دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مصاحبه شغلی بدون ترس - قسمت دوم (یورش در مقابل اضطراب)

دروازه های فرصت ها باز نخواهند شد مگر اینکه با فشار آنها را بگشایید (ناشناس)

یورش در مقابل اضطراب

 

بعد از 4 سال تجربه در نورپردازی در تلویزیون، تام عزمش را جزم کرد تا برای یافتن شغلی در صنعت فیلم سازی عازم هالیوود شود. در طول 4 ماه هر چه زد به در بسته خورد و هیچ مصاحبه ای به سر انجام نرسید.

تام پیش من (به عنوان یک مشاور کاریابی) آمد در حالیکه بشدت نسبت به اینکه توسط مصاحبه کنندگان بازجویی و استنطاق شده بود، معترض بود. "وقتی از من راجع به نقاط ضعف و شکست هایم می پرسیدند گویی زبان در دهانم قفل شده بود. حتما پیش خودشان می گفتند این دیگر چه کودنی است ". اگر شما هم مثل تام از مصاحبه شدن احساسی ما بین "تا حدودی نا خشنود" تا "کاملا وحشتناک" دارید، بدانید که تنها نیستید و ما اینجاییم تا به کمک شما بر این اضطراب ها غلبه کرده و صداهای منفی را منکوب کنیم (تکبیر ).

 

ترس های عمومی

در یک دسته بندی عمومی 11 ترس شناخته شده از زبان مصاحبه شوندگان مطرح می شود که ما سعی می کنیم به مرور یک یک آنها را بررسی کرده و راه حل مناسب را برای آنها بیابیم:

  1. می ترسم سئوالی از من بپرسند که جوابی برای آن نداشته باشم. خواهیم آموخت که سئوالات مصاحبه بر 4 نوعند و برای پاسخ به هر کدام باید استراتژی روشنی داشته باشیم
  2. احساس می کنم نکند دارم لاف می زنم و گنده گویی می کنم و بی جهت از خودم تعریف می کنم. از شیخ اجل سعدی و دیگر بزرگان عرصه فرهنگ و عرفان و هنر آموخته ایم که متواضع و فروتن باشیم ولی مطمئن باشید نگفتن توانایی ها و ویژگی های مثبتتان هیچ ربطی به تواضع و فروتنی ندارد
  3. اگر بفهمند که من با کارفرمای قبلی مشکل داشته ام یا خدای ناکرده عذرم را خواسته اند که بیچاره میشم . نگران نباشید؛ در رابطه با تفحص در سوابق شغلی قبلی قوانین محافظت کننده ای وجود دارد که به موقع با شما در میان خواهیم گذارد
  4. هر جا رفتیم یا گفتند خیلی تعطیلی (بدرد ما نمی خوری) یا گفتن زیادی حالیته (پول زیادی نداریم به تو بدیم). واقع امر اینه که در اغلب این قبیل موارد آنها دارند چیزی را پنهان می کنند و ما به شما خواهیم آموخت چگونه این ترفند آنها را خنثی کنید
  5. اگر از من تست مصرف مواد یا تست شخصیت گرفتند چی. واقعیت اینه که این قبیل تست ها مرسومه و اگر خیلی ناراحتی برو جایی که از این تست ها نداشته باشند
  6. اگر از من سئوالات نامربوط، غیر قانونی یا تبعیض آمیز پرسیدند چکار کنم. سئوالات از برخی مسائل از قبیل ناتوانی ها، وضعیت ازدواج یا مسائل جنسی غیر قانونی است و شما نحوه عکس العمل به این قبیل سئوالات را خواهید آموخت
  7. نمی دونم با دستهام چکار کنم و اونها رو کجا بذارم. وقتی کمی بیشتر با رموز زبان نیرومند غیر شفاهی یا زبان بدن آشنا شدید، دست شما به سر جای خودش خواهد رفت بدون آنکه بهش فکر کنید
  8. اگر در حین مصاحبه خشکم زد و بر جای خود میخکوب شدم چی. نگران نباشید؛ تکنیک هایی وجود دارد که مانع از بروز چنین وضعیتی میشه. به موقعش یاد می گیرید
  9. بابا من همه سئوالای فنی رو درست پاسخ دادم، پس چرا مصاحبه کننده میگه اشتباه کردی. می دونم حق دارید یخ کنید از اینجور گیر دادن ها. علی الحساب تا موقعی که نحوه برخورد باهاش رو یاد بگیرید، خونسردی خودتون رو حفظ کنید 
  10. آیا باید حقوق قبلی ام رو لو بدم. اصلا کی باید راجع به حقوق حرف بزنم. اگر یکم دندون رو جگر بزارید از شما استادی در زمینه چانه زنی بر سر حقوق خواهیم ساخت
  11. چگونه توضیح دهد که از کار بر کنار شدم (نه اینکه اخراج شده باشم. شرکت مثلا 1000 نفر نیرو تعدیل کرد که از شانس من هم تعدیل شدم). روش هایی است که این موضوع را بصورت مطلوب و قابل قبول نشون میده و شما آنها را خواهید آموخت

