دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

خبر آمد خبری در راه است ...

خبر آمد خبری در راه است

سر خوش آن دل که از آن آگاه است 

....

سلام دوستان. 

مدتی در سکوت رادیویی بودم. البته تو یه فرکانس دیگه بدجوری سرم شلوغ بود و حسابی درگیر بودم.  

خبر خوب اینه که بالاخره کار پیدا کردم. :) نیازی به توضیح نیست که چه قدر خوشحالم. به خصوص که با ملحق شدن خانواده در اوایل اردیبهشت ماه، کم کم اوضاع داشت پیچیده می‌شد. (بالاخره طاقت آدمای دل گنده هم حدی داره!) بعد از مدت‌ها امشب اولین شبی خواهد بود که با خیال راحت سرم رو روی بالش می‌گذارم و قصد ندارم زودتر از ساعت 7 بیدار شم. میگم ساعت 7، چون باید بیدار شم و پسرم رو برای مدرسه آماده کنم. وگرنه عمرا زودتر از ساعت 11 بیدار نمی‌شدم.  

از زمانی که وارد نیوزیلند شدم، تقریبا سه ماه و نیم گذشت تا بالاخره تونستم کار پیدا کنم. پیش‌بینی خودم برای کاریابی یه بازه زمانی دو تا چهار ماهه بود. در واقع این زمان داشت به اتمام می‌رسید و کم کم استرس و آدرنالین خونم داشت سر به فلک می‌کشید. 
تو این مدت تجربه‌های زیادی کسب کردم که  بعضی‌هاشون نیاز به یه پست جداگانه دارند. قول می‌دم که حتما به همه این موارد پرداخته بشه. سعی می‌کنم در مورد هر موضوع یه استراتژی مختصر طرح کنم که برای بقیه دوستان هم که در آینده میان اینجا مفید باشه. البته تجربه‌ها، نیازها و موضوعات مورد لحاظ برای هر کس متفاوته؛ چون هر کس از لحاظ شغل، رشته تحصیلی، پشتوانه مالی، شرایط خانوادگی و ... شرایط منحصر به فردی داره. اما به هر حال، بعضی از موارد مشترکه و ممکنه برای شما جالب باشه. 

مواردی که الآن به ذهنم می‌رسه اینهاست: 

1. رزومه

2. کاریابی و روش آن

3. اقامت و کرایه خانه و سرپناه

4. certificate؛ آری یا خیر؟

5. خرید از جاهای ارزان

6. تقویت زبان انگلیسی خودم و خانواده‌ام

7. خرید لوازم منزل

8. مدرسه فرزندان

اینا رو نوشتم که بعدا یادم نره. فعلا برم یه ذره استراحت کنم ....  از همه دوستانی که این مدت با دعای خیر و ارسال مقادیر متنابهی از انرژی مثبت به بنده قوت قلب دادن صمیمانه سپاسگزارم. :)


@کتایون خانم: شما با خانم مارپل نسبتی ندارین؟ 


/بابک

نظرات 71 + ارسال نظر
آزاده 1392/03/07 ساعت 07:17

سلام،

چه خبری؟ کسی Approved شده؟

گفتن نگید
/حسین

مهتاب 1392/03/07 ساعت 07:40

یعنی الان حدس بزنیم
کسی کار خوب پیدا کرده یعنی؟ کسی PR گرفته یعنی؟ من شیرینی می خوام... گفته باشم
آخه میدونین من فضولم چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟

حدس از شما شیرینی از ما
/حسین

روزبه 1392/03/07 ساعت 08:03

ای بابا کم استرس داریم شما هم دغدغه های مارو زیاد کنید ;)

تا باشه از این دغدغه ها باشه
/حسین

تی تی 1392/03/07 ساعت 08:19

سلام.بالاخره شما به مصاحبه دعوت شدید؟!خیلی سر خوشید امروز؟!

