دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

مرجع کامل تهیه بلیط و پرواز

 

اخیرا تعداد عزیزانی که عازم سرزمین جدید هستند رو به ازدیاد گذاشته و سئوالاتی زیادی درباره پرواز، کیفیت، مراحل و احیانا مشکلات آن پرسیده می شود. با توجه به این که من شخصا این مسیر را تجربه نکرده ام، سعی کردم با استفاده از تجربیات زیادی که دوستان سفر کرده بصورت پراکنده در گوشه و کنار وبلاگ مطرح کرده اند مرجع نسبتا کاملی راجع به پرواز جمع آوری کنم.

این نوشته به آمادگی های قبل از پرواز یا قدم های بعد از پرواز نمی پردازد و انشالله هر کدام از آن مراحل در پست های و صفحات جداگانه ای ذکر خواهند شد. محتویات این پست در صفحه ای با همین عنوان نیز آمده است.

   

کدام پرواز؟

بطور کلی 2 نوع پرواز به نیوزلند وجود داره:

1-نوع اول (connection) که تغییر ایرلاین ندارید مثل پرواز امارات یا الاتحاد. در این نوع نیازی به دریافت و تحویل مجدد بار در فرودگاه های ترانزیت وجود ندارد و در نتیجه دردسر کمتری دارد، سریعتر و البته گرانتر نیز هست. مسیرهای معمول از طریق دوبی، سیدنی(یا ملبورن یا بریزبن) می باشد. بار قابل حمل نیز معمولا 30 کیلو برای هر نفر می باشد. البته کیف های دستی که مسافر با خود حمل می کند جزو این 30 کیلو محسوب نمی شود.

2-نوع دوم مستلزم تغییر ایرلاین و در نتیجه دریافت و تحویل مجدد بار است. این روش قاعدتا اگر همراه با خانواده باشید توصیه نمی شود اگرچه ممکن است تا حدود 30 درصد یا بیشتر در هزینه پرواز صرفه جویی ایجاد کند. مسیر مالزی که از سنگاپور یا کشورهای دیگر می گذرد از این نوع است. نکته اینکه ممکن است بسیاری از خدماتی که در این روش عرضه می شود مستلزم پرداخت وجه جداگانه باشد.

 

آیا لازمه بلیط دو طرفه بگیریم؟

گفته می شود که اگر ویزای JSV داشته باشید باید پرواز دو طرفه (رفت و برگشت) بگیرید که این موضوع صحت ندارد و همان بلیط یک طرفه کافی است مگر اینکه بخواهید به دلیل ارزانتر بودن (قیمت بلیط رفت معمولا 70 یا 80 درصد قیمت بلیط رفت و برگشت است) بلیط 2 طرفه تهیه کنید و تاریخ برگشت را باز بگذارید (که توصیه می شود این کار را نکنید و هر وقت خواستید از نیوزلند به ایران مسافرت کنید و برگردید بلیط دو طرفه تهیه کنید).

 

چه فصلی بلیط ارزانتر است؟

بطور کلی در مورد نیوزلند فصول سال از نظر میزان مسافر، قیمت بلیط پرواز، هزینه هتل و از این قبیل را به 3 دسته می توان تقسیم کرد:

- High season: از دسامبر تا مارس که بالاترین قیمت ها را دارد

- Shoulder season: ماه نوامبر و از مارس تا می که قیمت ها میانه است

- Low season: از ژوئن تا اکتبر که پایین ترین قیمت ها را دارد

 

چند بار می توان تاریخ پرواز را تغییر داد؟

بعد از اینکه پول بلیط را پرداخت کردید، فقط یکبار بدون پرداخت هزینه اضافی می توانید تاریخ بلیط را تغییر دهید و دفعات بعد مستلزم پرداخت وجه اضافی است. البته این قانون در مورد بعضی پروازهای ارزان و خرید اینترنی خاص صدق نمی کند و بطور کلی امکان تغییر تاریخ پرواز (و نیز پس دادن بلیط) را نخواهید داشت.

نکته دیگر اینکه قیمت بلیط به قیمت روز محاسبه می شود بدین معنی که هر وقت بخواهید بلیط را OK کنید یا احیانا تغییر تاریخ دهید می بایستی با قیمت روز پرداخت کنید و قیمت زمان رززو کردن ملاک نیست.

