دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

دو مهاجر

در این وبلاگ در مورد مهاجرت آن می خوانید. هدف باز شدن راهی برای آشنا شدن بیشتر با مهاجرت و چالشهای آن است.

از فراموشکاری ما آدمها ...

واقعیتش تصمیم گرفته بودم که دیگه پستی ننویسم. نوشتن برای من در وبلاگ دومهاجر تموم شده و قصدی برای نوشتن نداشتم و امیدوارم که بعد از این دیگه نوشته ای از من اینجا نبینید. وبلاگ داشتن و نوشتن در وبلاگ کار سختیه. هر چی وبلاگ هم بزرگتر میشه و پر خواننده تر، کار مشکل تر میشه (و این روزها کار حسین عزیز سخت تر!). روزی که اولین نوشته نیوزلند رو نوشتم، تنها و تنها قصدم رواج فرهنگ به اشتراک گذاشتن اطلاعات بود. برای این کار از من تنها کاری برنمیومد و باید کمک می گرفتم. شانس با من یار بود که دوستان بسیار عزیزی زحمت اینجا رو قبول کردن و با همه درگیریهای روزمرشون، اینجا رو با لطف بی نهایتشون زنده نگه داشتن. سهم خواننده ها در باز شدن مسائل مختلف و گاها پیچیده مهاجرت به نیوزلند غیر قابل انکاره و به همین خاطره که این وبلاگ یه نمونه واقعی از همکاری و موفقیت دسته جمعی هست. نمونه ای که مشابه اون به راحتی پیدا نمیشه. 


همه این ها دست به دست هم داده تا نتایج خوبی رو در "جدول ما" ببینیم. من فکر می کنم که همینطور که این وبلاگ نتیجه کار یک یا دو نفر نبوده، نتایج خوب دوستان هم کار منحصر به فرد یک نفر نبوده و نیست. همه این هم فکریها در طی این 4-3 سال فعالیت این وبلاگ باعث شده تا نتایج خوبی گرفته بشه. تداوم این مساله نیاز به توجه همه ما داره، مگر اینکه فقط به فکر خودمون باشیم. 


خوبه که یادمون نره با گرفتن ویزا، کار تازه شروع شده. راه مهاجرت راه درازیه که مشکلات تا سالها با شماست و مشکلات هم به تنهایی قابل حل نیستند. در این راه دراز هم دوستان نقش پر اهمیت تری از معمول بازی می کنند. قدر دوستی هاتون رو بدونید. یادمون نره کجا بودیم و الان کجا هستیم؟ آدم ها فراموش کارند و زندگی هم دائم در حال تغییر.  


این وبلاگ متعلق به شخص خاصی نیست و زنده بودنش هم اول از همه مدیون دوستی ها و حس های انسان دوستیست و به همین خاطر هم ما قوانین براش تعیین نکردیم. قانون اصلیش اینه که "اول چیزی بده تا چیزی بگیری!". امیدوارم که دوستی هایی که این وبلاگ ساخته، برای همیشه موندگار باشه و دوستی های جدید بیشتر و بیشتر ساخته بشه. در آخر هم متاسفم که تنظیمات نظرات رو عوض کردم. ولی تنظیمات به حالت اول برگردونده شده. امیدوارم که این نوشته آخرم باشه و دیگه نخوام نقش مبصر رو بازی کنم! 


دست آخر هم از دوستانی که فردا مصاحبه دارند یادمون نره و مهم تر اینکه یادمون نره دوستان زیادی هستند که پشت در مهاجرت منتظرن و نیاز به راهتمایی های من و شما دارند. درسته که خوندن وبلاگ اصل اول در آشنا شدن با پروسه مهاجرته، اما نقش دلگرمی و راهنمایی های گاه و بیگاه رو به دوستان جدید نمیشه نادیده گرفت. 


