دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

سوال های گم شده !!

دوستان خوبم .. یه خواهش .. راستش خیلی وقت ها می شه که سوالی توی کامنت ها میاد و یا درخواستی دارید که من جوابش رو نمی دونم و یا مطمئن نیستم و احتیاج به زمان دارم تا درباره اش بخونم یا تحقیق کنم و یا غیره .. و در ضمن کامنت رو معمولا تائید می کنم که شما بدونید من سوالاتون رو دیدم .. اما خداییش نمی شه همه چیز یادم بمونه . چون ادم های مختلف با اسم های مختلف و سوال های متفاوت منتظر جواب هستند .. و وقتی بر می گردید و دوباره کامنت می ذارید مثلا «جواب سوال من رو پیدا کردی» واقعا کار سختی هست که یادم باشه سوال شما چی بود و کی پرسیده بودید و غیره حتی اگر جوابش رو پیدا کرده باشم. بنابر این خواهش می کنم بهم یاداوری کنید و اگر زحمتی نیست سوالتون رو هم دوباره بپرسید که من یادم بیاد داریم راجع به چی صحبت م کنیم. همین طور دوستانی که لینکی پیدا می کنن و یا می تونن جواب دوستان دیگر رو بدهند خواهشا یه اشاره به موضوع دوباره توی کامنتشون بذارن که بدونیم این مطلب در ادامه کدوم موضوع هست. من حتما به زودی با پست مفید بر می گردم . ..

راستی خبر خوب . یه نفر از دوستان ویزاش اکی شد و داره برنامه ریزی می کنی تا چند ماه دیگه بیاد.

به امید دیدار همتون

سپیده

نظرات 39 + ارسال نظر
اورایاد 1390/03/31 ساعت 07:05 http://orayad.blogfa.com

همیشه خوش خبر باشید

علی 1390/03/31 ساعت 07:37

باز سلام، باز هم ممنون که مطلب می نویسید، و خیلی خوشحال شدم از اینکه یکی از بچه ها ویزاش OK شده، امیدوارم روزی ویزای همۀ کسانی که دوست دارند و تلاش می کنند برای مهاجرت OK بشه و یا شرایط میهنمون جوری عوض بشه که دیگه نیاز به مهاجرت نباشه . . .

علی 1390/03/31 ساعت 07:42

ببخشید یه سوال داشتم؛ یکی از دوستان دانشجوی دکترای مهندسی تو آلمان هست البته به صورت محقق(Reseacher) می خواست بدونه می تونه به عنوان محقق درخواست ویزای اقامت نیوزلند بکنه یا نه؟ البته من خودم که جایی ندیدم researcher بخوان! ممنون می شم اگه جواب سوالمو بدید

می تونم بپرسم دقیقا عنوان مدرکی که می گیرن چی هست !!
سپیده

اوستا 1390/03/31 ساعت 08:35

از زحماتی که می کشید تشکر میکنم.
هر زمان وقت خالی داشتید ممنون میشم ادامه 100 روز اول در نیوزیلند را ادامه دهید. تا ورود به فرودگاه نوشتید. منتظر ادامه اش هستم.
امیدوارم روزی از زحماتتان تشکر کنم.
موفق باشید

حتما.. سپیده

اورایاد 1390/03/31 ساعت 09:50 http://orayad.blogfa.com

سلام این فرد خوشبخت از دوستان وبلاگی هستند ؟
راستی از اقای ناصر خبری نیست؟

دو تا نه .. منم ازش خبر ندارم ..نه از دوستان وبلاگی نبودند ..
سپیده

[ بدون نام ] 1390/04/01 ساعت 03:51

در زمان ثبت نام اینترنتی EOI باید مدارک رو هم با پست بفرستیم؟ با بعد از اینکه از pool در اومدین لازمه مدارک فرستاده شه؟
اگه لازم نیست پس چطور مدارک سابقه کار بعضیا رو قبول نکردن؟