 

استراتژی در مقابل بخاطر سپردن

اغلب کتب و منابعی که به مصاحبه شغلی می پردازند، هر سئوال را به چشم یک موجودیت مستقل می بینند و برای آن نسخه مجزایی می پیچند و لابد انتظار دارند شما هم همه آنها را با حافظه سوپرمنی خود بخاطر بسپارید. ولی ما بر آنیم بجای بخاطر سپردن، راهبردهایی را بیاموزیم که در مواجهه با هر سئوال همچو شمعی چراغ راه ما باشد. این راهبردها اصول اولیه ای هستند که به شما اجازه می دهد با فراغ بال خودتان را آنگونه که هستید، عرضه کنید.

شما خواهید آموخت که هر سئوال را به یکی از 4 دسته اصلی طبقه بندی کرده و برای هر دسته طرحی از پیش آماده داشته باشید. مثلا سئوال از نقاط قوت و سئوال از نقاط ضعف به 2 دسته جداگانه (اولی به دسته سئوالات مستقیم و دومی به دسته سئوالات تنش زا) تعلق دارند و طبعا راهبرد متفاوتی را باید برگزینید.

آیا آماده لذت بردن از صحبت درباره خود هستید و آیا موافقید مصاحبه را به چشم یک سرگرمی یا یک دوره آموزشی ببینیم. اگر می خواهید به این درجه از اخلاص  برسید باید همانند یک نوآموز رقص (معاذالله ) ابتدا تک گام ها را بیاموزید و به آهستگی تمرین کنید تا بعدها بتوانید آنها را با سرعت، در یک ریتم منظم و در هارمونی کامل هویدا سازید.

اگر آماده پرواز هستید تا قسمت بعد صبر کنید ...


پی نوشت:

چون باد صبا در به درم
با عشق و جنون هم سفرم
شمع شب بی سحرم
از خود نبود خبرم
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

تو ای خدای من
شنو نوای من
زمین وآسمان تو می لرزد
به زیر پای من
مه و ستارگان تو می سوزد
زناله های من
رسوای زمانه منم
دیوانه منم

...

تا ساعاتی دیگر رهسپار سرزمین ابرهای سفید هستیم. به امید دیدار همه دوستان عزیز

نظرات 76 + ارسال نظر
کتایون 1392/10/20 ساعت 21:52

ممنون از پست جدید... براتون آرزوی سفری خوش و راحت با خانواده دارم منتظر خبرهای خوبتون از سرزمین ابرهای سپید هستیم...

