دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مدارس اوکلند

امیدوارم که دوستان اونور و اینور آب همگی خوب و سرحال باشن. مائده عزیز زحمت کشیدن و لیستی از مدارس اوکلند و فاصله اونها  تا دانشگاه اوکلند که در مرکز شهر هست رو تهیه کردن که فکر می کنم برای دوستانی که بچه دارن و قصد دارن اوکلند زندگی کنن، در بدو ورود مفید باشه. ممنون مائده جان









minutes to Auckland university


Name

Area

Authority

Decile

Website

km

bus

walk

car


Bayfield School

Herne Bay

State

10

[144]

3.8

26

49

10


Freemans Bay School

Freemans Bay

State

6

[145]

2.3

22

30

5


Grey Lynn School

Grey Lynn

State

7

[146]

4

38

50

10


Kadimah College

Newton

State integrated

10

[147]

1.5

14

18

4


Newmarket School

Newmarket

State

8

[149]

3

23

40

8


Newton Central School

Grey Lynn

State

7

[150]

3.2

23

35

8


Parnell School

Parnell

State

10

[151]

2.7

27

34

7


Ponsonby Primary School

Herne Bay

State

10

[153]

3.6

30

47

8


Richmond Road School

Ponsonby

State

8

[154]

3.6

28

45

7


St Joseph's School

Grey Lynn

State integrated

4

[155]

3.7

28

46

8


Westmere School

Westmere

State

10

[156]

5.7

41

70

11












King's School

Remuera

Private

10

[163]

4.7

33

60

10


Orakei School

Orakei

State

3

-

5.2

33

70

13


Remuera School

Remuera

State

10

[167]

5

37

60

11












Balmoral School

Mount Eden

State

9

[117]

5.1

30

60

10


Cornwall Park School

Greenlane

State

10

[118]

7.5

37

80

13


Edendale School

Sandringham

State

5

[119]

5.8



10


Epsom Normal School

Epsom

State

9

[120]

5.3

36

70

10


Ficino School

Mount Eden

Private

9

[121]

3.5

22

40

7


Gladstone School

Mount Albert

State

8

[122]

7.3

43

90

13


Good Shepherd School

Balmoral

State integrated

8

-

6.1

33

80

11


Maungawhau School

Mount Eden

State

10

[126]

6.3

35

75

13


Mount Albert School

Mount Albert

State

6

-






Mount Eden Normal School

Mount Eden

State

10

[127]






Our Lady Sacred Heart School

Epsom

State integrated

10

-






Owairaka District School

Mount Albert

State

2

-






Pasadena Intermediate

Point Chevalier

State

6

[128]






Point Chevalier School

Point Chevalier

State

8

[129]






St Francis Catholic School

Point Chevalier

State integrated

7

-






TKKM o Nga Maungarongo

Mount Albert

State

3

-






Waterview School






























نظرات 62 + ارسال نظر
محمد MSY 1393/04/17 ساعت 15:43

سلام به همه
چیه خوب. خوشحالم الکی

نوشین:: یادمه گفته بودین سپتامبر تشریف میارین. به نظر من اگه اواخر سپتامبر میاین و منظورتون از 4 نفر اینه که دو تا بچه همراهتون هست، احتمالا یکی - دو هفته باید دنبال خونه بگردین و یکی - دو هفته هم طول میکشه بعدش تا جا بیافتین و آماده کاریابی بشین.
میخوام بگم توی رشته من (کامپیوتر) دو ماه آخر سال و دو ماه اول سال اصلا ماههای خوبی برای کار پیدا کردن نیستن.
یه تحقیقی بکنین. شاید صلاح باشه 6 ماه دیرتر بیاین.