پی نوشت 1> راستش برای طراحی وبسایت و فروم هم دوستان اگه کاری از ذستشون برمیاد انجام بدن. بالشخصه از هر طرحی استقبال می کنم. منتهی مشکل تا به حال اینجا بوده که تو این چند سال اخیر همیشه صحبت این قضیه بوده، و از حرف تا عمل، فاصله زیادی هست. دوستانی که دوست دارن طرح وبسایت عوض بشه و از این حالت در بیاد، طرحاشون رو بفرستن (برای من یا بقیه نویسندگان) که عملیش کنیم. 

پی نوشت 2> متاسفم از حذف نظر بعضی از دوستان. اجازه بدیم که فضای وبلاگ برای همه قابل استفاده باشه و مفید. بحث های شخصی رو میشه در جاهای دیگه هم کرد. قبول کنیم که وبلاگ یا حداقل این وبلاگ فضای مناسبی برای بحثهای شخصی و غیر مفید نداره. 

نظرات 127 + ارسال نظر
تی تی 1392/07/11 ساعت 00:54

سلام دوستان
ناصر خان سپیده جون، آقا بابک و حسین عزیز
انصافا اداره ی این وبلاگ کار دشواری بوده و هست، امیدوارم موفق باشید.

[ بدون نام ] 1392/07/11 ساعت 01:09

بقول تیتی جان باید تشکر کنیم از کسانی که این وبلاگ راه انداختن و کسانی که ادامه دادن و زحمت سایت رو میکشن. امیدوارم دوباره صحبتهای مفید و صمیمانه و مرتبط با مساله مهاجرت تو کامنتها ببینیم و دوستیها نزدیکتر شه.
ناهید جان و سمیرا ی عزیز موفق باشید تو مصاحبه با اطمینان و اعتماد بنفس کامل برید جلو مطمین باشید تهش بقول اقا حسین یه ویزای تپله

شری 1392/07/11 ساعت 01:10

ببخشید یادم رفت اسممو بنویسم.

علی 123 1392/07/11 ساعت 01:17

آقا ناصر::: از دیدن پستتون خیلی خوشحالم. این نشون می ده که شما حتی اگه نخواین پست بنویسین این خود وبلاگ دومهاجر هستش که شما رو جذب می کنه و یک دومهاجری همیشه دومهاجری خواهد بود (چی گفتم)

دوستان یه جایی به نام "Auckland Property Management" داره از خونه ها فیلم تهیه می کنه و روی یوتیوب میذاره. دیدن این فیلمها دست کم به دو دلیل خالی از لطف نیست: اول اینکه با لهجه و اصطلاحات آشنا میشیم و دوم اینکه وضعیت کلی خونه ها دستمون میاد. موضوعی که همیشه به چشم میاد این هستش که خونه ها اکثرا کوچیکن و با خونه های ایران خیلی تفاوت دارن.

مرسی علی جان. می خوام دومهاجر رو به عنوان یه برند (brand) ثبت کنم!/ناصر

رامین 1392/07/11 ساعت 07:28

من ماهها پیش اعلام کردم که در مورد هاست و ثبت دامنه با یکی از دوستام صحبت کردم و اون قول داده که بتونه هاست و دامنه را تامین کنه . البته گویا دامنه یه جور مالکیت داره که اگه مدیران وبلاگ دوست ندارند که مالکیت اون بدست دیگران بیوفته این دوستمون میتونه با قیمتی که برای خودش درمیاد به شما بدهد .
در مورد راه اندازی انجمن هم گویا نرم افزار های بسیار قدرتمند و رایگانی هست که خیلی میتونه بهتر از وبلاگ باشه . در خصوص طراحی هم دوستان کامپیوتری دست بکار بشن . البته این دوستمون میگفت این را هم میتونه یک کاریش بکنه

رامین خان، برای وبسایت همونطور که احتمالا خودت می دونی، ساده ترین قسمتش خرید هاست و دامنه است. آپلود کردن سایت هم خیلی سخت نیست. چیزی که مهمه طرح وبسایته.
برای انجمن هم درست می گی. اونهم کار ساده ایه. /ناصر