وقتی ثبت انلاین می کنید در واقع همه اطلاعات و فرم ها رو انلاین پر می کنید و وقتی فرم اتون رو submit می کنید و پولش رو می دید در واقع اونها اطلاعاتی رو که بهشون دادید و شامل تحصیلات و سابقه کار و غیره هم می شه براشون ریز می کنید .. بر اساس اونها بهتون می گن که مثلا امتیازهاتون مورد قبول هست یا نه .. اگر مورد قبول بود بهتون ایمیل می زنند و ITA یا invitation to apply می فرستند و ازتون می خواهند در مدت زمان مشخص مثلا ۴ ماه همه مدارکی رو که ادعا کردید دارید براشون بفرسیتد مثل سابقه کار و تحصیلات و غیره ..
سپیده

علی 1390/04/01 ساعت 07:23

سلام سپیده خانم؛ ممنونم از توجهتون

درمورد دوستم که در آلمان به عنوان researcher تحصیل میکنه و پرسش شما در مورد مدرک ایشون:

ایشون PhD یا دکترای مهندسی عمران می گیرند؛ ولی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان با ایران فرق داره و به عنوان محقق در دانشگاه استخدام میشن و پس از اتمام thesis که استاد راهنما براشون مشخص کرده PhD یا دکترا می گیرند

حالا سوالش این بود می تونه به عنوان محقق در دانشگاهی یا مرکز تحقیقاتی در نیوزلند ویزای مهجرت بگیره با توجه به 4 سال سابقۀ محقق بودن در آلمان؟

راستش دو تا پیشنهاد دارم .. یکی اینکه دو تا لیست کارهای مورد نیاز رو یه نگاهی بندازه چون منم همون جا رو چک می کنم .. اما می تونه با دانشگاه های اینجا تماس بگیره و ببینه براش کار هست یا نه .. شاید بتونه از طریق اونها job offer بگیره ..
این لینک رو ببین .. در ضمن توی محاسبه امتیازات یه نگاهی بندازه شاید امتیازات لازم رو کسب کنه ..
راستش فعلا بیشتر نمی دونم

http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/skilledmigrant/LinkAdministration/ToolboxLinks/essentialskills.htm?level=1

موفق باشید
سپیده

روزبه 1390/04/01 ساعت 07:38

با سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون. واقعا خوشحالم که در راه مهاجرت به نیوزیلند وبلاگ شما رو پیدا کردم. EOI‌ من سلکت شده روز 19 می. ولی هنوز خبری از ITA نیست. معمولا چقدر طول میکشه؟ آیا فقط برای ایرانیها انقدر طول میکشه؟

با تشکر فراوان.

راستش نمی دونم چقدر طول می کشه اما هنوز دیر نشده .. ایشالا خبرهای خوب به زودی بدن بهتون .. به ما خبر بدید ..
سپیده

مسعود 1390/04/01 ساعت 07:47

سلام دوست من
من قبلا یکبار دیگه این سوالو پرسیده بودم .
میخواستم در مورد مسئله تبعیض نژادی توی نیوزیلند ازتون بپرسم.رفتارشون با ایرانی ها چطوره تبعیض امیزه یا نه؟
ضمنا میخواستم بدونم دضعیت بازار ای تی توی نیوزیلند چطوره؟
ممنون

راستش واقعا ادم های خوبی هستند و من هرگز متوجه هیچ نوع تبعیض نزادی نشدم و احساسش نکردم .. بازار ای تی خوبه .. اما کار پیدا کردن کار زمان بریه و فرق نمی کنه کجا و کدوم کشور.. کلا بازار کار همه دنیا خوابیده
سپیده

علی 1390/04/01 ساعت 10:47

سلام
از این فردی که ویزاش اومده سوال کنید که
1- از ایران اقدام کرده
2- کلا چقدر طول کشیده
ممنون از زحمات بسیار خوب شما

