AIP تون بیاد. ولی جدا از شوخی واقعا امیدوارم هرچی که خیره برای شما و همه ما اتفاق بیفته.

دیروز توی بروم ENZ به یه موردی برخورد کردم که از دیروز فکرم رو به خودش مشغول کرده و بعد از اون کلی به فکر حرف طیبه جون افتادم که می گفت یه وقت هایی آدم اینقدر به فکر کارهای رفتنشه و 100% سی پی یوشه به این امر اختصاص می ده که لذات موجود مثل سلامتی و در کنار خانواده بودن از یادش میره

یه آقایی اهل سوریه کارهای پروندشون تمام شده و به مرحله مصاحبه رسیده ولی قبل مصاحبه آفیسرشون منتقل شده و پروندشون رسیده دست یه آفیسر دیگه و الان دو ماهه که خبری از مصاحبه نیست. تازه کیس آفیسر قبلی سفارش کیسشون رو هم کرده که به خاطر جنگ های داخلی و مشکل ارسال و دریافت مدارک کارهاشون سریعتر انجام بشه. حالا مسئله اصلی اینجاست که خانم این آقا باردار بوده و الان که بچه هاشون که یه جفت دو قلو هستن دنیا اومدن یکیشون نارسایی مغزی داره و توی بیمارستانه. دولت سوریه هم به اون سالمه پاصپورت داده ولی به دموی چون مریضه نمی ده!! حالا این بنده خدا این وسط مونده که با این اوضاع مملکت که حتما باید بره ولی از اونور اون بچه مریض رو باید چیکار کنه!!!

از دیروز تا حالا هربار خودمو میزارم جاشون خل می شم!

یه خورده فضا رو ماه رمضونی کردما ببخشید ولی روی من خیلی قصشون تاثیر گذاشت.

مرسی آزاده جان :)
/حسین

سحر 1392/04/29 ساعت 10:14

سلام دوستان

لازم می دونم تجربه شخصی خودم رو در خصوص چانه زنی با افیسر در مورد مدارکی اضافی که می خواد با دوستان به اشتراک بگذارم
ما اوایل ماه july افیسر دار شدیم خانم Little ایشون هم ایمیل زد و یه سری مدارک بیشتر در خصوص پارتنر و اصل شناسنامه و سند ازدواج رو خواست و در ضمن چون ما امتیار Shortage list رو گرفته بودیم و مدرک ارشد همسرم از دانشگاه فردوسی بود که اسس نمی خواست ایشون ایمیل زد و گفت باید مدرک کارشناسی که از دانشگاه دیگه ای بود که در لیست معاف از اسس نیست رو برای NZQA بفرستید برای اوینس پوینت لازمه ! از طرفی من و همسرم در دوره کارشناسی همکلاس بودیم و همه کلاس ها رو با هم گدروندیم و من از NZQA قبلا اسس لول 7 رو گرفته بودم و 10 امتیاز پارنتر رو دریافت کرده بودیم . یه ایمیل خوشگل به افیسر عزیز زدیم و توضیح دادیم که ما دوره کارشناسی مدارکمون دقیقا مثل هم هست و از طرفی معذل همسرم از من بیشتره ! بنابراین قطعا مدرک ایشون هم لول 7 اسس خواهد شد و چون الان واریز پول با شرایط موجود برای NZQA سخت هست لطفا بررسی کنید و همون اسس رو برای هر دو در نظر بگیرید. 15 روزی گدشت و خبری از افیسر نشد که بعد ار پیگیری مجدد این ایمیل به دستمون رسید :
Sorry, I haven’t got back to you about this. I have discussed what you have said with my Technical Advisor and she is looking into whether the NZQA for Sahar can be used as an assessment of your qualification in this instance. The file is currently with her and I will advise as soon as I know further.