نه دعوت نشدم. ولی خبرم از این هم بهتره
/حسین

تی یی 1392/03/07 ساعت 08:30

اوووووا
دیگه از این بهتر هم مگه میشه؟بگید دیگه مردیم از فضولی

عجله نکن تی تی جان. عجله کار شیطونه
/حسین

سالار 1392/03/07 ساعت 09:58

به به حسین جان چه خبر خوبی بود
واقعا" که خوشحال شدم مرحبا
بازم منو در جریان بزار

یه دستی خوبی بود. دم شما گرم
/حسین

رامین 1392/03/07 ساعت 10:05

حتما ویزای علی اومده

علی 123 1392/03/07 ساعت 10:10

کی من؟ هاها
برو بالا

کتایون 1392/03/07 ساعت 10:17

پس اگر خبر ویزای علی آقای 123 نیست شاید مدیکال کانادای حسین آقا اومده چون این روزها خبرهای سورپزایز کننده ای برای مهاجران کانادا داره میرسه...

من؟ کانادا؟ اصلا کجا هست؟!!
/حسین

کتایون 1392/03/07 ساعت 10:20

البته چون پست در گروه کاریابی و این حرفاست شاید هم مسیو بابک 1 کار توپ پیدا کرده!

این هم یک احتماله
/حسین

کتایون 1392/03/07 ساعت 10:28

تبریک ک ک ... خدا ازتون نگذره اگه نکات پنهان و آشکار این موفقیت عظیم رو به ما جویندگان کار نگید مسیو بابک تخصص شما در چه مواردی بوده و بالاخره چند ماه شد که کار پیدا کردین؟ این اطلاعات رو از این جهت میپرسم که مقایسه ای با سطح خودم انجام بدم...

چرا شلوغ میکنی آبجی؟!!
/حسین

مهران 1392/03/07 ساعت 10:41

علی جان بسیار ممنونم ازت. بهتون افتخار میکنم که بدون هیچ چشم داشتی اطلاعات و تجربیاتتون رو در اختیار دیگران قرار میدید :)

راستش من ابتدای مسیرم. 23 سالمه. فعلاً دارم کارشناسی نرم افزار می خونم. مدرک زبان ندارم. همسر ندارم. سربازی نرفتم. تجربی کار رسمی ندارم. اما از حدوداً 15 سالگی برنامه نویسی وب و ویندوز میکنم. در بیشتر پروژه هام موفق بودم. یکی از سایت های معروف ایرانی که به احتمال فراوان می شناسید و متاسفانه نمیتونم اسمش رو ذکر کنم هم کار بنده هست. حملِ بر خودستایی نشه خدایی نکرده. فقط خواستم بدونید که از نظر تجربی و تخصصی در سطح بدی نیستم. علی آقا من بسیار روی قضیه مهاجرت حساب باز کردم. پس اندازی نسبتاً خوبی هم دارم و در حال فراهم ساختن شرایطش هستم. الآنم مشکلم سره مدرکه فی الواقع. خیلی واسه بالا نگه داشتن معدلم تلاش میکنم اما چون دانشگاه آزاد درس میخونم شک دارم که نهایتاً مدرکم رو قبول میکنن یا نه! و یه وقت همه برنامه ریزی هام خراب از آب در بیاد. امتیازات دیگه رو به امید خدا میتونم جفت و جور کنم تا 4-5 سال آینده. فقط میمونه ارزیابی مدرک. چه کنم؟ سال دیگه کنکور بدم واسه دولتی؟ ارزشش رو داره؟ یعنی تمامی افرادی که پذیرش شدند مدرک دانشگاه دولتی دارند؟ یا مثلاً میشه باهاشون صحبت کرد قانعشون کرد؟
مرسی :)

کتایون 1392/03/07 ساعت 10:43

داداش حسین ما که میدونیم . خودتم میدونی که از کجا میدونم ده ثانیه دیر پاسختونو برداشنید... ولی اگر باعث ناراحتی مسیو بابک میشه لطفا پست هام رو پاک کنید... کاملا هم حق میدم بهشون چون من هم تا از چیزی کاملا مطمئن نشم 1 کم با احتیاط پیش میرم... در هرحال در این اوضاع اینجوری در اینجا خبر موفقیت دوستان واقعا به ما انرژی میده و موفقیت شما، موفقیت ما بید برای همگی آرزوی بهترین ها دارم...