دوستانی که پاسپورت فرستادند::: وقتی پاسپورت به دفتر ویزا میرسه خبر میدن؟ من الان حدود 1 ماه میشه که پاسپورتمو فرستادم ولی نمیدونم رسیده یا نه... چه موقع خبر میدن؟ ممنون

با توجه به اینکه به تعطیلات افتاده توش شاید طول بکشه. ویزات صادر بشه مشخصات ویزات توی سایت برات آپدیت میشه. از اونجایی که کیس آفیسرت هم رفته نمیشه از اون پی گیری کرد. به نظرم بذار دو سه هفته بگذه اگه ویزات صادر نشد از می چاو پی گیری کن.
/آزاده

مرسی کتایون عزیز
/حسین

علی 3 1392/10/20 ساعت 23:12

امروز یه می چاو نامه زدم و سراغ دایانا رو گرفتم خانمی به اسم استیسی جواب داد و معلوم بود آخرین نامه ها را خوانده .تو فیسبوک پیداش کردم مثل دایانا یه دختر خانم جوونه

هادی 1392/10/21 ساعت 00:14

مهاجرین محترم توجه فرمایید، مهاجرین محترم توجه فرمایید! در یک حرکت غافلگیرکننده بنده بعد از 50 روز از آفیسر دار شدن به مصاحبه دعوت شدم! تاریخی که می خوام کانفرم کنم 6 فوریه است! یاری سبز شما را می طلبم! ضمنا ادمین های خط من رو تو جد.ل آپدیت فرمایید!

مبارکه!!! جدول هم آپدیت می کنیم هر وقت مصاحبه برگزار شد
/آزاده

خیلی مبارکه هادی جان
/حسین

هادی 1392/10/21 ساعت 00:15

* ادمین های محترم
* جدول

هادی 1392/10/21 ساعت 00:57

حسین جان فایل های مصاحبه رو برام می فرستی لطفا؟!!

فرستادم هادی جان
/حسین

لیلا 1392/10/21 ساعت 01:42

خوشا به حالت هادی خان ... تو رو خدا یکی هم ما رو به مصاحبه دعوت کنه !!

حسین60 1392/10/21 ساعت 02:48

سلام و ممنون از سایت خوبتون.بنده یه سوال داشتم میخواستم اگه امکانش هست من رو راهنمایی کنید.بنده 32 سال سن دارم و مدرکم مهندسی شیمیه و 7 سال هم سابقه کار در صنعت پتروشیمی دارم ولی مدرک زبان ندارم،در ضمن خانمم هم لیسانس جامعه شناسی داره.میخواستم بدونم میتونم به امتیاز بندی امیدوار باشم.مرسی از لطفتون

روی پست های قبلی وبلاگ نحوه امتیاز بندی قرار داده شده. اگر امتیازتون به 135 تا 140 برسه ، می تونید قطعاً از پول بیرون بیاید اگر امتیازتون 130 باشه بایستی فواصل زمانی طولانی تری توی پول بمونید.
/آزاده

هاتف 1392/10/21 ساعت 08:47

آقا هادی تبریکاتِ گنده گنده...:دی

مرسی حسین جان عالی بود مثل همیشه.. ایشالا بریم واسه سالسا همین روزا...:دی

محبت داری هاتف جان. انشالله. فقط فرصت بشه یاد بگیریم
/حسین

تی تی 1392/10/21 ساعت 09:02

حسین جان
مثل همیشه عالی بود فقط اینکه ما عجله داریم زود برو تا آخرش
این دایانا هم که به تاریخ پیوست حالا ما چه کار کنیم؟!

تی تی جان ایشاله کیس آفیسر بعدی زود کارتون رو راه بندازه
/آزاده

ممنون تی تی جان. امیدوارم تا زمانی که سریال ما تموم بشه، پرونده شما هم به نتیجه برسه
/حسین

مهرداد 1392/10/21 ساعت 10:53

سلام
من دارای مدرک لیسانس عمران از دانشگاه آزاد لار(استان فارس)هستم و سال اخذ مدرک من سال 77 می باشد.میخواستم بدونم مدارک دانشگاه آزاد به راحتی و بدون مشکل ارزیابی می شه و مهم نیست که از کدوم واحد باشه؟ممنون میشم کسانی که اطلاعاتی در این زمینه دارن راهنمایی کنن.