بله . از ایران اقدام کرده و تقریبا ۱ سال طول کشیده ..
:)
سپیده

اوستا 1390/04/01 ساعت 22:51

چرا نیوزیلند؟
همانطور که قبلا پیشنهاد داده بودم یک نظر سنجی راه بیندازید و علت انتخاب نیوزیلند را بپرسید.
فقط یک پیشنهاد بود.
--------------------------------
اگر امکانش هست این وبلاگ را به سایت ارتقا دهید. البته سایت یک کم دست و پاگیر و هزینه دار هست.
-----------------------------
به قول یکی از افراد مدتیه آقا ناصر نیست.

بذار همین جا رو فعلا بچخونیم .. تا بعد
ممنون ..
حتما پست جدید می نویسم .
موفق باشی
سپیده

شروین 1390/04/02 ساعت 00:39

دوست عزیز
با جستجو در سایت دانشگاه آکلند درباره وامهای دانشجویی به سایت زیر راهنمایی شدم.http://www.studylink.govt.nz/financing-study/student-loan/index.html
میشه لطفا توضیحاتی درباره مقدار وامهای دانشجویی، به چه کسانی تعلق می گیره و سود وام چقدره بدین. خیلی خیلی ممنون میشم.

راستش تصمیم دارم کلا یه پست کامل در مورد این تحصیلات بنویسم .. فقط یه کم وقت لازم دارم .. به زودی ایشالا
سپیده
اگر سوالاتتون جواب داده نشد بعد از پست حتما بهم بگید ..
مرسی

علی 1390/04/02 ساعت 20:30

ممنون سپیده خانم بابت راهنماییتون برای دوستم . . .

ایشون هم یکی از خوانندگان وبلاگتون شدند. ;)

:)
مرسی
سپیده

فهیمه 1390/04/03 ساعت 21:09

سلام سپیده جان. خسته نباشی. یه سوال داشتم. ممنون میشم اگه اطلاعاتی داشتی در اختیارمون بذاری. همسر من در حال اقدام کردن برای مهاجرت به اونجاست، میخواستم بدونم دانشگاهای اونجا از لحاظ scholarship به چه صورتیه اگه بخوام phd بگیرم. اگر ما اقامت بگیریم باز هم احتیاج به گذراندن دوره های زبان برای من هست. البته من برای بالا بردن امتیاز همسرم آیلس 6.5 آوردم. ممنون عزیزم. بای

اتفاقا همین دیروز یکی از دوستام پذیرش گرفت اینجا .. اون هم ایلتز نداشت اما دانشگاه با مسئولش صحبت کرد و گفت من اقامت دارم و همون طوری هم که می بینید به راحتی حرف می زنم و غیره و ازش بدن هیچ مدرکی پذیرفتن و همه کارهاش دانشگاه اشون انجام شد .. راستش در مورد بورسیه خیلی اطلاعات خوبی ندارم .. حتما توی سایت داشنگاه های معروف اینجا می تونید اطلاعات کسب کنید مثل massey uni - AUT- auckland uni و غیره
موفق باشید
سپیده

محمد 1390/04/04 ساعت 06:29

سلام دوست عزیز
من برای مهاجرت به نیوزیلند اقدام کرده ام و ITA هم برام فرستاده شده ولی مدرک IELTS رو ندارم و فکر هم نمیکنم که بتونم تو ظرف 3-4 ماه آینده اون رو اماده کنم.راه دیگری هست که بتونم مسئله زبان رو حل کنم.مثلا تو سایت امده که اگر دوره دبستان و راهنمایی رو انگلیسی خونده باشید نیاز به IELTS نیست.ایا راهی وجود داره؟
یا به نظر شما میتونم از یه راهی به غیر از ielts زبان بلد بودنمو ثابت کنم یه اینکه برم ietls رو بگیرم و بعدا دوباره از اول اقدام کنم؟
ممنون