 

آیا میتوان صندلی خاصی انتخاب کرد؟

بله می توانید هنگام خرید بلیط از آژانس بخواهید یک ردیف یا صندلی خاص را برای شما تخصیص دهد. به علاوه معمولا می توان بعد از خرید هم از طریق سایت ایرلاین مربوطه صندلی را تعیین کرد.

 

آیا مهم است چه روزی از هفته را برای پرواز انتخاب کنیم؟

در صورتی که برای روزهای اول میزبانی در نیوزلند داشته باشید که بخواهد به استقبال شما بیاید بهتر است طوری برنامه ریزی کنید که شنبه به نیوزلند برسید. در این صورت بهتر است پرواز روز جمعه را انتخاب کنید.

 

غیر از قیمت چه فاکتورهای دیگری را در نظر بگیریم؟

-نیاز یا عدم نیاز به دریافت و تحویل مجدد بار

-میزان بار قابل بردن

-تعداد توقف

-طول پرواز

-فصل پرواز

 

چقدر پول نقد می تونیم با خودمون ببریم؟

طبق قوانین ایران حداکثر 5000 دلار می توان از ایران خارج کرد. البته سخت گیری زیادی نمی شود و می توان با پخش کردن پول در ساک های مختلف مقادیر بیشتری نیز منتقل کرد. قبل از اینکه به نیوزلند برسید لازمه مبلغ پولی که همراه دارید را ذکر کنید بخصوص اگر میزان آن بیش از 10000 دلار باشد.

 

آیا خانم های باردار محدودیت پروازی دارند؟

بله فقط تا قبل از 6 ماهگی اجازه پرواز به خانم های حامله داده می شود.

 

 آیا نیاز به ویزای ترانزیت داریم؟

در صورتی که در یکی از شهرهای استرالیا توقف داشته باشید نیاز به دریافت ویزای ترانزیت استرالیا می باشد حتی اگر فقط برای سوخت گیری باشد. مدارک لازم (داشتن بلیط و ویزای نیوزلند الزامیه) و نحوه درخواست ویزا در سایت سفارت استرالیا (http://www.iran.embassy.gov.au/tran/visa.html) ذکر شده و نیازی به مراجعه حضوری هم نیست. صدور ویزا معمولا یک هفته طول می کشد و توصیه می شود پرینت ویزا را همراه خود داشته باشید.

 

آیا با ویزای ترانزیت می شود در استرالیا وارد شهر شد ؟

می شود این کار را کرد به شرط اینکه پرواز آخر از استرالیا به مقصد نیوزلند را طوری برنامه ریزی کرده باشید که ویزای ترانزیت اجازه اینکار را به شما بدهد (معمولا 72 ساعت).

 

 سئوال و جواب در مقصد؟

ممکن است در مقصد یا مسیرهای ترانزیت از شما در مورد هدف از مسافرت و از این قبیل سئوال شود. در این قبیل مواقع اشاره به اینکه شما یک Skilled Migrant هستید، کار را بسیار آسان خواهد کرد.

 

اعلام بار همراه و پول و چگونگی تسهیل آن؟

در آخرین بخش پرواز و قبل از رسیدن به نیوزلند کارتی به مسافر داده می شود که باید کلیه وسایل همراه اعم از خوراک، پوشاک و غیره را در آن ذکر کند. هم چنین از پول همراه و منشاء آن پول پرسیده می شود. توصیه می شود کلیه موارد به دقت و با صداقت کامل ذکر شود تا مشکلی پیش نیاید. هم چنین توصیه می شود قبل از پرواز لیست کاملی از محتویات هر چمدان را به تفکیک پرینت کرده و همراه داشته باشید تا مجبور به نوشتن تک تک موارد نشوید.

 

تغییر وضعیت مهاجرت؟

اغلب پرسیده می شود که آیا در بدو ورود به نیوزلند لازم است به دفتر اداره مهاجرت در فرودگاه برویم و ورود خود را اعلام کنیم تا وضعیت مهاجرت تغییر کند؟ پاسخ این است که نیازی به این کار نیست و در همان لحظه عبور از گیت ورودی این اتفاق توسط افسری که ویزای شما را چک می کند، خواهد افتاد.