به نظر من همین در نظر گرفتن این درخواست و بررسی نشون میده که افیسرهای خیلی منطقی هستن و واقعا به دنبال راه حل های قانع کننده و قوانین خشکی ندارم . پس دوستان هر موردی دارن میتونن صادقانه بگن و قطعا به نتیجه مطلوب خواهند رسید به شرطی که همی چیو صادقانه بگن !!

قطعا همین طوره. ممنون از توضیحات :)
/حسین

فرزاد 1392/04/29 ساعت 10:29

@ بابک جان وایسا !! کجا با این عجله؟؟!

منو یادت رفت ! منو یادت رفت ازم تشکر کنی به دلیل "همین جوری" !!!!

فرزاد جان من بجای بابک ازت تشکر می کنم :)
/حسین

فاطمه(طاها) 1392/04/29 ساعت 10:55

مبارک باشه حسین آقا و کتایون خانوم.ایشالا به زودی PR بگیرید
من یادم نیست که کتایون خانوم بودن که بچه داشتن یا نوشکا خانوم؟! میخواستم ببینم تو این یکی 2 سال از خانومایی که بچه دارن کسی هست که main applicant بوده باشه و وبزای WTR یا JSV گرفته باشه ؟

ممنون فاطمه خانم :)
/حسین

آزاده 1392/04/29 ساعت 11:06

@ فاطمه ( طاها)

حالا شما این همه خانم تو وبلاگه این دو تا بنده خدا رو که مجردن چرا فکر کردین بچه دارن

رومینا خانم بودن که بچه داشتن و JSV گرفتن که ایشون هم کار استرالیاشون درست شد رفتن اونجا

کتایون 1392/04/29 ساعت 11:06

@ فاطمه جان::: ممنونم... گزینه صحیح هیچکدام است عزیزم

کتایون 1392/04/29 ساعت 11:07

@ آزاده جان::: ممنونم از حمایتت خواهر

طیبه 1392/04/29 ساعت 11:31

ممنون از همه دوستان همیشه در صحنه آنلاین
اندکی صبر که حسین در راه است (البته برای پاسخ ها!)

هن و هن و هن. من رسیدم :)
/حسین

سپیده همسر داریوش 1392/04/29 ساعت 11:33

@حسین و طیبه عزیز
از خوشحالیتون بی نهایت خوشحالم و مطمئنم خدای بزرگ و مهربون بهترینها رو براتون رقم زده
ما (من و داریوش) هم همیشه به یاد شما و همه کسانی که برای آینده ی بهتر خودشون و خانوادشون تلاش می کنند ، هستیم
به امید روزای خیلی خیلی بهتر برای همه بخصوص دوستان عزیز "دو مهاجر"

مرسی سپیده نازنین. ممنون از دعای خیرتون :)
/حسین

فاطمه(طاها) 1392/04/29 ساعت 11:43

ماشالا حافطه من در حد ماهی قرمز !!! شرمنده از کتایون و نوشکا جان
پس غیر از رومینا جون کس دیگه ایی نبود ؟ یعنی ممکنه به خانومی که بچه داره JSV بدن ؟

متاسفانه کاملا امکان پذیره. بعیده صرف شرایط خانوادگی تاثیر مستقیمی روی نتیجه پرونده داشته باشه
/حسین

ناهید 1392/04/29 ساعت 12:02

حسین جان , طیبه جان:: مبارک باشه و خسته نباشد..امیدوارم ویزای رزیدنتتون زود بیاد و بقیه کارهاتون به خوبی پیش بره..