روی پست قبلیتون هم عرش کردم. مشکلی نداره
/آزاده

بابک-گلی 1392/10/21 ساعت 11:19

سلام
هادییییییی نهههههههههههههه

این آفیسر مشترکمون چقدر سریعه
ببین کل مصاحبتو ریز میخوام ظبطش کن تو رو خدا

سمیرا 1392/10/21 ساعت 11:24

@حسین آقا مثل همیشه عالی بود مطلب .مچکریم بیصبرانه منتظر قسمتهای بعدی هستیم

@کتایون جان خبر نمیدن که پاسپورت رسیده و زمانیکه ویزا صادر بشه .بهتون ایمیل میزنن و وضعیتتون تو سایت آپدیت میشه.

‌@هادی: خیلی خوبه . با تمام توان پیش برو . ایمیل تو بده .فایل مصاحبه خودم رو هم برات ارسال کنم. کلی ذهن من مشغول بودش ادمین های خط کیا هستن

@مهرداد : آزاده جون جوابتون رو تو پست قبلی دادن. مهم نیست از چه واحدی باشه.

@مجید : من در پست قبلی براتون نوشتم

من هم از شما مچکرم سمیرا جان
/حسین

بابک-گلی 1392/10/21 ساعت 11:29

@حسین و @ سمیرا
دوستان میشه فایلای مصاحبه رو برای منم ارسال کنید ما با هادی با هم آفیسر درا شدیم یهو دیدی همین روزا مام اینوایت شدیم
به یاری سبزتون محتاجیم
babak.babaee@gmail.com

حالا خیلی هول نکن
برات فرستادم
/حسین

مرسده 1392/10/21 ساعت 12:43

حسین آقا دستتون درد نکنه واقعا مطلب مفیدیه ، من دارم خوندن کتابش رو هم شروع میکنم :)

تا حالا از دوستان کسی برای پست اقدام نکردن ، ما حدود 10 کیلو اضافه بار داریم که میخوایم پست کنیم ، ولی فعلا اطلاعات دقیقی در مورد اینکه که اون سمت به مشکل بربخوریم یا گمرکی که باید پرداخت کنیم و.. پیدا نکردم، ممنون میشم اگر کسی راهنمایی کنه

من قبلاً حدود یک کیلو برای خواهرم پست کردم که شامل مواد غذایی و پوشاک بود و مشکلی پیش نیومد.
/آزاده

مرسی مرسده جان. کار خوبی میکنی
/حسین

سالار 1392/10/21 ساعت 13:03

هادی جان تبریک میگم
راستی شما واسه کار اقدامی کردید؟

هادی 1392/10/21 ساعت 13:44

سمیرا :: ایمیل من hadishalmashi@gmail.com ممنون میشم فایل مصاحبتونو بفرستین.

بابک - گلی :: من می خوام با موبایل و هندزفری مصاحبه کنم نمی دونم چه جوری میشه ضبط کرد که دیستراکتم نکنه.

سالار :: بله من یه اینترویو داشتم با یک کمپانی .. یه کمپانیه دیگه هم اینترست بود ولی گفت باید بیای اینجا ... یه رکروتر هم گفت وضعیتت تغییر کرد خبر بده و این حرفا

بابک-گلی 1392/10/21 ساعت 13:51

هادی:یه برنامه هست به اسم incall recorder برای اندروید تو برنامه بازار سرچ کنی هست خواستی یه نیگا بنداز ولی اصلن نمیخوام دیسترکت بشی و اگه فکر میکنی ممکنه وقتتو بگیره یا تاثیر بزاره اصلن نمیخواد همون یادت باشه یه چیزاییو بعدش ما بسیار ممنونیم
فعلا اولویت اول ما موفقیت شماست
صمیمانه برات آرزوی موفقیت میکنم و انرژی مثبت میفرستم