 

سایت های اطلاعات و خرید بلیط؟

- www.emirates.com(تلفن نمایندگی تهران: 22181345)

-http://www.etihadairways.com (تلفن نمایندگی تهران: 22055556)

-kayak.com 

-amadeus.net

-www.cheapoair.com

نظرات 140 + ارسال نظر
آرش 1392/04/11 ساعت 16:43

سلام به همه
جواب مصاحبه ما الان اومد. Resident - Approved.

خیلی مبارکه آرش جان :)
/حسین

به امید اون روز

@ آرش:
تبریک میگم
برای همه دعا کن آرش جان

سینا 1392/04/11 ساعت 17:08

تبریک میگم آقا آرش. ایشالله موفقیتهای بیشتر

کتایون 1392/04/11 ساعت 17:10

به به چه پست مفرحی! ایشالا قسمت همه دوستان وبلاگی بشه... دست شما هم درد نکنه داداش حسین با اینهمه پست های مفید... اینطور که شما دارید مینویسید تا ما چشم باز کنیم رسیدیم نیوزلند...
راستی یکی از دوستان که در کرایست چرچ زندگی میکنه میگه با خودت وسایل تفریحی بیار که حوصله ات سر میره... اینجا تفریح کمه! من میگم منچ و مارپله هم با خودمون ببریم...

کاری نکردم آبجی کتی :)
/حسین

کتایون 1392/04/11 ساعت 17:17

@ آقا آرش کلی تبریک ک ک ک میگم... برای ما منتظران در صف مصاحبه بسی باعث دلگرمی است.... ممکنه کمی اندر باب مصاحبه و پاسخ هایی که از کارفرما ها و رکروتر ها به آفیسرتون دادید بگید؟ کلا اگر نکته ای به نظرتون میرسه که فکر میکنید جریانات رو + کرد...

من دارم فایل مصاحبه ام رو با کمکهایی که دوستان عزیز کردند تایپ میکنم و تا فردا تموم میکنم... هرچی میگذره نگران تر میشم... دایانا هم که هنوز تاریخ مشخص نکرده...

لیلا 1392/04/11 ساعت 17:18

تبریک می گم ... ممنون از حسین به خاطر پستای خوبش ... تو خیلی تو کار کرایست چرچی کتایون جان ... من با این جزایر جنوبی مشکل دارم ... ولی اگه ویزا بدن با سر می رم

خواهش می کنم لیلا جان
/حسین

آزاده 1392/04/11 ساعت 17:35

@ آرش

خیلی خیلی مبازکه. واقعا مشعوف شدیم.

@ آقا حسین

بسیارکار خوبی کزدید و زحمت کشیدید. حدیث داریم هرکس چیری به من بیاموزد من را ینده خود کرده با این مطالبی که شما و آقا بابک میگذارید تکلیف ما چی می شه اونوقت؟!

در این صورت ما هم مخلص شما هستیم :D
/حسین

نوشکا 1392/04/11 ساعت 18:05

@.آرش ...تبریک فراوان . خیلی مبارک باشه . به به امسدوارم همه دوستان approve بشن
@حسین :مرسی از اینکه یه همچین پستی رو گذاشتی به موقع بود ولی بازم من متوجه نشدم روی سایت امارات پرواز از دبی به اوکلند یه سره بود . از کجا میشه فهمید که برای سوختگیری توقف داره یا نه و سوال دوم اینکه خود ایرلاین ویزا رو نمیگیره؟
آها اگه فرصت کردی یه پست هم در مورد فریت و شرایط و اینکه چی فریت کنیم بهتره هم وانتده مرسی . یادمه چند سال پیش سپیده یه پست راجع به گمرک هم گذاشته بود ولی پیداش نمیکنم

ظاهرن ظرفیت باک هیچ کدام از هواپیماها اینقدری نیست که مستقیم تا اوکلند برسن.
ویزا رو خودتون باید زحمتش رو بکشید
/حسین

Hessam 1392/04/11 ساعت 18:17

@آرش:
به به مبارکه. حالا واقعاً میخواهی بری؟

سالار 1392/04/11 ساعت 18:17

@آرش
از صمیم قلب بهت تبریک میگم
راستش وقتی چنتا از دوستان مثل مجتبی ،مهدی دوست منصور و... jsv گرفتن من داشتم نا امید میشدم که اینا به ایرانیا رزیدنت نمیدن . اما الان داره اوضاع خوب میشه