کتایون جان فکر کنم زیاد به مونیتور زل زدی دچار توهم شدی
/حسین

[ بدون نام ] 1392/03/07 ساعت 10:43

@ مهران
در پاسخ به سوالی که تو پست قبل پرسیدی بگم که من لیسانس نرم افزار دانشگاه آزاد داشتم با معدل 16 و لول 7(همون چیزی که برای مهاجرت ازم می خواستن) اسس شدم. کدوم واحد دانشگاه آزادی؟ فکر کنم این هم براشون مهم باشه

@حسین
من دیگه حدسی نمی زنم چون از فضولی مرده ام

فدای تو عزیز بی نام شهید راه فضولی
/حسین

مهران 1392/03/07 ساعت 10:56

سلام. والا نجف آباد هستم. شما کدوم واحد بودین؟

مهران 1392/03/07 ساعت 10:57

ناپیوسته

هما 1392/03/07 ساعت 11:03

آقا مهران سلام
در مورد نیوزلند به نظر من تا چند سال اینده هم بعید میدونم امتیازتون کافی بشه.چون همونطر که علی آقا گفتند تازگیها اداره مهاجرت اصلا زیر ۱۴۰ را انتخاب نکرده که این خود نشون میده که درخواست متقاضیان زیاد شده و درضمن کوالیتی های بالایی دارند که اداره مهاجرت اولویت را بر اونها گذاشته.ببینید اگر شما ۸ سال سابقه کار با امتیاز مدرک فوق لیسانس که از طرف اونها تایید بشه داشته باشید فکر کنم امتیازتون به ۱۳۰ برسه پس دیگه خودتون حسابش را بکنید.من قصد دلسرد کردن شما را ندارم ولی به نظر من با این سنی که دارید و موقعیت تجربه خوبی که دارید از همین الان زبان بخونید که برای بعد از اتمام تحصیلاتتون برای فوق اپلای کنید برای دانشگاههای خارج .و اگر قصدتون مهاجرت بیشتر است به نظر من تحصیلی برای نیوزلند و یا استرالیا اقدام کنید مخصوصا که اگر قبول کنید هزینه دانشگاهتون را خودتون بدید بهتر بهتون پذیرش میدند.بعد که رفتید اونجا خیلی راحتر میتونید برای مهاجرت اقدام کنید.چون امتیازات خاصی را بابت تحصیل و داشتن مدرک از اونجا را میگیرید و این به نظر من بهترین کاره.
به نظر من حتی برای اروپا هم میتونید اقدام کنید اروپا هم وقتی ببینه که شما خاص هستید و به دردشون میخورید شما را نگه میدارند
در مورد مدرک هم نگران نباشی اگه همینطور که خودتون فهمیدید معدل و نمراتتون بالا باشه مشکلی نیست.
یکی از دوستان من همین چند وقت پیش با لیسانس فیزیک از آزاد تازه نمره هاشم خیلی جالب نبود برای فوق از استرالیا پذیرش گرفت و رفت که البته اونم قصدش مهاجرت ه ولی دید بهتره الان با تحصیلی بره بعد تبدیل کنه
موفق باشید

هما 1392/03/07 ساعت 11:07

دانشگاه ازاد نجف اباد رنک خوبی داره و فکر کنم ازجمله ازاد های معتبر باشه.
راستی این خبری که قراره بگید هرچی که هست بسیار تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبریک
البته من هم با حدس کتایون جون موافقم

ممنون هما جان
من هم از طرف خودم و خودش به همه ملت مهاجرپرور تبریک میگم
/حسین

هما 1392/03/07 ساعت 11:13

آقا حسین حالا تا کی باید صبر کنیم؟؟؟؟؟
بابا مردیم از فضولی.