مهران 1393/04/17 ساعت 15:51

قبلا هم در یک پست دیگه خدمت دوستان عرض کرده بودم ، برای کسانی که بچه مدرسه ای دارند ، این لیست کامل مدارس اوکلند و و لینگتون هست که به راحتی با توجه به محل زندگی می تونید مدرسه ها رو پیدا کنید ، حتما لیست های مشابهی برای سایر شهر های نیوزلند وجود داره ، همینطور سر زدن به وب سایت وزارت آموزش نیوزلند خالی از فایده نیست .
دوستان اگر تجربه ثبت نام بچه هاشون رو در مدرسه یا ECE دارند ممنون می شم با بقیه به اشتراک بگذارند . ( مدارک ، پروسه ، هزینه و .... )

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_schools_in_the_Auckland_Region


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_schools_in_the_Wellington_Region

امیر 1393/04/18 ساعت 01:22

به به سلام آزاده خانوم خوبین؟ کم کم داشتم نگران میشدم نکنه غیبت کبری شروع شده باشه


/آزاده

نوشین 1393/04/18 ساعت 06:23

محمد MSY : ممنون از راهنمایی شما. درسته ما چهار نفریم و نمیخواهیم بچه ها از درس و مدرسته عقب بیفتند. بخاطر همین سپتامبر میاییم تا جا بگیریم و جا بیوفتیم. بعدش باید دنبال کار بگردیم. رشته کاری من مهندسی کشاورزی و همسرم مهندسی برق هستش. تا ببینیم چی پیش میاد.

به سلامتی. اینجا فکر نکنم کسی از درس عقب بیفته. بچه ها تا میان برن مدرسه دو هفته تعطیلن و این داستان ادامه داره. واقعاَ اینجا اگه پدر و مادر شاغل باشن با این روال مدارس توی دردسر میفتن
/آزاده

Saeed Ocean 1393/04/18 ساعت 12:55

سلام به همه دوستان دو مهاجر

بالاخره ویزای ما هم چند روز پیش صادر شد. دوباره رکورد زدیم بعد 3 ماه که پاسپورتها رو فرستادیم . هنوزم به دستمون نرسیده. خیلی منو دوست دارن

یه مطلب دیگه قابل توجه دوستانی که مشغول کار شدن به سلامتی مثل آزاده و بابک و علی و ...، من بعد از اپرو شدنم به یه رکروتر رزومه فرستادم و گفتم که ویزام ردیف شده و این داستانها ، بعد از چند روز با من با skype مصاحبه کرد و 2 -3 روز پیش هم با یه شرکت مهندسی مشاور تو اکلند صحبت کرد و دوشنبه با یکی از مدیرهای شرکت مصاحبه دارم و حالا نیازمند تجربیات شما عزیزان هستم تا بدونیم بعدش چی میشه ؟ مصاحبه چیجوری پیش میره و چیکار کنیم بهتره و از این داستانها

نوشین 1393/04/19 ساعت 06:26

ممنون آزاده جان
برای ما که فعلا کار نداریم خوبه پس تا با محیط جدید آشنا بشیم.
اگه از دوستان کسی اطلاعی از مناطق خوب اوکلند برای اقامت داره ما رو هم در جریان بذاره. راستش خیلی سخته تازه وارد یه محیط جدید شدن و جا پیدا کردن برای اجاره و ...

سحر 1393/04/19 ساعت 14:07

سلام به همگی

ما روز 18 جولای - 27 تیر مصاحبه داریم . باید همینجا از همه دوستان که مطالب بسیار مفیدی رو رو وب سایت گذاشتن تشکر کنم برای ما بسیار کاربرد داشت . البته تعدادی از دوستان هم لطف داشتن و تلفنی راهنمایی کردن .
حالا برای جمع بندی نهایی میخواستم از دوستانی که جدیدا مصاحبه داشتن خواهش کنم اگه امکان داره یه ایمیل به ما بزنن تا بتونیم باهاشون صحیتی داشته باشیم و از شون راهنمایی بگیریم خیلی خیلی ممنون میشم

h.mohajer20 at gamil.com

سیروس 1393/04/20 ساعت 12:30

سلام دوستان عزیز
وقت مصاحبه من هم نزدیکه. در این مورد چند تا سوال داشتم:
آیا آفیسر از خط تلفنی معمولی (Regular) استفاده میکنه یا اینترنتی؟
من شماره تلفن موبایلم رو بدم یا خونه؟
اگه قرار شد از تلفن ثابت استفاده کنم آیا میشه توی بازار یه گوشی پیدا کرد که هدست بهش بخوره؟