تشکر فراوان ناهید عزیز :)
از پرونده شما چه خبر؟
/حسین

سالار 1392/04/29 ساعت 12:07

امروز اینترنت من همش داره قطع و وصل میشه از صبح تا حالا باور کن 11 بار واست پیام تبریک دادم ولی کامنت ثبت نشد
اصلا" دیگه اینقدر نوشتم حسین جان از صمیم قلب... دیگه قضیه لوث شد
به هر حال واقعا" خوشحالمون کردی
امیدوارم دیگه این کامنت بیاد

شرمنده. شما سالار مایی :)
/حسین

نرجس 1392/04/29 ساعت 12:23

آقا حسین ، طیبه خانم مبارک باشه ! واقعاً خسته نباشید.راحت شدید.انشالله خبرهای خوش باز هم در راه باشه ! من هم تاریخ مصاحبم مشخص شد. 8August

ممنون نرجس جان. خیلی مبارکه :)
اگه کمکی لازم داشتی حتما بگو
/حسین

حسین 2 1392/04/29 ساعت 13:01

حسین جان خسته نباشی برادر....
پیشاپیش فرا رسیدن ویزای رزیدنت بر شما و خانواده محترم تبریک میگم .....

سلامت باشی حسین جان :)
انشالله که این طور باشه
/حسین

دوست رابرت 1392/04/29 ساعت 13:42

مبارک باشه حسین آقا
انشالله موفق باشید.
برای تکمیل اطلاعات باید بگم رشته من کامپیوتر و امتیازم 125 بود. نتیجه ما هم ویزای اقامت هست.

ضمنا یکی از دوستان در مورد ویزای اقامت و اقامت دایم پرسیده بود. این لینک سایت دولتی نیوزلنده:
http://www.dol.govt.nz/immigration/knowledgebase/item/3704
شما با ویزای اقامت هم به صورت دایم میتونید بمونید و درواقع ویزای اقامت ، یه PR اولیه هست.

راستی من شهریور عازمم. بروبچ کسی نبود!؟

ممنون دوست رابرت عزیز
آرزوی سفر خوب همراه با سلامتی :)
/حسین

saeed ocean 1392/04/29 ساعت 14:17

حسین جان سلام

امیدوارم بهترین نتیجه رو از مصاحبه بگیری. با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما و خانواده محترم.

منتظر خبرهای خوب از شما وبقیه دوستان که مصاحبه رو انجام دادند هستیم.

راستی آفیسر شما هم سوار بود ؟

سلام سعید جان. ممنون از لطف و محبتت :)
آره آق سوار بود
/حسین

مسعود.ک 1392/04/29 ساعت 14:30

@حسین عزیز: تبریک میگم و آرزوی موفقیت دارم برای شما و سایرین که مصاحبه داشتن البته با این همه دلسوزی که امثال شما و بایک و علی 123 برای سایرین داشته اید، باید هم نتیجه رضایت بخش بگیرین .

خیلی لطف داری مسعود جان :)
/حسین

مسعود.ک 1392/04/29 ساعت 14:40

@حسین: من هنوز به مصاحبه دعوت نشدم اما خیلی استرسشو دارم چون بندرت وقت جستجو و جمع آوری اطلاعات پیدا میکنم ،با توجه به اینکه هم رشته هم هستیم فکر میکنی اگه ازتون بخوام فایلهاتون برام بفرستین خیلی .... بنظر بیام؟
(جای خالی رو بعهده خواننده واگذار میکنم)

استغفرالله!
اساسا ما اینجاییم که به همدیگه کمک کنیم. الساعه برات می فرستم
/حسین

تی تی 1392/04/29 ساعت 14:50

حسین و طیبه جون و البته طاها و فرزاد گل
از صمیم قلب خوشحال شدم که بالاخره کارتون تموم شد.شما نمونه ی صبر و خویشتن داری هستید در باب مقوله ی مهاجرت.امیدوارم یه رزیدنت خوشگل بگیرید و همه با هم راهی سرزمین موعود!بشید.واسه ما هم دعا کنید.
هرچند دلمون تنگ میشه ولی دوس داریم زودتر بیایم فرودگاه بدرقه تون

کتایون جان امیدوارم برات بهترین ها اتفاق بیفته.چه کشیدی از دست این دیانا ی عزیز!!!