هادی 1392/10/21 ساعت 14:12

بابک - گلی واسه ios7 یه برنامه بگووو تست می کنم اگه دیستراکتیو بود بی خیالش می شم .. ضمنا تو gtalk ادت کردم

بابک-گلی 1392/10/21 ساعت 14:36

هادی جان من خودم اپل ندارم ولی اپل کاران را دوس دارم

از بچه ها پرسیدم یه برنامه هست به اسمهITalk recorder میگن خوبه اینم لینکش
http://www.sarzamindownload.com/731/-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B6%D8%A8%D8%B7-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D9%82-(%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86)---iTalk-Recorder-Premium

کتایون 1392/10/21 ساعت 14:56

@آزاده عزیز::: ممکنه بگی با چه پستی فرستادی و چقدر طول کشید؟ ممنون

iهنوز نفرستادم کتایون جان. می خواستم برم دبی بگیرم که پشیمون شدم، هفته دیگه می دم سفارت ولی دو تا سه هفته در شرایط عادی طول می کشه تازه اگه تعطیلات وسطش نیفته.
/آزاده

مهرداد 1392/10/21 ساعت 15:02

سپاس از آزاده و سمیرای عزیز.

کتایون 1392/10/21 ساعت 16:22

@آزاده جان::: نه منظورم اون بسته ی خوراکی و پوشاک بود... چون با دی اچ ال و اینا که خیلی گران در میاد...

با یک پستی شبیه پیشتاز بود و دو هفته ای رسید. یک سال پیش فرستادم و قیمت دقیقش یادم نیست ولی مطمئنم از قیمت اضافه بار امارات خیلی خیلی کمتر بود
/آزاده

مرسده 1392/10/21 ساعت 17:45

ممنون آزاده جان ، منم سوال کتایون جان رو داشتم ، چون پست رو پرسیدم ،گفتن 10 کیلو 430 تومن میشه و 1 ماه میرسه ، تی ان تی هم گفت که 978 تومن میشه و 3 روزه میرسه !
گفتم نکنه اون سمت هم باید هزینه ای پرداخت کنم یا اینکه خیلی بیشتر طول بکشه

اونور که هزینه ای نداره. فکر می کنم همون پستی فرستادم که الان شما ۴۳۰ قیمت گرفتید ولی کمتر از این حرفا بود. فقط حتماَ موارد ممنوعه رو چک کنید اگر از موارد ممنوعه توش نباشه مشکلی نیست. توی بسته پستی من نقره و سنگ های نیمه قیمتی هم بود و مشکلی پیش نیومد
/آزاده

ماریا 1392/10/22 ساعت 08:40

@ حسین آقا
ممنون بخاطر زحمتی که میکشین و این مطالب مفید و جالب رو میذارین.

@ سمیرا جون
مرسی بابت نحوه پرداخت IPENZ. ولی من هنوز برام سواله حالا مزاحمت میشم

کاری نمی کنم ماریا جان
/حسین

آرمان 1392/10/22 ساعت 09:28

حسین جان ممنون
آمیدوارم سفر خوبی داشته باشی

سینا: بابت جوابت ممنون

ممنون آرمان جان. شما هم همینطور
/حسین

سینا 1392/10/22 ساعت 10:27

آرمان :: خواهش می کنم.

مسعود.ک 1392/10/22 ساعت 18:15

حسین خان بسلامت به مقصد برسین و براتون آرزوی موفقیت در NZ را دارم

مهرداد 1392/10/22 ساعت 18:51

با سلام
برای ترجمه مدارک و سوابق کار و ... بجز مهر دادگستری مهر وزارت امور خارجه هم لازمه یا نه؟لطفا راهنمایی کنید.