رضای اول 1393/04/20 ساعت 13:06

@سیروس
آفیسر ظاهرا از خط معمولی زنگ میزنه. کیفیت و تاخیرش بهتر از اینترنتیه.
اگه مشکلی نداری شماره خونه رو بده. در مکالمه یک ساعته احتمال بروز مشکل کمتر میشه
گوشیهای پاناسونیک هدستهایی با کیفیت خیلی خوب دارند

سیروس 1393/04/20 ساعت 13:19

رضای اول عزیز
بسیار ممنونم

رضا 1356 1393/04/20 ساعت 14:55

با سلام به همگی بعد از یه غیبت طولانی دوباره اومدم. راستی جواب مصاحبه من هم اومد و خوشبختانه مثبت بود
آزاده خانم پس لطفا اصلاعات من رو هم تو جدول آپدیت کنید.
سجر خانم در مورد مصاحبه هم اگه اطلاعاتی نیاز دارین من در خدمتم آدرس ایمیل من هست
r_soori2000 ات یاهوو هست
البته آدرس رو اینطوری نوشتم که نرم افزارهای کرولر بعدا کلی ایمیل تبلیغاتی نفرستن.

سیروس 1393/04/20 ساعت 23:00

سلام
با توجه به اینکه چند روز دیگه مصاحبه دارم، خوشحال میشم اگه یکی از دوستانی که قبلا مصاحبه کرده و وقت داره برای یک مصاحبه آزمایشی کمکم کنه.
ادرس ایمیل من:
sirusraad at gmail

سامان 1393/04/21 ساعت 06:37

سلام به همگی
ما هم بالاخره اپرو شدیم

سحر 1393/04/21 ساعت 10:27

سلام به همگی

ما داریم همچنان برای مصاحبه اماده میشیم. تا به حال که همه چی خوب بوده فقط روز مصاحبه هم به خیر خوشی بگذره. دعا کنید.
از آقای رضا اول هم خیلی تشکر میکنم که همون روزای اول که به مصاحبه دعوت شده بودیم تلفنی ما رو خیلی راهنمایی کردن.
آقا رضا 1356 ممنون بابت ایمیل خیلی لطف کردید.
ازاده خانم اطلاعات ما رو هم در جدول به روز کنید مصاحبه روز 18 جولای هست

مهران 1393/04/21 ساعت 10:54

آقای سیروس و سحر خانم :
در مورد مصاحبه تقریبا تمام سوال و جوابها در سایت هست ، منتها حتما حتما راجع به کار فعلی و قبلی شما ، وظایف ، اینکه یک روز کاری را شرح دهید ،بعضی نکات تکنیکی ، مقایسه کار شما در اینجا و نیوزلند ، پروژه های بزرگی که در رابطه با کار فعلی شما در آنجا در دست اقدام هست ، رابطه کاری شما و همکارانتان در کار فعلی شما به طور مفصل می پرسند .
اگر سوال و جوابها رو دارید حتما اونها رو دسته بندی کرده و ترجیحا به صورت چاپ شده و همینطور روی کامپیوتر به صورت PDF داشته باشید که مراجعه به اونها آسون و سریع باشه .
از تمام مکاتبات خودتون با رکروتر ها یک فایل excel شامل رکوردهای تاریخ ،نام شرکت ، ایمیل طرف و نتیجه به دست اومده درست کنید و برای co بفرستید .
لینک تمام آدرس هائی رو که در رابطه با آمار و چشم انداز و اطلاعاتی رو که در رابطه با نیوزلند به اونها استناد می کنید در یک فایل ذخیره ، دسته بندی و برای co بفرستید . این دو فایل رو بلافاصله بعد از مصاحبه برای آفیسر بفرستید .
خلاصه کنم آفیسر باید حس کنه شما برای کاری که دنبالش هستید ، مصمم ، جدی و البته در حد معقولی آگاه هستید .
در مورد تماس کیفیت خط خیلی وقت ها خوب نیست و من بعد از 2 بار تعویض زمان مصاحبه با 4 خط مختلف و موبایل ،خودم مجبور شدم با تلفن عادی و نه اینترنتی ، با co تماس بگیرم و در حقیقت مصاحبه از طرف من انجام شد . اگر از هدفون مخصوص گوشی هم استفاده کنید دست شما برای جستجو در میان مدارک و اینترنت در صورت لزوم آزاد خواهد بود . یک پارچ آب خنک کنار دستتون فراموش نشه !
بیخودی نگران نباشید این راهیست که اکثر دوستان با موفقیت طی کردند و انشا.. در مورد شما هم همینطور خواهد بود
برای شما و تمام دوستان دیگه ای که مصاحبه دارند آرزوی موفقیت دارم .