ممنون تی تی عزیز. امیدوارم کمی شبیه آنچه که گفتی باشیم. انشالله خبرای خوب از پرونده شما :)
/حسین

الهام 1392/04/29 ساعت 14:57

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منم pr شد....................یدالله مع الجماعه


مبارک باشه آقا حسین...ایشااله سوار به شما هم pr می ده..

آفرین. خیلی عالیه :)
/حسین

آزاده 1392/04/29 ساعت 15:01

]ورا هورا هورا هورا آورین آورین!! آورین به شما!!!

یه کف مرتبط واسه آق سوار!! چه میکنه آق سوار

سینا 1392/04/29 ساعت 15:02

الهام خانم :: تبریک عرض می کنم

حسین<-- تبریک و به امید PR
الهام<-- مبارک :)

ممنون شهاب عزیز :)
/حسین

Hessam 1392/04/29 ساعت 15:18

@حسین: من که سایت رو مطالعه میکنم برات، کامنت کوچیک میذارم برات، از من تشکر نمیکنی؟

چرا عزیزم. از تو هم تشکر می کنم :)
حالا زود بیا تو که خیس نشی :)
/حسین

کتایون 1392/04/29 ساعت 15:19

@ الهام جان::: بهت تبریک میگم و ایشالا هر چه زودتر مراحل بعدی کارهات هم انجام بشه...

مسعود.ک 1392/04/29 ساعت 15:42

@حسین:با تشکر فراوان masdket@yahoo.com

خواهش می کنم. برات فرستادم
/حسین

نوشکا 1392/04/29 ساعت 15:53

آخیییییش چه خبرای خوبی .
خستگی امروز از تنم در اومد .
ظاهرا روالها بهتر شده و امیدوارم همه بچه ها پی ار بگیرن .
طیبه و حسین عزیز حالا دیگه وقتشه استراحت کنین تا راند پی ار ...
الهام جونم مبارک باشه . کی میای اوکلند ؟
کتایون عزیز مهمونی چی شد ؟
حالا وقتشه برای مهتاب و شهاب همگی دست به دعا بشیم ...

واقعا آخیش نوشکا جان :)
/حسین

کتایون 1392/04/29 ساعت 16:00

@ نوشکا جونم::: من رو حرفم هستم... فقط خواهشن یه فرجه 10 روزه بهم بدید خیلی هم ممنون بابت کمک هایی که به من رسوندی

سینا 1392/04/29 ساعت 16:05

مگه اداره مهاجرت نیوزلند روزهای شنبه تعطیل نیست؟ من فکر می کردم روزهای شنبه و یکشنبه نباید منتظر جواب باشیم.

کتایون 1392/04/29 ساعت 16:06

الان اگر بخواهیم آمار بگیریم منتظران شدن: آقایان سینا و شهاب و حسام و مهتاب جان و آقا حسین و خودم و دیگه کی؟
البته من از الان بگم که خودم رو برای ویزای رزیدنت امیدوار نکردم چون مصاحبه من مکافات بود و با دوشواری صحبتهای دایانا رو میفهمیدم... آخرش هم از من کلی از سوالها رو نپرسید و رهام کرد!

داریوش و پویا هم هستند
/حسین

طیبه 1392/04/29 ساعت 16:33

الهام جون:
مبارکه پیش به سوی ابرها و پرواز. خدا کنه تا این آقا سوار، سوار بر مرکب پی آره، ما هم رهگذرش باشیم!

برای همه شما خوبان بهترینها رو از خدا میخوام

خدا گوید:
*********** تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
*********** تو ای والاترین مهمان دنیایم،
*********** بدان آغوش من باز است، شروع کن؛
*********** یک قدم با تو،
*********** تمام گامهای مانده اش با من...

