دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

پست آخر



دوستان عزیز و همراه دومهاجر:

این وبلاگ بعد از بیشتر از چهار سال کار مداوم به کار خودش پایان میده و دیگه آپدیت نخواهد شد. دلایل زیادی برای این کار وجود داره و حرف های زیادی برای گفتن، اما اینجا مجال نوشتن درباره اونها نیست. هدف این وبلاگ فراهم آوردن زمینه ای برای مشورت و همدلی دوستان در طی پروسه مهاجرت بوده و با توجه به تعداد دوستانی که از این طریق پروسه مهاجرتشون انجام شده نشون دهنده موفقیت این کار گروهیه. 

این وبلاگ زمینه ساز دوستی ها، همدلی ها و به وجود آمدن جمع نسبتا بزرگی از دوستان مهاجر به نیوزلند شده و امیدوارم که این راه  بعد از این هم ادامه پیدا کنه. از تمام دوستان عزیزی که توی این راه همراه این وبلاگ بودن تشکر می کنم، به ویژه دوستان عزیزی که خواهش من رو برای نوشتن در وبلاگ قبول کردن و زحمت زیادی برای به روز موندن و به وجود اومدن مجموعه بزرگی از اطلاعات شدن. بدون کمک این دوستان مطمئنا این اطلاعات و این همدلی فراهم نمیشد. همینطور دوستانی که فعالانه و بدون چشمداشت در قسمت نظردهی و راهنمایی دوستان فعال بودن.

این وبلاگ و مجموعه اطلاعات عظیم جمع آوری شده در اون حاصل یک کار گروهی در طول زمانه، هیچ شخص خاصی نمیتونه ادعای منحصر به فردی در این مجموعه بکنه و یک نمونه خوب مثال زدنی از همفکری و همدلی توام با موفقیت جمعی است. 

 بدیهیه که مطالب این وبلاگ بدون تغییر حفظ خواهند شد. 


با آرزوی موفقیت برای همه 

20 مرداد 1393/ناصر  

------------------------------------------------------------

من هم از ناصر خان عزیز تشکر می کنم که این بنیان با برکت را ایجاد کرده و بارور کردند و ممنون از همه نویسندگان و خوانندگان این وبلاگ که تابحال آنرا زنده نگه داشتند. عقیده دارم این وبلاگ در دوره خود منشاء اثر فراوان بود و مثل هر فعالیت دیگری دوران فراز و نشیب خود را داشته و خواهد داشت. امیدوارم بتوانیم از آموزه های این تجربه موفق در دیگر مراحل مهاجرت و زندگی بهره ببریم.

/حسین