سالار 1393/04/21 ساعت 13:54

سامان و رضای 1356 عزیز
خیلی بهتون تبریک میگم
امیدوارم در سایر مراحل نیز موفق باشید

رضا ۱۳۵۶ 1393/04/21 ساعت 23:04

سلام به همگی
نظرتون درباره یه گردهم آیی مثل پارسال چی هست؟
فقط حیف که حسین آقا اونور هستن

ولی دعای خیرم بدرقه راهتان است :))
راستی آقا رضا مبارک باشه
/حسین

هستی 1393/04/23 ساعت 11:57

سلام اقا رضای ۱۳۵۶
اقا تبریک می گم...ایشالا موفق باشید.
از زمان مصاحبه تا اپرو شدنتون چقدر طول کشید؟؟؟؟
ایشالا کی عازم هستید؟؟؟

رضای اول 1393/04/23 ساعت 11:57

من موافقم

رها 1393/04/23 ساعت 13:42

سلام، دوستان تاریخ مصاحبه ما 11 ژوئن بوده. فراموش کرده بودم اعلام کنم. لطفا در جدول به روز کنید.
ممنون

سمیرا 1393/04/23 ساعت 14:50

سلام به دوستان
تبریک به سامان و رضا1356 براتون آرزوی موفقیت در مراحل بعدی رو دارم.

در خصوص دورهمی در ایران شدیدا توصیه میکنم .یه جمع دوستانه قبل از ورود به نیوزیلند تشکیل میشه که واقعا میتونم بگم 100% در مسیر مهاجرت مفیده.
در واقع من اینجا میتونم با اطمینان بگم به لطف دوستای خیلی گلی که اینجا دارم گاهی کلا فراموش میکنم اینجا غربته. و همه دوستیها رو مدیون این وبلاگ و بخصوص دورهمی و آشنایی که قبل از ورود داشتم میدونم. امیدوارم این دوستیهای قشنگ و خالصانه ادامه پیدا کنه
برای همه منتظران مصاحبه هم ارزوی موفقیت دارم . فقط با اعتماد به نفس خوب و امید مصاحبه رو شروع کنید و خیلی مهمه حس کنید قراره با کسی که نمیشناسید ولی قراره با هم دوست بشید مصاحبه کنید. از این جهت میگم که اون وضعیت خشک و رسمی در ذهن از بین بره و احساس نکنید قراره با یه کامپیوتر ارتباط برقرار کنید. به امید خبر های خوب بعدی

رضا 1356 1393/04/23 ساعت 22:01

دوستان نظرتون راجع به تاریخ 17 مرداد برای دورهمی چی هست؟

سلام هستی خانم

والا من حدود 10 ماه از زمان تعیین افیسر و مصاحبه ام طول کشید. اون هم بخواطر این بود که آفیسرم سوار برینگتون خیلی بی خیال بود حتی مدارکی از ما رو هم گم کرد ولی بعدش عوضش کردن و Stacy O'dwod رو گذاشتن که خیلی سریع کارها رو انجام داد . حدود یکماه هم بین تاریخ مصاحبه و اپرو شدن طول کشید. والا قصد دارم قبل از سال نو خودمون برم.