روزبه 1392/07/11 ساعت 09:29

ناصر عزیز از تو خیلی ممنونم که با راهی که شروع کردی باعث و بانی کاری شدی که خیرش به صدها نفر رسیده. درواقع تو بذری کاشتی که همه ما از میوه هاش استفاده کردیم. باشد که در حفظ و نگهداری این درخت کوشا باشیم و اون رو برای آیندگان نگه داریم.
درواقع از نظر اقتصادی هم بخوایم حساب کنیم همه ما حداقل 5000 دلار جلو افتادیم چون این وبلاگ کار یک وکیل خبره رو برامون انجام داده و میده.
به نظر من الان دیگه وقت یک آپگرید حسابیه و این درخت باید به یک باغ تبدیل بشه. پس هرکس توانایی داره باید دینشو ادا کنه. دوستان کامپیوتری که سابقه برنامه نویسی یا طراحی دارن با ایمیل من roozbeh_84[at]yahoo[dot]com تماس بگیرن که مقدمات کار رو شروع کنیم.

مرسی روزبه جان. /ناصر

رامین 1392/07/11 ساعت 10:13

ساعت کاری دفتر لندن از 9 صبح هست تا 5 بعدازظهر؟
من دیروز ساعت 4 زنگ زدم رفت روی پیغام گیر .

علی 123 1392/07/11 ساعت 10:38

رامین جان::: آقا آره فکر کنم اینطور باشه. اصلا یه مدته ستاره سهیل شدن. دایانا که 12 روزه جواب ایمیل و تلفن نمی ده، دونابونیفیس هم رفته گل بچینه دوسه روزه اون هم جواب ایمیلم رو نداده. (پیغامگیر تلفن دایانا میگه کار مهمی داشتین باهاش تماس بگیرین). من هم می خوام تا فردا صبح صبر کنم اگه جواب نگرفتم به آنیوا زنگ بزنم.

رامین 1392/07/11 ساعت 10:55

آقای علی 123::
بعد از 1 ماه که جواب سکوریتی چکم اومده هیچ خبری نیست . تا بحال 2 ایمیل به آفیسرم زدم که جواب نداده پریروز هم به مدیرش ایمیل زدم جواب نداد . دیروز به مدیر آفیسر (مگان دبی) زنگ زدم که توی پیام گیرش پیام گذاشته بود من نیستم ! اگه کاری داشتید به همکارم (اسمش یادم نیست) ایمیل بزنید !
امروز میخوام به هرکسی که جواب بده تلفن بزنم . از بلاتکلیفی حالم بد میشه .

تی تی 1392/07/11 ساعت 11:37

آقا رامین چه جوری فهمیدید سکوریتی چکتون اومده؟

الهام 1392/07/11 ساعت 11:41

ممنون آقا ناصر..

رامین 1392/07/11 ساعت 11:45

به خانم تی تی ::
کیس آفیسرم ایمیل زد و اعلام کرد ، البته توی همون ایمیل هم اعلام کرد که : الان زمان مناسبی هست که من پروندتو بررسی بیشتری بکنم !!!! که آقای حسین و بقیه دوستان با تجربه میگن که این موضوع غیر طبیعیه و باید بررسی پرونده را قبلا انجام میداده .
الان هم هرچی ایمیل میزنم اصلا جواب نمیده . من مدارکم را نیاز دارم واسه ثبت نام پسرم ولی اصلا جواب نمیده

تی تی 1392/07/11 ساعت 12:45

آقا رامین
نگران نباشید، از شواهد پیداست یه خورده روال عوض شده.قبلا همه کارا رو میکردن منتظر سکیوریتی چک میشدن ولی ظاهرا الان اینجوری نیست، فقط یه نگاهی به پرونده میاندازن، کسری ها رو میخوان ولی بعد بررسی رو می‌دارن واسه آخر.
امیدوارم به زودی مصاحبه تون اعلام شه.
انرژی ++++++++++++++++++++