خدا نکنه.
می خواهید یه راهنمایی بکنم؟
/حسین

علی 123 1392/03/07 ساعت 11:15

مهران عزیز:::
1- شما طبق قوانین مهاجرتی امروز نیوزیلند، می بایست قبل از هرچیز اجبارا IELTS با نمره آورال حداقل6.5 رو داشته باشید.
2- باید کارت معافیت یا پایان خدمت داشته باشید.
3- من مطمئن نیستم که سابقه کار قبل از مدرک تحصیلی لیسانس برای شما قابل محاسبه باشه یا نه. این مورد در این وبلاگ بارها مطرح شده اما نتیجه ش رو نمی دونم چی شد آخرش.
4- دانشگاه محل تحصیلتون بعید می دونم مهم باشه، همین که وزارت علوم براتون تایید کنه و معدلتون هم بالا نگه دارید و البته سابقه کار هم باید ارائه کنید کافیه و Level 7 رو بهتون میدن.
5- پس انداز واقعا برای اینکار لازمه
6- اینجا اکثرا مدرک دانشگاه سراسری دارند، حسین آقا، بابک، من و... اما در جریان باشید که خیلیها که مدرکشون رو از سراسری میگیرن برای اینکه در بازار کار اونجا قابل استنادتر باشه میدن به NZQA تا براشون معادلسازی بکنه و این موضوع در مصاحبه با کیس آفیسر هم که آخرین مرحله محسوب میشه یک نکته مثبت به حساب می آد. آفیسر من کلی کیف کرد.
7- در درجه اول باید سابقه کاریتون دقیقا مرتبط با مدرک تحصیلی و همچنین عنوان پستتون در فهرست ANZSCO باشه.
8- برای دولتی حتما کنکور بدید. داشتن فوق لیسانس امتیازتون رو بالا می بره.
9- اونها دقیقا مطابق دستورالعمل رفتار می کنن و فقط زمانی که مدارک مورد نظرشون رو ببینن قانع میشن. حتی گاهی مدارک ثبتی ما رو به رسمیت نمی شناسن. مثلا استشهاد محضری رو.
کار خوبی می کنید که از حالا برنامه دراز مدت دارید. موفق باشید.

هما 1392/03/07 ساعت 11:30

وووووووووووووووواااااااااااااااااااااااای
مسیو بابک خیلی خیلی تبریک.امیدوارم در تمام مراحل موفق باشید.
همونطور که خودتون گفتید حتما برامون از تجربیاتتون بیشتر بنویسید.
برای همه ما ها هم دعا کنید

مهران 1392/03/07 ساعت 11:35

هما خانم و آقا علیِ عزیز از کمکتون واقعاً ممنونم :)

کتایون 1392/03/07 ساعت 12:03

دیدید د د ... داداش حسین یکی طلبت! من کارم کامپیوتره و صبح تا شب زل میزنم به مونیتور ولی اونی که دیدم توهم نبود

مهاجرین عزیز یک پروسه 4-6 ماهه برای پیدا کردن کار همراه با اعصاب خوردیاش در انتظارمونه... خدا بهمون صبر و قوت بده و بدونید که باید آرامش خودتون رو در این مدت حفظ کنید...

@ مهران عزیز::: کلی برات تایپ کردم و وقتی دکمه ارسال نظر رو زدم فرتی اینترنتم قطع شد و همه چی پرید! خلاصه اینکه اینطور که به نظر میاد شما نمیتونی از طریق skilled worker کارهاتون رو پیش ببری چون سابقه کار با بیمه و اون هم بعد از لیسانس نداری درسته؟ به نظرم اگر شما علاقه به درس داری و امکانات مالی اش رو داری بروی سراغ دانشگاه های اروپا و بویژه کبک کانادا... دانشگاه های NZ و AUS هم شهریه بسیار بالایی میگیرند و هم Ranking اشون به دانشگاه های کانادا نمیرسه... در ضمن شهریه دانشگاه ها در کبک نصف قسمت فدرال هست و هزینه زندگی برای مجرد 800 دلار در ماه! فقط یکم ممکنه پروسه ویزا گرفتنش سخت باشه که برای شما که gap تحصیلی ندارید فکر کنم ممکن باشه... در ضمن طبق قوانین جدید کانادا به دانشجوهای PHD اقامت دائم میدن و خوب این یعنی ریسک کارت هم میاد پایین... موفق باشی...