آرش 1392/04/11 ساعت 18:25

مرسی از همه تبریکات
امیدوارم همگی خبرهای خوبی رو به زودی بگیرید

@ کتایون
فکر می کنم 4 تا نکته تاثیر گذار بوده:
1) روان صحبت کردن انگلیسی
من کارم تو بخش فروش و بازاریابی بوده و چند ساله که هر روز سر کار باید با آدمهای مختلف (با لهجه های مختلف) به انگلیسی چک و چونه بزنم

2) گیج نزدن در مورد سوالهایی که می کنن
این رو که همه دیگه می دونن که باید سوالها رو از قبل بدونید و روی جوابهاتون فکر کرده باشید. من انقدر در مورد نیوزیلند مطلب خونده بودم که بعضی چیزا رو (مثلاً در مورد صنعت مخابرات و IT) از ایران خیلی بهتر می دونستم.

3) نشون دادن اینکه دنبال کار گشتم، رزومه فرستادم و جواب گرفتم که چون تو نیوزیلند نیستی نمی تونیم کار بهت بدیم (بیای باهات مصاحبه حضوری می کنیم) البته یه کار هم توی شعبه نیوزیلند از شرکت خودمون بود که به آفیسر گفتم اپلای کردم براش

4) داشتن دوست و آشنا تو نیوزیلند
من 7-8 تا دوست تو نیوزیلند دارم. 2-3 تا دیگه هم تو راهن. اینم برای آفیسر مهم بود فکر کنم.

کلاً هم توصیه می کنم که با اعتماد به نفس و قوی صحبت کنید.

@ حسین
اگر زحمتی نیست جدول رو هم آپدیت کنید شاید به درد سایر دوستان بخوره
June 2013 مصاحبه
July 2013 نتیجه مصاحبه اومد

چه زحمتی؟ اصلاح شد
/حسین

Hessam 1392/04/11 ساعت 18:26

راستی واسه جدول امتیاز من 130 هست، لطفاً اصلاح شود. ممنون

اصلاح شد
/حسین

سینا 1392/04/11 ساعت 18:58

حسین جان لطفاً توی جدول اسم آفیسر من رو هم به Donna Boniface اصلاح کن.

اصلاح شد
/حسین

الهام 1392/04/11 ساعت 19:39

تبریک آقا آرش...مبارک باشه...آقا دست راستت روی سر ما.. ایمیل رو کی به شما فرستاد؟ قطعا سوار نبوده..سوپروایز ؟

نازنین 1392/04/11 ساعت 19:43

سلام به همه دوستان
من از یک سال پیش دیگه اینجا چیری ننوستم
ندا جان یادمه همسر شما با مدرک مکانیک اقدام کردن.
میشه باهاتون از طریق ایمیل چند تا سوال بپرسم؟
ممنون میشم کمکم کنین

آرش 1392/04/11 ساعت 19:54

@ الهام
ایمیل اتوماتیک اومد که Status عوض شده. رفتم نگاه کردم دیدم Approve شده. هنوز سوار ایمیل نزده.

تبریک می‌گم آرش عزیز. انشاله موفق باشی. اینجا همدیگه رو می‌بینیم. :)
اندکی صبر، ایمیل نزدیک است...
/بابک

رامین 1392/04/11 ساعت 20:27

به آقای آرش ::
بسیار خوشحال شدم از این خبر . تبریک میگم و امیدوارم موفق باشید .

kian 1392/04/11 ساعت 20:51

در پرکردن اتلاین فرم ارزیابی مدارک برای NZQA قسمت 4ام
VOCATIONAL TRAINING پرکنم؟ همون کار آموزی دانشگاهه یا منظور مدارک فنی حرفه ای هست . ممنون

مجید 1392/04/11 ساعت 22:10

@ آقا آرش ::: خیلی خیلی تبریک ؛ موفق باشی .

@ kian :: منظور همون کارآموزی هست ، ما چون نامه و مدرکی از محل کارآموزی نداشتیم خالی گذاشتیم .