شیما 1392/07/11 ساعت 13:26

تی تی جان
میخواستم بدونم که شما از این روند که بررسی رو میزارن برای مراحل آخر مطمئن هستید.
چونکه به ما هم بعد از 10 ماه هیچ خبری ندادن و فقط گفتن که در حال تایید مدارک هستیم.
یعنی با این فرض میشه امید وار بود مرحله سکوریتی تمام شده ( راستی این حرف را ماه قبل به ما گفتن )

علی 123 1392/07/11 ساعت 13:28

راستش من فکر می کنم خیلی در هم برهم شده اداره مهاجرت. هیچکی سرکار نیست.

علی 123 1392/07/11 ساعت 13:42

الآن زنگ زدم حتی آنیوا هم تلفنش میره روی پیغامگیر. یعنی چی شده؟

تی تی 1392/07/11 ساعت 14:38

شیما جون
نه عزیزم این ها رو شواهد میگه و جوابهای جدید افیسر ها که البته خیلی هم بیربط نیست.
دوستان خوبم
انرژی های مثبت بدیم حله، به زودی خبرهای خوب میاد،

تی تی 1392/07/11 ساعت 14:42

علی آقا ما هم یه هفته ای هست ایمیل زدیم به دایانای عزیز ولی خبری ازشون نیست، امیدوارم زودتر بیان و ملتی رو از نگرانی در بیارن،
سمیرا جون چه خبر از مصاحبه؟ به خیر و خوشی تموم شد؟

رامین 1392/07/11 ساعت 14:56

من همین الان تونستم با مگان دربی تماس بگیرم ! ولی فایده ای نداشت . چونکه هنوز همون جواب ها را داد که بررسی میشه و با شما تماس میگیرند

رامین 1392/07/11 ساعت 15:33

خانم تی تی ::
مرسی از لطفتون ولی اون موضوعی که شما میفرمائید فکر میکنم مربوط به کسانی هست که لااقل 6 ماه بعد از من لاج کردند . من بر اساس روال گذشته هستم یعنی : وقتی کیس آفیسر دار شدم سکوریتی چکم شروع شد . این را کیس آفیسرم بهم گفت وقتی که پرونده من بهش داده شده بود .

حسین 2 1392/07/11 ساعت 16:08

رامین جان اینطور که پیداست اداره مهاجرت نیوزلند هم داره جا پای اداره مهاجرت کانادا میذاره .... کانادا هم 2 سال منو و عده زیادی از دوستان رو بعد 2 سال آوارگی پرونده از سوریه و بعد ترکیه خیلی راحت بدون دلیل رد کرد و بعدش گفت پولتون رو 3 ماهه بر میگردونیم .... الان 16 ماهه پولم رو ندادن و هیج جوابیم نمیدن ... دیگه به دنیا امدن تو جهان سوم این مشکلان رو داره و تا وقتی نریم ظاهرا هیچ حق و حقوقی برامون قایل نمیشن
الانم که 2 ساله نیوزلند سر کارم گذاشته ... خوب کاری نمیشه کرد ... بعضی ها مثل من و شما و خیلی ها دیگه میشه گفت شاید یک کم بد شانسم هستیم

راستی ایمیل مگان رو به منم بده ، یک کم دیگه میخوام یک ایمیل اعتراضی بزنم و به هر که میشناسم اونجا یک CC بزنم .. دیگه صبرم داره تموم میشه

حمیدرضا 1392/07/11 ساعت 17:21

سلام دوستان
آقا ناصر ، سپیده خانم ، آقا بابک و حسین عزیز
بنده به سهم خودم از یابت راه اندازی این وبلاگ از شما کمال تشکر و قدردانی را می نمایم.
امیدوارم در همه مراحل زندگی و کار موفق باشید.