من ترجمه ها رو تکمیل فرستادم منظورم اینه که هم مهر دادگشتری داشت هم امور خارجه و در نتیجه هیچ وقت اصل مدارک رو ازم نخواستن
/آزاده

سالار 1392/10/22 ساعت 20:57

حسین جان به سلامت بهترین ها رو واست آرزومندم

سمیرا 1392/10/22 ساعت 22:33

وای حسین آقا خیلی خیلی براتون آرزوی موفقیت دارم ، چند روزی بود می خواستم باهاتون تماس بگیرم، الان با ماریا جون داشتیم حساب میکردیم هفته اینده شما عازمید ازتون بپرسیم وقت دورهمی دارید آیا...
مارو بی خبر نذارید از خودتون

حمیدرضا 1392/10/22 ساعت 22:39

حسین آقا سفر بی خطر، امیدوارم که سفر خوب و راحتی داشته باشید و از تجربیاتتان از سفر و مراحل اولیه اسکان و ... ما را بی نصیب نسازید.
از بابت تمامی زحماتی که شما در طی این مدت برای سایت کشیدند به سهم خودم از شما تشکر می نمایم.
این شعر را هم خوب آمدی کلی من را حالی به حالی کردی

طیبه 1392/10/22 ساعت 22:40

سلام به همگی
بعد مدتی مدید موفق شدم سراغ وبلاگ بیام، سالها به ماه رسید و ماه به روز و دیگه دقیقه های آخره... از همه خداحافظی میکنم تا سلام از وطن و خانه جدید، هر جایی که حس ارامش و زندگی به من بده خونه منه.
از کمک بیدریغ مهتاب تی تی سپیده و لطف بقیه ممنونم، منتظر همتون هستم.


/آزاده

مرسده 1392/10/22 ساعت 23:20

ایشالا به سلامتی، سفرتون بی خطر ، براتون آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت رو دارم در راهی که پیش رو دارید

هادی 1392/10/22 ساعت 23:27

حسین آقا سفر به سلامت!

مانلی 1392/10/23 ساعت 00:35

حسین آقا سفر به سلامت. مطمئن باشید انرژی های مثبت و دعای خیر تمام کسانی که مطالب مفید شما در این وبلاگ را می خواندند همراه شماست. پیروز باشید.

نازی(سعید) 1392/10/23 ساعت 01:00

حسین آقا وطیبه جان سفرتون به خیر وخوشی انشاا.. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم ومطمئن هستم دعای خیر خیلی از دوستان بدرقه راهتون خواهد بود...
انشاا.. همیشه شادوسلامت باشید...

انوشه 1392/10/23 ساعت 01:54

مرسی ممنون از مطالب خوبتان موفق باشید

تی تی 1392/10/23 ساعت 04:10

حسین آقا و طیبه عزیز
طاها و فرزاد دوست داشتنی
به قول این شعر که نمیدونم مال کیه" راستی چی شد چه جوری شد؟...قرار نبود اینجوری شه، یهو بشی همه کسم،"
هنوز فقط چند ماه از زمانی که واسه ایلتس باهم قرار گذاشتیم میگذره ولی شما خونواده ی گل شدید پناه ما که حسابی خسته و تنها بودیم و تو راه سختی که با داستان مهاجرت و... داشتیم همراهی و همفکری کردید.
ما کلی خوشحال بودیم که میاین پشیمون و این روزایی آخر ...که نشد ولی بغض هامون رو نگه داشتیم، با یه دنیا دلتنگی یه عالمه آرزو های خوب خوب کردیم براتون، حالا هم به خدای بزرگ میسپارمتون، امیدوارم آرامش قرین لحظه هاشون باشه.بابت همه چی ممنون وبه امید دیدار...