مریم 1392/04/11 ساعت 22:37

آرش جان تبریک می گم
حسین جام ممنون بابت این پست ...فقط یک نکته ای هست که در مورد تغییر تاریخ پرواز و دفعات آن حتما باید موقع خرید بلیت از آژانس مربوطه سوال کرد...مثلا من خودم بلیت را با نرخ دلار 1200 خریدم اما موقع تغییرش علاوه بر جریمه 50 دلاری نتونستم تاریخ بلیت را تغییر را بدم و این نکته باعث شد تا فقط همون مبلغ 1200 تومانی را بهم پس بدن، در صورتی که نرخ بیلت جدید با دلار 3400 تغییر کرده بود ....همین طور حتما دوستانی که با پرواز امارات فصد سفر دارن فرم آنلاین آسکای وارد را که قبل هم بابک بهش اشاره کرده بود پر کنند و صندلیشون را از همون جا انتخاب کنند...علاوه بر اون مزیت عصویت در اسکای وارد برای پروازهای طولانی مثل تهران تا اوکلند در اینه که برای پروازهای بعدی بهتون امتیاز میده...مثلا می تونید یه پرواز رایگان به یکی از شهرهای نیوزیلند یا حتی استرالیا داشته باشید...

داریوش 1392/04/11 ساعت 23:52

آرش جان خیلی خیلی مبارک باشه. خسته و دلشکسته :) اومدم خونه خبر تو رو خوندم مشعوف شدم.

حسین جان عزیز این آقا مو داره انشالا تا قبل از رفتنش یه رزیدنتیه دلچسب هم به تو میده.

فدای اون قلب شرحه شرحه از جواب ندادن آفیسرت :D
اون 4 تا شوید رو میگی مو؟!! :)
/حسین

مهتاب 1392/04/12 ساعت 08:48

سلام دوستان :)
آرش جان مبارکه ..... هورااااااا از صمیم قلب تبریک می گم

برای من در حال انتظار هم دعا کنین :)

حسین2 1392/04/12 ساعت 09:04

آقا آرش مبارک باشه انشالله به پا هم پیر شین جوون ( نمیدونم باید گفت پیر نشین ) خلاصه که راه PR دادن داره واز میشه
حسین جان ، قربون مظلومیتت برادر ، همه حسین ها همینن داداش ... منم شد 1 سال افیسر دارم خبری از مصاحبه نیست
داریوش جان ،مکسین طی یک جواب مبسوط که پرسیده بودم چقدر طول میکشه که جواب مصاحبه رو بدی ... گفته 2 هفته .... یک سراقی ازش بگیر

ای تشنه لب ... :)
/حسین

داریوش 1392/04/12 ساعت 09:33

حسین 2 عزیز ، ازش پرسیدیم گفت آفیسری که چک دوم رو انجام میده سرش به شدت شلوغه بنابراین حدس میزنه تا دو هفته دیگه جواب بدن.

رامین 1392/04/12 ساعت 09:36

در مورد بارها و وزنی که میشه با پرواز امارات برد اطلاعاتی دارید ؟ و تعداد چمدان ها برای هر نفر .

در مورد وزن که توضیح داده شد. تعداد چمدان ظاهرن به ازای هر نفر 2 عدده
/حسین
امارات تا جاییکه من یادمه روی تعداد چمدان‌ها/ساک‌ها محدودیتی نداره. اما هر چمدان نباید از 32 کیلوگرم سنگینتر باشه و هر جا امارات متوجه این موضوع بشه، دیگه دست به چمدونتون نمی‌زنه. حالا ممکنه تو تهران باشه، اوکلند باشه یا حتی تو توقفتون توی فرودگاه دوبی. اما بعضی ایرلاین‌ها روی تعداد هم محدودیت دارن.
سایت خودشون رو چک کنید تا از آخرین قوانینشون مطلع باشید.
/بابک

داریوش 1392/04/12 ساعت 09:45

مهتاب خانم دعا گوی شما هم هستیم. انشالا کارتون اونجوری که دلتون میخواد پیش بره.

صادق 1392/04/12 ساعت 11:14

با سلام خدمت دوستان
با توجه به اینکه من با این عنوان اسس شدم : A Bachelor of Engineering Technology degree at Level 7 (360 credits رشتم مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزاره به نظر دوستان بخصوص آقا بابک عزیز من چه عنوان شغلی رو انتخاب کنم که بالاترین شانس رو برای گرفتن ۱۵ امتیاز Bonus مربوط به سابقه کار رو داشته باشم .