لطف شما مزید
/حسین

رامین 1392/07/11 ساعت 17:27

آقای حسین نمیدونم ایمیلشو اینجا بدم مشکلی نباشه . ایمیلتو بده تا برات ارسال کنم ایمیلشو .
راستی به من گفت ایمیل بزن تا بهت جواب بدیم . دوباره ایمیل زدم و هیچ خبری نشد !!
ایمیل من :ramin.1975@yahoo.com
بحث کانادا را که میکنید حسین جان اون هم دلیل داره . یکی از دلایلش همین بحث بیمه بوده که من اینجا هم مطرح کردم ولی دوستان که دیدی چطوری با من برخورد کردند اخیرا که چرا میگی بیمه نباید داد . دوستان اگه خودشون خرشون از پل بگذره دیگه براشون بقیه هیچ اهمیتی نداره .
باید بگم حسین جان : از ماست که بر ماست . تموم این مکافاتهایی که میکشیم از هموطنان غیورمونه .

رامین عزیز
بحث بیمه و مزایا و معایب و ارتباط آن با مقوله مهاجرت کانادا به کرات و با صدای بلند توسط شما و دیگر دوستان مطرح شده است. اگر چه هیچگاه بصورت رسمی و توسط هیچ مرجع معتبری این موضوع اثبات یا رد نشده است.
لذا از شما خواهش می کنم یکبار و برای همیشه این بحث را خاتمه دهید.
تشکر از حسن نظر شما
/حسین

رامین 1392/07/11 ساعت 17:51

کسی از دوستان تجربه تغییر کیس آفیسر را داشته؟
به نظرتون این قضیه میتونه چه مشکلات و یا خوبیهایی داشته باشه؟

من و بابک هم این تجربه رو داشتیم. چیز مهمی نیست
/حسین

حسین 2 1392/07/11 ساعت 17:57

واااااااای بچه ها مثل اینکه آفیسر ها وبلاگ رو میخونن
میدونین چرا ؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
چون همین الان مکسین بهم ایمل زد و دعوت به مصاحبه شدم

مکسین عذرخواهی کرده که چرا اینقدر سکوریتی چکم طولانی شده و گفته بیشتر علتش این بوده که جاب آفر نداشتم

اااااای دوستای برقی کمک ...

خیلی مبارکه حسین جان
/حسین

حسین 2 1392/07/11 ساعت 18:02

ببخشید حول شدم میل و درست نخوندم .. سکوریتی چک ربطی به جاب آفر نداشت ... در ادامه گفته که چون جاب آفر نداری باید مصاحبه تلفنی بشی....
بچه ها زمان همون دو هفتس دیگه... منتظر پیشنهادات سازندتونم ...مخضوصا الکترونیک ها

حول نشو حسین جان. الان فقط برو یه کم حرکات موزون بکن که آروم بشی بعد بیا ببینیم باید چکار کنیم
/حسین

رامین 1392/07/11 ساعت 18:06

خیلی خوشحال شدم آقای حسین .

انشالله موفق باشی

طیبه 1392/07/11 ساعت 18:17

آقای حسین 2 صبور!
واقعا تبریک داره مثل ما که 15 ماه طول کشید درکتون میکنم که چقدر سخته . وای که چقد حسین ها باید قوی باشند.
ولی انگار با آفیسرتون تلپاتی داشتید به امید اپروو...

علی 123 1392/07/11 ساعت 18:52

بالاخره دایانا تلفنش رو جواب داد و مبالغی رو که باید برای آیلتس 4.5 و مایگرنت لوی به یورو به سفارت بدم با ایمیل اعلام کرد. 1057.65 یورو بابت آیلتس 4.5 و 463.4 یورو بابت مایگرنت لوی دو نفر و نصفی. البته گفته که این تخمین هست و سفارت باید بر اساس نرخ روز برات محاسبه کنه. این هم از این, خدا رو شکر.

علی 123 1392/07/11 ساعت 18:55

حسین 2::: حسین آقا تبریک شدید برین جشن بگیرین تموم شد فقط یه مصاحبه مونده دیگه. برات آرزوی موفقیت می کنم.