آبجی کتی 3-0 به نفع شما
شرمنده دیگه می خواستم جو فضولی رو حفظ کنم
/حسین

ایمان 1392/03/07 ساعت 12:06

تبریک یه اقا بابک عزیز
راستی اگه بخوایم بیشتز از 5000 دلار هر نفر بیاریم میشه؟ البته ما 4 نفریم. اگه تجربه ای در این زمینه دارین لطفا بگین. اگه راه بهتری هم برای انتقال پول دارین لطفا راهنمایی کنین. یه سؤال دیگه: اقا بابک معیارتوت برا انتخاب مدرسه چی بود؟ بچه تون مشکلی نداشت؟

خروج پول از ایران سخت نیست اگر پولها رو توی سوراخ سنبه های چمدونا پخش کنید
/حسین

موقع ورود به نیوزیلند هم اگه هر نفر بالای 10000 دلار داره باید اظهار کنه. البته چون مهاجر هستید، محدودیتی در میزانش وجود نداره و از مالیات هم معافید.
/بابک

لاله 1392/03/07 ساعت 12:12

تبریک به آقا بابک امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشید
مثل اینکه فرمهای من پیدا شد البته مطمئن نیستم کسی از شماها می دونه که خانم مگان دربی می تونه خودش افیسر باشه یا نه ؟چون من یک ایمیل گرفتم از یک خانم دیگه که توش نوشته ممنون که اینقدر صبر کردی پرونده تو رو خانم دربی بررسی می کنه و اگه لازم باشه باهات تماس می گیره برای مدارک بیشتر

سینا 1392/03/07 ساعت 12:15

سلام به همه دوستان

مصاحبه من چند دقیقه پیش تموم شد. بد نبود، راضی بودم. تمام سوالها همونهایی بود که می دونستیم. مدت مصاحبه 48 دقیقه بود. فقط یک سوال جدید داشت که در جوابش لکنت پیدا کردم. پرسید در کدام سایتها دنبال اطلاعات نیوزلند می گردی؟
من تمام سعی خودم رو کردم. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

خسته نباشی سینا جان. آرزوی موفقیت دارم برات
/حسین

رامین 1392/03/07 ساعت 12:19

تبریک به آقای بابک و نیروی مثبته برای آقای سینا ::
چند سوال حیاتی در مورد مدرسه بچه ها از آقای بابک :
- چه زمانی شروع میشه مدرسه اونجا ؟
- چه سنی باید بروند بچه ها مدرسه؟
- چه مدارکی از ایران برای مدارس اونجا نیازه؟
- و هزینه اون چقدر میشه ؟
(منظورم دبستان است)
و همینطور مهد کودک

مرسی از پاسختون

به لینک های زیر مراجعه کنید:
http://www.minedu.govt.nz/Parents/AllAges/EducationInNZ/SchoolsInNewZealand.aspx
http://en.wikipedia.org/wiki/Education_in_New_Zealand
/حسین

علی 123 1392/03/07 ساعت 12:40

بابک جان تبریک مجدد از نوع درجه یکش

ممنون. :)
/بابک

مهتاب 1392/03/07 ساعت 12:45

سلام
اون شهید گمنام من بودم
بابک عزیز از صمیم قلبم برای خودت، همسر گلت و پسرتون خوشحالم... خدا رو شکر می کنم و حاضرم خودم به بچه های وبلاگ شیرینی بدم خیلی امیدوارمون کردی برادر ....
خوشحالم... خیلی

خدا رحمتت کنه
با این قول شیرینی که دادی قلب ما رو هم شاد کردی
/حسین

سالار 1392/03/07 ساعت 13:04

بابک جان بسیار بسیار بهت تبریک میگم.
واقعا" که خوشحالمون کردی البته خوب من به شخصه معتقدم که بچه های ایرانی توانایی و مهارت های زیادی دارن و اونجا هم حتما" موفق خواهند بود. تنها نقصی که موجوده زبان میتونه باشه به نظر من هرچند بتونیم زبانمونو تقویت کنیم که در مصاحبه بتونیم خودمونو به طرف بقبولونیم(چه جمله ای شد) موفق تر خواهیم شد. هر چند بابک عزیز حتما" همونجور که قول داده توضیحات بیشتر و کامل رو خواهد داد
راستی حسین جان اون کامنت رو نوشتم که یکم حس حسادت بقیه رو ...