رضا 1356 1393/04/23 ساعت 22:02

سالار جان و سمیرا خانم ممنون

مائده 1393/04/24 ساعت 09:06

سلام دوستان گلم

@رضا 1356 موافقم با تاریخ دورهمی ..منم میام

درسانا 1393/04/24 ساعت 17:51

سلام دوستان
منم با تاریخ موافقم
شاد باشید

مهاجر 1393/04/24 ساعت 20:56

من بعد یه مدت طولانی برگشتم. اول از تمامی دوستان بابک تبریکاتشون خصوصا سینای گل و همه دوستان دیگه که تبریک گفتند ممنونم.
سحر خانم ایمیل من vm5852 در یاهو هست. اگه کاری داشتید برا مصاحبه ایمیل بزنید.

مسعود.ک 1393/04/24 ساعت 23:04

سلام به همه دوستان گل
@سعید اوشن تبریک میگم.
از اونجا که تمام موارد تمام و کمال توسط دوستان گفته شده بنده تبدیل شدم فقط به یه خواننده وب لاگ. اما تجربیاتم خیلی خلاصه مینویسم
با تمام انرژی سعی کنین pr بگیرین تا استرس کمتری داشته باشین این خیلی مهمه البته اگه ویزای کار هم گرفتین نا امید نباشین کسی نبوده که اینجا نتونه کار پیدا کنه ولی مشکلاتتون بیشتر خواهد بود.
قبلا هم دوستان گفتن بازم میگم وقت زیادی برای زبانتون بگزارین چون هر چقد هم فکر کنین زبانتون خوبه باز اینجا خصوصا با لهجه های کیوی مشکل دارین.
با خانم نوشین موافقم با تحقیق راجع به ماههای سال اقدام به مهاجرت بکنین اما اینرو هم بگم در امر کاریابی همه موارد ذکر شده الا مورد شانس. اون اینترویویی نتیجه میده که اصلا فکرشو هم نمیکردین
براتون آرزوی موفقیت دارم به امید دیدار همتون اینجا

سحر 1393/04/24 ساعت 23:56

@ مهاجر ممنون بابت ایمیل مزاحمتون میشیم

17 مرداد خوبه برای دورهمی فقط ما مشهدیم نمیدونم اون موقع میشه بیایم یا نه

ati 1393/04/25 ساعت 21:44

سلام به همه دوستان.
ایشالا که همه خوب سلامت باشن.خیلی وقت بود نیومده بودم این زبان خواب و خوراک و از ما گرفته.آقا رضا این دور همی کجاست ماهم می تونیم بیایم بادوستان بیشتر آشنا بشیم

محمد 1393/04/25 ساعت 22:06

سلام آزاده خانم.ماشالا همه پست ها به نهایت ظرفیت خودش رسیده بود مجبور شدم اینجا سوالمو مطرح کنم.
من از شما و بقیه دوستانی که این مسیر سخت مهاجرت به نیوزلندو طی کردند درخواست میکنم منو راهنمایی کنید.من واقعیتش تو پر کردن همون EOI هم موندم.تا یه حدیشو پر کردم بقیشو نمیتونم.لطفا کمکم کنید.
ممنون

سلام. به ظرفیتش نرسیده شما هم جای مناسب سوالتون رو پرسیدین. بگید کجاش رو مشکل دارید تا من و دوستان راهنمایی کنیم.
/آزاده

رضا ۱۳۵۶ 1393/04/26 ساعت 02:12

با سلام به همگی
بابت دورهمی کثل دفعه قبل ساعت ۵ بعد ازظهر جلوی پارک ملت

سینا 1393/04/26 ساعت 14:36

دوستان من یک کار فوری با Donna Boniface دارم که آفیسر پرونده ام بود. کسی می دونه ایشون هنوز هست یا نه؟ و آیا به ایمیلها جواب می ده؟