حسین 2 1392/07/11 ساعت 19:12

حرکات موزون تموم شد حسین جان
ممنون دوستان عزیز، حسین ، رامین ،خانم طیبه و علی جان به شما هم تبریک
بچه ها از اونجایی که اخیرا مکسین به سطح زبان گیر داده ،من میخوام بعد اینکه جوای سوالها رو آماده کردم ، سه چهار روز معلم خصوصی بگیرم یک کم اسپیکینگ کار کنم و غلطهای املایی احتمالیم هم در بیارم ...کسی نظری نداره ؟
فقط اگه من واسه 10 روز وقت مصاحبه بدم ( حالا مکسین بدوهه دنبال من ) میشه اگه اماده نبودم زمان رو عوض کنم ؟

خسته نباشی
من تجربه خوبی از معلم خصوصی در کوتاه مدت ندارم. نه تنها راه رفتن کلاغ رو یاد نمی گیری، راه رفتن خودت رو هم قاطی می کنی. بهتره توی خونه تمرین کنی و 2 بار هم مصاحبه آزمایشی بده.
سعی کن زمان رو عوض نکنی. برای اونا معنی خوبی نمیده. با توجه به آمادگی قبلی که داری زمان بده. عجله هم نکن. موفق باشی
/حسین

رامین 1392/07/11 ساعت 21:44

به حسین 2 ::
اکیدا توصیه میکنم با یک کلکی یک تماس 10 دقیقه ای قبل از مصاحبه با آفیسرت بگیر . همونطور که در جریانی من امروز اولش با مگان دربی تماس گرفتم و بعدش با آفیسر خودم . دفعه دوم صحبتم به مراتب بهتر از دفعه اول بود . به نظر من صحبت کردن قبل از مصاحبه خیلی مهمه

علی 123 1392/07/11 ساعت 21:49

حسین 2::: حسین جان وقت مصاحبه ت رو دوهفته ای بذاری بد نیست بیشتر باشه کمتر نباشه. ضمنا خواستی فایل مصاحبه ت رو بفرست تا برات ادیت گرامری بکنم. من گرامرم نسبتا خوبه (با اجازه سایر اساتید البته) : World@Yours.Com

طیبه 1392/07/11 ساعت 22:38

علی آقا:
بسلامتی، به امید دیدار شما و مریم و کوچولو در اوکلند

سمیراجون:
چه خبر از مصاحبه؟! کنسل که نشده ؟

تی تی 1392/07/11 ساعت 23:49

حسین 2
تبریک آقا.امیدوارم سر آغاز بهترین ها باشه براتون.
***رنگین کمون سهم اوناییکه که تا آخر پا به پای بارون بودن...***

سمیرا 1392/07/12 ساعت 00:42

سلام به همگی
بلاخره مصاحبه من هم بعد از کلی استرس تموم شد .البته به موقع و با 7-8 دقیقه تاخیر. نمی دونم دقیقا خوب شد یا نه ولی امیدوارم بد نشده باشه.
واقعا از زحمتهای رضاو حسام عزیز ،آقا حسین و علی123 ,saeed ocean ,ناهید,پگاه و آزاده عزیز و خیلی از دوستای گلم که با کامنتهای مفید و انرژی مثبتشون کمکم کردن ممنونم. امیدوارم روزی بتونم زحمتهای همتون رو جبران کنم.

یه چیز دیگه خدمت دوستان بگم اینکه من هم چندین بار این دو هفته به مکسین زنگ میزدم جواب نمیداد ولی به محض اینکه ایمیل می دادم سریع پاسخ میداد.معمولا میرفت روی منشی .فکر کنم سر کارشون دیگه فرصت جواب تلفن ندارن

به حسین2 : من هم الکترونیک بودم و با مکسین مصاحبه داشتم .ایمیلتون رو بزارید فایلهای لازم رو براتون ارسال کنم. توصیه میکنم حتما مصاحبه آزمایشی انجام بدید خیلی کمک میکنه.