باز هم دم شما گرم
/حسین

ممنون سالار عزیز. اتفاقا درست گفتی. مشکل زبان باعث میشه نتونی موقع مصاحبه طرف رو خوب بپزی.
/بابک

طاها (فاطمه) 1392/03/07 ساعت 13:21

خیلی مبارک باشه آقا بابک، حتما لیاقتتون خیلی بالا هست که تونستید تو این مدت زمان که منطقی به نظر میاد کار پیدا کنید
اگه فضولی نیست ، میشه بپرسم که کارتون چیه؟ یعنی دقیقا مطابق رشته و کار ایرانتون هست ؟

ممنون. کارم ترکیبی از پشتیبانی مشتری و شبکه هست. تقریبا مشابه کاریه که تو ایران داشتم. یه مقدار محدودتر، ولی تخصصی‌تر.
/بابک

رضا 1392/03/07 ساعت 13:25

عالی بود. بابک عزیز تبریک می گم. بالاخره تموم شد! تنها خبری که می تونست بیشتر خوشحالم کنه اومدن جواب سکوریتی حسین بود، اونم انشالا بزودی میاد.

آقا رضا لطف شما مستدام
ولی باور کن من اگر سکوریتی خودم اومده بود اینقدر خوشحال نمی شدم
/حسین

ممنون. لطف دارید. :)
/بابک

بابک2 1392/03/07 ساعت 13:44

واووووووووووو
نمیدونی چقدر خوشحال شدم بابک جان انگار خودم کار گیر آوردم
بیصبرانه منتظر مشروح توضیحاتت هستم

ممنون. لطف دارید. :)
/بابک

saeed ocean 1392/03/07 ساعت 14:03

بابک عزیز

بی نهایت برات خوشحالم و امیدوارم بهترینها را در پیش داشته باشی و یک زندگی آروم و باحال رو با خانواده محترم تجربه کنید.

خیلی محبت دارین.
/بابک

Mandy 1392/03/07 ساعت 14:46

تبریک میگم بابک عزیز.... احساس کردم خودم موفق شدم....
همیشه شاد و سربلند باشی....

ممنون. :)

maryam 1392/03/07 ساعت 14:52

salam, mitonam beporsam zamineye kariton chi bode agha babak? mamnon

network and systems administrator

ناهید 1392/03/07 ساعت 15:26

تبریک فراوان اقا بابک که هم کار پیدا کردید و هم خونوادتون اومدن پیشتون..دیگه قسمت های سختش گذشت به امید روزهای روشن برای شما و
خبرهای خوش برای سینا و علی

ممنون. انشاله. :)
/بابک

مجتبی 1392/03/07 ساعت 15:28

بابک :: به به مرد بزرگ، مبارک باشه. بهترین ها را برات آرزومندیم. برای افرادی با پشتوانه مالی منفی 0 ، هرچی که کمک می کنه بنویس. شدیدا استقبال می شه.

آقا سینا :: از این جا به بعد دیگه نباید سایت ، ایمیل چک کنی، چون کلی اذیت می شی. کامپیوتر رو شات دان کن برو بچسب به زندگیت !!!

ممنون. منتظرت هستیم تو اوکلند. :)
/بابک

Hessam 1392/03/07 ساعت 15:50

من هم تبریک میگم ولی آخرش نفهمیدم قضیه مربوط به بابک بود حسین بود یا علی؟ PR بود، کار یافتن بود یا کسی بچه دار شده یا یکی مصاحبه شده؟
اگه مربوط به منه بگید طاقتشو دارم.

حسام جان آروم باش. یه نفس عمیق بکش. حالا تا شماره 5 بشمار بعد برو پست وبلاگ رو دوباره از اول بخون. موفق باشی
/حسین

ندا 1392/03/07 ساعت 15:56

تبریک آقا بابک
خوشحالم بابت آرامش خاطر و موفقیت

برای سایر دوستانی هم که مصاحبه دادن، دارن آرزوی موفقیت دارم.
یه سوال: نتیجه سکیوریتی چک معمولا چند ماهه میاد؟

حداقل 6 ماه و حداکثر 6 سال
/حسین

ممنون. لطف دارید. :)
/بابک

[ بدون نام ] 1392/03/07 ساعت 16:17

به به مبارک باشه آقا بابک. وافعا تازه آدم می تونه نفس راحت بکشه چون از فاز تومان در اوردن و دلار خرج کردن رفتید توی فاز دلار در اوردن و دلار خرج کردن

ممنون " " جان.
/بابک

سینا 1392/03/07 ساعت 16:24

بابک جان از صمیم قلب بهت تبریک می گم. ایشالله همیشه موفق باشی.