راستش تازگی ها سخت گیریهاشون بیشتر شده .. اما از مواردی که می تونید برای زبان استفاده کنید اینها می تونه باشه .. مثلا کار کردن با شرکت های بین المللی . اقامت برای مدتی توی کشورهای انگلیسی زبان - و یا تحصیل - درخواست مصاحبه که مثلا باهاتون صحبت می کنن و غیره .. اما بازهم همه اینها بستگی داره که افیسر چقدر راضی بشه .. راستش مطمئین ترین راه خوب همون ایلتز هست .. به نظر ادعا این که زبانتون خوب هست رو انجام بدید چون بدون ایلتز تا اینجا مدارکتون پذیرفته شده و حالا تا اونها مدارک رو بررسی می کنن ممکنه ازتون ایلتز بخوان که به شما فرصت می ده تا اون موقع مدرک اتون رو بگیرید. ..
حیف از دست بدید این موقعیت رو چون شرایط هی سخت تر و سخت تر می شه
موفق باشید
سپیده

الهام 1390/04/04 ساعت 11:43

سلام. آقای محمد چطوری بدون IELTS اقدام کردن و ITA هم براشون اومده؟؟؟ ...عجیب نیست؟ اصلا اگه شماره کارنامه آیلتس رو وارد نکنی EOI قبول نمی کنه!

می خوای از خودشون بپرسیم. می دونم ابشن های دیگری هست برای اثبات زبان .. اما نمی دونم ایشون چی کار کرده .. اقا محمد اگر سوال ما رو دیدی جواب بدید ممنون می شیم.
مرسی
سپیده

الهام 1390/04/04 ساعت 11:45

راستی سپیده جان یه سئوال...کسی که با ویزای اسکیل مهاجرت می کنه که لازم نیست حتما بعدا کار کنه؟ مثلا همسرش کارکنه و خودش کار نکنه...مشکلی پیش نمیاد؟

نه .. چه مشکلی .. اینجا که به زور نمی فرستندت سرکار :)
سپیده شاید سوالت رو نفمیدم ؟!

مانی 1390/04/04 ساعت 15:40

سلام
سپیده جان چیزی که محمد تو کامنت بالا گفته مگه میشه بدون
آیلتس بری توی پول قبلا گفته بودی نمیشه من درست فهمیدم ؟

اگر برگشتن اززشون می پرسیم . شدنش می شه بشرطی که یه راه دیگه برای اثبات زبان پیدا کنی که یه بار فکر کنم نوشته بودم براتون توی پست ها ..
سپیده

رضا 1390/04/04 ساعت 16:39

سلام به سپیده خانم
یک موضوعی هست که حسابی من رو گیج کرده؟
من میخواهم که برای IQA اقدام کنم.توی سایت nzaq نوشته باید اصل مدارک رو بفرستید.منظورش اصل فارسی به علاوه یک کپی certified شده است یا اصل مدرک ترجمه شده.در مورد passport که گفته باید certified copy فرستاده بشه چی؟
کلا منظورش از original یا certified copy چیه؟
لینک لیست مدارک مورد نیاز

http://www.nzqa.govt.nz/qualifications-standards/international-qualifications/apply-for-an-international-qualifications-assessment/documents-required-for-an-international-qualification-assessment/

ممنون

این لینک به شما می گه کجا بفرستید مدارکتون رو ..
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/skilledmigrant/LinkAdministration/ToolboxLinks/officeandfeescalculator.htm?level=2

این می گه مدارک مهاجرت رو کجا بفرستید . برای مدارک nzqaباید بفرستید ولینگتون .. حتما توی سایتش ادرسشون هست ..