برای ناهید جون هم از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم

خسته نباشی
/حسین

سمیرا 1392/07/12 ساعت 00:47

راستی میخواستم یه تشکر ویژه هم از آقا ناصر ، بابک ،سپیده و حسین آقا بکنم.

حسین 2 : یادم رفت تبریک بگم.خیلییی مبارکه

محبت داری خواهر
/حسین

علی 123 1392/07/12 ساعت 00:52

طیبه خانم از لطف, محبت و همه زحماتی که کشیدین خیلی ممنونم

سمیرا 1392/07/12 ساعت 00:52

من چقدر حرف میزنم یه چیزی رو من نفهمیدم. بعد از مصاحبه مکسین گفت باید مدرک دانشگاه بررسی بشه من فوروارد ایمیل IPENZ رو براش فرستاده بودم ولی گفته بود اصل مدرک رو هم ارسال کن که هنوز یه دستم نرسیده .به نظرتون با ایمیل ازش بپرسم مشکل مدرکم چی بوده یا صبر کنم ببینم چی جواب میده؟

اگر مطمئن نیستی حتما بپرس
/حسین

الهام 1392/07/12 ساعت 09:49

مبارک باشه..

الهام 1392/07/12 ساعت 09:50

کسی از دوستان موفق شد از اینجا حساب باز کنه و ترنسفر کنه؟

رامین 1392/07/12 ساعت 10:06

تبریک به سمیرا خانم .
امیدوارم برقی ها همین چند وقته نتیجه مثبت بگیرند .
راستی سمیرا خانم اسامی این رکروتر ها را برای من هم بفرستید . من چندتاشون را پیدا کردم ولی بیش از 5 تا نشده .

روزبه 1392/07/12 ساعت 10:58

اقا حسین تبریک
با حفظ ارامش خودتون رو اماده کنید

داریوش 1392/07/12 ساعت 11:12

ناصر جان ، دلتنگ خودت و قلمت بودیم.

سمیرا ، حسین 2 و علی 123 عزیز ، تبریک میگم . آرزوی موفقیت کامل.
حسین 2 عزیز عجله نکن با حوصله تاریخ رو انتخاب کن . سعی کن زمان رو تغییر ندی.

حمیدرضا 1392/07/12 ساعت 11:19

سمیرا خانم تبریک عرض می نمایم به امید شنیدن خبر خوب.

ناهید 1392/07/12 ساعت 12:34

بالاخره بچه تنبل کلاس مصاحبش رو چند دقیق پیش داد..الانم نمی فمم چی به چیه !!!!

فقط از همه خیلی ممنونم به خصوص علی 123 و حسام و داریوش خان و سپیده عزیز و سمیرا هم مصاحبه ای عزیز دیگه بقیش هم بسته به اینکه "تا یار که را خواهد"

خسته نباشی
/حسین

علی 123 1392/07/12 ساعت 12:41

آقا داریوش::: ممنون محبت دارین. راستی بلیط رو آدم و حوا 3600000 میده. گفت دوبی برامون 2800 زده و توی سایت مرحله آخر روزرواسیون بلیط انجام نمیشه.
ناهید خانم::: نگران نباشین اقامت رو می گیرین انیشاء...

رامین 1392/07/12 ساعت 12:50

خانم ناهید ::
به سلامتی انشالله نتیجه مثبت بگیرید . راستی شما ابتدا آفیسرتون Whare Ellis بود بله؟ البته اگه اشتباه نکنم .

رامین 1392/07/12 ساعت 12:51

آقای حسین مدیر :: ادرس ایمیلتون را میفرمائید ؟ یک کار ارژانسی پیش اومده نظرتون را میخوام

خیره انشالله
two.migrators@live.com
/حسین

رامین 1392/07/12 ساعت 13:41

ایمیل زدم برات آقای حسین

هنوز چیزی نیومده
/حسین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.