Computer Network and Systems
Engineer یا
Software
Engineer یا Network
Administrator ؟ با سپاس

هیچ فرقی نمی‌کنه صادق جان. فقط هر چی انتخاب می‌کنی، گواهی‌های اشتغال به کارت باید باهاش همخوانی داشته باشه. :)
اصل مشکل همین نتیجه اسسمنت بود که خدا رو شکر حل شد.
/بابک

طیبه 1392/04/12 ساعت 11:20

آقا آرش:
تبریک هم بخاطر موفقیت شما
و هم امیدوارشدن برای خودمون که هم آفیسریم. آق سوار دستت درد نکنه .... امیدوارم مسافرت خیلی خیلی بهت خوش بگذره و با دست پر از رزیدنت برگردی

علی 123 1392/04/12 ساعت 11:43

آقا آرش تبریک میگم و براتون آرزو می کنم که هرچه به خیر و صلاحتونه خدا براتون پیش بیاره.

دوستان قبلا هم راجع به هم خونه شدن صحبتهایی شده. بهتره کاری بکنیم که هزینه اجاره خونه تقسیم بشه.

کتایون 1392/04/12 ساعت 11:52

دوستان عزیز مستقر در KIWI LAND و مطلعین الامور! السوال!

ممکنه "اسم چند تا محله" در شهر های اکلند ، ولینگتون و کرایست چرچ رو که قیمت اجاره در اون خیابانها خوبه و به مرکز شهر هم دسترسی داره رو بگین؟ برای فایل مصاحبه ام میخوام...

ممنون...

الآبجی الکتایون :)
لینک های زیر اطلاعات خوبی بهت میده:
http://www.enz.org/house-rents-auckland-central.html
http://www.enz.org/house-rents-wellington.html
http://www.enz.org/house-rents-christchurch.html

/الداداش الحسین

علی h 1392/04/12 ساعت 13:54

با سلام ،،٢تا نکته میخواستم اضافه کنم به مطلب،،،
١. ایر اسیا برواز به Chris Church رو متوقف کرده،، یک سالی میشه
٢. سایت www.cheapoair.com میتونه خیلی کمک کنه
٣. بهترین و کوتاهترین مسیر تهران - کوالالامبور با ایران ایر و کوالالامبور- اکلند با مالزی ایر لانز،،، تنها توقف میشه مالزی که نیاز به ویزا نداره
4. تبریک به اقا ارش :-)))))

ممنون که اطلاع دادید
اصلاح شد
/حسین

داریوش 1392/04/12 ساعت 15:59

دوستان تو این سایت تقریبا هر چیز رو که نیاز دارین تو همه جای دنیا به خصوص نیوزیلند عزیز :) میتونین پیدا کنین.
قابل توجه دوستانی که در شرف رفتن هستن ویا اونجا اقامت دارن.
http://www.craigslist.org/about/sites

رامین 1392/04/12 ساعت 16:16

به علی h:
شاید کوتاهترین پرواز به آکلند همون پروازی باشه که شما گفتید ولی چند تا ایراد داره :

1-قیمتش خیلی با امارات فرقی نداره (قیمت کوالا-آکلند در میاد 600 دلار + قیمت تهران- کوالا ) در حالیکه با امارات کلا در میاد 860 دلار
2-اگر با ایران ایر پرواز کنید مشکلات تاخیر و ... را باید در نظر بگیرید که احتمال داره پرواز بعدی را جا بمونید
3-با این پرواز ساعت 1 بامداد میرسید آکلند که خودش ماجرایی هست .
4-لذت سفر با ایرباس A380 را از دست میدید

کتایون 1392/04/12 ساعت 16:22

1 چیز جالب... این 3 تا quiz در پایین صفحه خیلی بامزه بودن... اگر دوست داشتید امتحانش کنید::: http://www.enz.org/facts-and-statistics.html

فرزاد 1392/04/12 ساعت 21:40

@ آرش سلطان جان تبریییییییییییییییییییییییییییییک اینجانب را پذیرا باشید.

@لطفا مسافران عزیز کرایست چرچ توجه فرمایند :
پرواز تهران-کرایست چرچ با الاتحاد توی سایتشون هست ولی چون قرارداشون با طرف نیوزلندی تموم شده از ایران نمیشه خرید(شاید اوکلند هم همین سرنوشت رو پیدا کرده باشه)
البته شرکت الاتحاد در تهران می گفت داریم دوباره راه اندازی میکنیم. ممکنه الان دوباره باز شده باشه.حتما چک کنید.