برای nzqa معمولا اصل مدرک رو می خوان .. بهترین راه اینه که یه کپی ترجمه شده و مدرک اصلی رو بفرستید .. اما به هرحال می تونید باهاشون هم تماس بگیرید و بازهم بپرسید .. بعضی اوقات کارتون با ترجمه راه می افته .. یعنی یه کپی برابر اصل از پاسپورت و یه کپی از گواهی نامه با ترجمه تائید شده براشون بفرستید .. معمولا دوتا ID برایون لازمه .. واسه همین گواهی نامه و پاسپورت خواستند ..
موفق باشید
سپیده

رضا 1390/04/04 ساعت 18:59

سلام
من قبلا هم در مورد ITA یک سوال از شما کرده بودم.
فقط میخواستم بدونم برای ITA مدارکم رو کجا باید بفرستم
ممنون

فرشید 1390/04/04 ساعت 23:51

با سلام و تشکر از توضیحات خوبتون و از اینکه وقت میزارید برای جواب دادن به سوالای سایرین
گفته بودین وقتی اومدم اونجا لطف می کنید و اطلاعات بیشتری می تونم ازتون بگیرم اما وقتی اومدم آیا به جز سایت میشه یه راه ارتباطی سریع تر با شما داشت که سریع تر بتونم از تجربیات ارزشمندتون استفاده کنم؟
و نگفتید که ایرانی های اوکلند آیا گرد همایی چیزی دارند یا خیر؟ و کلا برنامه ای برای ملاقات و دور هم بودن دارن یا نه؟
باز هم از اطلاعات خوبتون و اینکه وقت میزارید تشکر می کنم

راستش ایرانی های اینجا تا اونجا که من می دونم گردهمایی ندارند و مگر روز سال نو و ۱۳ به در و اینها و یا کنسرت ها .. اگر خواستید وقتی اومدید ادرس ایمیلتون رو بذارید حتما در تماس خواهیم بود و یا شاید بتونیم حضوری هم رو ببینیم ..
سپیده

[ بدون نام ] 1390/04/05 ساعت 05:33

سلام سپیده جان با توجه به پست قبلی محمد یه سوال واسه من پیش اومده مگه میشه بدون آیلتس اقدام کرد ؟ آخه تو EOI رفرنس نامبر آیلتس رو میخواد..اگه راهی وجود داره میشه بگید ...منم تو ویت آیلتس هستم آخه

تنها راه اثبات زبان ایلتز نیست .. نمی دونم ایشون چه راهی رو رفته اما ازشون می پرسیم
سپیده

رضا 1390/04/05 ساعت 06:45

سلام سپیده خانم
جوابی از شما نگرفتم واقعا به راهنمایی شما نیاز دارم
۱- من قبلا هم در مورد ITA یک سوال از شما کرده بودم.
فقط میخواستم بدونم برای ITA مدارکم رو کجا باید بفرستم

۲- برای IAQ میگه باید اصل مدرک رو بفرستی اصل فارسی رو بفرستم یا اصل ترجمه رو؟

3-و باز میگه باید یک CERTIFIED COPY از پاسپورت یا گواهینامه رانندگی

جریانش چیه این هم لینکش:

http://www.nzqa.govt.nz/qualifications-standards/international-qualifications/apply-for-an-international-qualifications-assessment/documents-required-for-an-international-qualification-assessment/

خیلی به کمکتون نیاز دارم
ممنون میشم جوابمو بدید

این لینک به شما می گه کجا بفرستید مدارکتون رو ..
http://www.immigration.govt.nz/migrant/stream/work/skilledmigrant/LinkAdministration/ToolboxLinks/officeandfeescalculator.htm?level=2

برای nzqa معمولا اصل مدرک رو می خوان .. بهترین راه اینه که یه کپی ترجمه شده و مدرک اصلی رو بفرستید .. اما به هرحال می تونید باهاشون هم تماس بگیرید و بازهم بپرسید .. بعضی اوقات کارتون با ترجمه راه می افته .. یعنی یه کپی برابر اصل از پاسپورت و یه کپی از گواهی نامه با ترجمه تائید شده براشون بفرستید .. معمولا دوتا ID برایون لازمه .. واسه همین گواهی نامه و پاسپورت خواستند ..
موفق باشید
سپیده

الهام 1390/04/05 ساعت 11:52

سلام سپیده جون. من الان EOI رو ارسال کردم. سه روز دیگه یعنی 29 جون یه SELECTION هست. من با امتیاز 125 ارسال کردم...خدا کنه انتخاب بشم...مرسی از زحماتت.