داریوش 1392/04/29 ساعت 16:44

الهام خانم مبارک باشه. امیدوارم بقیه کارها هم به خوبی به سرانجام برسه.
سوال سینا برای من هم پیش اومده. به شما امروز حبر دادن؟

رامین 1392/04/29 ساعت 17:09

خبر مصاحبه شما آقای حسین خیلی خوشحالم کرد ! راستش میترسیدم دیگه ازت بپرسم چه خبر از مصاحبه
اگه لطف کنی فایلت را هم برای من بفرستی ممنون میشم : ramin.1975@yahoo.com

صدها بار و ثدها بار تبریک به خانم الهام بابت Residency انشالله در مراحل بعدی هم موفق باشید

لطف داری رامین جان
برات می فرستم
/حسین

علی 123 1392/04/29 ساعت 17:45

الهام خانم تبریک می گم
می گم ببینین همه مون چه با هم کارهامون به سرانجام افتاد ها... اما عجب سختیهایی کشیدیم توی این پروسه

مهدیه 1392/04/29 ساعت 18:48

سلام
واقعا یه عالمه تبریک ..... مرحله سختی رو پشت سر گذروندین ، امیدوارم که از این به بعد هم همه چیز راحت و خوب پیش بره ... میشه لطف کنید و فایل مصاحبتون رو برای من هم بفرستین ... مرسی مرسی مرسی

ممنون. لطف دارید :)
/حسین

سحر 1392/04/29 ساعت 20:53

تبریک تبریک تبریک
چه خبرهای خوبی ، به به

محمود 1392/04/29 ساعت 21:00

با سلام و عرض تبریک
هیچکدام از صفحات آرشیو وبسایت باز نمی شود حتی جدول ما!

سلام. تشکر می کنم
ظاهرن مشکل از بلاگ اسکای باشد
/حسین

نرجس 1392/04/29 ساعت 22:38

آقا حسین اگه امکان داره فایل مصاحبه خودتون را برای من هم بفرستید و می شه با من هم یه مصاحبه آزمایشی داشته باشید؟

البته نرجس جان :)
باهات تماس میگیرم
/حسین

parvin 1392/04/29 ساعت 22:55

سلام
زاستش من که نمی تونم رزومه خودم را اینجا کپی کنم چون زیاده
اما من ایران کار کردم اما فقط 6 ماه سابفه بیمه ای دارم
و همونطور که عرض کردم مهندسی IT دارم از دانشکاه ازاد قزوین و MBA_IT sector, از دانشکاه UCTI مالزی و 2 تا مدرک بنده میگیرم یکی مدرک دانشگاه مالزی و دیگری دانشگاه انگلیس
حال بهترین راه برای رفتن من به کشور نیوزلند چه هست با توجه به اینکه من تمایل دارم کار کنم تا تحصیل اما اگه تحصیلی بتونم بورس یا فاند بگیرم هم ok هست.
با تشکر

2 نکته پروین خانم:
1-سابقه بیمه صرفا یکی از روشهای اثبات سوابق شغلیه
2-اگر سابقه کار مرتبط کافی داشته باشید و بتونید امتیاز لازم را جمع کنید، اقدام برای ویزای مهارت انتخاب مناسبیه
/حسین

هما 1392/04/29 ساعت 23:38

سلام
حسین جان بسیاااااااااار تبریک.به امید خدا ویزاتون هم خیلی سریع به دستتون میرسه.
الهام جان مبارک باشه .دیگه از هولش در اومدی.
دوستان گوش شیطون کر از بعد از انتخابات جو خیلی تغییر کرده.دوستان رزیدنت گرفته و و مصاحبه شده برای ما منتظران قبل از مصاحبه دعا کنند

مرسی هما جان
جستجوی کار و آمادگی قبل از مصاحبه فراموش نشه :)
/حسین

آزاده 1392/04/30 ساعت 00:00

❊ کتایون

مهمونی کی کجا منم میام !!!

کتایون جونم چرا انرژی منفی میدی عزیزم تا دلشم بخواد که تو به این خوبی رزیدنسی بگیری بری والا

❊ طیبه جون

یعنی من رسمن عاشتونم با این همه انرژی مثبت و کلمات زیباتون البته با اجازه آقا حسین

اختیار داری آزاده جان :)
/حسین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.