نوشکا 1392/04/12 ساعت 21:55

دوستان
بلو استیک ! ظرف 3 هفته هورااااا
دوستامون تو لندن سرعت عمل پیدا کردن

می‌ترسم کامنت بعدی‌ات رو از اوکلند بذاری. :D
/بابک

کتایون 1392/04/12 ساعت 22:10

@ نوشکا جان::: تبریک ک ک ... بابا اینها ترمز بریدن! روحانی مچکریم

:D

آزاده 1392/04/12 ساعت 23:19

❊ نوشکا

مبارک باشه چه سریع!!! ایشاله به سلامتی برید

رامین 1392/04/12 ساعت 23:20

کدوم سرعت؟ الان 6 بار ایمیل زدم بهشون هیچ جوابی نگرفتم .

Hessam 1392/04/12 ساعت 23:27

ببخشید، بلو استیک یعنی pr؟
من واقعاً نفهمیدم. ولی چون خوبه خیلی خیلی تبریک میگم.

Hessam 1392/04/12 ساعت 23:36

یک چیز جالب من فکر میکردم این steak هست با خودم گفتم این یعنی چه اسم آفیسره؟ اسم غذای خاصیه که علامت خوبیه؟!!! الان دوزاریم افتاد که stick هست. خیلی مبارکه

علی 123 1392/04/13 ساعت 02:20

مبارک باشه نوشکا خانم به همین زودی سه هفته شد انگار دیروز بود نتیجه مصاحبه تون اومد

نوشکا 1392/04/13 ساعت 08:16

بابک جان اون دوره های skillmax و آمادگی های مصاحبه کاری و خلاصه اون چیزایی که روزای آخر میگفتی به درد بخوره رو اگه برامون بذاری خیلی عالی میشه

نوشکا جان از سفر برگشتم برات می فرستم
/حسین

روزبه 1392/04/13 ساعت 10:50

@نوشکا::

تبریک میگم بهتون.

یعنی از زمان تحویل به سفارت تا تحویل گرفتن از سفارت 3 هفته طول کشید؟

الهام 1392/04/13 ساعت 12:57

هورااااااااا تبریک میگم نوشکا جونم...مبارک باشه خواهر جان..

داریوش 1392/04/13 ساعت 13:18

نوشکا خانم مبارک باشه در مراحل آتی هم براتون آرزوی موفقیت دارم

صادق 1392/04/13 ساعت 14:25

با عرض تبریک خدمت آقا آرش و نوشکا خانم
اگه شد دوستانی که تجربه دارند در مورد مشکل ما یه کمکی کنن .

کتایون 1392/04/13 ساعت 15:17

@ آقا صادق::: اون چیزی رو انتخاب کنید که به نتیجه ارزشیابی و شرح کارهاتون در نامه هایی که از کارفرما میگیرید، بخوره... چون مثلا اگر کسی مهندس سخت افزار باشه که نمیتونه بگه من کار برنامه نویسی کردم که... و همینطور اگر مهندس نرم افزار، نمیتونه بگه من کار شبکه کردم... من خودم چون مهندس کامپیوتر-نرم افزار بودم و کارم هم در زمینه برنامه نویسی PLC و ... بود عنوان مهندس نرم افزار رو انتخاب کردم که 1 جوری این کار و رشته به هم پوشش داده بشن... من چون اطلاعات زیادتری از سابقه کارتون و اینکه سخت افزار خوندین یا نرم افزار ندارم نمیتونم چیز بیشتری بگم...
موفق باشید

طیبه 1392/04/13 ساعت 15:25

نوشکا جان:
مبارکه!!!!!! بسلامتی دیگه داری میری، چمدونت جا داره منم ببر
بچه ها:
با این پست پروازی همه داریم میپریم
آقاصادق:
آقا بابک تو کامنت خودتون جواب سوالتون رو داده توی همین صفحه!

مهتاب 1392/04/13 ساعت 15:41

سلام دوستان :)
تبریک مجدد و ویژه برای نوشکا :) هورررراااا ....
منتظر خبر های خوب برای علی 2670 و سینا و حسین هم هستیما
به امید موفقیت همه دوستان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.