ایشالاااا .. ما همه دعا می کنیم ...
به امید دیدار :)
سپیده

محمد 1390/04/05 ساعت 12:30

سلام به دوستان گلم
در مورد ایلتس هم باید بگم که موقع پر کردن فرم نوشتم که ایلتس ندارم ولی میخواهم مثلا در چند ماه آینده امتحان بدم.
فعلا گیری ندادن و ita هم برام پست شده و دارم کارهاشو انجام میدم.واقعا رد کردن 7 خان رستمه.به نظر من بدون کمک همدیگه خیلی کار سخت میشه و باید تجربیاتمونو در اختیار هم قرار بدیم.
با تشکر

ممنون . فکر کنم افیسر خیلی مهربونه ها ..
سپیده

رضا 1390/04/05 ساعت 13:24

سلام به سپیده خانم
من مهندسی برق با گرایش مخابرات خوندم.میخواستم بدونم که توی سایت nzqa باید رشتم رو توی دسته electrical enginner بزنم و major رو electrical engineer-communication بزنم؟

ممون
منتظر جواب شما هستم

یکی از بچه ها توی پست قبلی این سوال رو داشت و بچه ها جواب دادن .. یه نگاهی به کامنت ها بنداز ..
سپیده

الهام 1390/04/06 ساعت 05:46

به آقا رضا: به نظر من درسته. البته بد نیست اگه یه نگاهی هم به shortage list بندازی. راهنمای خوبیه.

الهام 1390/04/06 ساعت 05:48

راستی آقا رضا شما قبلاْ EOI ارسال نکرده بودین؟

الهام 1390/04/06 ساعت 05:51

به آقا رضا: شما با امتیاز چند EOI فرستادین و چند روز بعد از پول بیرون اومدین؟

شبنم 1390/04/06 ساعت 07:58

با سلام به همگی
آقای محمد آیا شما در EOI برای مدرک زبان این گزینه رو انتخاب کردید؟
Study for a recognised qualification conducted entirely in English

شبنم 1390/04/06 ساعت 08:03

سلام سپیده جونم
ببخشید من یه سوال دیگه هم از محمد آقا داشتم
شما امتیازتون چند بود؟ آیا زود از پول در اومدید با توجه به اینکه میگید آیلتس نداشتید..
من نمره آیلتسم ۵.۵ شده نمی دونم میخوام EOI بفرستم..آیا میتونم تا نمره 6.5 در عرض 4 ماه برم بالا؟

[ بدون نام ] 1390/04/06 ساعت 12:07

سلام
آیا سابقه کار پاره وقت رو قبول می کنن؟
اگر سابقه کار پاره وقت همزمان با تحصیل باشه موردی نداره؟
برای استرالیا سابقه کار تمام وقت همزمان با تحصیل در دروره کارشناسی ارشد رو قبول می کنن اما همزمان با کارشناسی رو خیر. آیا همچین قانونی برای نیوزلند هم صادقه؟

به یکی دیگه از دوستان هم گفتم .. یه پست نیمه کاره نوشتم ایشالا کاملش کنم شاید جواب سوال شما هم باشه .. چون در این مورد خودم هم خیلی نمی دونم باید بیشتر بخونم ..
سپیده

محمد 1390/04/06 ساعت 13:03

سلام به دوستان خوبم

نه من این گزینه رو انتخاب نکردم و گفتم که دارم برای امتحان اماده میشم.امتیازم ۱۱۰ شد و زبان توی امتیاز تاثیری نداشت و دقیقا ۳ ما بعد از فرستادن EOI هم از pool انتخاب شدم

