دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مهاجرت با بار خنثی

مهاجرت ... اتفاق عجیبیه که این روزها داره گریبان همه رو می گیره. نمی دونم این جمله بار منفی داره یا مثبت. درست مثل مهاجرت که در نهایت هیچ کسی نمی تونه بگه خوبه یا بده.  

 

هرکسی با شرایط خاص و ویژه خودش مهاجرت می کنه و هرکسی هدفی داره. اما یه چیزی برای همه مشترک هستش و اون فراز و نشیب های مهاجرته. توی زندگی معمولی هم فراز و نشیب هست اما در واقعه در پدیده مهاجرت شیب این اتفاقات خیلی بیشتر هستش. با پیدا کردن کار .. یه دوست جدید ... یه تفریح و یا فعالیت جدید زندگی مهاجر تغییرات اساسی می کنه ...  

 

زندگی عادی مثل قطارهای معمولی می مونه که توی مسیر می ره و گاهی با بالا و پایین شدن سطح زمین اونم یه تکون هایی می خوره و یا سربالایی و سرپایینی می ره. اما قطار زندگی در مهاجرت در حداقل ۵-۶ سال اول مثل قطار شهر بازی می مونه. گاهی یه موج اش یهو ته دلت رو خالی می کنه و گاهی با یه اوجش فکر می کنی رفتی تا آسمون.  

 

تنها چیزی که بین همه این اتفاق ها مهمه اینه که «اعتماد به نفس خودتون رو از دست ندید.» و دست از تلاش برندارید. خیلی زود متوجه می شید دنیا همون دنیاست و زندگی همون زندگی و ادم ها همون ادم ها.

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید 1389/11/21 ساعت 01:53 http://www.birdana.com

سلام.

وبلاگ خیلی خیلی جالبی داری.منم یه سایت خوب دارم که بازدیدم خوبه.میخوام باهات تبادل لینک کنم.برو به این آدرس :
http://www.birdana.com/links/
لینکت رو خیلی راحت ثبت کن بدون اینکه وقتت اتلاف بشه.ببین قول بازدید بالا نمیدم ها ولی خب ورودی خوبی بهت میدم ؛ بقیه که ضرر نکردن تو هم بیا ببینم نظر تو چیه.
اگه دیدی مشکلی پیش اومد و لینکت ثبت نشد بهم ایمیل بزن.
منتظرتم ها عزیز.
فعلا.

؟!

علی 1389/11/22 ساعت 07:22

سلام؛ ممنون که جواب سوالمو تو پست قبلی دادید. ببخشید یه سوال دیگه داشتم؛ ویزای کار نیوزلند مثل ویزای کار استرالیاست؟ یعنی اینکه نمیتونید بیش از ۶ ماه با کارفرما قرارداد ببنید و اینکه ۴۰٪ درآمدتون بابات مالیات اخذ میشه؛ چون ویزای کار استرالیا این شرایط رو داره

از طرف دیگه شما نوشته بودید که برای ویزای کار نیاز به درخواست یک کارفرما هست؛ و کسی که پیشنهاد کار داره ۵۰ امتیاز دریافت میکنه که من اگه اون ۵۰ امتیاز رو دریافت کنم امتیازم ۱۴۰ میشه و میتونم مستقیماْ درخواست ویزای اقامت بدم
درسته؟

ویزای کار نیوزلند معمولا ۲ ساله هستش و با کارفرما هم می تونید قرار ۱ ساله ببندید و بعد از اون هم هر چقدر بخواهید تمدید کنید. در واقع تا وقتی که جز دسته کارهای مورد نیاز نیوزلند در حال کار باشید براش محدودیتی ندارد. و وقتی اینجا مشغول کار شدید می تونید برای اقامت اقدام کنید و اگر امتیاز بالا بیارید قطعا سریع تر کارهای اقامتتون انجام می شه ... فعلا که اینطوری هست مگر اینکه تصمیم بگیرند عوض اش کنند.

اوستا 1389/11/22 ساعت 14:53

فقط خواستم یادآوری کنم اون مستند را اگر امکان دارد در وبلاگ قرار دهید شاید برای دوستان جالب باشد.

http://irsoftware.mihanblog.com/post/4891

با تشکر

ممنون اوستای عزیز، پست بعدی رو ببین.

میزان مالیات هم ربطی به اینکه با ویزای کار هستید و یا ویزا اقامت فرقی نداره . با توجه به سطح حقوق اتون مالیات می دید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.