فرحناز 1393/04/27 ساعت 06:06

سلام دوستان عزیز
کسانی که رشته تحصیلی و کاریشون مهندسی عمرا ن و معماریه، درباره اوومدن به کرایستچرچ یه تحقیق و بررسی انجام بدن. اینجا همچنان در حال و ترمیم و نوسازی ساختمونهای مسکونی و ادری شهر هستن و به شدت به متخصصان زمینه ساخت و ساز نیاز دارن.
کرایستچرچ به نظر من بسیار زیبا و بکر و دوست داشتنیه و مردم بسیار مهربونی داره که همیشه برای کمک آماده هستن.
جمعیت اینجا رو بیشتر اروپاییها و به ویژه اسکاتلندی، ایرلندی و انگلیسی تبارها تشکیل میدن.
تعداد مائوریها و آسیایی تبارها به نسبت اوکلند کمتره، تعداد ایرانیها هم زیاد نیست.
ما تا اینجا که از انتخاب کرایستچرچ برای زندگی خیلی راضی هستیم.
برای همه تون بهترینها رو آرزو میکنم

فرحناز 1393/04/27 ساعت 06:10

ببخشید مهمتر از همه واژه "بازسازی شهر" بود که من جاانداختم.
دارن سعی میکنن شهرشونو خیلی زیباتر و مقاومتر از قبل بسازن
موقعیتهای شغلی برای هرکسی که به طریقی کارش به ساختمان مربوط میشه، اعم از مهندس و بنا و نقاش و برق کار و نجار و حتی کارگر ساده ساختمان و ..... زیاده

خدا رو شکر که راضی هستید. ممنون بابت اطلاع رسانی
/آزاده

سالار 1393/04/28 ساعت 00:12

سینا جان ایشون متاسفانه هنوزم هستن و افیسر من هستش .
کاش ورشدارن یکی دیگه جایگزینش شه یکم کار ها رو سریعتر ببره جلو
فرحناز خانم شما الان چند وقته اون جا هستید

فرحناز 1393/04/28 ساعت 11:37

سلام آقا سالار، دقیقا بیست و دو روزه که اینجاییم

سالار 1393/04/28 ساعت 19:19

فرحناز خانم
قیمت اجاره خانه اونجا چنده و ایا راحت خونه پیدا کردید؟ و ایا اونجا هم اوایل باید رفت مرکز شهر؟ واسه اقامت روز های اول چه کردید ؟
لطفا یکم مفصل از روز های اول واسمون بنویسید کسی تا حالا از کرایس چرچ اینجا چیزی نگفته من خودم به خاطر رشتم (عمران) احتمالش زیاده که بیام اونجا

درسانا 1393/04/29 ساعت 15:23

دوستان سلام
من بیشتر هتل ها رو برای اسکان یک هفته ای بررسی کردم....از بین آنها jucy hotel با شبی 60$ فعلا گزینه خوبیه.....
private room که حمام داخل اتاق ،بدون صبحانه ، هزینه اضافی برای اینترنت
دوستان نظر خاصی دارند؟
کسی تجربه ای داره از این هتل؟

درسانا 1393/04/29 ساعت 22:00

دوستان هتل شبی 69$ ...اشتباه نوشتم...

چرا اینقدر سوت و کوره اینجا......کجایین؟؟؟؟؟

مرسی درسانا جان. خیلی سخت نگیر. اینکه یه جایی باشه که به مرکز شهر نزدیک باشه کافیه واسه چند روز اول. مرسی بابت اطلاع رسانی
/آزاده

مهدی 1360 1393/04/30 ساعت 08:27

آره - یه وقتی اگه بعد از 24 ساعت به وبلاگ میومدیم بچه ها کلی کامنت گذاشته بودن. ولی الان فعال نیستن. نمیدونم چرا

مائده 1393/04/30 ساعت 10:41

درسته خیلی سوت و کور شده

باید به فال نیک بگیریم.خدارو شکر دوستان همشون رکار پیدا کردن و سرش کمی شلوغ شده ..خدایا شکرت

حالا می آید می بینید دنیا دست کیه
/آزاده

مائده 1393/04/30 ساعت 10:42

@ درسانا جان
پروازت کیه؟؟ واسه رفتن چیا داری میبری دختر؟؟
یه ایمیل میزنم ازت detail میپرسم اگه اشکالی نداره