مرسی. پس احتمال این که ازت بخوان هست چون گفتی داری واسه امتحان حاضر می شی..
سپیده

۲۳۴ 1390/04/07 ساعت 03:25

سلام چند سال باید در نیوزلند تحصیل کنم که بتونم اقدام کنم برای ویزا آیا مقاطع زیر لیسانس قبوله شروع کنم به درس خوندن.وبازار کار اونجا خوبه بعد از تحصیل ؟ و ارزان ترین دانشگاه شهریه اش از چقذر شروع میشه؟

دانشگاه های مختلف و هزینه هاش بر اساس رشته ها فرق می کنه. بهترین منبع اینه که به سایت خود دانشگاه سر بزنید ..
بعدا از اینکه درستون تمام شد می تونید برای ویزای کار اقدام کنید .. وضعیت کار اینجا هم مثل همه جای دنیا .. همه می گن قبلا از ریسشن بهتر بوده
سپیده

الهام 1390/04/07 ساعت 03:39

شبنم جون خیلی سئوال سختی پرسیدی.....

شبنم 1390/04/07 ساعت 07:07

محمد آقا شما چه جوری گفتید که میخواهید آماده بشید..منظورم اینه که تو اون قسمت آیلتس کدوم گزینه را انتخاب کردید
مرسی

همیشه می تونید توی قسمت توضیحات براشون توضیح بنویسید .. اقا محمد می شه بیشتر توضیح بدید.. مرسی
سپیده

شبنم 1390/04/07 ساعت 09:08

سپیده جان سلام
مرسی عزیزم به خاطر تمامی زحماتی که میکشی و به ما سر میزنی و دیتا میدی .
یه مشورت میخواستم ازت...با توجه به مشکلاتی که قبلا سر اقدام کردن از طریق همسرم داشتیم من اگه بخوام اقدام کنم با امتیاز همسرم من ۱۴۰ میارم..به نظرت من اقدام کنم و بعد امتحان آیلتس بدم؟ میترسم شرایط روز به روز سختتر بشه:(
واسه امتحان آیلتس هم ۳۰ مهر ثبت نام کردم

اینکه شرایط سخت تر می شه که واقعیته .. شما هم شاید بتونی از راه اقا محمد عمل کنی .. توی قسمت ایلتز بنویسی که داری اماده می شی برای امتحان و بعد بهشون نمره ات رو اعلام کنی .. توی کامنت ها هستش که چی کار کرده ..
موفق باشی
سپیده

لیلی 1390/04/08 ساعت 04:52

با سلام
لطفا در مورد سابقه کار هم اطلاعات کامل لطف کنید. من بخاطر آمادگی برای امتحانات دارم بصورت پاره وقت تو یه کلینیک خصوصی کار می کنم. آیا فقط یه نامه از سابقه کار از مدیر این کلینیک بگیرم کافیه؟
اگه اون بنویسه بصورت تمام وقت کار می کرده میشه؟
کلا اصلا نامه سابقه کار چطور باید باشه؟

راستش در مورد سابقه کار و تحصیلات خیلی سوال هست که خودم هم احتیاج به بررسی دارم .. می خواستم در موردش بنویسم .. حتی نصفه نیمه هم یه چیزهایی نوشتم اما دیگه فرصت نشد کامل کنم .. حتما سعی می کنم در مورد سوالهای شما هم اطلاعات لازم را پیدا کنم
سپیده

الهام 1390/04/11 ساعت 04:35

سلام. یه سئوال..وقتی EOI انتخاب بشه ایمیل می زنن یا توی همون پروفایل در مقابل STATUS می نویسن SELECT ؟ ظاهراً هنوز باید توی صف باشم :)

تا اونجا که یادمه هر دو .. چون باهات تماس می گیرن از طریق ایمیل و برای نامه ITA می فرستند..
ایشالا کارها زود پیش بره .
سپیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.