نیلوفر 1392/10/23 ساعت 06:09

حسین آقا براتون آرزوی موفقیت و آرامش تو سرزمین جدید رو دارم . خدای مهربون پشت و پناه شما و خونواده محترمتون باشه . به امید دیدار راستی ماها رو فراموش نکنید و بازم برامون بنویسید .سفر به سلامت

مریم همسر علی 123 1392/10/23 ساعت 08:10

من خیلی وقت بود که نمی نوشتم در وبلاگ حالا می خوام یه دنیا آرزوهای قشنگ واسه خانواده دوست داشتنی آقا حسین بنویسم امیدوارم در سرزمین ابرهای سفید به هر چی که تو دهنشون هست برسن چون به نظر من آدم خوب و دوست داشتنی هر جایی که بره یه دنیا انرژی مثبت با خودش می بره دعای همه ما پشت و پناه شما و طیبه جونم و فرزاد و طاها که خیلی خیلی دوستشون دارم دلتنگم خیلی دلم گرفت ولی این راه همه ماست و امیدوارم همه دوستان وبلاگ هر چی خیر و صلاحه خدای بزرگ هست براشون اتفاق بیفته و برای این خانواده دوست داشتنی آرزوهای بهترینها رو در این سرزمین جدید دارم

saeed ocean 1392/10/23 ساعت 09:55

سفر سلامت دوست عزیز . با بهترین آرزوها برای شما

فرحناز 1392/10/23 ساعت 10:01

سفر خوش حسین عزیز
برای شما و خانوادتون بهترینها رو آرزو می کنم.
و سپاسگزارم برای همه چیز

مهناز 1392/10/23 ساعت 11:07

قطعه ای رونوشتیدحسین اقاکه من خیلی دوست دارم واخراین هفته هم خوانندش (علیرضاقربانی)کنسرت داره جاتون خالی...باارزوی بهترین هابرای شماطیبه خانم گل وفرزندان نازنینتون هفته اینده درسرزمین وحی بیاد شماوهمه دوستان دومهاجرخواهیم بودبه امیدخدا.

نرجس 1392/10/23 ساعت 11:53

حسین و طیبه عزیز، با آرزوی سفری خوش و موفقیت در همه چیز (کار... زندگی .... ) به امید دیدار در سرزمین ابرهای سفید

Nasser Lorestani 1392/10/23 ساعت 13:45

ممنون از همه زحمات شما و سفر بخیر و شادی
منم دو هفته دیگه مصاحبه دارم میشه لطفا یه نفر فایل رو واسه منم بفرسته؟

زهرا 1392/10/23 ساعت 14:49

آقا حسین و طیبه خانم به سلامتی و آرزوی موفقیت برای خانواده در وطن جدید.

سمیرا 1392/10/23 ساعت 14:54

@ Nasser Lorestani : ایمیلتون رو بدید میفرستم

Nasser Lorestani 1392/10/23 ساعت 15:01

@ سمیرا : بسیار ممنونم.
nlorestani@hotmail.com

علی 123 1392/10/23 ساعت 19:46

حسین آقا::: خیلی خوشحالم که بالاخره بعد از اون همه ماجراهای مختلف بالاخره موفق به رفتن شدین. از صمیم قلب امیدوارم بدون کمترین مشکل به مقصد برسین. الآن قاعدتا باید در مسیر دوبی به استرالیا باشید و من براتون آرزو می کنم که سالم و سلامت به مقصد برسید. شاید الآن کم کم دارین جت لگ میگیرین.راستش هنوز چند ساعته که رفتین اما نمی دونم چرا جای خالیتون اینقدر احساس میشه. مواظب بچه ها باش و حتما خبر رسیدنتون رو بنویس.

ناهید 1392/10/23 ساعت 23:35

حسین جان و طیبه عزیز::
امیدورام سفر خوبی رو داشته باشید و زندگی خیلی خوبی رو اونجا شروع کنید . به یادتون هستیم .حتما خبر از خودتون بذارید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.