سحر 1393/04/30 ساعت 11:36

مصاحبه ما هم انجام شد . فقط همینقدر بگم که مصاحبه 1:40 طول کشید فکر کنم رکورد .
1. لهجه خانم little خیلی heavy بود و خیلی تند صحبت میگرد هر چی هم همسرم بهش میگفت ارومتر ایشون همچنان سریغ صحبت میگرد
2. در عین حال گذاشت همسرم توضیحاتس رو کامل بده فکر کنم بخاطر این خیلی طولانی شد
3. گاهی هم یه سوال رو چند بار میپرسید و یا در مورد موارد تخصصی میخواست که کلمات رو اسپل کنیم
4. واقعا نمی دونیم مصاحبه رو چطور دادیم البته هسمرم زیاد راضی نیست چون میگه نمیفهمیدم گاهی چی میگه ؟!!! البته ایشون هر چی میتونست گفت و افیسر هم کاملا بهش مهلت حرف زدن میداد

گفته تا دوهفته دیگه نتیجه رو اعلام میکنه

دوستان برای ما دعا کنید که همون PR رو بگیریم در غیر اینصورت واقعا رفتن برامون سخت میشه

درسانا 1393/04/30 ساعت 13:03

سلام دوستان
مائده جان شماره تماسم و برات ایمیل میکنم که با هم در ارتباط باشیم دیگه ما هم دانشگاهی هم هستیم دیگه...باید هوای هم و داشته باشیم....

راستش شدم خدای فریت....شدم یه پا ریکی....
همچین جعبه میچینم که ........
ما کار فریت و خودمون داریم انجام میدیم و به شرکتی نسپردیم....خودمون جعبه گرفتیم و بقیه کارا....
حالا مفصل بعد از اتمام کار پست میزارم که مورد استفاده همه باشه.....

موفق باشید

ati 1393/04/30 ساعت 14:07

سلام به همه دوستان
آقارضا1356 رد رابطه با دور همی در قسمت پشت صحنه کاری هست من آماده برای همکاری هستم
آزاده عزیزباتاخیییییییر زیاد تبریک.واقعا دنیا دست کیه ؟>بوی مطلب جدید میات ما منتظر هستیم.
واقعا دومهاجر خلوت شده من میام میبینم از هیچ کس خبری نیست دلم میگیرهمن حتی نتونم بیام دلم به اینجا خوشه .اعتیاده دیگه نمیشه کاریش کرد

مائده 1393/04/31 ساعت 12:47

ممنون درسانا جان
شمارتو یادداشت کردم تا در اسرع وقت بهت بزنگم//
میدونم سرت حسابی شلوغه الان..شرمنده

موفق باشی دوستم

مائده 1393/04/31 ساعت 12:50

آزاده جان

بابا من که دارم میگم سرتون شلوغه ..حالا هی دوستان باور نکنن و مسخره کنن

بی تا 1393/05/01 ساعت 12:21

سلام دوستای خوبم. ما هم منتظر PR هستیم. می خوام نو ی گرد همایی شرکت کنم. و یک پیشنهاد دارم . آیا موافقید یک کروه وایبری تشکیل بدیم؟ می تونیم خیلی استفاده کنیم ازش. و کار خیلی ساده و بی درد سر و امنی هم هست

بی تا 1393/05/01 ساعت 12:30

ضمنا کمال تشکر رو از همه نویسندگان و دست اندر کاران این وبلاگ که خیلی اطلاعات مفیدی رو در اختیارمون گذاشتن و می گذارن دارم. از آزاده جون و علی 123 عزیز می خوام بیشتر راچع به احساس کنونی و وضعیت کنونیشون در نیوزلند بنویسند. ممنون

سمیرا 1393/05/01 ساعت 17:40

سحر جون خسته نیاشی
ایشالا موفق باشی و خبر خوب یه PR توپ رو به زودی ازت بشنویم.برات آرزوی موفقیت دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.