ممنون. خیلی لطف دارید. :)
/بابک

علی 123 1392/03/07 ساعت 16:38

آقا سینا::: تبریک می گم انیشاءا... موفق بشی و به قول آقا داریوش ویزا قشنگه توی پاسپورتت بدرخشه. با آقا مجتبی 150% موافقم برو بچسب به زندگیت نیمه اول بازی 0-0 تموم شد.
ناهید خانم::: ممنون شما همیشه لطف دارید.
آقا رضا::: واقعا جواب سکیوریتی چک حسین آقا هم خیلی همه مون رو سورپرایز می کنه. احتمالا پرونده شون رو گم کردن

بقول بابک معاذالله
/حسین


/بابک

سعیده 1392/03/07 ساعت 17:03

خیلی خیلی مبارکه

ممنون. :)
/بابک

مسعود.ک 1392/03/07 ساعت 17:03

سلام به همگی
تبریک به آقا بابک و آرزو برای موفقیتی های بعدی.

بالاخره امروز متوجه شدم که C.O دار شدم البته منم مثل خانم آزاده فقط جنسیت ایشون میدونم چون خانم چاو در جواب ایمیل بنده فرمودند که Officer اختصاص یافته اما اگه مدارکی لازم باشه باهاتون تماس میگیره یا اینکه این step تموم شه و برین step بعد .راستی کسی میدونه مرحله بعد چیه؟ یعنی ممکنه از من مدارکی نخوان یدفعه بگن که برای مصاحبه آماده شو؟!!
آقا حسین یا ناصر خان مشخصات بنده اینه اگه فکر میکنین مفیده تو جدول اضافش کنین:
point: 135
occupation:software engineer
EOI Submitted :24 Jul 2012
EOI Selected:25 Jul 2012
ITA Issued:3 August 2012
lodgement date:11 Oct 2012
case officer assigned: in May
یه چیزه بامزه که تو case من وجود داره زمانی که توی pool موندم یعنی 1 روز، بعد از select شدنم فکر میکردم تا دو سه ماه دیگه ویزا میگیرم

اطلاعات شما به جدول اضافه شد.
من هم اولش همین احساس رو داشتم ولی زهی خیال باطل
/حسین

ممنون. لطف دارید. :)
/بابک
آره، هر سه تامون اشتباه می‌کردیم!
/بابک

داریوش 1392/03/07 ساعت 17:33 http:///

بابک جان مبارکه آقا، خیلی خیلی خوشحال شدم ولی سورپرایر نشدم چون غیر از این هم از تو انتظار نمی رفت.
به امید موفقیتهای بیشتر.
سینا نبریک میگم انشالا بهترین نتیجه رو بگیری.

قربان شما.
ای بابا! این هندونه‌ها رو کی بخوریم؟
/بابک

داریوش 1392/03/07 ساعت 17:40 http:///

راستی یادم رفت اییییییییی حسین . حیف که تهران نبودم و دیر سایتو چک کردم ... صحنه های اول رو از دست دادم

قراره تکرارش رو یکبار دیگه پخش کنیم
/حسین

آقا بابک تبریک صمیمانه منو بپذیر
امیدوارم همواره شاهد موفقیت های روز افزونتون باشیم
در کنار خانواده، خوش و خرم و خوشحال باشید

ممنون. خیلی محبت دارین. انشاله شما هم موفق باشید.
/بابک

سینا 1392/03/07 ساعت 19:10

ممنون از محبت همه دوستان. انشالله هر روز خبرهای خوب بشنویم و جمع صمیمی خودمون رو توی نیوزلند هم حفظ کنیم.

کتایون 1392/03/07 ساعت 19:49

@ آقا سینا::: ایشالا شما هم هر چه زودتر به نتیجه خوش نهایی برسید و برامون از سرزمین کیویها پست بگذارید...

@ آقا حسام::: شما کارتون به کجا رسید؟ تونستید تماس بگیرید؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.